Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
toni

primeran hifistys(p11)

Recommended Posts

almeran ja kaksatasen(s13) laitteista ollaan jo keskusteltu ni miten on primera kuskien laiteiden tilanne. mitä löytyy ja millaisia asennuksia löytyy??

Re:primeran hifistys(p11)

Jaa rimeroista? No lastenistuin tai kaksi ;D;D

No ei wais... kait niissä jotain radioita on. Villellä ainakin, virtapiuhan paksuudestä päätellen.

Guest Ville

Juu, blaukkarin vanha nänniveivain ;D Joku vanha pinohiiri ja DLS etupää.. siinä ne kai. Mitä ainakin kehtaa mainita ::)

Ja mulla siis JVC 909R, Hertz etupää, Ultimate 4075 ja JBL12". Ja mitään "asennuksia" ei ole :(

Guest Markku

:D

Terve.

Jos mennään mallistossa pykälä vanhempaan, eli P10 malliin, niin itse olen hifistänyt P10 Primeraa.¨

Uudelleen on rakennettu A-pilarit (DLS DUR1 diskantit) kojelauta (infinity BETA four keskiäänet) ovet (Focal 6W2 midbassot)

ja takaluukkussa on subwoofereina 2 kpl DLS MW10 10" elementtiä. Ja siellä myös majailee rivistä DLS:n ultimate sarjan vahvistimiä ja pari

Pioneerin ODR sarjan prosessoria.

Olen kilpaillut kohtalaisella menestyksellä FASCA:ssa usemman vuoden, luokassa amatöörin yli 3000 euroa.

P10 Primera on omasta mielestäni suhteellisen helppo hifistää.

A-pilarit ja kojelaudat irtoavat helposti, ja niiden takana on tilaa vähän syvemmällekkin elementille, ja

sama pätee oviin. Suhteellisen järeä 6.5":n elementti menee pienellä korotuspalan kanssa helposti oveen, ja ikkunakin tulee mukisematta alas asti.

Käykääs tsekkaamassa meidän teamin webbisivut, jos kiinnostaa.

www.teamsoundmasters.com

T: Markku Laine

Menee vähän OFFiksi, mutta on toi SQ meininki kyllä sairasta puuhaa tutkittuani hieman noita teijän sivuja ;D;D Ei mulla todellakaan mitään sitä vastaan ole päin vastoin.. Pistää vaan miettimään se työn määrä..

Menee vähän OFFiksi, mutta on toi SQ meininki kyllä sairasta puuhaa tutkittuani hieman noita teijän sivuja ;D;D Ei mulla todellakaan mitään sitä vastaan ole päin vastoin.. Pistää vaan miettimään se työn määrä..

Dj kurkkaas Ilolan asennukset :) Asennukseen ei oo paljon aikaa käytetty mutta säätämiseen varmaa sitäkin enemmän ;)

Mulla on vain Pioneerin kajarit vakioitten tilalla, sekä Pioneerin soitin (DEH-P7100R) Eli ei mitään kovin ihmeellistä ja tilaa vievää ::)

Kuinkas monella on subbari P11 takaronkissa?

Millainen kotelo ja miten kiinnitetty?

12" löytyy 33L kotelossa selkänojaa vasten keskellä konttia. Kiinnitys hoituu hattuhyllyyn kiinnitetyllä hihnalla, kun tuon subin pitää olla nopeasti irroitettavissa. Piuhat vedin kontin lattiamaton alta ja terminaalin vierestä matosta läpi.

Guest Ville

Boxi n.30 litraa ja mallia "Nevanderhifi" ja kiinni kalusteraudoilla takapankin selkänojassa.

Mulla on SPL:N 10" n. 30 l suljettu. Poikittain moldattuna kuskin puoleiseen syvennykseen. Kiinnitetty liukuesteellä kotelon pohjasta ja ylhäältä ensiapulaukun lenkillä ;D

Kiinnitetty hattuhyllyyn, 5-ovisessa? ???

Saahan Primeraa sedaninakin. Vai jäikö multa jostain huomaamatta, että kyseessä on 5-ovinen?

Juu, sori, unohdin tuon mainita :)

Eli P11-144- mallista ja sedanista on kyse.

Pitäis keksiä joku hyvä subbarin kiinnitystapa, niin että se olis kuitenkin helppo irroittaa.

Guest Ville

Takapenkin selkänojaan kalusteraudoilla (kulma) kiinni. Mulla on noin toteutettu ja penkinkin voi kallistaa jos haluu ja subipoksi seuraa kiltisti perässä. Lähtee myös irti kontista alta minuutissa.

niin, parilla siipi- tms. väännettävällä pultilla se olis simppeli. Onkos tuossa selkänojassa jotkut vahvikekohdat? Eihän se pelkkä penkin takalevy ole kovin vankkaa tekoa. En ole kyllä sitä tuossa mielessä katsellut...

Ei tuo minunkaan systeemin irroitus kauan kestä. Klipsi auki ja vetää, sen jälkeen terminaalista johdot irti. Kertaakaan ei ole itsekseen siirtynyt mihinkään. Taustan saa hyvin moldattua esim. lasikuidulla. 'Muotin' saa, kun vuoraa paikat huolellisesti Al-foliolla ja vetää jokusen maton päälle.

Minulla on vielä etulevy kallistettu joku 25 astetta, jolloin käyttökelpoista tavaratilaa ei huku juuri ollenkaan. Itse asiassa ei ole tarvinnut kertaakaan irroittaa, mutta tein sen takia sellaiseksi, että pääsee varapyörätilaan käsiksi.

Juu, mullakin on nyt ollut tuommoinen nopea käyttöinen tavarankiinnityshihna systeemi, se on vaan niin säälittävän näköinen ;D

Tarkoitin sitä, mikä on autossa jo valmiina. Ei sitä edes huomaa, kun se tulee sieltä takaa juuri valon alle. Mulla on kotelon päällä sellainen 'nuppi' minkä kautta hihna koukkaa. :)

No itse asiassa minulla on nyt vahvari kiinni siinä kotelossa. Eli nyt systeemi jatkuu takatolpan koteloon saakka. Enkä minä usko, että se hirveään rasitukseen joutuukaan, kun kotelon painopiste on kuitenkin suhteellisen takana ja alhaalla.

Guest Ville

Ei se selkänoja kauheen vahva ole mutta kiltisti se kotelo on siinä pysyny. Yksinkertainen homma toteuttaa. Voin ottaa vaikka kuvia illalla jos kiinnostaa.

Guest Ville

Ruuveilla ihan...