Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Kimi

G-nose

Recommended Posts

Ihan vaan mielenkiinnosta pitää kysyä että onkohan joku joskus nähnyt Suomessa Zetaa jossa olis "G-nenä"?

Aluksi olen pitänyt sitä rumana vaihtoehtona, mutta pikkuhiljaa olen alkanut miettimään että mitä jos... Eikä hirveen kalliskaan toi G-nose ole, koska sen saa tilattua briteistä (eli ilman alvia ja tullia :D ) Oliskohan reilut 500 e + rahti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:G-nose

Ja sitten ihan tietämättömien puolesta ja mielenkiinnosta pyytäisin kuvia ko. "nenästä".

EDIT: Löyty jo, muttei mitään niin hyvää kuvaa että viitsisi tänne laittaa. Jos on joku hyvä kuva tiedossa niin tänne vaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:G-nose

Esimerkkikuvia odotellessa tosiaan, ainakaan tolla nimellä ei sano mulle mitään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:G-nose

Ei ole tullut vastaan kyllä. Siinä yksi hyvä syy rakentaa. Ei muuten moni tunnistaisi!!

Tässäpä linkki yhteen todella makeeseen ZG:hen enklannissa. Värikin on tietääkseni alkuperäinen maroon red. Vauhdin takaa 3,1 litraiseksi "hoonattu" ;D tripla kaasari viritelmä. Katsokaa kaikki kuvat niin näkee kokonaisuuden viimeistelytasoa!!

http://www.classiczcars.com/photopost/showphoto.php?photo=1131&papass=&sort=1

Naminami...Tahtoo nenän!! Saattaisi vaan vielä helpommin lipsahtaa tallinseinään/vast. Ekalla zetalla tulin aika haipakkaa kertaalleen anopin pihaan!! Pysähtyi kuitenkin, mutta autotallin oveen jäi konepellin kärjestä painauma!!! No hipasusta ei oteta!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:G-nose

Jep, tuollainenhan se G-nose on. Mitä mieltä olette muuten, paraneeko vai huononeeko zetan ulkonäkö tuollaisella sarjalla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:G-nose

japanese perf. lehdykässä oli kuva luumunvärisestä zetasta joka kiinnitti huomiota tuolloin. No nyt selvis sitten sekin että se oli siis geenenä. On ihan vinkeen näköinen laite, tuo etäisesti mieleen ferrari 250 gto:n. Ei kai kauheen paha asia...Muutoksen hinta ei siis olis kauheen paha joten kyllä mua kiinnostais varmasti jos zeta olis. Tosin zetoja on maassa kuitenkin tosi vähän joten "juju" ei taida aueta kuin harrastajille. Tosin mitäpä sitten? Oma hupi ratkaisee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:G-nose

Hieno toi on mutta ite pidän lampuista ilman noita kupuja. Ilmanvastus tosin pienenee varmaan oleellisesti noiden kanssa ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen alkanut tosissaan harkitsemaan tuota g-nose keulaa ja olen löytänyt jenkeistä

pajan, joka tekee kohtuullisen hyvännäköistä sarjaa ja kohtuullisella hinnalla ( alle tonnin ).

Auto valmistu n. 2 vuotta sitten, mutta aina siihen haluaisi jotain uutta tehdä ja tuo muutos 

olisi näin vanhemmalle harrastajalle sopiva, sillä haluaisin pitää ulkonäön lähempänä 

orkkista kuin "tuuning" versioita, ei niissäkään ole mitään vikaa, mutta tämän kohdalla olen 

hieman pidättyväisempi. 

Eri asia on kohta valmistuva chevy truck -61, jonka olen tehnyt käytöön ja lähemmäs 2000 lukua.

Edited by Brauer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohessa kuva tarkoittamani g-nose sarjasta ja tällä hetkellä hinta on 899 taalaa.

Hintaan kuuluu myös uudet konepellin saranat sillä alkuperäisiä ei voi käyttää.

USA:n sisäinen rahti on parisataa ja kun on suhteita niin tuollainen tulee

Suomeen n. 50.- eskoo, eli kohtuu hintainen paketti mielestäni.

1863_pd2142554_1.jpg

1863_pd2142554_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parikytä senttiäköhän se suunnilleen pidentää ennestäänkin mukavan pitkää keulaa? Saattaapi olla livenä aika hauskan näköinen. 

Laita ihmeessä, jos ja kun halu ja tilaisuus on. Saahan tuon takaisin alkuperäiseenkin kuosiin, jos joskus alkaa siltä tuntumaan, ei niin silleesti peruuttamaton muutos kuitenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulipa muutes jännä fiilis, kun satuin vilkaisemaan tämän topicin alkupään juttuja. Nehän onkin vuodelta 2002. Itse olin vuoden verran omistanut 200SX:n, joka yhä on tallissa, nykyisin vihreäksi maalattuna, kuten ainakin tällä hetkellä avatar-kuvasta näkyy. 

Kimi, joka tuota G-nose keulaa mietti, omisti 240Z:n, joka puolestaan on ollut mun tallissa jo kymmenisen vuotta.  

Enpä olis arvannut n. 14 vuotta sitten, että raapustan tälläistä vuonna 2017.

 

Nonii, kiitos ja sorge, jatkakaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toi G-nose jakaa varmasti mielipiteitä, mut ite kyllä tykkään kanssa tosta. Ja toimii ihan hyvin myös ilman levikkeitäkin niinkuin tossa keltaisessa. Ongelmaksi tossa taitaa tulla, et mistä löytää valokupuihin noi kromikehykset. Siinä ainakin itellä syy miksi jäänyt vielä kauppaan. 

Ne mustalla muovireunalistalla olevat, mitä myydään esim. siellä Z car customsilla, näyttää kyllä niin kahden markan viritelmältä kuin voi olla. Ebayssa noita kromisia välillä näkyy, mut maksaa reilusti enemmin mitä noi lasikuitukeulat.

Edited by TeemuM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antaa palaa vaan. Mä ainakin tykkään G-nose zetoista. Toki kokonaisuus ratkaisee ja omaan zetaan toi ei niin hyvin sopisikaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oma projekti on vielä aikalailla alkutekijöissään, mutta syksyllä laitoin viestiä FRP Automotivelle Englantiin joilta saa lasikuituosia zetoihin. Kyselin että ovatko vielä toiminnassa kun Facebookissa oli ollu aika hiljaista viimeaikoina. Kyllä oli vielä firma toiminnassa. Heiltäkin sais 5-osaista G-nose sarjaa. Sitä saa tilata heiltä tai sitte Zstory:n kautta Ranskasta. Sitä en tiiä kuinka uskollinen alkuperäiselle sarja on. Tuollanen kuva oli Zstory:n facebookissa

http://zstory.online.fr/

https://fi-fi.facebook.com/frpautomotive/

https://fi-fi.facebook.com/Zstory-1401848266789934/

11262111_1840909656134059_602777224456754092_o.jpeg

11009861_1403443119963782_2418265750010175603_n.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, TeukkaS said:

Oma projekti on vielä aikalailla alkutekijöissään

Millainen projekti suunnitteilla / tekeillä?

Itekin meinasin jossain välissä (yrittää) tilailla FRP:ltä konepellin sekä toisen etulipan. Tämä talvi menee vaan tekniikkahommissa eikä ehdi koriin koskea.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos tuolta joku on tilaamassa osia, niin voisin osallistua toimituskuluihin ja ottaa samaan pakettiin muutamia osia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto on 75-mallin 2-paikkanen 280z automaatilla. On seissy vissin aika pitkään Teksasissa/Arkansasissa, kaikki letkut ja verhoilut aika rapsakoita. Toisaalta ruostettakaan ei ole mahottomasti. Tarkotus olis pitää alkuperänen tekniikka, Migulta ostinki pari manuaalilaatikkoa varuiksi jos semmoseen lopulta päätyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin voisin ottaa tuolta FRP:ltä jotain jos jotain kimppatilausta sais järkättyä. 

Edited by TeemuM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin olisi hiukan mielenkiintoa lasikuituosille. Yritin löytää intterveepistä tietoa tuon lasikuituisen konepellin painosta, mutta en onnistunut. Voisin tietysti kysyä valmistajalta suoraan kaikkien osien painot, mitkä mua nyt jonkun verran kiinnostaa, eli konepelti, takaluukku ja ovet. Jos painonsäästö osottautuu oleelliseksi, riittäväksi kustannuksiin nähden, niin voisi tilailla. 

 

Oikeasti tarvitsen vain tuon scuttle panelin, eli tuulilasin ja konepellin välisen ilmanottopellin, mutta katotaas nyt.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Markus. said:

 Yritin löytää intterveepistä tietoa tuon lasikuituisen konepellin painosta,

Quote

 60% weight saving over stock and simply bolts up like the oe bonnet with a perfect fit.

Tommonen maininta löyty FB-sivuilta. Mua vois kiinnostaa puskurit ja mahdollisesti takaluukku. Jos saadaan jotain aikaiseksi.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasikuituisen konepellin painon olen jo kerran kysynyt ja vastaukseksi sain: ~5kg.

Orkkis 16.8kg?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, on se ihan mainion kevyt sitten, ja kun laatukin siis vaikuttaa hyvältä, niin kelpaisi tuo mulle kyllä.

 

Toni, joo orkkiksen painoksi olen itse punninnut 17kg, joten kyllä se noissa kantimissa menee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miekin voisin jo valmiiksi tilailla puskureita yms. , vaikka tarve ei olis vielä pitempään aikaan. Nythän on punta kohtuu halpaa ja tulliakaan ei (vielä) peritä. Mitenkä oletta toimineet tämmösissä kimppatilauksissa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×