Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
jakke

S30 jarrut

Recommended Posts

Osaisiko täällä kukaan kertoa, mikä autoni jarrruissa olisi vikana. Jarrut ottavat kiinni vasta silloin kun poljin on lähes pohjassa. Poljin on löysän tuntunen vähän niinkuin olisi ilmaa jarruissa. Jarrut on ilmattu todella useasti, lisäksi pääsylinteri on vaihdettu-ei vaikutusta asiaan. Jarrut pitävät hyvin, eli katsastuksen kanssa ei ongelmia, mutta eivät ole todellakaan mukavat käyttää - varsinkin kun ottavat todella ärhääksti kiinni. Voisiko tehostimella olla asiaan osuutta? Kun auto ei ole käymässä niin poljin tuntuu ihan normaalilta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: S30 jarrut

Tohon ongelmaan ainakaan mulla ei ole mitään vastausta. Jos olet ilmannut jarrut kunnolla niin ei tällaista pitäisi tosiaan ilmetä, varsinkin kun olet vaihtanut pääsylinterin.

Kävin muuten ostamassa Motonetistä 240Z:n takajarrukengät sekä sylinterit. Hinnaksi tuli muistaakseni noin 400 FIM, eli ei paha hinta. Ihmeen hyvin tuntuu Motonetistä löytyvän ihan varastosta näihin tavaraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaivetaan vanhahko aihe ylös. Jos vaikka joku olisi tehnyt jarruille metkuja viimeisen 15 vuoden aikana :D

Miulle olisi tulossa eteen Toyotan 4-mäntäiset S12W- satulat ja taakse S13:n takasatulat Modern Motorsportsin adaptereilla. Ongelmana on kuitenkin nyt levyt. Taakse käy normaalisti 84-85 vapari Z31:n levyt. Miulla on takanavat porattu 5- pulttiselle jaolle, mutta tämä ei ole ongelma, koska levyt näyttäisi olevan ihan kiinteällä keskiöllä. Näihin saa siis helposti porattua 5- pulttisen jaon.

Etupäässä miulla on Z31:n navat 5- pulttisella jaolla. Noiden Toyotan satuloiden kanssa tulisi käyttää samaisen 84 Z31:n etulevyjä, mutta ne ovat 4- pulttisella jaolla ja keskiöt on koneistettu siten, että 5- pulttista jakoa ei voi porata. Onko kellään käytännön kokemusta vapari ja turbo Z31:n etulevyistä? Onko eroa pelkästään pulttijaossa, vai onko halkaisija ja paksuus eri?

 

EDIT: Onhan niissä 4- ja 5- pulttisissa levyissä eroa hyvinkin reilusti. Niin halkaisijassa (ei paha ongelma) kuin paksuudessakin (ikävämpi juttu). Todennäköisesti levyn offsettikin on erilainen joka ei helpota asiaa. 4- pulttisen levyn poraaminen 5- pulttiseksi ei oikein natsaa tuon levyn keskiön vuoksi.
image.png.b8cf2b0b090d8d073a9ea73fb1c9f149.png
Täytyypä keksiä metkuja miten tuon homman saisi tehtyä.

Edited by Migu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarrupäivitys on täälläkin ajankohtainen kun korin saa ekana kuntoon.

Löytyiskö jostain muusta merkistä sopivia levyjä etupäähän z31 napojen ja satuloiden kaveriksi? Jos siis 5 pulttiset z31 levyt ei sovi?

Mikä pääsylinteri sulla on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miulle tulee lattiapolkimet jossain vaiheessa ja täytyy mitoittaa sylkät sitten sen mukaan. Katselin, että noita levyjä on eri valmistajilla erilaisilla keskiöillä. Täytyy selvittää keneltä löytyisi oikeanlainen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×