Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   24.05.2018

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Nimimerkki

Ford Lightning maffi?

Recommended Posts

Onko kellään kokemusta otsikon maffista tuplaturbossa? Yritin googletellakin, mutta ihan hirveesti tekstiä ei löytynyt..

Vakio maffi näissä ilmeisesti riittää aina sinne n. 550hp asti, jonka jälkeen kaikki suosittelee seilinin translatoria kera toisen maffin, mutta niissä kuitenkin se hinta, ja fakta että pitää jenkeissä asti tilailla, ei oikein mieltä lämmitä.

Törmäsin sitten Z-powerin sivuilla tuohon Lightningin maffiin. Hintaa vain pari sataa ja pitäisi riittää +700hp, eli sen puolesta oikein hyvä vaihtoehto. Nyt vaan kysymys kuuluu, että onko 2x Z32 maffit käytännössä parempi? Onko se muunnin hintansa arvoinen? Pelkkä laite joku n. 320€ ja siihen toinen maffi sun muut tarvittavat päälle.. Oliskohan 600-700€ kaikkineen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En oo asiaan hirveämmin perehtynyt, mutta tuli vaan mieleen missä määrin on virtaus eroja t-haara vs. kaksi erillistä imua. ??? 

Nykyään mulla on käytössä tuo selin dual maf translator + 2x maf, mutta sitä ennen oli muutaman vuoden tuplattu ilmanotto yhdellä maffilla ja ecusta muutettu arvo/arvot sopivaks.

Kannattaa myös seurailla käytettyjen osien markkinoita mikäli ei ole pakko saada uutta osaa, mulla jäi tuo selin dual maf translator + 1x maf maksamaan ~350€ kun käytettynä hankin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semmoinen pölähti mieleen että ei luulis olevan kummoinen kapine jos osaa hiukankin elektroniikkaa. Tekeekö tuo vaan kahden maffin signaalista keskiarvon. Loput sitten ecun säädöstä kiinni?

R35:n maffeistahan saa tehtyä vaikka ja mitä kun on vaan sellainen putkeen työnnettävä jutska.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5.12.2018 at 13.49, Nimimerkki said:

Onko kellään kokemusta otsikon maffista tuplaturbossa? Yritin googletellakin, mutta ihan hirveesti tekstiä ei löytynyt..

Vakio maffi näissä ilmeisesti riittää aina sinne n. 550hp asti, jonka jälkeen kaikki suosittelee seilinin translatoria kera toisen maffin, mutta niissä kuitenkin se hinta, ja fakta että pitää jenkeissä asti tilailla, ei oikein mieltä lämmitä.

Törmäsin sitten Z-powerin sivuilla tuohon Lightningin maffiin. Hintaa vain pari sataa ja pitäisi riittää +700hp, eli sen puolesta oikein hyvä vaihtoehto. Nyt vaan kysymys kuuluu, että onko 2x Z32 maffit käytännössä parempi? Onko se muunnin hintansa arvoinen? Pelkkä laite joku n. 320€ ja siihen toinen maffi sun muut tarvittavat päälle.. Oliskohan 600-700€ kaikkineen.

Vähän alle tai vähän päälle 700 euron saa kokonaisia aftermarket-ecujakin jolloin voit heittää kuikkaa niillä maffeilla. Itse olin ainakin kovin tyytyväinen luovuttuani alkuperäisestä moottorinohjaimesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No en itte hirveästi lähtisi touhuilemaan noiden alle 700euron vehkeiden kanssa näissä laitteissa.

Aina näistä maffeista vaahdotaan, ei niissä itselläni hirveästi vikoja ole ollut, yksi säksän maffi ja yksi almeran maffi. (ja micran maffeissa kylmäjuottoja)

Kumminkin näitä kippoja muutamia kymmeniä ollut..

Se että jos upgradetaan muiden toimintojen takia niin sillon se maffin poistuminen on ekstraa..

ja kun zetorin boksiin kuitenkin saa paukut ja e85, tuplakartat ja vaikka mitä muuta,  ja tässähän on sequ suihkutus vrt. ms1 tai 2 ?

 

upgradeen suosittelen ehdottomasti

HT-055107
 
 
 
 
oli helvetin helppo saada käymään haltech neitsyenäkin auto, ja jonkin moiset säädöt että päästiin penkkiin.
 
Aemin infinity on toinen vaihtoehto..
Edited by Kremilin
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain itseasiassa tuossa yksi päivä zuikkiksen puhelimella kiinni ja kyselin häneltä siinä samalla niin oli sitä mieltä, että yhden Z32 maffin saa kyllä riittämään hyvin kun itsellä turbot riittää kuitenkin teoriassa "vain" sinne 660hp asti.

Sinänsä kävi kyllä kanssa hyvin kun mulle yv:llä jo tarjottiinkin translatoria ja maffia käypään hintaan. Voihan tuon hommata ihan siltäkin varalta, että jos joskus innostuu turbot päivittämään. Ja onhan siitä  tietysti nytkin hieman hyötyä.

Aftermarket ecu ei tule kysymykseen, ainakaan vielä. Nistunella pärjää oikein hyvin, eikä vaadi muuta kun lopullisen säädön isommille paineille, ja paukut sun muut rupeaa löytymään kunhan lähetän purkin zuikkikselle päivitykseen.

Mutta mutta, kiitokset kaikille vastauksista. Minulle kaikki tarpeellinen selvisi. Toisaalta, olisihan se kyllä mielenkiintoista tietää paljonko on esim. dynokäppyröissä eroa 1 vs 2 maffilla siinä 550+ tehoilla. Pitää varmaan itse selvittää 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

eikai siinä voi mitää eroa olla dynossa onko sulla 1 vai 6 maffia, sillähän mitataan ilmaa vain, jos ohjelman tekijä pystyy jotenkin ohittamaan maffin ylilukeman (esimerkiksi kirjoittamalla liian rikkaalle 5v kohdan) niin ei se siitä voi erota..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No joo, vähän huonosti taisin kirjoittaa.. Mietin siltä kantilta kun olis tosiaan kahdella maffilla kaksi erillistä ilmanottoa vs. tuo alkup. toteutus. Luulis virtaavan paremmin kun on ihan erilliset ilmanotot, mutta onko sitten käytännössä juurikaan eroa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×