Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Kennedy

Z31 ja uudet vanteet

Recommended Posts

Alotetaan uusi aihe..

edellistä höpinää oli ->

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=9555.40

---

Tervehdys !

Esim Artecilta löytyy adapterivanteita joissa voi itse valita offsetin.

typ Cup-Ad 8,5x18 / 9,5x18

typ MF 8,5x18 / 10x18

Aez Radon 8x17 et 35 570e/sarja

Mille-Miglia Emotion 2 8x17 et 35 750e/sarja

Kaikki vanteet löytyy varastosta!

Renkaat:

17"

Marangoni Zeta - 225/45-17 , 255/40-17

18"

Viking Pro-Tech 500 - 225/40-18

Fulda Carat Extremo - 235/40-18 , 265/35-18

Marangoni Zeta Linea - 225/40-18 , 255/35-18

Kaikki renkaat varastossa!

t. DR WHEELGOODS

Faija juuri soitti kun oli repimässä renkaita autosta.

TSW vanne. se tsw:n oma ulkoholkki avain puuttuu meiltä.

vanteessa on vissiin 5mm spaceri -> mutterit menee muutamia kierroksia vaan sisään.

keskiholkki puuttuu kokonaan -> vanteet vain pulttien varassa.

Borbet TD ei saa. Artec MF on käytössä toisella klubilaisella punaisessa z31:ssä.

17" tai 18" pitäisi hommata.. mielummin 18". 19" kanssa menis, mutta voi tulla liian kalliiksi.

Re: Z31 ja uudet vanteettässä olis Mak S5.sais ET20 8x18"Filk ei pidänyt ehdotuksesta ;D

mak-s5.jpg

300zx_sivu.-mak-s5.jpg

Re: Z31 ja uudet vanteet

Shopattuna ei näytä hyvältä.. Livenä vois näyttääkin.

Sun auto ei oo kuitenkaan maasturi eikä tila-auto joten noi ei käy. :P

Ensivaikutelma on hieman roisi, mutta uskoisin noihinkin tottuvani. Jos noi sun silmään sopii, niin ei muuta kuin hankkien vaan, jos siltä tuntuu...varsinkin jos erilaisuutta hakee. Nää on just näitä kysymyksiä, vaikeita asioita  :-\  :P Toki noista voi tulla mieleen tila-auto tai maasturi kuten vanteen mainoksessa sanotaan...

Aijoo.. Mä oon oikeesti sitä mieltä että toi 8" leveys ei oo riittävä.. Mulla on 8 tuumaset ja kyllä mä kaipaan leveempiä vanteita. Kun ottaa huomioon vielä et kolmesatku on massiivisempi kuin kakssatku ni kyl se huutaa oikeesti ainakin 8,5" tai 9" takavannetta. 8)

Tietysti jos ei ole valinnanvaraa niin huono homma.. :-\

Noi makin s5 on luonnossa ihan hyvän näköiset. Näyttää paljon leveemmiltä kun onkaan ja et 20 alkaa olemaan aika hyvä. Ja tolle 8" vanteelle on hyvän näkönen joku 255 kumi, ellei halua saksa meininkiä että vanne leveempi ku kumi. Itellä on 225 kumi 8" vanteel ja on aika hölmön näkönen.

Ale.. tähän mennessä vanteet jotka suomesta saa inhimilleseen hintaan (n.1ke tai alle) on:

Artec  Typ Cup-Ad

Artec  Typ MF (niin joo.. klubilaisella on jo tälläset autossa)

Aez Radon

Mille-Miglia Emotion II

MAK Sting

MAK S5

MAK on ET20

Artecin saa adaptereilla laillisesti 5mm välein ET:tä muutettua eli sais ET15

AEZ ja MM:sta en tiedä onko kanssa adaptereilla vai millä..

Vaihtoehtoja ei ole montaa.

Vähän sama reaktio kuin mulla MAK:n Raven kanssa (jotka sittemmin ostin), alkuun näyttää yliroisilta mut ku hetken kattelee niin veikkaan että toimis ihan kybällä. Ei noi loppujen lopuks ole niin hyökkäävät kuin mitä ekalla katsomisella tuntuu... Mielenkiinnolla jään odottamaan, uskon kyllä ettei tarvi pettyä. ;)

Re: Z31 ja uudet vanteettässä nyt tullut enemmänkin mietittyä noita vanteita ja tuntuu, että toi S5 olisi se malli kun muut maksaa maltaita (siis paremmat)mietitty 225/40 eteen ja 245/40 taakse. vanteet oli ton 8x18" ET20.mitenkäs on.. saakos tuollaisia pyörimään ET0:ssa?meinasin jos tilaisin injeniltä 20mm pultattavat adapterit vanteisiin vielä. sais ainakin ulos  ;Dhttp://www.bgworldwheels.co.nz/thumbnails/MAK/S5_large.jpg tossa ISO kuva S5 vanteistaohessa kuvana kaikki 6 vaihtoehtoa mitä löytyy n.1ke ovh. hinnoissa

z31_vaihtoehdot.jpg

Mulla on aina ollu hiukka "erilainen" maku vanteiden suhteen kuin monilla muilla, joten seuraava mielipide kannattaa lukea varauksella: ;D

Noista vaihtoehdoista mä lähtisin ehkä tuon 1000M Emotion II:n suuntaan. Muut on rumia, tuo on siedettävä IMO.

Shoppausta tosta mallista?

Itseasiassa itselle mieleinen erottui hyvin, Emotion II näyttävä.

Luin Xenonin viestin vasta päätökseen tultuani ;)

Hienothan nuo S5 toki. Kelpaa :D

Minä laittaisin kyllä varmaan noista Radonit.

Emotion II on kyllä paras noista.  :)

noi näytti parhaalta kuvassa, mutta sitten kuin näin livenä niin päätin unohtaa koko mallin.

radoneissa liikaa puolia ja vähän tylsän näköiset.

tietysti jos sitä nyt hommaisi ne 20mm adapterit niin voisi katsoa ET35 vanteita.. tai 30mm adaptereilla ET40 joita varmasti löytyy.

Eikös tuon paksuisella (20-30mm) adapterilla voisi jo pulttijakoakin vaihtaa.. Adapteriin vaan kahdet reiät. Saisi vaikka minkä vanteen käymään!

Eikös tuon paksuisella (20-30mm) adapterilla voisi jo pulttijakoakin vaihtaa.. Adapteriin vaan kahdet reiät. Saisi vaikka minkä vanteen käymään!

totta..

mitenköhän keskireikä?

Muutes...mä meen huomenna h:linnaan mallailee vanteita alle,niin sitte on paljon viisaampi et luvuista ja vanteen leveydestä...katsotaan mites äijän käy?

Muutes...mä meen huomenna h:linnaan mallailee vanteita alle,niin sitte on paljon viisaampi et luvuista ja vanteen leveydestä...katsotaan mites äijän käy?

ota kamera mukaan..

MAK S5 on mun mielestä tosi hyvin zetan muotoiluun sopiva, hitusen kulmikas mutta sulava. Puhuvat ikäänkuin samaa kieltä. Mitkään söpönpyöreät ei tuollaiseen sovi (eikä kukaan kyllä ehdottanutkaan ;D ) ja toisekseen, mielestäni nuo vaan näyttävät tosi hyvältä muutenkin ja zetan alla varsinkin. Go get it.

ota kamera mukaan..

Tottahan toki :)

ota kamera mukaan..

Tottahan toki :)

euro kumikoon menossa?

meinasin soittaa huomenna sinne ;D

Nimenomaan juuri sinne...mistäs arvasit ;)tuu mukaan jos pääset nii ei tartte soitella.Lähden juvanmalmilta klo.14.00