Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
jjj

hestec

Recommended Posts

Re: hestec

joo, pidetään yhteyttä  :D

Mä laitan tänää mailia tonne Hariselle ja kyselen että saako kahdesta S13 mallin Hestecistä jotakin kimppa alennusta jos ostetaan ne yhtäaikaa ja kyselen tässä samalla muutakin mitä on mielessä ton systeemin suhteen... Laitan vaikka sit tietoa asiasta sulle privana...

se ois hyvä joo, kiitti!

Jaa, ainakin kavereilla homma menee niin että ne lataa vaa asetukset Hesteccii ja baanalle mutta niillä on kyllä ollut auto sammuksissa kun ne on niitä lataillu, en tiiä mutta väliäkö sillä toisaalta oli se nyt sit miten vaan... Pitää kysyä tuotakin asiaa viisaammilta...

Kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan minkä ruiskun ostaa. Mielestäni on aina mukava ihan ajossa, realiajassa, säädellä autoa kuntoon. Vielä kun olis laajakaista millä tarkkailla niin ai ai kun tekis hyvää. Varsinkin juuri asennuksen jälkeen tuosta on aina kovasti hyötyä. Haltechissa on tosiaan tuo toiminto, eikä maksa kuin parisataa euroa hestekiä enemmän. Ja varmasti sun kaverit osaa haltechiakin säätää jos hestekin kanssa ovat paljon säädelleet. Perusteellinen säätötyö dynossa onnistuu varmasti yhtä hyvin amw:llä kuin harisellakin.

Mikäli koet, että tuo ajonaikana säätö ei tärkeä ole, niin sitten varmaankin kannattaa hestec hankkia. Onhan se pikkasen halvempikin. Onhan sitä tietysti muitakin vaihtoehtoja, mutta niistä mulla ei ole esittää sen kummemmin mutua kuin faktaakaan  :) Tää ei sitten oo mikään myyntipuhe, enkä muutenkaan yritä käännyttää. Ilmanmuuta kannattaa hestekki sitten ottaa jos kaverit ovat sitä mieltä, että he osaavat sitä huomattavasti paremmin säätää kuin haltechia.

Guest Force

Jaa, ainakin kavereilla homma menee niin että ne lataa vaa asetukset Hesteccii ja baanalle mutta niillä on kyllä ollut auto sammuksissa kun ne on niitä lataillu, en tiiä mutta väliäkö sillä toisaalta oli se nyt sit miten vaan... Pitää kysyä tuotakin asiaa viisaammilta...

Kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan minkä ruiskun ostaa. Mielestäni on aina mukava ihan ajossa, realiajassa, säädellä autoa kuntoon. Vielä kun olis laajakaista millä tarkkailla niin ai ai kun tekis hyvää. Varsinkin juuri asennuksen jälkeen tuosta on aina kovasti hyötyä. Haltechissa on tosiaan tuo toiminto, eikä maksa kuin parisataa euroa hestekiä enemmän. Ja varmasti sun kaverit osaa haltechiakin säätää jos hestekin kanssa ovat paljon säädelleet. Perusteellinen säätötyö dynossa onnistuu varmasti yhtä hyvin amw:llä kuin harisellakin.

Mikäli koet, että tuo ajonaikana säätö ei tärkeä ole, niin sitten varmaankin kannattaa hestec hankkia. Onhan se pikkasen halvempikin. Onhan sitä tietysti muitakin vaihtoehtoja, mutta niistä mulla ei ole esittää sen kummemmin mutua kuin faktaakaan  :) Tää ei sitten oo mikään myyntipuhe, enkä muutenkaan yritä käännyttää. Ilmanmuuta kannattaa hestekki sitten ottaa jos kaverit ovat sitä mieltä, että he osaavat sitä huomattavasti paremmin säätää kuin haltechia.

Joo, ihan hyviä pointteja sulla kyllä tossa jutussas mutta mietin vain sitä asiaa, että miksi sitä autoa pitää sitten kokoajan säätää ajossa jos se on kerran jo säädetty kohdilleen? Tiedonkeruu kuitenkin on sit sitä varten että sen avulla voidaan tsekata ongelmakohdat myöhemminkin vaikka kotisohvalla istuen ja säätää sit taas enemmän... ???

En tiedä, mä en henkilökohtaisesti niin välitä voiko sitä säätää ajossa vai ei koska kuitenkin varmaan hankala siinä ajossa vedon aikana on konetta tutkia ja säätää parametreja? Varmaan se menisi kuitenkin siihen, että vetää yhden vedon ja kattoo tiedonkeruusta dataa ja sitten tekee muutokset ja vetää taas uuden vedon ja ihmettelee lisää... Ja mun pussissa painaa kyllä aikapaljon se, että Pate on noiden Hestekkien kanssa säätäny jo vaikka miten kauan jja osaa ne paremmin kun Haltekit ja vastaavat...

Mutta mä kyllä selvittelen asioita enkä tyrmää tässä nyt vielä mitään vaihtoehtoja pois... Hestekki olis kyllä vielä vähä edullisempikin ni vois syödä sit muutakin kun makaronia ;D

Onhan se totta että Hestecissä on vähemmän featureita kuin esim. Haltechissa. Mutta kannattaa myös miettiä tekeekö tiettyjen juttujen puute Hestecistä mitenkään huonoa, ennemmin sanoisin että esim. reaaliaikainen säätö on tarpeeton juuri tiedonkeruun takia. Ja aika nopeita liikkeitä saa tehdä jos ahdettua ylävireistä säädät täydessä rasituksessa, yksikin virhe niin...

Eli lyhyesti: Oon samoilla linjoilla tuon Sparin myyjän kanssa... ;D

Mites se DTA? Eikös se oo Halteccia halvempi mutta kuitenkin siinä on ajonaikainen säätö? Ainakin aika moni sitä kehunut.

Guest Force

Mites se DTA? Eikös se oo Halteccia halvempi mutta kuitenkin siinä on ajonaikainen säätö? Ainakin aika moni sitä kehunut.

Jos mä sitten Hestekin tai DTA:n välillä teen valinnan ni otan kyllä Hestekin mitään miettimättä kun tuosta DTA:sta ei ole kokemuksia. Mulle ei ole ihan niin tärkeitä kaikki nippeli ominaisuudet vaan nyt painaa kupissa vain se, että saan ton vessan vihdoinkin ajoon ja katsastettua, kohta lähtee kolmas vuosi ilman leiman leimaa joten kohta kilvet kävelee itsestään konttorille... ;D

No ehkä se hestekki on sitten ihan hyvä. Mä voin vaikka hifistellä tällä haltechilla, poltella sikaria ja huudellä köyhille ;D Tai jotain..

Dynossahan nuo yleensä sitten säädellään kohdilleen, se vaan on taas eriasia kun tuolla kadulla ajelee. Ahtoja yleensä enempi jne jne. Noh, eiköhän nekin tolla kotisohvakonstilla onnistu ja en muutenkaan hestekistä tai haltechista ole pahaa sanaa kuullu sanottavan. Jossain vaiheessa oli pientä nykimistä havaittavissa kun ajeli tasakaasulla, siinä ainakin oli helppo poistaa tuo ikävä efekti ihan ajonaikana säätämällä. Sulla nyt on kokeneita apureita jotka osaa tuota säätää, siinä ehkä tuo ajonaikanasäätö ja muut menettävät merkitystään. Tämmöselle n00b:lle niinkuin mä, noista voi olla jotain apua. Tyyliin "Mitä tapahtuu jos muutan tota.." (PAM!!! ;D) - eli näkee nopeesti käytännössä mitä muutos tekee.

Olis kyllä hyvä kun sais tähän haltechin ja hestecin tarkat erot. Haltechissa on muistaakseni mahdollisuus säätää jokaista suutinta erikseen, onkohan hestekissä? Tiedä sitten mitä tuollakaan tekee ;D Ahtopaineensäätimet ja aina niin tärkeät anti-lagit sekä NOS ohjaukset taitaa saada molempiin laitteisiin 8)

Guest Force

Hitto, paha mennä vertailemaan kun noi Hestecin sivut ei kerro kaikkia ominaisuuksia kuten Haltecin sivut tekevät... On vain yms. maininta joka kohdassa... Tarttuuko tosta kenenkään muun silmiin mitään mainittavan arvoista joka nyt heti pomppais esiin? Mä en ainakaan nyt hokaa mitää ihmeellistä...

DTA:sta oli puhetta Audifinnssillä että olisi muka jossain määrin vaikeampi säädettävä. Tiedä häntä.

http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=3898

Kaipa ne jotka osaavat säätää hestecciä viittaavat kintaalla ajonaikaiseen säädettävyyteen. Minua kyllä risoisi jokaisen vedon jälkeen jäähdytellä kone alas pelkästään sen takia, että voisi kokeilla esim. mitä ennakon lisäys puolella asteella vaikuttaisi. Lisäksi koneen mappaus dynossa "seinää päin ajamalla" lienee aika hankalaa, jos virrat pitää vetää poikki jokaista säätötoimenpidettä varten. Tietenkin jos uusien arvojen tallentaminen sujuu nopsaan, niin eihän sitä virrat-poikki -hetkeä kestä kuin sekunti-pari ja koneenkin voi jättää mekaanisesti pyörimään rullien inertialla. Tai jotain.

Voi kuitenkin hyvinkin olla että esim. hestecin säätöguruilla on konstit näiden maallikon mielestä ongelmallisilta näyttävien tilanteiden kiertämiseen.

Hitto, paha mennä vertailemaan kun noi Hestecin sivut ei kerro kaikkia ominaisuuksia kuten Haltecin sivut tekevät... On vain yms. maininta joka kohdassa... Tarttuuko tosta kenenkään muun silmiin mitään mainittavan arvoista joka nyt heti pomppais esiin? Mä en ainakaan nyt hokaa mitää ihmeellistä...

Oikeestaan noissa ei ole muuta eroa kun että haltec on ajon aikanakin säädettävä, mutta eihän se tarvi kun kerran säätää joten ei vaikuta normaali käytössä. Ja harva sitä kuitenkin itse edes säätää. Eli kaupanpojan ;D käytössä ei ole eroja.

Guest Force

Tässä muutama vastaus koskien Hestecciä... Poimin nämä Harisen vastauksesta mulle, en viitsi liittää koko viestiä tähän koska minulla ei siihen ole lupaa mutta muutamia kohtia voin sieltä poimia...

Näitä asioita kyselin Hariselta:

1. Voiko alkuperäisen S13 tietokoneboksin heittää pois tuon Hestecin tieltä?

2. Entä voiko saman asian tehdä S13 omalle ilmamäärämittarille, eli käyttääkö tämä Hestec erillistä anturia sen mittaamiseen?

3. Mikä on tuon merkkikohtaisen Hestecin tarkkuus verrattuna Hesteciin jolle pitää itse tehdä kaikki anturien paikat yms? Onko säädettävyys yhtä hyvä yms.?

4. Miten hyvä tuo WinHestec ohjelma on? Entä voiko tuon Hestecin kanssa käyttää myös sitä vanhempaa DOS-pohjaista ohjelmaa?

5. Mitä tietoja tuolla merkkikohtaisella versiolla saa heti koneesta ja mihiin tietoihin tarvitsee ylimääräisiä antureita? Paljon anturit maksavat ja mistä niitä saa?

6. Onko tässä merkkikohtaisessa mallissa jotakin rajoituksia verrattuna "tee se itse" malliseen Hestecciin?

Ja tässä poimittuja Harisen vastauksia:

1. Kyllä voi. Hestec korvaa alkuperäisen ohjainyksikön.

2. Ilmamäärämittaria ei Hestecillä tarvita. Hestec säätää seosta ja sytytystä imusarjan paineen mukana eri kierrosluvuilla.

3. Tarkkuus on sama. Asennus helpompi. Ainoat anturit, mitä asennetaan on imuilman ja moottorin lämpötunnistimet. Tämä siksi, koska Hestecin tunnistimet ovat lineaarisia.

Uudessa windows ohjelmassa on tarkempi säätö! Ohjelmassa seoksen ja sytytyksen säätö matalilla kierroksilla 180rpm välein (15 ensimmäistä säätökäyrää), loput käyrät

300rpm välein. Hestec laskee näistä vielä keskiarvoja, joten Hestec säätää 60rpm välein!!

4. Ohjelmassa on paljon uusia toimintoja. Jos niitä osaa hyödyntää, säätö on nopeampaa ja tarkempaa. Hestecin kanssa voidaan käyttää myös vanhaa dos- ohjelmaa.

Uudessa ohjelmassa on automaattinen merkkaustoiminta, jolla tietokone merkkaa tiedonkeruusta automaattisesti säätökäyrille ajetut pisteet. Tämä nopeuttaa säätöä

5. Hestecistä saa tietokoneelle: Moottorin kierrosluku, Sytytysennakko, Ruiskutusaika, Kaasunasento, Imusarjan paine, moottorin lämpö, imuilman lämpö, lambda, akkujännite

Lisäksi, jos kytketään anturit nähdään: Pakokaasunlämpö (vaatii k-tyypin termoparin hinta 95e sis. johdon), Öljyn lämpö (hestecin lämpötunnistin hinta 23,40e)

Lisäksi Hestecissä on vakiona 3kpl 0-5V mittaustuloja, joihin voidaan kytkeä esim. 0-5V paineanturi, kierroslukumittauksia (tarvitsee taajuus/jännitemuuntimen), lisää

pakokaasunlämpö (tarvitsee mittauskortin), laajakaistalambdan (tarvitsee lambdan ja lambdan ohjaimen), kiihtyvyysanturi...

6. Ei ole. Ero on se, että Hestec käy nissanin omille pyörintänopeusantureille, asennus on helpompi. Voidaan käyttää alkuperäinen johtosarja. Löytyy kytkentäkaavio omaan

johtosarjaan...

Että sellaista... Vaikuttaa kyllä mielestäni todella hyvältä ja tuossa Paten kanssa puhuttuani olen entistä enemmän sitä mieltä että Hestec se minun autooni tulee... ;D

jep, kyllä hestec ja sen säätötaito on mutkin vakuuttanut. Mites ookko "forse" ajatellut laajentaa hesteciin noita lisä antureita? itse aion hommata joitain antureita lisää siihen.

Se mitä tässä ei ole kukaan vielä ottanut huomioon (ainakaan pikaisella lukemisella en huomannut) on,

että ton Hestecin tiedonkeruu on ihan omaa luokkaansa verrattuna esim. Haltechin vastaavaan (ainakin vanhemmat mallit, E11 version tiedonkeruuseen en ole tutustunut).

Juuri tuon hyvän tiedonkeruun ansiosta tota Hestecciä ei ole niin vaikea/työläs säätää kuin äkkiä luulisi.

Ei ainakaan itseäni ole juuri häirinnyt, että moottori pitää sammuttaa säätöarvojen lähetyksen ajaksi.

TH: Miten tiedonkeruu eroaa?

Force: Jees, aikalailla samanlaiset ominaisuudet kuin haltechissa noin äkkiseltään lukastuna. Suurimpana erona varmaankin juuri tuo ajonaikanasäätö, joka ei välttämätön ole. Tiedonkeruussa ilmeisesti myös eroja, th varmaan sen selvittää. Niin ja tietysti hinta, joka on aika oleellinen tekijä.

Mä luulen, että loppu peleissä aina se ostetaan mitä kaverit käskee - eli hestekkiä kehiin ;D Onneks "Pate" ei motekkia oo tottunut säätelemään, muuten tulis kaupanpojalle kallis paukku 8)

Mä lähen kans Vasen tapaan tolle Haltech linjalle, syitä ei ole sen kummemmin.... :)

Kuin myös toi realiaikainen säätö helpottaa/nopeuttaa jonkin verran jos esimerkiksi itse säätää.

Ominaisuuksissa ei oli paljoakaan eroa.

Guest Force

Mä lähen kans Vasen tapaan tolle Haltech linjalle, syitä ei ole sen kummemmin.... :)

Ahaa, et kuitenkaan vaan kerro... ;D Kyllä mä olen nyt jo melkein päätökseni tehnyt tuon Hestecin puolelle kääntymisestä, asiaan tietenkin vaikuttaa suuresti tuo kavereiden säätötuntemus laitteesta, jos ei sellassia kavereita olis ni varmasti voisin ostaa tuon Haltecin ihan surutta...

JH: Kyllä mä varmaan ton pakokaasu lämpöanturin hankin ja varmaan tuon toisenkin, Patella noita on kuulemma hyllyt täynnä joten varmaan sieltä sellaisen käyn poimimassa sitten kun on tarvis.

Mutta katsellaan, tän vuoden puolella tuon kuitenkin hankin jotta pääsee säätämään... Tai ainakin tutkimaan.. :-)

Sama täällä.

...noh kai se on vähän pakko, kun tossa Supessa Haltech on. ;D

Guest Force

Re: hestecDodiin... Hessun Tekniikan Virilaatikko on nyt sit hankittu ja kohta pitäisi alkaa napomaan sitä kiinni... Kohtuu helpolta näyttää tuo asennus kyllä; muutama johto kiinni, muutama anturi kiinni ja se on siinä. Tuo uusi WinHestec ohjelma tuossa tuli mukana mutta se omaa yhden todella ärsyn ominaisuuden. Sen käyttäminen vaatii USB väylään liitettävän "dongelin" koska ilman sitä ohjelma ei suostu edes käynnistymään ja nyt jos ja kun asennan tuon ohjelman tallikoneelle, kannettavalle koneelle ja hima koneelle niin täytyy kuskata tuota dongelia joka paikkaan mukana ja ennemmin tai myöhemmin se tietenkin häviää ja sitten ollaankin ihmeissään. Sinänsä hassua koska eihän tuolla ohjelmalla voi yksistään mitään duunata joten miksi ihmeessä sen käyttöä on rajoitettu noin hankalasti? Tyhmää... >:(

IM007894_Small.JPG

Nonni, tolla kelpaa säädellä. Toihan on nykyään ihan bolt on moottoriohjausjärjestelmä, sinänsä kätevä. Takaluukun väri sopii muuten hyvin muuhun autoon. tosi siisti niinq!! ;D

. Takaluukun väri sopii muuten hyvin muuhun autoon. tosi siisti niinq!!  ;D

Toi on nyt sitä tuuninkia sitten vissiin...? Ja kyllä toi hestekki on kyllä hintaansa nähden munkin mielestä ylivertainen. HAltekista löytyy jotain bensapumppujen ohjauksia mutta voisi sanoa että vastaavat laitteet.

Mite on Haltecin säätö? Hestecissä pitää aina laittaa boksi Hariselle tai Ojalalle jos haluu muutoksia. Esim. 4-syl ---> 6syl. tai vaparista turboks. Se on sitte jotain 200 eskoo vähä päälle... Se on ärsyttävä ominaisuus, jos verrataan esim. Megasquirtiin jossa voipi kaiken tehä ite :-X

Guest Force

Mite on Haltecin säätö? Hestecissä pitää aina laittaa boksi Hariselle tai Ojalalle jos haluu muutoksia. Esim. 4-syl ---> 6syl. tai vaparista turboks. Se on sitte jotain 200 eskoo vähä päälle... Se on ärsyttävä ominaisuus, jos verrataan esim. Megasquirtiin jossa voipi kaiken tehä ite  :-X

No eipä tuota autoa tule vaihdeltua joka viikko vapariksi ja taas turboksi joten ihan sama mitä sille pitää silloin tehdä... Ja kun vaparia en ole ostamassa koskaan niin samapa tuo meikälle :-) Nyt ei muutakun johtoja kolvailemaan ja polttamaan koko laitos, eipä tartte sit enää ihmetellä... ;D