Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
jjj

hestec

Recommended Posts

:opaljonkos tollanen hestecin poksi maksaa mikä tulee oman paikalle kun putkisto ja kuuleri nosti ahdot 1,2 kiloon niin nykii aivan tajuttomasti,ahtojahan ei saa mennä tiputtamaan ;D;D entä tarviiko tehdä muita muutoksia vaiko käykö auton omat anturit.

Re: hestec

Onkos sulla vakio T25 ahdin? Jos on, niin suosittelisin todellakin laskemaan ahtoja. Ei nimittäin tykkää kovin hyvää toi vakio ahdin. Onkos sulla ihan vakiolastu kiinni, eli johtuuko nykiminen fuelcutista?

hestec maksaa asennuksineen n.2500e, mut säädettävä lastu asennettuna n.1000e kun kyselin joskus hariselta 200sx s13:seen

:opaljonkos tollanen hestecin poksi maksaa mikä tulee oman paikalle kun putkisto ja kuuleri nosti ahdot 1,2 kiloon niin nykii aivan tajuttomasti,ahtojahan ei saa mennä tiputtamaan ;D;D entä tarviiko tehdä muita muutoksia vaiko käykö auton omat anturit.

Aika paljon menee omilla antureilla ja esimerkiksi Harinen lisää loput ja ne sisältyy tohon 2500e.

Guest Force

Nyt tarttisi jonkinlaista infoa seuraavasta asiasta:

Kun olen tässä odotellut nyt kohta pari kuukautta noita johtosettejä tuohon mun HKS boksi viritykseen ja niitä ei vieläkään kuulu niin ajattelin, että taitaisi olla kuitenkin viisaampaa laittaa suoraan Hestec kiinni ja unohtaa nuo vippaskonstit... Ajatuksena olisi hankkia sellanen ns. "merkkikohtainen" Hestec joka käy suoraan kyseiseen malliin kiinni mutta haluaisinkin nyt tietää, että onko kellään kokemuksia tuollaisesta, miten toimii käytössä yms.?

http://www.sci.fi/~hestec2/nissan.htm

Ilmeisesti IMM saa heittää vesilintuun nyt tuon kanssa ainakin, entä miten on vakioboksin laita? Miten tuo kiinnitetään autoon, käyttääkö se vakio johtosarjaa? Säädön tekisin kyllä itse + kaverit joten sitä en tarttisi...

Entä onko jengillä kokemuksia tuosta uudesta WinHestec ohjelmasta? Onko se millainen käyttää yms? Ominaisuuksia tuntuu kyllä olevan ihan jees ja onneksi se aataminaikuinen DOS sovellus jää historiaan vaikka toimiva onkin.

http://www.sci.fi/~hestec2/winhestec.htm

EDIT: Löysinkin vastauksen jo tuohon asiaan miten se liitetään autoon kiinni... Muihin asioihin toivotaan edelleen valaistusta... :.-)

NISSAN 2.0 GTi-R, 2.0 gti, 200sx 1.8t ca18det, 300zx z32 turbo. Hestec ohjainyksikkö liitetään alkuperäisen johtosarjan rinnalle.

mää aion hankkia ton hestec:n nyt ennen ens kesää. asennan itse ja käyn säätämässä sitten ite harisella.

MTP:llä on hestec omassa 200 ja toimii kuulemma erittäin hyvin.

ja hestec sen takia et osaava säätäjä löytyy kuitenkin kohtuulisen matkan päästä, eli ei tartte ravata ympäri maata säädättämässä :D

mutta sitten, minkälaisia antureita tossa sarjassa tulis valmiina mukana? kun olis kuitenkin tarkotus ottaa aika paljon irti noista sen tarjoomista hyödyistä. eli mistä sitten voi ostaa lisää antureita mitä hestec tajuaisi?

Guest Force

mää aion hankkia ton hestec:n nyt ennen ens kesää. asennan itse ja käyn säätämässä sitten ite harisella.

MTP:llä on hestec omassa 200 ja toimii kuulemma erittäin hyvin.

ja hestec sen takia et osaava säätäjä löytyy kuitenkin kohtuulisen matkan päästä, eli ei tartte ravata ympäri maata säädättämässä  :D

mutta sitten, minkälaisia antureita tossa sarjassa tulis valmiina mukana? kun olis kuitenkin tarkotus ottaa aika paljon irti noista sen tarjoomista hyödyistä. eli mistä sitten voi ostaa lisää antureita mitä hestec tajuaisi?

Siis tuo autokohtanen sarja ilmeisesti käyttää auton omia antureita hyväkseen eli siihen ei tartte mitään ylimääräistä ellei halua... Tietenkin jos haluu esim. pakokaasulämpöjä mitata yms. ni pitää ostaa kai sinne jotakin antureita koska niitä Nismossa nyt ei vakiona ole. Varmaan tuolta Haristelta niitä ylimääräisiä antureitakin saa kun saa itse laitteitakin... Se vain mietityttää että onko tuo yhtä hyvä kun se Hestec johon pitää itse kyhätä kaikki tunnistimet yms. vekottimet? Eli mahdollistaako auton oma johtosarja/anturit yhtä hyvän tiedonkeruun kun sitten ihan erikseen hankitut jutut?

kyllä.

ite harinen on vaan nähnyt vaivaa ohjelmoidessaan nissanin pyörintänopeus antureilta saadut koodit hesteciin sopiviksi.

-> näin olen siis asian ymmärtänyt :P

Ihan veikkauksena heitän et tarttisko toi Hestec MAP-anturin toimiakseen.

tarvii kyllä. imu ilmanlämpö ja moottorinlämpö anturit tulee myös uudet....siis ainakin, noilta hestecin sivuila kun on niin nihkeesti tota tiatoa tosta systeemistä :-\

Guest Force

No ihme jos tuossa paketissa ei nyt tule kaikkia vekottimia sen toimintaan saamiseksi?

No ihme jos tuossa paketissa ei nyt tule kaikkia vekottimia sen toimintaan saamiseksi?

Juu, taitaapa se tulla mukana. En lukenu ekaa linkkiä tarkkaan, viittasin vaan siihen kun kirjoitit että imm:n saa heittää pois ja hestec käyttää auton omia antureita.

Hestec ei tarvii erikseen MAP anturia,koska Boxissa on säädettävä paine anturi sisällä...Itse en käyttänyt muita orggis antureita kuin kaasun asentoanturin..

Guest Force

Hestec ei tarvii erikseen MAP anturia,koska Boxissa on säädettävä paine anturi sisällä...Itse en käyttänyt muita orggis antureita kuin kaasun asentoanturin..

Onkos sulla toi mallikohtanen setti vai joku toinen? Kyllä mä ton nyt kyllä asennan koska olen ihan tympääntynny ihmettelee näin muiden vekottimien kanssa, ainakin tota osaa kaverit säätää yms. joten siksi Hestec... Tarviikos tossa setissä enää säästää orkkis ECU boksia vai joutaako se lopulta lomille? Mä en millää tahtois enää pitää sitä... :P

ei sitä tartte enää pitää....kai?

MTP:llä ei oo tota merkkikohtasta settiä, vaan on itse kyhännyt siihen johtosarjan ja erilaisen sytkän..

Guest Force

MTP:llä ei oo tota merkkikohtasta settiä, vaan on itse kyhännyt siihen johtosarjan ja erilaisen sytkän..

Juu, mä en tahtois välttämättä alkaa tekee noita anturien mestoja ite vaan olisi kiva jos toi merkkikohtanen setti vastais samaa asiaa. Saiskohan tuolta jotakin alea jos ostettaisiin kummatkin samaan aikaan noi Hestec jutut? ;D

Juu, mä en tahtois välttämättä alkaa tekee noita anturien mestoja ite vaan olisi kiva jos toi merkkikohtanen setti vastais samaa asiaa. Saiskohan tuolta jotakin alea jos ostettaisiin kummatkin samaan aikaan noi Hestec jutut?  ;D

voi olla et jonkin verran vois saada...koska oot hommaamas tota vehjettä? mulla ois massit kasassa tos joulunjälkeen...

Guest Force

Juu, mä en tahtois välttämättä alkaa tekee noita anturien mestoja ite vaan olisi kiva jos toi merkkikohtanen setti vastais samaa asiaa. Saiskohan tuolta jotakin alea jos ostettaisiin kummatkin samaan aikaan noi Hestec jutut?  ;D

voi olla et jonkin verran vois saada...koska oot hommaamas tota vehjettä? mulla ois massit kasassa tos joulunjälkeen...

Juu, silloin sopii kyllä ihan ok... Voidaan pitää yhteyttä ja katotaan sit sopiva aika kun ostetaan se, tingataan joku hyvä kimppa ale kehiin ja säädetään hestecciä innolla koko loppu talvi...:-) Mä saan tohon oikeastaan jo valmiit asetukset Patelta kun Haapalaisen ralli 200SX:ssä on samat suuttimet yms. kun mulla... Saat sen vaikka pohjaksi omaan säätöös jos haluat ni ei tartte ihan nollilta lähteä...

Ihan vaan mielenkiinnosta miksi porukat haluaa vaan ja ainoostaan hesteciä?

Itelle tulee seuraavaan harrastepeliin haltec, koska pidän sitä parempana ja ennenkaikkea uudempana/paremmin toimivana laitteena. IMO :)

Guest Force

Ihan vaan mielenkiinnosta miksi porukat haluaa vaan ja ainoostaan hesteciä?

Itelle tulee seuraavaan harrastepeliin haltec, koska pidän sitä parempana ja ennenkaikkea uudempana/paremmin toimivana laitteena. IMO  :)

No ihan vain sen takia koska Hestecin kanssa on esim. mun tuttavapiiri pelannut varmaan enemmän kun monella meistä on ikää... ;D Ja musta tuntuu että toi WIN versio Hestecistä on ihan edistyksellinen juttu siihen entiseen DOS juttuun verrattuna... Kuitenkin Hestec on niin vanha juttu kokonaisuudessaan että tieto/taitoa sen suhteen riittää...

Mulla on haltech ja kyllä säätäjiä löytyy siihenkin. AMW osaa kyllä sitä säädellä moitteetta, kuten harinen hestekkiä. Haltechissahan on tuo ajonaikanasäätö, jota voi joku pitää hyödyllisenä - ja joku ei. 2000e makso haltech nissaniin antureineen ja johtosarjoineen. 260e oli säätö amw:llä.

Guest Force

joo, pidetään yhteyttä  :D

Mä laitan tänää mailia tonne Hariselle ja kyselen että saako kahdesta S13 mallin Hestecistä jotakin kimppa alennusta jos ostetaan ne yhtäaikaa ja kyselen tässä samalla muutakin mitä on mielessä ton systeemin suhteen... Laitan vaikka sit tietoa asiasta sulle privana...

OFF TOPIK:

Oon tässä hetken miettiny, että ompas kaupanpojalla hienosti matkittu tuo moottorintyyli forcelta.. ;D Noh, äsken muistu mieleen joku "kaupanpoika" läppä minkä sain tietooni irkissä. PRKL noita nikkejä sais noin vaan vaihdella 8)

ASIAAN:

Onhan tuo hestekki hyvä, tuttu ja toimiva ratkasu. Mietityttää vain se, että pitääkö tuossa aina muutoksien jälkeen sammuttaa virrat ja laittaa takaisin päälle, että tehdyt säädöt tulevat täytäntöön?

Guest Force

Mietityttää vain se, että pitääkö tuossa aina muutoksien jälkeen sammuttaa virrat ja laittaa takaisin päälle, että tehdyt säädöt tulevat täytäntöön?

Jaa, ainakin kavereilla homma menee niin että ne lataa vaa asetukset Hesteccii ja baanalle mutta niillä on kyllä ollut auto sammuksissa kun ne on niitä lataillu, en tiiä mutta väliäkö sillä toisaalta oli se nyt sit miten vaan... Pitää kysyä tuotakin asiaa viisaammilta...

EDIT: Joo, muutin tässä nikkiä ihan piruuttani kun tuossa jokin aika sitten pärähti käämit ja meinasin tuhota koko nikin täältä kuusamoon... Tyydyin kuitenkin muuttamaan vaan nimen ja olen täällä nyt sit salanimellä... ;D