Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
TeemuM

S30 lasikuituosien tilaus

Recommended Posts

Itse Kouvolassa. Markuksen mainitsema Lahti ja Migun Lappeenranta tässä ihan hollilla. Meille kolmelle oli ainakin konepellit tulossa joten ois kyllä näppärää saada ne jonnekin lähitienoille suoraan.

Esim. Markukselta Lahdesta ois mulla lyhyt matka hakea osia, mutta kaipa omiinkin nurkkiin mahtuu myös hetkellisesti säilytykseen laatikko.

Samalla pystyn ottamaan pakulla Migun kamat tänne lähemmäs, jos vain haluaa.

No pitäiskö ne kamat ottaa suurimmalti markuksen nurkkiin? Mun ja teemun kamat sit länsi-suomeen. Mulle kyllä mahtuu kamaa säilöön jos näin tehdään. Mut ihan kuinka vaan. Aika iso satsi tosin tulee toisesta että liekö sillä enää mitään väliä vaikka menis kaikki sinne. Vai laittaako 3 pakettia?

Toisaalta mä oon ilmeisesti pääsiäisen aikoihin ajamassa kokkolan ohi. Mut ehtiikö tavarat siihen mennessä tänne ja mahtuuko ne mun autoon...

Edited by Arttu

Joo kyllä se Lahti vaikuttais parhaalta paikalta, kun suurin osa tavarasta menee sinne suunnalle. Täytyy sitten vaan miettiä, että miten ne mun ja Artun osat saadaan lähemmän länsirannikkoa. 

Kaikki ilmeisesti on vielä ottamassa, että jos laitan postia noille että ollaan tilaamassa. Laitan sitten tilitietoja kaikille vaikka privaviestillä. Markus vois laittaa osoitetietonsa vaikka privalla, niin laitan sen tohon tilaukseen.

Edited by TeemuM

Joo, Tonin ehdottama kuvio on enemmän kuin hyvä miun näkökulmasta. Nouto onnistuu toki myös Lahdesta Markuksen nurkilta. Hyvää työtä, kiitos Teemu!

Eipä mitään.

Mä menin nyt vielä kysymään tota Artun ehdottamaa rahtivaihtoehtoa, että jos jakais ton 3 pakettiin ja ottaa yhden tänne länsirannikolle, ja kaksi muuta Lahteen, että paljonko siitä tulee lisäkustannuksia. Ei oo sen jälkeen kuulunu taas mitään, että katotaan meneekö tässä se toinen kuukausi.

Kannatti kysyä, tinkasi nyt vielä sen verran että saatiin kolmas laatikko samaan hintaan. Eli mun ja Artun osat yhteen, konepeitot yhdessä, ja loput kolmannessa. Ja noi kaksi laatikkoa menee nyt sitten Markukselle ellei tule muita toivomuksia.  

Lupasi lähettää laskun vielä tänään, niin laitan sitten maksutietoja.

Edited by TeemuM
  • Like 1

Nonni, tämähän realisoituu hienosti. Mainitsikohan vielä mitään aikatauluista, tulisko muutamassa viikossa vai kestääkö hieman pitempään? Mulla ei sinänsä ole yhtään mikään kiire, vois melkein sanoa että valitettavasti, mutta enivei muuten vaan uteliaisuudesta utelen.

Joo mä kysyn toimitusaikaa vielä. Sen verran hidasta on ollut tähän mennessä että ei varmaan ihan heti kannata odottaa...:)

Edited by TeemuM

Pistetään väliaikatietoja. Nyt tuli lasku, mutta siinä oli vääriä tuotteita. Eli odotellaan vielä uutta laskua...:D

Hinnat oli kyllä ne mitä tuossa ekan sivun hinnastossakin oli, että rahat voi siirtää vaikka heti, niin saadaan se sitten heti maksuun kun uus lasku tulee. Muutan noi hinnat euroiksi ja laitan tilitietoja privalla kaikille.

Edited by TeemuM

Moi kaikki, Olin yhteyksissä ZStoryn Seanin kanssa ja kyselin osista;  hän arveli että jos tilaan niin ne saattais tulla samassa rahdissa teidän tilaaminen osien kanssa. Ymmärsin että teidän tilauskin on vielä vaiheessa, ja Sean aikoo huomenna tavata FRP Automotiven tyypit ja selvitellä ja kovistella heitä, koska tilaukset eivät etene toivotulla tahdilla.  Joka tapauksessa,  mikäli mun osat mahtuisivat teidän osien sekaan, olisiko se teille ok ja siinä tapauksessa mikä olisi osuuteni rahtikuluista? Suht pian mun pitäisi ilmoittaa heille tilaanko joten pikaista vastausta arvostaisin. Kiitos!

Uus yritys, ei tuohon vanhaan privakeskusteluun ilmeisesti pystynytkään lisäämään henkilöä.

Laitetaas tänne tietoja tästä tilauksesta, että jos joku intoutuu tilaamaan tuolta. Tilaus tosiaan lähti silloin maaliskuussa, ja nyt tänään mulle tulleet osat saapuivat. Eli kiireessä ei kannata tilata.

Jos jollain on tarvetta tollaiselle orkkis-tyyliselle etuspoilerille/helmalle, niin multa saa  tuon mun tilaaman omakustannehintaan, koska tuli jo keväällä tehtyä oma lippa.

Eli toi  Standard front spoiler 95£

Sean Dezart- niminen henkilö oli ottanut Facebookin kautta yhteyttä yhteen kerholaiseen ja kysellyt Teemun yhteystietoja. Hän on ilmeisesti diileri joka järjestelee FRP:lle asiakkaita. Otin herraan yhteyttä ja hän kyseli, että onko meidän tilauksessa tulossa G-Nose- settiä ja olisiko tilaaja mahdollisesti halukas luopumaan omasta sarjastaan, jotta hän saisi diilattua omille asiakkailleen osia nopeammin. Sanoin, että täälläkin on odoteltu jo aika reippaasti ja tuskin ollaan osista luopumassa. Ne kun on jo maksettukin. Kuulemma joulusta asti hänellä ollut sama tilanne omien asiakkaidensa kanssa. FRP:llä on ilmeisesti ollut vakavia terveyshuolia ja kaiken lisäksi huonoa suunnittelua ja resursointia. Firma tekee karavaani/camping- alalle lasikuituosia ilmeisesti päätyönään ja ajoittan Zetojen osabisnes jää tämän varjoon. Sean kiroili myös, että yhteydenpito FRP:llä on luokatonta ja monet hänen asiakkaansa härnäävät häntä samoilla asioilla jatkuvasti.

Hän lupasi olla yhteydessä heti jos saa jotain infoa tilanteesta.

Tää Dezarttihan pyörittää Ranskassa firmaa joka tekee Datsuneita ja myy osia, joten noua voi saada jos omansa myy hänelle. Kovat hinnat Ranskanmaalla.

Juu. Ilmeisesti ideana oli, että jos meidän kimppatilauksen G-Nose- kitillä ei olisi ollut kiire, niin hän olisi välittänyt sen eteenpäin ja meille olisi tullut sitten seuraava setti... No can do! :D

Joo tosiaan yhteydenpito ei noilla oikein toimi, eikä oikein mikään muukaan. 8kk tässä on nyt jo odoteltu, ja sieltä tuli vasta muutamat osat. N. kk sitten viimeksi lupailivat lähettää loput osat, mutta nyt ei taas ole kuulunut yhtään mitään kyselyistä huolimatta. 

No näköjään se on sitten samanlaista muillekin...

Facebookkisivuillakin on aika hiljaista noilla. Pitäisiköhän laittaa ihan julkisesti vähän kysymyksiä, että milloin noita osia voisi odotella... Näyttää ainakin noissa arvosteluissa annetut kommentit herättäneen vipinää :D

Tehosi!

Luotin nykyiseen valloillaan olevaan julkiseen arvosteluun, niin alkoi tulemaan informaatiota. :)

FRP Automotive.PNG

"We have been in constant touch"

Heh, tasaista yhteydenpitoa se on tuo kerran kuukaudessa vastailukin. :)