Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
nissan200sx

Turbovika

Recommended Posts

5000km ajettu Gt3071R Garrett ääntelee (ca18det)Siihen saakka kun turbon pitäisi tulla mukaan,niin toimii.Ahdot ei nouse kuin - 0.5 bar ja kaasua lisätessä kuuluu erikoinen ääni. (säädetty 1.7 bar)

Auton sammuttaessa turbohan pyörii hetken ja sitten kuuluu sellaista rahinaa ja loppuu kun turbo pysähtyy.

Ei isoja välyksiä akselissa,mutta joku pieni naksaus kuuluu akselia painaessa ja pyörittäessä yhtäaikaa.

- Onkohan turbo selvä?

Edited by nissan200sx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos turbossa on molemmilla puolilla siivet jäljellä eikä ne ota koteloihin kiinni, eikä öljyt tule pakoputkesta pihalle niin turbo on kunnossa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulan ja koolin väliin ku jää laakerimetallin silppua ni kuula herkästi "liukuu" koolissa -> pyöreys kuulasta katoaa ja täts it. Eivaan, voi olla mitä vaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jos turbossa on molemmilla puolilla siivet jäljellä eikä ne ota koteloihin kiinni' date=' eikä öljyt tule pakoputkesta pihalle niin turbo on kunnossa[/quote']

Mikähän toi rohiseva ääni on ja ahdot hukassa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikähän toi rohiseva ääni on ja ahdot hukassa?

Ootko ottanu pakoputken irti ja kattonu että pakopuolella on siivet tallessa eikä ota kiinni mihinkään?

Samalla kun pyörität akselia niin paina sitä sivuttais suunnassa koteloa päin ja kuuntele osuuko siivet koteloon.

Edited by epeli^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ootko ottanu pakoputken irti ja kattonu että pakopuolella on siivet tallessa eikä ota kiinni mihinkään?

Samalla kun pyörität akselia niin paina sitä sivuttais suunnassa koteloa päin ja kuuntele osuuko siivet koteloon.

Ei ole laitteita että saisin pakoputken irti turbosta.

Jos laakeri mennyt turbosta,niin pitääkö se rahinaa. Voiko hajonnut laakeri vai vioittuneet pakosiivet hukata ahdot?

Tuo ääni huolettaa! ja tietysti ahdot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rahinaa ihmettelen edelleen,mutta ahtojen häviämisestä tuli hukkaportin vuoto mieleen.Oliskohan se mahdollinen,jos kello löystynyt (miten se on mahdollista kun 5000km vaan ajettu ahtimella)

ja miten tarkistetaan hukkaportin vuoto?

- Voisiko turbon ääni kuulostaa suuremmalta (rahina) jos hukkaportin läppä jää auki? Kaikkia tulee mieleen!

Edited by nissan200sx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vika löydetty! Kuminen supistus turbon puolelta kolmesta kohtaa halki eli ahtovuoto. Turbo kunnossa,rahina olikin vuotoääni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jos turbossa on molemmilla puolilla siivet jäljellä eikä ne ota koteloihin kiinni' date=' eikä öljyt tule pakoputkesta pihalle niin turbo on kunnossa[/quote']

Kuulalaakeroitu turbo voi leikata kiinni niin, että öljyt pysyy sisällä ja siivet ehjinä. Tuli koettua tämäkin tänä kesänä.

Jälkipyörintä muuttui ontuvan raapivaksi ja muutaman viikon jälkeen totaalinen jumi. Ei pyörinyt kuin pihdeillä kääntäen.

Ahtimella ikää tuollaiset 20v ja ties mitä fukusimoja kokenut JDM kampe, joten ei tuosta voinut kovin murheellinen olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulalaakeroitu turbo voi leikata kiinni niin, että öljyt pysyy sisällä ja siivet ehjinä. Tuli koettua tämäkin tänä kesänä.

Jälkipyörintä muuttui ontuvan raapivaksi ja muutaman viikon jälkeen totaalinen jumi. Ei pyörinyt kuin pihdeillä kääntäen.

Ahtimella ikää tuollaiset 20v ja ties mitä fukusimoja kokenut JDM kampe, joten ei tuosta voinut kovin murheellinen olla.

en epäilekkään, mutta tuonkin toteaa ihan turbon siipiä pyörittämällä ja katsomalla, samoin kun muutkin turbo viat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uusi Gt3071r sakkaa yläkierroksilla kiihdytyksissä 5 vaihteellä.Säädetty 1.7bar ahdoilla,potku puuttuu.

3 vaihteella läpi kierrosalueen eikä sakannut. (ca18det s13)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uusi Gt3071r sakkaa yläkierroksilla kiihdytyksissä 5 vaihteellä.Säädetty 1.7bar ahdoilla,potku puuttuu.

3 vaihteella läpi kierrosalueen eikä sakannut. (ca18det s13)

Liitin tämän uuden aiheen vanhan perään, koska liittynee samaan aiheeseen, joten tämän puimista voitaneen jatkaa tässä aiheessa.

Toki tuo aloitettu aihe ja sen viesti on sisällöltään sellainen, joka aiheuttaa kysymyksen: Tämän pointti oli?

Edited by tahonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×