Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Juhzi

Talviautot 2013

Recommended Posts

ikävä kyllä näyttää talvikulkine viel tämmöseltä tälle talvelle, jos sitä toisenlaisen viel talvelle sais ja säksän suojaan talliin :/

1381697_171269233075161_1046730566_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnsf:n subarujaosto valtaa talviauto-topicin ;D
Prkl. :eek:Palataas nyt siihen mistä tää topicci alkoikin ;D Viime talvena tuli hommattua "vaan talviautoksi", mutta tulihan tällä koko kesä kurvailtua ja tämä talvi menee vielä ainakin:

CLK.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime viikonloppuna tuli Saabbien tilalle tällainen 2.8 V6 mersu. Ensimmäinen saksalainen auto ikinä meikäläisellä.

mercedes-benz-c-5979132_b_1a9f70e51d9b85d2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru jaosto jatkaa valtausta... Tolla mennään! Viime talvena tammikuun alun konerikko ajoi vajaavetosten pariin loppu talveks! Jos sitä nyt selvittäs takokamojen ja uudesta pannusta löytyneideiden n.100 lisähevosen turvin...

20130817_123649.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime talvisella mennään. Pajero otettu eilen liikenteeseen ja tänään käytetty leimalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semisti OT, mut miks takavetosiin tottuneet suosii näinkin vaffasti Suparuja, eikä Mitsuja?

Se (hyvin vähä) mitä ite oon noilla ajellu, ni Suparu tuntu lähinnä etuvedolta. Senku tähtää ratin kohteeseen ja painaa kaasua. Pitoja toki on paljon paremmin, mut noin muuten käytökseltään. Mitsu taas tuntu ihan toisinpäin lähinnä takavedolta, missä on kauhee vetopito. Se haluu ihan väkisin mennä poikittain, saa vastaohjailla ja on Suparuun verrattuna just yhtä paljon hauskempi, ku takaveto vs etuveto. :)

Vai oonko mä missannu jonkun pointin koko asiassa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Semisti OT, mut miks takavetosiin tottuneet suosii näinkin vaffasti Suparuja, eikä Mitsuja?

Se (hyvin vähä) mitä ite oon noilla ajellu, ni Suparu tuntu lähinnä etuvedolta. Senku tähtää ratin kohteeseen ja painaa kaasua. Pitoja toki on paljon paremmin, mut noin muuten käytökseltään. Mitsu taas tuntu ihan toisinpäin lähinnä takavedolta, missä on kauhee vetopito. Se haluu ihan väkisin mennä poikittain, saa vastaohjailla ja on Suparuun verrattuna just yhtä paljon hauskempi, ku takaveto vs etuveto. :)

Vai oonko mä missannu jonkun pointin koko asiassa?

Mitähän subarua lienet ajanu? Jotai automaattilegaa? Ja mitähän mitsua??? Mun mielikuvat ja kokemukset on ihan päinvastaisia, ainakin oma on niin takavetomainen kun vaan voin nelivedon kuvitella olevan. Saat koittaa kun tulee voimaa taivaalta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitähän subarua lienet ajanu? Jotai automaattilegaa? Ja mitähän mitsua?

Joku wrxstiyybermikälie, se ku tuli joku vuos sitten, missoli se isoskuuppi. Oon hyvin perillä näistä. Mitsu oli joku ysärievo, kolonen tai nelonen lie. LHD-manuaaleja molemmat. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitähän subarua lienet ajanu? Jotai automaattilegaa? Ja mitähän mitsua??? Mun mielikuvat ja kokemukset on ihan päinvastaisia, ainakin oma on niin takavetomainen kun vaan voin nelivedon kuvitella olevan. Saat koittaa kun tulee voimaa taivaalta ;)

Mitähän Mitsua sä olet ajanut?

Mä en Mitsua lähtis ihan takavetoisen tuntuiseksi sanomaan, mutta kyllä mä jaan enemmän Temmen näkemyksen siitä, että enemmä se Subbe noin lähtökohtaisesti tuntuu puskevan.

Subarua tunnutaan suosivan muutenkin todella vahvasti tänä päivänä. Yksi pointti on hinta, saman ikäisissä Impreza on aina halvempi kuin Evo. Toinen on maahantuoja, joka kirjoittaa uudempiinkin malleihin laput painoineen päivineen kohtuullisilla kustannuksilla ilman mutinoita. Kolmas on se, että nelikkomarkkinoilla Subarulla on aika vahva tarjonta. Esim. perheautopuolella Mitsulla ei ole suoraa Foresterin korviketta (varsinkaan samaan hintaan) ja Legnumin jälkeen ei ole tullut kiinnostavia farkkuja ollenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitähän Mitsua sä olet ajanut?

Mä en Mitsua lähtis ihan takavetoisen tuntuiseksi sanomaan, mutta kyllä mä jaan enemmän Temmen näkemyksen siitä, että enemmä se Subbe noin lähtökohtaisesti tuntuu puskevan.

Nojoo, en mä oo talvella ajanut kyllä kun evo8:a, mitä vertaan omaan imppuun, noin niinku ikänsä puolesta. Tokihan nuo molemmat puskee, mutta enemmän imppu perää sivulle tarjoaa kun ajamani evo8. Molemmissa tietysti pitää olla omanlaisensa ajotyyli kun on vähän erilaisia. Omalla kun on oppinut paiskomaan niin kai se sitten tuntuu käteen paremmalta. Omat kokemukset on tosi rajottuneita, pari classicci imppua, evo8, ja kesäkelillä evo3 kadulla, siitä nyt ei mitään johotpäätöksiä voi vetää.

Tuon legasyn otin puheeksi siksi kun se on etuvetopainotteinen, eikä näin ollen voi verrata esim. imppuun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samalla mennään kun viime talvena. 1991 W201 mersu 1.8L voimanpesällä :D Sopivasti putkikin puhkes kun otin aktiivisen ajoon...

mersu.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nojoo, en mä oo talvella ajanut kyllä kun evo8:a, mitä vertaan omaan imppuun, noin niinku ikänsä puolesta. Tokihan nuo molemmat puskee, mutta enemmän imppu perää sivulle tarjoaa kun ajamani evo8. Molemmissa tietysti pitää olla omanlaisensa ajotyyli kun on vähän erilaisia. Omalla kun on oppinut paiskomaan niin kai se sitten tuntuu käteen paremmalta. Omat kokemukset on tosi rajottuneita, pari classicci imppua, evo8, ja kesäkelillä evo3 kadulla, siitä nyt ei mitään johotpäätöksiä voi vetää.

Tuon legasyn otin puheeksi siksi kun se on etuvetopainotteinen, eikä näin ollen voi verrata esim. imppuun.

Sulha oli dccd impussa? Sillä kyl saa aika takavedon tuntuseks... Oma legacy ku on 50:50 keskiviskolla niin sitä on vietävä paljon härskimmin et saa sen perän sivulle eikä vaan mene koko auto sivuttain, mut pyörii kyl nätisti paikallaan sen verran pääs kokeilemaan talvella

Share this post


Link to post
Share on other sites

E46 mennään tämä talvi. Välikelin kitkat alla, ettei vaan talvi yllättäis.

e46_1.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×