Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
mopo

Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Recommended Posts

Oottekos käyneet kokeilemassa varttimailia etuvetoisella Nissanilla. Millasia aikoja esim. turbo luupäällä tai turbo cherryllä ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Oottekos käyneet kokeilemassa varttimailia etuvetoisella Nissanilla. Millasia aikoja esim. turbo luupäällä tai turbo cherryllä ?

Mun mielestä viime kesän V8/GTI-vauhtipäivien nissan-ajat oli joskus täällä, mutta

en niitä onnistunut nyt millään löytämään. Tosin siellä ei tainnut kovin montaa etu-

vetoista olla.

t. Mika

ps. http://www.n12turbo.com/main.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Jep tuo nopein cherry onkin aika raketti. 11,9 s. varttimaili. Aika hyvää palikkaa , kuula laakeroitu turbo yms. näyttäs olevan.

Tarvii käydä kokeileen oman virityksen suorituskyky kesällä. 15 s. alituksessa vois olla tavoitetta kerrakseen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jessal1981

Re:Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Joo, kävin koittamassa kesällä gti päivillä cherryäni ja melkein vakiona 15.957 144km/h katurenkailla, mutta nyt tavoite on jo kovempi pistin tekniikan uusiksi ja koko ajan parannellaan. Kuvat löytyy jossain vaiheessa sivuilta www.n12turbo.com kun täällä ei jostain syystä enää nykyään tunneta mallia, Nissan cherry turbo, että siitä hyvästä palautetta sivujen ylläpitäjille, meinaan joskus on tunnettu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Vakiohkolla luupäällä 15,447sek, loppunopeus 147,48 ja 60ft 2,493. Tämä ajettu hyvinkään lentokentällä kesällä 2007.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Vakiohkolla luuppanalla 13.8sek 172km/h loppunopeudella mitattu g-tehgillä 1.3 ahdoilla v.2007 (kova vastatuuli)

virallinen aikakortti 14,57sek 168km/h loppunopeudella v.2006 1,1 ahdoilla. Renkaina kummassakin 185/65-15 vakio renkaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Ite kan ostin g-tehcing ss mallin.Tiedä siitten kuin tarkka, ajaa kyllä asinsa. Vähän viilattu turbo serry, sain märällä asfaltilla 0.8barin ahdoilla 15.7s 159km/h . Ekoja vetoja ,säädöt kartoissa kesken.. Tosta on hyvä lähteä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Kirjataas tänne arkistoon (ex) Cherryn parhaaksi jäänyt nykäisy.

Auto -83 turbo Cherry, paikka Porin lentokenttä ja West Coast Street Cup 14.7.2007

1/4 mile 12.557s , loppunopeus 192.36 km/h , 60ft 2.127s

Liukkaan radan vuoksi ahdot ja syt.ennakko tiputettu dynosäätöjä maltillisemmiksi.

Renkaina M/T 22x8-13 sliksit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Tulipa taas käytyä V8/GTI kiihdytyspäivällä. Tällä kertaa Sunnyllä (paineistettu N13 1.8 gti). Paras aika oli 12.6s./188kmh.

Suht helposti kelasi tuon...vaihdot vaan perinteisesti hakusessa :), pitänee viritellä sytkäkatkoa avuksi.

Syksyllä voisi ottaa uusiksi vähän tiukemmillä säädöillä. Nyt kippo saa "levätä" kesän ajan perheen kakkosautona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

ihan helkutin hyvin on sunny kulkenut. saiskos jotain speksejä auton tekniikasta? millä tehoilla tuon ajan sai aikaiseksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Auton orkkis ca18de kone det:in männillä :) Rempattu sentään ja metallitiivisteellä. Kantta vähän hiplattu, imu-ja pakosarjat muuteltu.

Moottorinohjaukseen satsattu enemmän, Autronicin sm4 ja cdi-sytytys. 903cc suuttimet. Turbona hy35 Holsetti.

Dynossa käytiin kiihytyksiä edeltävänä päivänä. Tehoa antoi 417,2hv/446,8nm. Ahtoa oli 1.55 bar, enempää ei kokeiltu.

Tolla teholla ja tonnin painolla pitäis tietysti nopeemminkin mennä, ei vaan ole kovin helppoo etuvedolla sutia ;)

Positiivinen juttu on tuon paljon parjatun hy35 toiminta...heti hereillä ja tuottoa tuntuis piisaavan reilusti enemmänkin. Ei tosiaan tarvinnut paukkua viivalla. Tarpeeksi isoa (3.5") pakorööriä ja vähintään 50mm hukkis niin pakopaineista ei tietoakaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Nyt pääsi itsekin kunnolla ensimmäisiä kertoja kokeilemaan sunnyä.

Renkaat oli 215/45-17 ja lukkoahan tuossa ei ole ;D

paras aika lamminmaalla kauhajoella: 13,7s / 178,4km/h / 60ft 2,36s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Viime syksynä neovvl almeralla 14,6sec ja 169km/h loppunopeus.

Vanteet/renkaat sillon 17"/ 205/40 kumit 4vuotta vanhat käppyrät.

Nyt saattas keritä vähän nopiammin talven ruuvailun jälkeen ja paremmalla vanne/rengastuksella.. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Mahtoikos olla nimimerkin mopo sunny taas alastarolla kiihdyttelemässä?

valkoinen vanha sunny siel meinaa vetäs eilen 12,3s/198km/h tauluun :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Mahtoikos olla nimimerkin mopo sunny taas alastarolla kiihdyttelemässä?

valkoinen vanha sunny siel meinaa vetäs eilen 12,3s/198km/h tauluun :o

kovaa on menny, kovat on tehotkin nykyään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Juu oltiin Alastarolla...iltaa kohti pidot parani. Sunny meni 11.664s./208.43kmh.

Kovin lipoisaa oli etuvedolle. Startin joutu ottaan iisisti lähes ahdoitta, kuulemma sliksi kiljui vielä nelosella.

Tehoa tosiaan reiskat sata hummaa enempi kuin viimeksi, eipä niitä kaikkia päässy hyödyntään. Olisi hauska joskus kokeilla kunnon bostikkiradalla kulkua. Tosin vetolaitteet taitaisivat morjenstaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

NO ON KYLLÄ HURJA AIKA JA LOPUT :o:o

vieläkö meinaat jotenkin kulkua yrittää parantaa? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Ai saamari, nyt on menty Sunnylla jo todella lujaa :o Tää todistaaki sen, ettei nää aina niin sorsitut etuvedot huonoja ole ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Tehoa tosiaan reiskat sata hummaa enempi kuin viimeksi, eipä niitä kaikkia päässy hyödyntään.

Kerrotko minkälaisia muutoksia oli tehty edelliseen kertaan verrattuna, vai jääkö salaisuudeksi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Etuveto Nissan ja 1/4 mile

Eipä tossa mitään salaista ole :) Säätöguru Saku viritteli dynossa lisää ahtoa, ennakkoa ja bensaa. Lisäksi pakoputki jätettiin kotiin.

Paras dynoveto oli 2.0bar 525hv. Ihan mukavasti yli 300 000km ajetulle, lähes vakiolle perusmotille ;)

Dynosta löytyy jotain amatöörivideoo, laitan linkin tänne joku päivä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×