Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
ipijee

Ilmoituksia nettiauto yms.

Recommended Posts

Olenko ainoa, jonka mielestä lausahdukset, kuten...

"leimalle ei tarvitse laittaa kuin [jokin simppeli juttu]"

tai

"tarvittavat paperit katsastukseen löytyy"

...kuulostavat kusetukselta? Jos se menisi helpolla leimasta läpi tai olisi iisi katsastaa, niin luulisi myyjän asiat hoitavan ihan myyntiä helpottaakseen. Valokuvien osalta on huvittanut myös se seikka, että jos myynnissä on vaikka Lancer evo ja sisäkuvia ei ole, niin auto on käytännössä aina RHD, vaikka missään sitä ei mainittaisikaan.

tai

...kuulostavat kusetukselta? Jos se menisi helpolla leimasta läpi tai olisi iisi katsastaa, niin luulisi myyjän asiat hoitavan ihan myyntiä helpottaakseen.

Kusetus on vähän vahva sana, mut yleensä luen noi just kuten sanoitkin. :)

Valokuvien osalta on huvittanut myös se seikka, että jos myynnissä on vaikka Lancer evo ja sisäkuvia ei ole, niin auto on käytännössä aina RHD, vaikka missään sitä ei mainittaisikaan.

Ja sitten kun kysyt asiasta, niin ei malteta edes vastata kysymykseen vaan aletaan paasata miten helppo oikealta on ajaa. :D

tai

...kuulostavat kusetukselta? Jos se menisi helpolla leimasta läpi tai olisi iisi katsastaa, niin luulisi myyjän asiat hoitavan ihan myyntiä helpottaakseen.

Noiden lausahdusten takaa on usein havaittavissa sellainen "harrastaja"-ryhmä, joka tykkää yleensä räppäillä autolla minimikustannuksin max. sen katsastusvälin ja sit kiertoon. JDM ym. tuontien kohdalla pärrätään vastaavasti tarrakilvillä sen aikaa ku sattuu kiinnostaa. :D

Entäs jos myyjällä on rahat loppuneet, eikä varallisuus anna enää myöten kuluttaa rahaa ajoneuvoon?

Kyllähän sekin on mahdollista.

Suomessa omasta varallisuudestaan, tuloista jne. puhuminen kun tuntuu hyvin monella olevan kova tabu.

Edited by SAM

Entäs jos myyjällä on rahat loppuneet, eikä varallisuus anna enää myöten kuluttaa rahaa ajoneuvoon?

Kyllähän sekin on mahdollista.

Sekään ei selitä noiden jatkoja, missä hinta nousee tonnin, kun se helppo leima on haettu. :D

Mulla on tällä hetkellä yks auto vastoin omaa tahtoani myynnissä pikkuvikasena leimaamattomana. auto siis 2.5l V6 omega, joka sai hylsyn koska takarenkaista puuttuu nastat, pakoputki vuotaa sekä takajarrulevyt pitäis vaihtaa kun toinen on kiero. noi osathan maksais mulle arviolta pakoputken korjaus ~20€, takarenkaat subarusta eli niille vain vanteille pyörittelyn hinta, takalevyt käytettynä ~50€ ja uudelleen katsastus ja sit olis leima. ei vaan kahdella työttömällä ole edes noin pieniä rahoja ylimääräsenä ja sekös vituttaa, tavallaan toivon et kukaan ei tuu hakemaan sitä autoo ja toisaalta taas toivon et hakis niin helpottais edes hetkeks. koko ajan on mietittävä et mistä vitusta taikoo rahat taas laskuihin ja ruokaan, yritä siinä sit korjata vielä autoja. saishan sen ehkä myytyä nopeemmin ja rahaakin tulis hitusen enemmän.

Edited by turboSGX

Mulla on tällä hetkellä yks auto vastoin omaa tahtoani myynnissä pikkuvikasena leimaamattomana.

En kiistä, etteikö siellä olisi varallisuusongelmia joillakin samalla tavalla kuin sinulla, mutta oletettavasti tiedät itsekin kuuluvasi vähemmistöön. Voimia arkeen ja toivottavasti töitä löytyy.

Jos turboSGX ei olekaan poikkeus, niin Nettiauton ilmojen perusteella hämmästyttävä moni työtön/rahaton harrastaa japsiautoja tai muita erikoiskippoja. Kenties laihalompakkoiselle olisi parempiakin harrastuksia tarjolla. Mutta mikäpä mä olen neuvomaan, jokainen tyylillään.

En kiistä, etteikö siellä olisi varallisuusongelmia joillakin samalla tavalla kuin sinulla, mutta oletettavasti tiedät itsekin kuuluvasi vähemmistöön. Voimia arkeen ja toivottavasti töitä löytyy.

Jos turboSGX ei olekaan poikkeus, niin Nettiauton ilmojen perusteella hämmästyttävä moni työtön/rahaton harrastaa japsiautoja tai muita erikoiskippoja. Kenties laihalompakkoiselle olisi parempiakin harrastuksia tarjolla. Mutta mikäpä mä olen neuvomaan, jokainen tyylillään.

kyllä mulla ainakin pn sellanen polte aina ollut näihin vehkesiin, että on laiteltu olipa rahaa tai sitten ei.

kyllä mulla ainakin pn sellanen polte aina ollut näihin vehkesiin, että on laiteltu olipa rahaa tai sitten ei.

We+all+know+that+feel+_99d9b29f8d2dda5c639e574e18346c9d.jpg

E: Muutan käyttäjätunnukseni "Persaukiseksi".

Edited by SAM

Olenko kauhea mulkku, kun ajattelen tuon nettiauton ikuisuusmyyntisen vasemmalta ohjattavan BNR32:n olevan jotenkin... "toivoton" tapaus..?

Lievästi imelä ainakin, mutta varmasti siisti vekotin kyseessä.

Siis se pinkki vai? Eiks se ole r33

Ainoo vasuri r32 atm myynnis on toi gt-r ja se ollu nkuukauden vast myynnis

Siis se pinkki vai? Eiks se ole r33

Ainoo vasuri r32 atm myynnis on toi gt-r ja se ollu nkuukauden vast myynnis

Lue; "BNR32", toisinsanoen R32 GT-R.

Kyllä se on ollut tuolla nettiautossa jo lähes viimevuoden alusta asti, välillä kuukauden paussilla ja sitten taas myynnissä.

Lue; "BNR32", toisinsanoen R32 GT-R.

Kyllä se on ollut tuolla nettiautossa jo lähes viimevuoden alusta asti, välillä kuukauden paussilla ja sitten taas myynnissä.

Eip. Se mitä tarkotat on mun omistuksessa ja ostin joulukuussa sen pois kuleksimast. Toi mikä nyt on myynnissä on täysin eri auto. Mm turvakaaret ja taxfree.

Ohan se niin että nykyinen taloudentilanne on vähentänyt autojen ostoa varsinkin harrasteautojen. Muutenkin kun ihmiset hinnottelee autoja yläkanttiin niin ei ne mee rahalla koska harva on edes niin siistissä kunnossa että siitä voi pyytää niinkään paljoo (s13/s14/r32/r33 jne) Myös hinnotelua tehdään sen mukaan että on ostettu auto vaikka 8k ja siihen on ostettu aftermarket osaa 2000e niin sitten kun se myydään niin siihen lyödään toi 2k kylkeen että auto onkin 10k sitten itketään kun tulee vaan vaihto tarjouksia

Ei ole tällä hetkellä mitään väliä millään autokaupassa, mulla on suomen halvin s13, kilvitetty&leimassa&ulkokuori about orkkislookissa, hyvin tervepeltinen ja kaikki mahdolliset huollot tehtynä, silti foorumilta 2k tarjous on paras ja ainoa käteistarjous tähän mennessä. Varmaan vaikka ilmatteeks antais niin pitäisi parkkipaikalle suostuu ottamaan joku auto..

Ja sitten nää vaihdokit.. huoh 1/3 vaihdokeista <2L bemareita, 1/3 muita helvetin tuning autoja ja loput ylihinnoiteltuja kulkuneuvoja..

Ei ole tällä hetkellä mitään väliä millään autokaupassa, mulla on suomen halvin s13, kilvitetty&leimassa&ulkokuori about orkkislookissa, hyvin tervepeltinen ja kaikki mahdolliset huollot tehtynä, silti foorumilta 2k tarjous on paras ja ainoa käteistarjous tähän mennessä. Varmaan vaikka ilmatteeks antais niin pitäisi parkkipaikalle suostuu ottamaan joku auto..

Ja sitten nää vaihdokit.. huoh 1/3 vaihdokeista <2L bemareita, 1/3 muita helvetin tuning autoja ja loput ylihinnoiteltuja kulkuneuvoja..

Vähän vastakaikua mulle jookosta ;)

Oon huomannu samanmoista touhua näitten autojen "ostajilla".

Ihme kyllä ostaja soittaa, tarjotaan jopa summaa millä voisi kaupat syntyä, mutta ei sitten voida tulla kampetta paikan päälle kattomaan vaan pitäs melekein ostajan kotipihalle tulla vastaan.

Kuitenki hetkellä Neo vvl almerasta 6000€ paras käteistarjous mitä siitä kauppoja hierottu.8)

Ite aikoinaan maksoin Almerasta 14900€, rakennellu sitä +9000€ edestä, hinta pyynti nyt ollu 6550€ ja lopullinen kauppasumma riippuu mitä siihen haluaa mukaan sitten.

Hinnotteluun olen vertailupohjana käyttänyt Honda civic vti ja type-r versioita lähinnä tuon tekniikan ja suorituskyvyn takia.

Ja tämäkin ottaa huomioon, että ikäisekseen koppa hyvässä kunnossa mitä näitäkin lahoja gti kamppeita nähnyt.

Edited by patakettu

Ihme kyllä ostaja soittaa, tarjotaan jopa summaa millä voisi kaupat syntyä, mutta ei sitten voida tulla kampetta paikan päälle kattomaan vaan pitäs melekein ostajan kotipihalle tulla vastaan.

Toiset taas yrittää tingata matkakuluja auton hinnasta pois, kun sehän on myyjän vika, että auto on niin kaukana. :D

Toiset taas yrittää tingata matkakuluja auton hinnasta pois, kun sehän on myyjän vika, että auto on niin kaukana. :D

Joo tuntuu olevan nykyään ylitsepääsemätöntä lähteä autoa paikanpäälle kattomaan ja kauppoja hieromaan.

Ite hajin aikoinaan tämän almeran yli 400km päästä, vaikka olisi lähempänäkin ollut tarjolla näitä.

Jos oikiasti polte on auto alle saada, niin kyllä sen periltä asti hakee.

Mitä kaveritkin täällä pohjoisessa autoja ostaneet, niin Etelä-suomesta hakevat sen auton ja matka ei mikään este ole ollut.

Kuitenkin siellä suunnalla tarjontaan enemmän mitä Pohjois-pohjanmaalla.

joo toi on hauska juttu, mulle kävi niin kun aiempaa bemaria myin niin ostajan kanssa hinta viilattiin kohdalleen löytiin lukkoon puhelimessa, "poika" tuli vähän kauempaa isänsä kanssa junalla kouvolaan johon mun piti ajaa 50km vastaan, ja kahdella autolla siis että pääsen kauppojen jälkeen kotiinkin. No totesivat tunnin lamppututkinnan jälkeen auton hyväksi ja sitten alkoi tinkaus jo sovitusta summasta.. no kun junalla piti tulla ja pitkä matka kotiin niin matkakuluja tulee.. no voi hellanlettas sentään. Yrittivät kahta sataa vielä ti kiä ja sanoin että hinta on jo sovittu, sitten satasta yrittivät vielä ja väsyttivät mua tunnin lisää. Sit palo käpy ja sanoi että nyt tää beamari lähtee mun kotiin tai teidän kotiin, no ostivat auton sitten lopulta mutta eipä oo tollasta väsytyskauppaa meikäläinen ennen kokenut. Lopulta selvisi kun juteltiin niin tämä isä oli vr:llä töissä ja saanut liput muutamalla eurolla, ja bensaakin oli puoli tankkia että kotiin niillä pääsivät, niin miksi tingata matkakuluista..

http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/7089712

Onko omistaja foorumilaisia? Jos kyllä, niin löytyiskö täältä projektitopic ko.vehkeelle sattumalta? :)

Ei oo topiccia. Mitäs tossa perus holsetti tatechi viritys, edellinen omistaja kasannut, ajettu penkkiin ja myyty samantien pois. Hintaa tuossa vajaa kymppi liikaa...