Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
ana87

sankarit liikenteessä

Recommended Posts

Vs: sankarit liikenteessä

Ajelin tänään kuuden maissa hannikaisenkatua sairaalalle päin Jyväskylässä ja oli vihreä aalto itsellä. Katsoin jo kaukaa, että muija ja jätkä kävelee punaisia päin ja oli tulossa vielä munkin kaistan puolelle yli vaikka mulla oli vihreät joten painon tööttiä jo hyvissä ajoin ettei tämä vatipää kävele alle. Sellainen 15-17 vuotias räkänokka päätti näyttää keskaria, jolloin löin jarrut pohjaan (Varmistin että ei ketään tullut takana). Tuli pikkaisen kiire pariskunnalla lähteä livohkaan, kun olin nousemassa autosta ja huusin, että on se perkele kun nykyajan nuoriso on vielä värisokeita.

Vitutti muutenkin, niin ei olisi yksi pitkätukkahippi harmittanut yhtään keulakoristeena. Olisipahan saanut uudet lisävalot...

Hah, kävi aika samanlaisesti keskiviikkoyönä. Mies kävelee Pukinmäessä Karhusuontien yli. Ei siinä mitään, se oli jo suojatiellä ku olin tulossa ja pysähdyin, kun ei oo tapana ylikään ajaa. Siinä kun jannu oli menny tien yli ja lähdin liikkeelle, huomasin, että vittu kaverihan nosti sentterin pystyy. Samantien liinat tiskii ja nousin autosta ulos. Ehdin just sanoa, että " mitä vitt.." Kun jäbä sano, "joo sori se oli läppä". Aikani siinä sitten huusin takas (joojoo on epäkypsää jne. mutta minkäs teet ku palo kiinni). Kai se kuitenki tajus, etten ottanu sitä ihan vitsillä ku peräänty aina kolme askelta ku tulin yhen eteenpäi. Mut tulipaha miehekäs olo!

Ajelin tänään kuuden maissa hannikaisenkatua sairaalalle päin Jyväskylässä ja oli vihreä aalto itsellä. Katsoin jo kaukaa, että muija ja jätkä kävelee punaisia päin ja oli tulossa vielä munkin kaistan puolelle yli vaikka mulla oli vihreät joten painon tööttiä jo hyvissä ajoin ettei tämä vatipää kävele alle. Sellainen 15-17 vuotias räkänokka päätti näyttää keskaria, jolloin löin jarrut pohjaan (Varmistin että ei ketään tullut takana). Tuli pikkaisen kiire pariskunnalla lähteä livohkaan, kun olin nousemassa autosta ja huusin, että on se perkele kun nykyajan nuoriso on vielä värisokeita.

Vitutti muutenkin, niin ei olisi yksi pitkätukkahippi harmittanut yhtään keulakoristeena. Olisipahan saanut uudet lisävalot...

Hah, kävi aika samanlaisesti keskiviikkoyönä. Mies kävelee Pukinmäessä Karhusuontien yli. Ei siinä mitään, se oli jo suojatiellä ku olin tulossa ja pysähdyin, kun ei oo tapana ylikään ajaa. Siinä kun jannu oli menny tien yli ja lähdin liikkeelle, huomasin, että vittu kaverihan nosti sentterin pystyy. Samantien liinat tiskii ja nousin autosta ulos. Ehdin just sanoa, että " mitä vitt.." Kun jäbä sano, "joo sori se oli läppä". Aikani siinä sitten huusin takas (joojoo on epäkypsää jne. mutta minkäs teet ku palo kiinni). Kai se kuitenki tajus, etten ottanu sitä ihan vitsillä ku peräänty aina kolme askelta ku tulin yhen eteenpäi. Mut tulipaha miehekäs olo!

Se incarcamera, niin saa huvia koko rahan edestä ;). Ei tullut mulla miehekäs olo. Vitutti vain tuo asenne, jos itse mokaa niin sen jälkeen ruvetaan vielä elvistelemään vaikka olisi voinut päätyä keulakoristeeksi. Onneksi eräs rahtari varoitti noista vatipäistä tuolla hannikaisenkadulla, että voivat milloin vain kävellä alle vaikka palaa punaiset ja itsellä on vihreät valot.

Kotipihalta lähdettäessä ensimmäisen risteys on tasa-arvoinen jossa liitytään päätielle. Oli itselle hieman kiire töihin ja nopeasti katsoin vasemmalle tuossa risteyksessä eikä ketään näkynyt ja sen jälkeen oikealle, josta tuli auto. Ajattelin että kun tuossa ennen meidän risteystä on hidastetöyssy, että kerkeän vauhdilla ennen tuota oikealta tulevaa ajaa tuonne päätielle. Painon reippaasti kaasua, niin vasemmalta suhahti mopo ilman valoja. Kerkesi sen verran väistää vasemman puoleiselle kaistalle, että oli ajaa oikealta tulevan auton keulaan.

Ei siinä mitään sama stna mopoilija oli tänään neljän aikaa ajaa toisen auton keulaan samassa risteyksessä, kun pesin autoa. Mä olen joskus miettinyt, että jos haluan autoni lunastukseen, niin tuo risteys olisi täydellinen. Tosin ei ole halua saada kuskin oveen isompaa autoa.

Tuurilla ne ajokortitkin jaellaan...

Katsoin jo kaukaa, että muija ja jätkä kävelee punaisia päin ja oli tulossa vielä munkin kaistan puolelle yli vaikka mulla oli vihreät joten painon tööttiä jo hyvissä ajoin ettei tämä vatipää kävele alle...

Voi vittu, tulepa Lahteen ajelemaan ja varsinkin tonne kivistönmäen/mukkulan nurkille, niin näitä hippejä ym. teinilökäpöksyjä kävelee tielle ilman suojatietä, pimeällä ja ilman mitään heijastinta..

Jo moneen kertaan tossa mukkulan nurkilla semmonen 4-5 jannun (ilmeisesti ne on kaikki jannuja, mut saattaahan siinä joku tyttökin olla, mutta olemus on kaikilla tyyliä:"roikkuva räkä") sakki, joka on ihan tosissaan meinannu jäädä alle, kun lähtevät kävellen tienyli ihan omituisissa paikoissa, eivätkä katso sitten yhtään, että tuleeko autoa vai ei. Pari kertaa joutunu vetää vastaantulijoiden kaistalle, etteivät nämä isänmaantoivot jäisi alle ja aina torvi pohjassa. Vittu näitä harakiri-kandidaatteja. Kyl ne vielä joku keilaa autollansa kumoon. :-X

Yli vaan ei kukaan taitais jäädä kaipaaman? Hiukan voisivat omaa järkeäkin käyttää ::)

^ Toi oli hyvä video ;D Paras varmaan tuo kohta ku joku sälli lähtee ylittämään tietä kun kuskilla palaa vihreä :D Vähän säikähtää vissiin..

Mistä minusta tuntuu, että tänä päivänä audi-kuskeilta tuo mulkkujen maine on siirtyny QashGAY kuskeille jotka luulee olevansa teidän sankareita ja omistajia?

Tältä päivältä hyvä esimerkki. Ajelin JKL:n motarille Oulusta päin, jossa otin heti vasemman puoleisen vauhtikaistan, kun muut köröttelivät 85-90km/h ja itse ajoin tasaista 105km/h, niin kuin edellä ajava ohittaja myös. Palokan rampilta keskustaan päin puskee suoraan qashgay kahden kaistan ylin mun perseeseen kiinni. Roikkuu 3-5 metrin päässä vaikka koko ajan oikealla on hitaammin meneviä ja mun edessä on kaksi muuta autoa, jotka ajaa samaa vauhtia, kuin minä. Toki itse pidän sen yhden kahden auton turvavälin. Kun motari loppuu ja rupeaa kääntymään vasemmalle tämä sankari päättää hyökätä oikeanpuoleiselle kaistalle, kun pikkuinen väli tulee. Itse totesin, että meinaako tuo vatipää pukata eteen. Kaveri kiilaa oikean puoleiselta kaistalta ilman vilkkua vasemman puoleisella kaistalle. Harvoin työautolla ja työaikana meinaa lakki palaa kiinni, mutta siinä vaiheessa meinasi. Olimme Tourulan makkarin risteyksessä samaan aikaan ja qashgayn ratissa oli elämäänsä kyllästynyt 40v kuski ja rouva. Kiitoksia vain tälle mulkulle, joka omistaa xxx-517 rekkarilla olevan QashGAY:n.

Mistä minusta tuntuu, että tänä päivänä audi-kuskeilta tuo mulkkujen maine on siirtyny QashGAY kuskeille jotka luulee olevansa teidän sankareita ja omistajia?

Tältä päivältä hyvä esimerkki. Ajelin JKL:n motarille Oulusta päin, jossa otin heti vasemman puoleisen vauhtikaistan, kun muut köröttelivät 85-90km/h ja itse ajoin tasaista 105km/h, niin kuin edellä ajava ohittaja myös. Palokan rampilta keskustaan päin puskee suoraan qashgay kahden kaistan ylin mun perseeseen kiinni. Roikkuu 3-5 metrin päässä vaikka koko ajan oikealla on hitaammin meneviä ja mun edessä on kaksi muuta autoa, jotka ajaa samaa vauhtia, kuin minä. Toki itse pidän sen yhden kahden auton turvavälin. Kun motari loppuu ja rupeaa kääntymään vasemmalle tämä sankari päättää hyökätä oikeanpuoleiselle kaistalle, kun pikkuinen väli tulee. Itse totesin, että meinaako tuo vatipää pukata eteen. Kaveri kiilaa oikean puoleiselta kaistalta ilman vilkkua vasemman puoleisella kaistalle. Harvoin työautolla ja työaikana meinaa lakki palaa kiinni, mutta siinä vaiheessa meinasi. Olimme Tourulan makkarin risteyksessä samaan aikaan ja qashgayn ratissa oli elämäänsä kyllästynyt 40v kuski ja rouva. Kiitoksia vain tälle mulkulle, joka omistaa HRY-517 rekkarilla olevan QashGAY:n.

Jos se testaili tohkeissaan qashgayn ratti/ohjaus ominaisuuksia kun oli saanu takuuhuollosta... ( jos vaikka se ratti tällä kertaa pysyis paikoillaan) :P;D

Jokuhan tuota perusteli, että Venäjällä u-käännöksen saa tehdä moottoritiellä... Onneksi nyt ei ketään kuollut ja tukkisivat tuon keskikaistaleen ettei tuota voi tehdä.

No eikö se nyt oo iha yks ja mikkeli mitä venäjällä saa tehä? Suomessa ei saa ja myös ryssän on se tiedostettava jos meinaa täällä ajaa. Iha paras ois ku ei noita ryssän rekkoja ees päästettäs rajan yli, nuppi ja kuski suomalaiseen versioon heti rajalla. Säästys varmaa puolenkymmentä henkee vuodessa.

Tai sitten noille ketkä venäjältä ajaa suomeen noita rekkoja nii ois joku koulutus ees suomen liikenteeseen. Useamman kerran nähnyt kun venäläinen rekka peruuttaa moottoriteillä ja just nykäsee noita uukkareita. Jonnena, entisessä kesätyöpaikassa näin myös sellasen tempauksen kun lastattii venäläiselle rekkaa, nii kuski sillä aikaa veteli pullon verran votkulia ootellessa huiviin ja ku auto oli valmis nii eiku kotia kohti pikku votkuleissa. Ei tietenkää laskettu ajamaan, mutta sitä mieltä kuski oli et kyllä yhen votka pullon jälkeen voi ihan hyvin ajaa.

Jokuhan tuota perusteli, että Venäjällä u-käännöksen saa tehdä moottoritiellä... Onneksi nyt ei ketään kuollut ja tukkisivat tuon keskikaistaleen ettei tuota voi tehdä.

No eikö se nyt oo iha yks ja mikkeli mitä venäjällä saa tehä? Suomessa ei saa ja myös ryssän on se tiedostettava jos meinaa täällä ajaa. Iha paras ois ku ei noita ryssän rekkoja ees päästettäs rajan yli, nuppi ja kuski suomalaiseen versioon heti rajalla. Säästys varmaa puolenkymmentä henkee vuodessa.

Tai sitten noille ketkä venäjältä ajaa suomeen noita rekkoja nii ois joku koulutus ees suomen liikenteeseen. Useamman kerran nähnyt kun venäläinen rekka peruuttaa moottoriteillä ja just nykäsee noita uukkareita. Jonnena, entisessä kesätyöpaikassa näin myös sellasen tempauksen kun lastattii venäläiselle rekkaa, nii kuski sillä aikaa veteli pullon verran votkulia ootellessa huiviin ja ku auto oli valmis nii eiku kotia kohti pikku votkuleissa. Ei tietenkää laskettu ajamaan, mutta sitä mieltä kuski oli et kyllä yhen votka pullon jälkeen voi ihan hyvin ajaa.

Näkisit venäläiset lentäjät ;D.

Lentokentäl töissä, joten eivät ole mitenkään vieraita tapauksia nämäkään :D

Hulluja ne näyttää olevan... http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/20121028014147972_a6.shtml (lentäjä siis oletus.)

Hulluja ne näyttää olevan... http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/20121028014147972_a6.shtml (lentäjä siis oletus.)

ARvaappa lähtikö kokeilemaan tuota selvinpäin ;). Eräs suomalainen vanha fighteri totesi ottaneensa lentäjän kanssa pullolliset vodkaa ja lentäjä lähti koneella, kun taas suomalainen ajoi taksilla kotiin ja jätti oman autonsa lentokentälle parkkiin. Oli kuulemma lentokone päässyt ehjänä ilmaan ja myös alas ;).

ARvaappa lähtikö kokeilemaan tuota selvinpäin ;). Eräs suomalainen vanha fighteri totesi ottaneensa lentäjän kanssa pullolliset vodkaa ja lentäjä lähti koneella, kun taas suomalainen ajoi taksilla kotiin ja jätti oman autonsa lentokentälle parkkiin. Oli kuulemma lentokone päässyt ehjänä ilmaan ja myös alas ;).

totaalien OT mut länsimaalainen lentokone ei ees pystys tuohon.... Venakot eriksee :D:D

Tuli lunta maahan lisää ja sankareita liikenteeseen. 3,5 km pyörämatkalla töihin tuli kaksi läheltä piti -tilannetta kun autoilijat eivät tajua että tie saattaa olla jopa liukas.

Pahempi näistä tilanteista oli se kun Kuopion liikenteen bussi lähti pysäkiltä perä luisussa ja perä meni hyvän matkaa kevyen liikenteen väylää pitkin. Jäi siihen bussin perseeseen ehkä se metri väliä kun pomppasin satulasta ja hyppäsin fillarin kanssa sivuun. Hyvät oli ilmeet parilla pysäkillä odottaneilla mummelilla :o

Perkeleen tunarit!

Tuli lunta maahan lisää ja sankareita liikenteeseen. 3,5 km pyörämatkalla töihin tuli kaksi läheltä piti -tilannetta kun autoilijat eivät tajua että tie saattaa olla jopa liukas.

Pahempi näistä tilanteista oli se kun Kuopion liikenteen bussi lähti pysäkiltä perä luisussa ja perä meni hyvän matkaa kevyen liikenteen väylää pitkin. Jäi siihen bussin perseeseen ehkä se metri väliä kun pomppasin satulasta ja hyppäsin fillarin kanssa sivuun. Hyvät oli ilmeet parilla pysäkillä odottaneilla mummelilla :o

Perkeleen tunarit!

Sama kaupunki äskön kun tulin töistä nii kadun kulmasta tuli hienosti BMW e36 hirmu liipissä ja jotenki onnistu sit keulansa sohimaan jalkakäytävälle, jossa kulki lapsia hetken matkan päässä, onneks onnistu psähtyy eikä sattunu kuinkaa.

Edelläajava katsoi suoralla tiellä parhaimmakseen heittää viidestäkympistä hätävilkut päälle ja täysjarrutuksen. Justiinsa sitten ehdin penkalle väistämään. Sitten muina miehinä jatkoi matkaansa ja yritti vielä karkuunkin. Tavoitin sitten ko. sankarin valoissa ja olin autosta nousemassa ulos niin kipitti ikkunalle vikimisemään, et ajoin ylinopeutta ja ei kannata kuulemma kaikkea ottaa niin tosissaan, kun oli muutenkin mukamas tuommoinen kisatilanne.

Justiinsa näin ::)