Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
jh

BNR32 tampere

Recommended Posts

Joo elikä mun autohan tosta koivistonkylästä käytiin varastamassa viime yönä ja hirveen pitkälle ei päästy kunnes se ajettiin paskaks. Jos joku tietää asiasta jotain niin voinee ottaa suoraan yhteyttä muhun (0407008270) tai tampereen poliisiin (0718745605)

Vs: BNR32 tampere

Valitettvava tapaus :( Jotkut auton tuntomerkit tai kuva varmaan helpottas auton tunnistamista.. Vaikka ei noita getareita siel suunnal varmaa joka valoissa ole.

Muutkin kuin datsunistit on varmaan nähneet auton ja eivät tiedä mikä auto oli kyseessä..

tiedän tunteen kun silmäterä häviää pihasta! vituttaa niin saatanasti. onko ihan solmussa?

tiedän tunteen kun silmäterä häviää pihasta! vituttaa niin saatanasti. onko ihan solmussa?

on se pahasti ottanu osumaa kyllä :'(

Vittu mitä paskaa.. Osaatko sanoo monen aikaa viety?

vietiin 14:00-04:00 välisenä aikana, luultavasti kuitenkin lähempänä tuota neljää. Tekijältä jäi jotain rojuja kyytiin millä on menty sisään ja virtalukkoon on jotain tavaraa katkaistu, tavarat on labrassa tutkittavana

autosta ei sinällään mitään varastettu, että en tiiä mikä oli varastamisen tarkoitus :o

tunnetustihan tuollaisia tekevät ei kovim fiksuja ole, joten tähänkään tuskin mitään järkevää syytä löytyy. Ja toivottavasti samasta syystä tekijät saadaan kiinni, vaikkei näistä yleensä saa muuta kun torumista ja pään silittelyä.

Onneksi oli vakuutus ? :o. Ei muuta, ko uuden auton etsintään sitten ! (mä nyt oletan viestien laadusta, et menee lunastukseen)

Onneksi oli vakuutus ? :o. Ei muuta, ko uuden auton etsintään sitten ! (mä nyt oletan viestien laadusta, et menee lunastukseen)

juu, kyllä oli vakuutukset. juu eipä tässä nyt oikeestaan sen kummempaa paitsi vituttaa kun joutuu tappeleen rahoista että saa toisen tilalle ja juokseen virastoissa

Uskomatonta. Toivottavasti tekijä nyt löydetään. Nämä tapaukset kyllä saa aina vähän omankin auton puolesta pelkäämään ja miettimään jonkinlaista hälytintä.

Uskomatonta. Toivottavasti tekijä nyt löydetään. Nämä tapaukset kyllä saa aina vähän omankin auton puolesta pelkäämään ja miettimään jonkinlaista hälytintä.

samaa mieltä että kaikkiin sportti datsuneihin kannattais laittaa jonkin näköinen uikutin niin vähenisi väkivalta näitä kohtaan ::)

onko mahdotonta että joku neuvottelisi kerho laisille jonkin näköisen edun johonkin hälyttimiä asentavaan yritykseen/myyvään ::)

näin ulkopuolisena huutelen täältä takaa

Noit hälytinkimppoja on yritetty, mut ainakaan viimeks ne ei ottanut tuulta alleen.

Noit hälytinkimppoja on yritetty, mut ainakaan viimeks ne ei ottanut tuulta alleen.

eikös hälyttimestä saa alennusta vakuutus maksuissa??

Saa, mutta se on niin merkityksetön summa ettei asiaa sinänsä edistä kuin henkisellä tasolla. Mielenrauhan takia se häly hankitaan. Ajonesto yleensä estää ainaki noiden narkkien huviajelut, mutta ei toki huvikseen särkemistä tai muuten murtautumista. Sen verran nopeasti ne irtilähtevät rojut sieltä kerää että se on narkille se ja sama jos joku häläri siinä kilkattaa.

Saa, mutta se on niin merkityksetön summa ettei asiaa sinänsä edistä kuin henkisellä tasolla. Mielenrauhan takia se häly hankitaan. Ajonesto yleensä estää ainaki noiden narkkien huviajelut, mutta ei toki huvikseen särkemistä tai muuten murtautumista. Sen verran nopeasti ne irtilähtevät rojut sieltä kerää että se on narkille se ja sama jos joku häläri siinä kilkattaa.

Melko merkityksetön summa uppoaa myös hälyttimen hankintaan. Itse olen asentanut pariin katiskaan iipeistä 35 punnalla/kpl ostetut hälyttimet jotka tuntuvat ajavan asiansa ihan mukavasti. Pienenä miinuksena tosin mainittakoon että niihin on tungettu turhankin paljon toimintoja joita ei saa pois päältä. Kuten esimerkiksi varoitustoiminto joka laittaa hätävilkut päälle kun jokin ovi avataan ::)

Pasi ihan oikeassa, ei se hälytin murtoa estä. Omaan defan hälyillä varustettuun oli viikko sitten menty ja viety kaikki mitä irti lähti, jopa tuhkakuppi! Ajonesto tosin pelasti sen verran että käyntiin ei ollut saanu, virtalukon vaan hajottanut.

Hälytin oli kirkunut koko yön ilmeisesti kun akku tyhjänä oli aamulla..

Juu, hälytin löytyy kyllä tulevaisuudessa. Mitenkäs tässä nyt kannattaa sitten toimia ton vakuutus tarkastajan kanssa. Autossa kun on kohtuu arvokasta käytettyä ja uutta osaa kiinni. Olen lähes sata varma että tuo menee lunastukseen. Kertokaa kokemuksia noista väännöistä tarkastajien kanssa

Juu, hälytin löytyy kyllä tulevaisuudessa. Mitenkäs tässä nyt kannattaa sitten toimia ton vakuutus tarkastajan kanssa. Autossa kun on kohtuu arvokasta käytettyä ja uutta osaa kiinni. Olen lähes sata varma että tuo menee lunastukseen. Kertokaa kokemuksia noista väännöistä tarkastajien kanssa

kertakorvaus ja raato itselle noin ainakin saa pidettyä arvokkaat palikat itsellä ja lunastus hintoihin nähden ei ole jääny paljoakaan pienemmiks mitä monet on kysyny

kertakorvaus ja raato itselle noin ainakin saa pidettyä arvokkaat palikat itsellä ja lunastus hintoihin nähden ei ole jääny paljoakaan pienemmiks mitä monet on kysyny

sitä tässä vähän mietinkin, sen verran on tuota impulsiivisyyttä että tarkastajalla tulee kuumat paikat ellei se hommaa mulle samanlaista tohon pihaan tai tarjoo fyrkkaa sen verran että saan ite sen hommattua. auto kun oli vielä ei-vähäpäästöinen

Parin kaverin kokemusten perusteella osista voi olla vaikea saada mitään, jos niistä ei ole etukäteen informoitu vakuutusyhtiötä, eikä annettu esim. kopioita kuiteista.

Toinen ei saanut palikoistaan mitään, vaan auto korvattiin itse auton arvon mukaan.

Toinen taas jolla oli osa palikoista kirjattu vakuutuspapereihin ja autoa käyty näyttämässä, olivat ottaneet valokuvia ja muuta, niin korvauksessa huomioitiin noitakin.

Parin kaverin kokemusten perusteella osista voi olla vaikea saada mitään, jos niistä ei ole etukäteen informoitu vakuutusyhtiötä, eikä annettu esim. kopioita kuiteista.

Toinen ei saanut palikoistaan mitään, vaan auto korvattiin itse auton arvon mukaan.

Toinen taas jolla oli osa palikoista kirjattu vakuutuspapereihin ja autoa käyty näyttämässä, olivat ottaneet valokuvia ja muuta, niin korvauksessa huomioitiin noitakin.

niimpä niin. toisaalta noi osat on kyllä aika selkeesti tuossa havaittavissa(esim vanteet) että riittää kun avaa silmää niin näkee ettei tässä nyt sentää yritetä mitään kusetuksia

niimpä niin. toisaalta noi osat on kyllä aika selkeesti tuossa havaittavissa(esim vanteet) että riittää kun avaa silmää niin näkee ettei tässä nyt sentää yritetä mitään kusetuksia

Jos ajatellaan, että vakiogetarin arvo n.10 000e niin jos meinasit paljonkin yli ton saada ja ei ole erikseen vakuutettu osia niin hankalaa tulee olemaan.

Esim. mun nykyinen s14.5 kun meni vanhalla omistajalla lunariin niin vakuutustarkastaja suoraan katto netistä, että 10 000e näistä pyydetään, että ei millään voi maksaa yhtään enempää auto kuitenkin juuri maalattu, uusi ahdin ym... No sai kaveri karvan enemmän ja pitää vanteet autosta. Toki sopisivat, että saa pitää penkit/vyöt/ratin, mutta kun kaveri meni noita hakemaan ei ollutkaan tarkastaja ilmoittanut, kuin vanteet firmaan missä auto seisoi.

Itsellä noi rakennetummat autot vakuutettu niin, että maksaa vähän kovempaa maksua, mutta saa sitten tilanteen tullen melkein puolet paremman hinnan.

Jos ajatellaan, että vakiogetarin arvo n.10 000e niin jos meinasit paljonkin yli ton saada ja ei ole erikseen vakuutettu osia niin hankalaa tulee olemaan.

Esim. mun nykyinen s14.5 kun meni vanhalla omistajalla lunariin niin vakuutustarkastaja suoraan katto netistä, että 10 000e näistä pyydetään, että ei millään voi maksaa yhtään enempää auto kuitenkin juuri maalattu, uusi ahdin ym... No sai kaveri karvan enemmän ja pitää vanteet autosta. Toki sopisivat, että saa pitää penkit/vyöt/ratin, mutta kun kaveri meni noita hakemaan ei ollutkaan tarkastaja ilmoittanut, kuin vanteet firmaan missä auto seisoi.

Itsellä noi rakennetummat autot vakuutettu niin, että maksaa vähän kovempaa maksua, mutta saa sitten tilanteen tullen melkein puolet paremman hinnan.

juu, no siis eihän tossa mun vessassa nyt sinänsä mitään muuta kallista aftermarket osaa menny rikki kun volk racingin pyörät, alusta setti ja putkisto ehkäpä.

muttajoo, eiköhän tästäkin ihan riittävän massiivinen tapahtuma tuon vakuutusyhtiön kanssa tule. vielä kun pääsis naamatusten sen kaverin kanssa, voisin lahjoittaa koko auton summan hyväntekeväisyyteen jos sais laittaa sen kaverin pussiin ilman sanktioita ;D