Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
K2

Impreza WRX

Recommended Posts

Tässä nyt taitaa käydä niin, että Imprezalla mennään jatkossa. Nyt kaikki paha fiilis tästä automerkistä/mallista tähän ketjuun, kiitos. Älkää ohjatko Subaru-foorumille, koska siellä on aavistuksen puolueellisia mielipiteitä. Tuli joskus aiemmin koeajettua Impreza GT vm. 02 ja se sai vaan vitutuksen päälle, nyt näitä uudempia (lähinnä 2-litraisia) on tullut kokeiltua ja vituttaa aika lailla vähemmän. Minua kun vituttaa aika lailla kaikki autot mitä mun budjetilla saa, aina kompromissejä, toki rikkaana olisi autot eri tarkoituksiin. (Melkein päädyin MPS 6:n omistajaksi aiemmin, mutta vain melkein.)

Lancer evo ei kelvannut, koska se on yksinkertaisesti liian ahdas (sekä yleisesti + en saa kuskin penkkiä aikuisen mittoihin). Imprezassa on vähemmän munaa, mutta enpä tiedä, se vaan houkuttaa. Ja alustavasti kaupat "sovittu". Hakusessa on ollut "joku muu kuin etuveto" ja mielellään käyttis/harraste yhdessä paketissa. (RHD ei ole kaltaiselleni paskahousulle mikään vaihtoehto.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

No ei se Imprezakaan mikään tilava auto ole, varsinkaan takapenkin osalta ja sedaneissa tavaratilan luukustakaan ei kummoisia tavaroita sisään saa ja selkänojassa on pelkkä suksiluukku. Sisustassa on muovinen tuulahdus 80-luvulta, ei varmaan Lancerissa sen parempi. Osat ja huollot kalliita ja bensan jano kova. Talvikelissä kaiken antaa kuitenkin anteeksi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

No ei se Imprezakaan mikään tilava auto ole, varsinkaan takapenkin osalta ja sedaneissa tavaratilan luukustakaan ei kummoisia tavaroita sisään saa ja selkänojassa on pelkkä suksiluukku. Sisustassa on muovinen tuulahdus 80-luvulta, ei varmaan Lancerissa sen parempi. Osat ja huollot kalliita ja bensan jano kova. Talvikelissä kaiken antaa kuitenkin anteeksi :D

Tämä kaikki on kyllä tiedossa. Takaovet on jo uusi juttu mulle (kahdeksan vuoden tauon jälkeen), eli on se tilava! Takaluukku oli mun mielestä yllättävän iso, ja ainakin säksiin verrattuna suorastaan massiivinen. Lancerin tilavuus oli selvästi huonompi takaluukun osalta ja suurin vika oli siinä, ettei kuskin jakkaraa saa kiskoja muokkaamatta aikuisen mittoihin. Imppua pystyy ajamaan aikuinenkin. Osista ja huolloista - no en oo vielä halpaa huoltoa tehnyt autoon ikinä, oli merkki mikä tahansa. Aero-Saabin käsijarruhuollosta maksoin tovi sitten yli 1000 euroa... ;D Mut joo, ei toi mikään järkiauto tietenkään ole, se on selvää.

Aika vähissä on muuten autot, jos laittaa vaatimuslistalle "turbokone, sporttinen, 2000-luvun mallia". Ja sporttinen poistaa listalta VAG:t, Saabit, Volvot... Hulluuspäissäni oon koeajanu muun muassa Megane turbon, joo on se sporttinen mut se on silti etuvetoinen perheauto, jossa on ylläri pellin alla. Imppu on jotain muuta kuin kauppakassi, vaikkakin se on oikeasti ihan perussedani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Tää kuulostaa siltä että päätös on jo tehty, joten eikö sen mukaan kannata mennä?

Itsellä on 2000-luvun evo ja kyllä mä (190/100) siihen hyvin mahdun ajamaan. Penkki ei edes ole niin takana kuin menisi. S14 nähden se on ihan tila-auto vaikka takapenkissä ei ole edes suksiluukkua saati että se taittuisi eteen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

itse suosittelisin Toyota Aristoa jos rhd vain kelpaisi. Siinä ei kyllä tila lopu kesken ja tehoakin pitäis riittää 2jz:n voimin tarpeeks :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

itse suosittelisin Toyota Aristoa jos rhd vain kelpaisi. Siinä ei kyllä tila lopu kesken ja tehoakin pitäis riittää 2jz:n voimin tarpeeks :P

ainut vaan et ne on kaikki tomaatteja lukuun ottamatta mihin on tehty manuaali swappi...

yks harkitsemisen arvonen on twin turbo jdm legacy jos haluaa tilavamman auton mitä imppu ja kyl tolla 280hv pärjää arkiajossa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Tulee mieleen Nettiauton "ei vaihtoa"-aiheiset itkut. Vaikka alkuperäisessä viestissä lukee aika selkeesti, ettei rhd ole vaihtoehto, niin eikös niitä aleta tyrkyttelemään. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Mulla oli kolmisen kuukautta tuossa talvella 01vm sti "ötökkäsilmä" talvileluna.

Ihan saatanan tylsä vehe, ei kiinnostanu lähtä ollenkaan huvikseen ajelee eikä leikkimään. Hyvä se oli ajaa ja kaikki toimi, mut niin on vaikka esim tojotan joku perusmalli.. Ihan stnan tylsä, kaverit sanoo et kesällä vielä turhempi.

En oikein voi haukkua muuten koska se toimi ja varmaan ihan kiva joittenkin mielestä, mut mä lähin mieluummin ajaa awdin Q7:lla. Ehkä oon vaan liian wanha?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Mulla oli kolmisen kuukautta tuossa talvella 01vm sti "ötökkäsilmä" talvileluna.

Ihan saatanan tylsä vehe, ei kiinnostanu lähtä ollenkaan huvikseen ajelee eikä leikkimään. Hyvä se oli ajaa ja kaikki toimi, mut niin on vaikka esim tojotan joku perusmalli.. Ihan stnan tylsä, kaverit sanoo et kesällä vielä turhempi.

En oikein voi haukkua muuten koska se toimi ja varmaan ihan kiva joittenkin mielestä, mut mä lähin mieluummin ajaa awdin Q7:lla. Ehkä oon vaan liian wanha?

No jos vaihtoehtoina on vm.01 sti tai Audin Q7, kyllä monella jäisi Subaru pihaan..

Puhutaan hiukan eri luokan peleistä.

Ja itse asiaan, vähän halvan muovisen oloisia nuo Subarut, tosin Nissaneilla leikkineenä tuo ei varmaan ole kynnyskysymys. Pelkkä WRX ei mikään tykki tosiaan ole, mutta eiköhän se paikasta toiseen vie. Eikä varaosissakaan ole STI -lisää. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Mulla oli kolmisen kuukautta tuossa talvella 01vm sti "ötökkäsilmä" talvileluna.

Ihan saatanan tylsä vehe, ei kiinnostanu lähtä ollenkaan huvikseen ajelee eikä leikkimään. Hyvä se oli ajaa ja kaikki toimi, mut niin on vaikka esim tojotan joku perusmalli.. Ihan stnan tylsä, kaverit sanoo et kesällä vielä turhempi.

En oikein voi haukkua muuten koska se toimi ja varmaan ihan kiva joittenkin mielestä, mut mä lähin mieluummin ajaa awdin Q7:lla. Ehkä oon vaan liian wanha?

Se on aikasta paljon kuskista kiinni. Sama se on täälläkin, kaikki seatin ja tojotan perusmallista skylineen ja siitä +400 heppaseen nelikkoon on tylsiä kun on emäntä ratissa.

Varmaan se tuo ikä tekee, mutta ei se imppu tosiaan itseäkään vakiona säväyttänyt reilun +100hp tehokkaamman sx:n jälkeen.

Sitten kun sattui vielä olemaan kesä niin tylsähän se oli nissaniin verrattuna.

Sisusta aikasta samaa tasoa kuin nissaneissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Itte panostaisin ehdottomasti STi malliin. Wrx on todellakin perusmalli, sti sitten on jo oikeutettu kantamaan sitä isoa takasiipeä. Wrx ja STi mallit kun eroavat kaikinpuolin toisistaan (moottori, vaihteisto, alusta jarrut, sisusta ym ym.).. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Ihan oikeesa oot, itselläkin sama ongelma auton hankinnan suhteen... Kaikki mielenkiintoiset pelit on oikeelta ohjattavia mm: Legnum, Skyline, Chaser jne..

Suomesta ei vastaavia autoja löydy, kun jollain laiskoilla koneilla :-\

Tietysti Volvoja löytyy, mut se on niin peru auto :)

E: Ja onhan noi edellä mainitut aika teinejä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Itte panostaisin ehdottomasti STi malliin. Wrx on todellakin perusmalli, sti sitten on jo oikeutettu kantamaan sitä isoa takasiipeä. Wrx ja STi mallit kun eroavat kaikinpuolin toisistaan (moottori, vaihteisto, alusta jarrut, sisusta ym ym.).. ::)

Ilman muuta samaa mieltä, kyseessä on aivan eri autot.

Omien kokemusten mukaan en kyllä allekirjoita väitettä, että Evo olisi jotenkin ahtaampi kuin Imppu. Ja jos noita kahta verrataan niin on syytä muistaa, että nimenomaan STi on se "Evon korvike", WRX on lamamalli.

Ihan oikeesa oot, itselläkin sama ongelma auton hankinnan suhteen... Kaikki mielenkiintoiset pelit on oikeelta ohjattavia mm: Legnum, Skyline, Chaser jne..

Suomesta ei vastaavia autoja löydy, kun jollain laiskoilla koneilla :-\

Tietysti Volvoja löytyy, mut se on niin peru auto :)

No miten sitten olis jos vaikka kokeilisit joskus sitä oikealta ajamista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

No miten sitten olis jos vaikka kokeilisit joskus sitä oikealta ajamista?

Oon kyllä kokeillut, eikä se mitään herkkua ollut ;D Oon syntynyt vasemmalle puolelle ja olen 80% oikea kätinen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

No miten sitten olis jos vaikka kokeilisit joskus sitä oikealta ajamista?

Oon kyllä kokeillut, eikä se mitään herkkua ollut ;D Oon syntynyt vasemmalle puolelle ja olen 80% oikea kätinen :)

Niin minäkin, mutta ei toi oikealta ajaminen silti mitään ihmeellistä ole. Ainut että samalla lailla ei uskalla esim talvella rässiä, mutta se nyt vaan säästää vakuutusten omavastuilta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Yhtä helppoahan se ajaminen on toiseltakin puolelta, mutta ainakin omalla kohdalla se liipissä ajaminen+revittäminen oli jotenkin hankalaa. Nopea vaihteiden vaihto myös tuntui mahdottomalta ainakin vielä ensimmäisen ajopäivän jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Yhtä helppoahan se ajaminen on toiseltakin puolelta, mutta ainakin omalla kohdalla se liipissä ajaminen+revittäminen oli jotenkin hankalaa. Nopea vaihteiden vaihto myös tuntui mahdottomalta ainakin vielä ensimmäisen ajopäivän jälkeen.

Eihän se itse ajaminen vaikeata ole, mutta se vaan tuntuu niin väärältä, kun on tottunut pitään ratista kiinni vasemmalla kädellä ja vaihtaan vaihteita oikealla, ja sitten pitäs koko kaavio kääntää :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Itsellä on vm.2005 WRX ja ihan hyvä käyttöauto on, tosin rengasmelu kuuluu sisälle vähän liiankin kovaa (voi tosin johtua renkaistakin) ja toinen mikä itseä ainekin ärsyttää talvella on toi nelivedon jakosuhde (50/50). Tarmac gear voisi olla ihan mukava lisä talvikeleihin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Oikealta puolelta ajamisesta, ekalla kerralla tais mennä viikon päivät jos ei toisenkin että siihen pääsi sinuiksi ja autoa pystyi jo lähettämään paikalta kuten euromalliakin. Kun tekniikan on kerran opetellut niin aika takaraivosta se tulee. Vaikka ajoin tuossa vuoden eurotomaatilla niin siitä kun hyppäsi muutamaksi tunniksi "vähän nopeampaa" jdm:ää ajamaan ni kyl se sieltä takaraivosta löytyi ja ajo oli hyvin nopeasti ihan siinä määrin nautittavaa kuin olisi ollut meikäläiselläkin puolellakin ohjattuna. Ihan samalla tavalla nykyään on sinut auton kanssa hyvin nopeasti riippumatta siitä kummalta puolelta ajetaan ja mikä vaihteisto. Ei noissa oikeesti oo mitään ihmeellistä kun niillä kerran opettelee ajamaan. Ohittaminen maantiellä on sit oma lukunsa ja siitä voi kiistellä pitkään mut jos jdm:ät sulkee pois vaihdekepin sijainnin vuoksi niin se on todella tyhmää mun mielestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Itselläni on ollut vanhempia malleja.

WRX STI MY99

ja

WRX MY95

Emännällä on impreza 07 1.5l ::)

Kyllähän nuo tekniikalta eroaa nissanista huomattavasti onhan nuo tilavempia autoja kuin coupe nisukat. Mutta myös niin oli evo nelonenkin.

Vittumaista vaihtaa tulppia, Tosin konkarit sanoo että jos oiken tekniikan hallitsee niin ei tarvitse puoli kylkeä purkaa. Muutenkin boxteri konetta joutuu vähän enempi pähkäillä.

Osat maksaa myös hunajaa, Ainakin uusimpiin. Kaverillani on tuo "ötökänsilmä" Sti My01/02

Niin kannet väänty ja ahdin hajosi. Impuissahan on vakiona tai ainakin uusimmissa on jonkun sortin metallipaffit.

Niin ei kyllä ollut halpa remontti, Ei sillä ettäkö ei nissaniin rahaa uppoisi ;D

Mutta talvella on kyllä mukava ajaa ja lähtee kyllä liikkeellekin.

Turvallinen tai itse asian näen näin.

Boxteri koneen äänethän on jotain uskomattoman hyvää.

Mutta myös boxteri kone vetää löpöä vähän turhankin innokkaasti.

Näin pähkinän kuoressa:

-Jos on rahaa niin miksi ei?

-Suomi on kumminkin talvimaa niin neliveto on aina vain plussaa

-Mukava ajaa. Tosin ihan kauppa matkoja vaan :P

-Ainakin kannataa kokeilla :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Tässä kun on ollut juttua noista muistakin JDM-nelikoista niin ohessa ehkä kehtais kysyä myös GT-4 -Celicasta. Mitsuissa ja Subaruissa tuntuu olevan omat kalliit vikansa (crankwalk, AYC-ongelmat, Subaruissa kannet) niin minkäslaisia ylläreitä noi Tojot pitää sisällään? Jonkunverran hankintahinnaltaan ainakin halvempia ja varmaan muutenkin tekniikaltaan vähän vähemmän pitkälle jalostettuja kuin Evo/STI?

AYC:tön Galant/Legnum tietty varmaan aika luotettava valinta talvikulkineeksi jos Celicasta ei oo mihkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Täällähän on lähtenyt keskustelu lentoon. Tosin enemmistö on taas vetänyt ohi aiheen ja keskustellut oikealta ajamisen helppoudesta tai muista automalleista, vaikka ekassa viestissä kyselin nimen omaan Imppu-fiiliksiä. Se oli nähtävissä, mutta naurattaa silti. ;)

Kauppoja ei ole vielä toistaiseksi tehty, mutta hyvinkin mahdollisesti olen niin köyhä, että ajelen jatkossa lama-Impulla ja kärsin sen tehottomuudesta sekä kammottavasta muovisisustasta. Toista se olisi ajella 10-v vanhemmalla Nissanilla. ;D Suomessa ei muuten ole mitkään suuret valikoimat kohtuuhintaisia LHD-Evoja, se on tullut tässä todettua. No oli valinta mikä tahansa, niin ainahan sen voi myöhemmin taas vaihtaa toiseen, ei kai mikään liitto ole ikuinen. Kesäloma alkaa tämän viikon jälkeen ja nykyinen kulkupeli lähtee alta ti/ke, jotain pitäisi nopeasti hankkia. Eräs Imppu on jo alustavasti sovittu, mutta ei siis mitään nimiä papereissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Eräs Imppu on jo alustavasti sovittu, mutta ei siis mitään nimiä papereissa.

Ei muuta kuin kovaa ajoa jos kauppoihin päädyt, ainahan sen voi laittaa kiertoon jos ei miellytä :)

Tässä kun on ollut juttua noista muistakin JDM-nelikoista niin ohessa ehkä kehtais kysyä myös GT-4 -Celicasta. Mitsuissa ja Subaruissa tuntuu olevan omat kalliit vikansa (crankwalk, AYC-ongelmat, Subaruissa kannet)..

Muiden vioista en tiedä, mutta ei noi subarun kannet erityisen heikot ole. Open deck kyllä sen +400 heppaa kestää.

Toki lähes vakioon autoon jos kuulajousella rupee nosteleen max. paineita niin tokihan ne särkyy, auto kuin auto. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Tässä kun on ollut juttua noista muistakin JDM-nelikoista niin ohessa ehkä kehtais kysyä myös GT-4 -Celicasta. Mitsuissa ja Subaruissa tuntuu olevan omat kalliit vikansa (crankwalk, AYC-ongelmat, Subaruissa kannet) niin minkäslaisia ylläreitä noi Tojot pitää sisällään? Jonkunverran hankintahinnaltaan ainakin halvempia ja varmaan muutenkin tekniikaltaan vähän vähemmän pitkälle jalostettuja kuin Evo/STI?

AYC:tön Galant/Legnum tietty varmaan aika luotettava valinta talvikulkineeksi jos Celicasta ei oo mihkään.

Eikös se niin ole että Rs evossa ei ole AYC:tä? vai muistanko ihan väärin eikä crankwalkikaan ole kuin 1-4evon riesa ja sen myös pystyy torjumaan säänöllisillä huolloilla.

Itselläni on myös ollut hetken GT-4 ST205 wrc -94

Ainakin vesijäähdytteinen välijäähdytin temppuili omassa antoi aina vikakoodia jos ei ollut piripinnassa.

Toyotalle tutut syncro ongelmat olivat myös omassani riesana.

Yllätävän tilava pituudeltaan mutta ei ainakaan korkeudeltaan.

Lähtee ku raketti talvella, Mutta olematon alavääntö verrattuna imppuun tai evoon.

Tuppaa perät paukkumaan myös noista, niistä on ollut puhetta supran tai fintoysin foorumeilla ja vissiin ei ollut mitään ihan halpoja osia mitä sinne pitää vaihtaa (Mutta mihin oliskaan?) ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Impreza WRX

Tässä kun on ollut juttua noista muistakin JDM-nelikoista niin ohessa ehkä kehtais kysyä myös GT-4 -Celicasta. Mitsuissa ja Subaruissa tuntuu olevan omat kalliit vikansa (crankwalk, AYC-ongelmat, Subaruissa kannet) niin minkäslaisia ylläreitä noi Tojot pitää sisällään? Jonkunverran hankintahinnaltaan ainakin halvempia ja varmaan muutenkin tekniikaltaan vähän vähemmän pitkälle jalostettuja kuin Evo/STI?

AYC:tön Galant/Legnum tietty varmaan aika luotettava valinta talvikulkineeksi jos Celicasta ei oo mihkään.

Eikös se niin ole että Rs evossa ei ole AYC:tä? vai muistanko ihan väärin eikä crankwalkikaan ole kuin 1-4evon riesa ja sen myös pystyy torjumaan säänöllisillä huolloilla.

Itselläni on myös ollut hetken GT-4 ST205 wrc -94

Ainakin vesijäähdytteinen välijäähdytin temppuili omassa antoi aina vikakoodia jos ei ollut piripinnassa.

Toyotalle tutut syncro ongelmat olivat myös omassani riesana.

Yllätävän tilava pituudeltaan mutta ei ainakaan korkeudeltaan.

Lähtee ku raketti talvella, Mutta olematon alavääntö verrattuna imppuun tai evoon.

Tuppaa perät paukkumaan myös noista, niistä on ollut puhetta supran tai fintoysin foorumeilla ja vissiin ei ollut mitään ihan halpoja osia mitä sinne pitää vaihtaa (Mutta mihin oliskaan?) ;D

Tossa muutama kk sitten paukahti kaverin gt-4:sta etulukko paskaks. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×