Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Fodi

I need HELP!!!!

Recommended Posts

Elikkäs auto on kyllikki rb26dett koneella!

Turbohuolto just tehty ja kaikki kasattu takaisin paikoilleen ja auto lähti ekalla kerralla käyntiin ja savutti niin prkl paljon ja vähän pätki tasakaasulla ja nyt ei enään mene käyntiin,pikkasen kipinää tulee mutta ei sen enempää!

Ja cas anturin säätö on ennen turbohuoltoa ollu vaan trouble!

Elikkäs se "splainssi/puolikuu" nokka akselin puolelta on poikki ja sain anturin paikalleen että storbovalon kanssa näytti ihan hyvältä,jotain 2 astetta kohdaltaan mutta auto silti lähti käyntiin jne...

Pari kertaa kun yrittää autoa pistää käyntiin niin kauhea bensahaju tulee ja tulpat ihan märkiä!

Missä on se prkl vika ???

Oliskohan se sitten se että cas anturi ei vielä ole paikoillaan?

Tai jos toi koneen lämpö anturi on paskana?

Tai maffit vaihtoon?(kokeilin ekaa maffia otta johto irti silloin kun auto vielä toimi ja silloin auto sammui mutta kun toisen maffin johto otti pois niin auto pikkasen kävi huonompi!)

Virityskatti on paikoillan mutta toi johto joka kuuluu olla kiinni katissa joka sitten menee auton sisälle ei ole kiinnitetty kun joku on hitsannu jonkulainen pala johtoon kiinni niin sitä ei saa mitenkään pois niin että sen saisi kiinni uuten kattiin:/

Puolat on kokeillu vakioita ja sitten ne jotka nyt ovat kiinni,eli jotkut motonetistä ostetut johdot ja boxi jotka ovat käynnet hyvin parisen vuotta!

Luulen että isoin syy siihen miksi turbiinisiivet ahtimeista olivat rikki oli se että vakiokatti oli niin täynnä roskaa ja paskaa että ei mitään päässy sen kautta putkesta ulos,eli saa aivan likaa bensaa..dynossa viime kesänä lukemat näytti ihan ok,eli että ei olisi mitään extraa soppaa ottanu...hmmmh

Onko apexi fc comannder kapulassa jotain tosta koneen lämpöanturista tietoja,eli jotain kuin paljon pitäisi antaa lukemia jne???

Kiitos jo etukäteen=)!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Käsittääkseni lämpöanturiin liittyvät ongelmat esiintyy lämpimällä koneella jos ECU ei tiedä koneen olevan lämmin, ja antaa rikastusta kylmäkäyntiin. Jos sulla ei ole kone käynyt pitkää aikaa niin ei kait ole tästä kiinni.

Katissa ollut anturi ei vaikuta moottorinohjaukseen.

Onhan bensaletkut kaikki oikein jne?

Moottorinohjauksena kaiketi PFC? Onko säädetty?

Mitä tuon rempan aikana tehtiin, muutettiin tms?

Itselläni taannoin kastui tulpat kylmäkäynnistyksen yhteydessä niin pahasti ettei pitkäaikainenkaan koneen pyörittäminen auttanut. Vasta tulppien vaihto herätti mosan henkiin. Oletko vaihtanut/kuivannut jo tulpat? Etenkin iridium-tulpat saattaa pimetä lopullisesti kun kunnolla kastuu (niinkuin mun tapauksessani).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Kaikki bensaletkut pitäisi olla kunnolla laitettu kiinni! bensapumppu pitää ääntä kun pistää virrat päälle niin siinä ei ole mitään vikaa!

Apexi fc comannder moottoriohjaus on paikallaan ja on säädetty dynossa viime kesänä!

Rempan aikana ahtimet olivat huollossa ja parisen uutta letkua laitettiin uudet,muuten kaikki vanhat osat pistettiin kiinni!

Ja ekan kerran rempan jälkeen auto lähti käyntiin mutta savutti ihan prkl paljon mutta sen jälkeen ei mennyt käyntiin enään ja mitään vutoja ei silloin ollu kun tarkistin letkut jne kun auto oli käynnissä!

Pari silikoniletkuja ahtoputkeihin ostan uudet kun näyttävät olevan aika huonossa kunnossa...

Nyt on briskin tulpat autossa kiinni ja ei oo käytetty ku parisen km:/...ja ihan läpimärät!

Mutta oliskohan noi maffit paskana???..täytyy kattoa apexi kapulan kautta noi arvot mitä ne näyttä kun pistää virrat päälle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Mulla oli kaks briskin tulppaa paskana uudesta sarjasta.. Noita saa varmaa siks jenkeistä halvalla kun on mitä sattuu seteis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Oon koittanu kaks eri settii tulppia ja ei silti lähe käyntiin...

haisee bensaa niin prkl paljon.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

missä toi moottorinlämpötila anturi on?..olisko jollain kuva että näkis:)...jos se olis se syy miksi auto käy niin kun se käy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

lämpöanturi on siinä mistä ylävesiletku lähtee koneesta. Bensanpaine säätimen alla melkeen. 2 napainen liitin ja parin sentin päässä on lämpömittarin anturi jossa 1 nasta.

Kummallakin puolella on maadoitus pisteet kiinni 10mm kannalla olevilla pulteilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Tuuleta kunnolla jos on kastunut. Aika tyypillistä RB:lle jäädä käynnistymättä kastuneena.

Maffit ei haittaa käyntiä, jos haluat varma olla niin ota piuhat irti. Pitäisi käydä tasaisesti ilmankin mutta ei ota kierroksia.

Ja remppojen jälkeen on hyvä katsoa vielä jokainen piuha + maat kuntoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Okei!.kiitoksia!

Huomenna otan ainakin noi maffin johdot pois ja kokeilin pistää käyntiin ja sit vois vaikka ton moottorilämpöanturin piuha otta pois ja vaikka lambdan johdot pois ja kattoa mitäs sitten tapahtuu...

Mutta kun auto yrittää käynnistää niin välillä haluaa mennä käyntiin ja välilä ei ja saman aikaan tulee kauhea bensahaju;S...

Puolat ovat jotkut kummalliset,en tiiä mistä autosta..kuvia voin pistää:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Perusasiat kunnossa;

- bensaa tulee?

- kipinää tulee?

- oikeaan aikaan?

Mites noi tulpanjohdot, onko varmasti oikea järjestys? Näyttää aika sekavalta viritykseltä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Kiesus mikä viritys...ei tohon oikeen muuta.

Aika täydellinen läpikäynti kannattaa tuohon uhrata että kaikki on oikeesti niin kuin pitää.

Äkkiä yhden "oireen" perusteella etsitään "vikaa" pitkään ja hartaasti aivan väärästä paikasta, ja aiheuttajana joko jotain totaalisen typerää tai sitten miljoona pikkujuttua.

Kuten tero sanoi, perusasioiden tsekkaus ihan ekaksi. Vika löytyy paljon todennäköisemmin noista räpellyksistä kuin jostain viallisesta anturista tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

RB26DETT lukee tyyppikilvessä ja VIN on HR33 alkuinen?

Nyt on pojat vaihtunu jotain muutakin kun tekniikka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Ainakin bensahaju on ihan prkl paljon ja bensapaine näyttää niin kuin pitää!

kakkos sylinterin kipinä ei ihan näyttänyt niin hyvältä kun pisti metalliin vasten mutta ku pisti silikoniklemmarin päälle niin silloin tuli hyvä kipinä,en sit tiiä ;D

On kyllä vähän miettinyt että ostaisi noi vag puolasetti!

Ton cas anturin kans en sitten yhtään tiiä että jos se otta liian aikaisin tai liian myöhään!

Mutta strobovalon kanssa näyttä asteikkot jotain 21-21 astetta jos muistan oikein...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

no sitä mitä minä tiedän on se että perus r32 gtr teknikka on laitettu autoon kiinni ja mottoriohjauksena on apexi fc comannderPaljon extra johtoja on siellä sun täällä mitä ei ollu kytketty kun itte aikoinaan ostin tämän auton! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

Maffit ei ainakaan lie perus R32 GT-R:n. Onko sieltä power fc:stä asetettu mitkä maffit käyttöön?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

okei,täytyy kattoa..mutta mikä on ko anturi ???

noi apexin kapula juttui ei ihan oo minun juttuja,ei viitti niin paljon mennä sorkkimaan;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

aikaisemmin tänään katoin kapulasta toi airflow 1 ja 2 se mitä ne antaa ja kun oli autossa virrat päällä niin ne meni tosta 0.3-0.5 asti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

kait se on sitten cas anturi joka tekee sen että auto ei lähe käyntiinj a bensaa haisee!

Miten helvetis ton anturin saa paikoilleen vaikka toi pala on poikki nokka akselista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

kait se on sitten cas anturi joka tekee sen että auto ei lähe käyntiinj a bensaa haisee!

Miten helvetis ton anturin saa paikoilleen vaikka toi pala on poikki nokka akselista?

ylempänä kerroit että ennakko on muutaman asteen sisään ok?

onko suutinten arvot oikein ecun asetuksissa? paljonko on pensanpaine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

joo,noin 21.5-22 astetta ainakin strobovalons kans katottu!

bensapainetta on noin 3!

Suuttimien kans en oo mitään kattonu.mistä tiettä jos ne on kärähtänyt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: I need HELP!!!!

joo,noin 21.5-22 astetta ainakin strobovalons kans katottu!

bensapainetta on noin 3!

Suuttimien kans en oo mitään kattonu.mistä tiettä jos ne on kärähtänyt?

onko ne suuttimet vakiot? jos ei ole niin suutinten koko pitää muuttaa valikosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×