Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
vase

Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu  

  1. 1. Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

    • Hiilikuitu
      0
    • Lasikuitu
      0


Recommended Posts

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Jos mulla olis hiilikuitukonepelti niin maalaisin senkin. Eikai sitä kaikkea tarvi muille näyttää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Lasikuitu ehdottomasti, hiilikuitujutut on kamalan näkösiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Mulle kelpais kummatki lasikuitu maalattuna ja hiilikuitunenki mut ei maalia ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

niin, miksei sitä hiilikuitukonepeltiäkin vois malata. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Jos se on hiilari pakko olla niin maali pintaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Jos se on hiilari pakko olla niin maali pintaan

Älä viitsi jaaritella siinä! :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Kusilaitu, tietenkin.

Ja varsinkin kusilaitu jos joutuu itse tekemään, kun ei saa hiilikuidusta silloin kuitenkaan MITÄÄN hyötyä missään suhteessa, jos ei ole kunnon vehkeitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

niin, miksei sitä hiilikuitukonepeltiäkin vois malata.

Mitäs ulkonäköeroa niillä sitten on, jos molemmat maalaa..?

(suurin osa noista tuuninkihiilikuitupelleistä on muuten vaan näön vuoksi päällystetty kerroksella hiilikuitua...sisältä kuitenkin lasikuitua)

Maalaa vakiopelti mattamustalla 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Hiilikuitunen osittain maalattuna tietysti...

Ja jos tarkotus on tosiaan keventää, ei sit ainakaan maalata kannata, turhaan tulee kilo painoa lisää :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Lasikuitu ehdottomasti, hiilikuitujutut on kamalan näkösiä.

Ootko nähnyt kertaakaan aitoa? ;D Feikkejä tuntuu valtaosa tuning-heebeleistä olevan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

ite oon tosiaan tekemässä ja jos hiilikuitusen teen niin se tarkottaa sitä että lasikuitukonepellin päällä olis hiilikuitu pinta (luultavasti). Ulkonäöltäänhän tollanen "feikki" hiilaripelti ois samanlainen kuin aitokin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

ite oon tosiaan tekemässä ja jos hiilikuitusen teen niin se tarkottaa sitä että lasikuitukonepellin päällä olis hiilikuitu pinta (luultavasti). Ulkonäöltäänhän tollanen "feikki" hiilaripelti ois samanlainen kuin aitokin.

No joo kai mut siitä tuleva respecti häviää tasan siinä vaiheessa kun ensimmäinen jannu huudahtaa "täähän on lasikuitua!"... Jos valinta olisi rahallisesti yhdentekevää niin lasikuituun päin en edes katsoisi, painoero on aika huonmattava ja parhaat jutut ei sitäpaitsi aina näy ulospäin IMO. Siksi olisin tuon hiilarin kannalla, korinväriseksi maalattuna tottakai!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

ite oon tosiaan tekemässä ja jos hiilikuitusen teen niin se tarkottaa sitä että lasikuitukonepellin päällä olis hiilikuitu pinta (luultavasti). Ulkonäöltäänhän tollanen "feikki" hiilaripelti ois samanlainen kuin aitokin.

mistä aiot ostaa? varmaan tiedät et metrihinta on tolkuton, mut hieno homma!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Petu

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Ei se hiilikuitu niin kamalan paljon kalliimpaa ole kuin kunnon lasikuitu.

Tosin jos haluaa kunnollisen hiilariosan niin se autoklaavi voi vähän maksaa...

Mutta materiaalihinnoissa ei ole järjetöntä eroa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Hiilikuitua ja voi se kuitu olla esillä kun on tumma auto. Mutta jos ei kokonaan tee hiilikuidusta niin sitten lasikuitua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

ite oon tosiaan tekemässä ja jos hiilikuitusen teen niin se tarkottaa sitä että lasikuitukonepellin päällä olis hiilikuitu pinta (luultavasti). Ulkonäöltäänhän tollanen "feikki" hiilaripelti ois samanlainen kuin aitokin.

No joo kai mut siitä tuleva respecti häviää tasan siinä vaiheessa kun ensimmäinen jannu huudahtaa "täähän on lasikuitua!"... Jos valinta olisi rahallisesti yhdentekevää niin lasikuituun päin en edes katsoisi, painoero on aika huonmattava ja parhaat jutut ei sitäpaitsi aina näy ulospäin IMO. Siksi olisin tuon hiilarin kannalla, korinväriseksi maalattuna tottakai!

Tuosta painoerosta....

JOS ei ole asiaan kuuluvia vehkeitä (alipainekammioita sun muita mitä ne oli) niin painossa ei ole MITÄÄN eroa, mutta tosiaan sitten ammattimiehen tekemänä, ja kunnon vehkeillä, niin itsekkin hiilaripellin ostaisin, jos ei vät olisi niin kalliita suhteessa huötyyn. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Varmaankin hiilari tai sitten lasikuitu jollain nätillä scoopilla. ;D;D

Noh tuskin tulee mulla kummaksikaan muuttumaan :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

Voishan siitä tietysti tehä täysin hiilikuitusen, mutta kun ei noita kaikkein teknisimpiä laitteita ole, ei konepelti olisi luultavasti juurikaan laskuituista versiota kevyempi - niin kuin edellä onkin jo mainittu. Noh, voisipahan ainakin sanoa, että konepelti on täyttä hiilikuitua ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Konepelti: hiilikuitu VS lasikuitu

JOS ei ole asiaan kuuluvia vehkeitä (alipainekammioita sun muita mitä ne oli) niin painossa ei ole MITÄÄN eroa

Noinhan se menee...ja autosta riippuen sillä ite tehdyllä lasikuitusellakaan ei ihmeempiä painoeroja saa aikaseksi, jos siitä on tarkotus tehdä niin tukeva, ettei se lepata ajossa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×