Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Kivimies

Z vihdoin Suomessa

Recommended Posts

Tänään, 22.1 sain vihdoin kauan odottamani 280Z -77 Suomeen. Noin vuosi sitten maksoin auton ja vasta tänään sain sen pihaani. Pelkän titlen odottelemiseen meni monia kuukaisia, kaikenlisäksi posti vielä hukkasi ensimmäisen version.

Eli kyseessä on vm -77 280Z, alkuperäiseltä väriltään hopea. Kori on melko hyvässä kunnossa, eli aluksi pientä hitsailua ja paklaamista, ja sen jälkeen auto tullaan maalaamaan kokonaan uusiksi. Moottorin suhteen tullaan myös tekemään paljon, kunhan ensin saisi korin ja sisustan kuntoon. Tosin projektin kesto saattaa venyä muutamaan vuoteen koska vielä on opiskelut hieman kesken.

Moottori kuitenkin tullaan jättämään aluksi ihan vakioksi, jos saamaan auton uuteen väriin kesäksi ja toivon mukaan myös ajoon.

Lisäilen kuvia heti kun kerkeän, tänään kuitenkin oli niin pimeä jo illalla ettei viitsinyt ottaa huonoja kuvia. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Onneksi olkoon :D

Kuvia kehiin vaan heti kun saat otettua.

Onko auto alkuperäiskunnossa vai onko siihen laitettu jotain uutta osaa jo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Onnittelut ostoksesta, tsemppiä vaan projektin kanssa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Auto on muuten täysin vakiokunnossa paitsi alkuperäiset puskurit edestä ja takaa on poistettu jo texasissa. Eikä se edes haittaa, sillä olisin jokatapauksessa muuten poistanut ne itse :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Mul olis sitte vakio konekin tyrkyllä, jos tuossa orkkiksessa ilmenee jotain ikävää. Nimittäin vakio RB26DETT.

Kyllähän sellanen jossain Z:ssa Suomessakin jo pitää olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Okei hyvä tietää! En yhtään osaa sanoo ton mun koneeni kunnosta vielä mitään, vaikka Texasista sain viestin että pakkausmiehet kyllä katsovat pakkasnesteet. Ei sitä silti koskaan tiedä onko koko pannu jäätynyt halki, akku oli ainakin aivan finito. En saanut sitä vielä työnnettyä talliin lämpenemään koska vasen takajarru on jumittunut niin pahasti kiinni että koko rengas pyörii todella huonosti, mutta koitan huomenna hankkia pataljoonan miehiä työntämään sitä että saisi sen sisälle ja koppakuoriaiset yms alkaisi heräilemään että ne voisi myrkyttää. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Porin edustus ei kaipaakkaan sitte enään yhtään zetoja ;D Tullaan työntämään :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Hienoa että Suomen Z-kanta on taas kasvanut yhdellä yksilöllä. :)

Onnea uudelle Zetalle. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Surullisia löytöjä..

Kun sain auton ensimmäistä kertaa käyntiin niin huomasi selvästi että yksi sylinteri puuttui pelistä. Puristusmittauksilla huomasi että sylinteri ei anna ollenkaan puristuksia, joten pakkohan kone oli avata. Eilen sen kannen pois paikaltaan niin sieltähän se vika sitten löytyi, vitospytyn mäntä sulanut. Kaikenlisäksi samaisen pytyn molemmat keinuvivut pompanneet jotenkin pois paikaltaan, siitä seurauksena pienet naarmut keinuvipujen sivuun sekä nokka-akseliin, mutta ne ovat niin sivussa että en uskoisi niiden haittaavan. Ennen kuin Texasissa myyjä tämän koeajoi niin kaikki näytti olevan kunnossa (videolla), mutta sen jälkeen ilmeisesti annettu viimeinen voitelu koneelle (ainakin takarenkaat näyttävät siltä) >:( Vitospytyn seinämät eivät kuitenkaan olleet pahasti naarmuuntuneet, joten mäntien vaihdolla ja sylinterien poraamisella varmasti pärjäisi. Pitää nyt hieman harkita vaihtoehtoja mitä tekisi, Suomessa kuitenkin L28:t taitavat olla aika harvassa. Muussa tapauksessa olen kyllä erittäin tyytyväinen autoon, sisusta, runko ja alusta ovat todella hyvässä kunnossa, ruostetta ei juuri missään. Taidankin jättää tuon konehomman vähän myöhemmäksi ja siirtyä korinkunnostuksen puolelle, tai sitten sisustan. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole suunnattomia määriä rahaa käytössä koneremonttiin, mutta jos sitten puolenvuoden päästä :)

Että tälläistä tällä kertaa :)

Vinkkejä tai kysymyksiä voi pistää, kuvia lisäilen varmaan vähän myöhemmin,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Mulla kanssa takajarrut täysin jurrissa. Onneksi motti kunnossa. On kyllä perseestä jos on Texasin pojat pistäneet tallaa pohjaan, sun pitää lähettää kiitoksena laatikollinen sianpaskaa ;D Tuttu kerran kiitti erästä tällä metodilla, poliisijuttuhan siitä tuli mutta saipahan kostonsa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Surullisia löytöjä..

Ennen kuin Texasissa myyjä tämän koeajoi niin kaikki näytti olevan kunnossa (videolla), mutta sen jälkeen ilmeisesti annettu viimeinen voitelu koneelle (ainakin takarenkaat näyttävät siltä) >:( Vitospytyn seinämät eivät kuitenkaan olleet pahasti naarmuuntuneet, joten mäntien vaihdolla ja sylinterien poraamisella varmasti pärjäisi.

Noniin. Seuraavaksi saakin sitten käydä opettamassa Texasin pojille että maailma ei ole enään kovinkaan pieni. Voin kuvitella mitä jaakkoja tuotakin autoa on kaupitellut. Toisaalta, maailma on täynnä k*settajia ja p*skanpuhujia ja niiden kanssa joutuu välillä ihan väkisinkin tekemisiin.

Toivottavasti ei tullut suurempia vahinkoja, mutta aivan perseestä tuollainen toiminta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z vihdoin Suomessa

Vähän kesti kuvien otto mutta tässä nyt on muutama. Pikkusen olen kerkenyt purkamaan, kesällä tavoitteena olisi saada kori kuntoon ja maalattua. Aloitan oman projektisivun heti kun alkaa jotain rakentelua tapahtumaan :)

http://kuvablogi.com/nayta/2545027/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämän auton osalta tarina jatkuu Tampereen lähistöllä. Kivimies on saanut korityöt hyvin alkuun, joten tästä on hyvä jatkaa. Melko vanha topikki tuli nostettua esiin. ;D

Muutamia koneen osia jo pesin työpaikalla, muuten ei ole tapahtunut kuin osien inventaariota ja hyllyttämistä. Auto kun tuli rullaavana koppana minulle. Täytyy projekti topikkia/blogia laittaa jossain vaiheessa pystyyn keväämmällä kun ehtii paremmin ottaa työnalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hienoa! Täällä on ainakin yksi innokas blogin seuraaja, jahka saat rojektin alulle..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×