Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
rally D

onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Recommended Posts

onko perää semmosella huhulla että nissanin sr20 raaka kone käy datsunin L koneen laatikkoon ilman isompia toimenpiteitä?? ???

ellikkäs tuli ajettua tuo minun f ryhmäläinen datsun 1600 lohja rallissa 5.9 katolleen ja se olis menossa taas maaluuseen niin siinä jää aikaa räplätä tuota sprintti datsunia joka on saman mallinen. eli olis tarkotus laittaa sr20 raakakone ( eli lohko, kansi ilman mitään apulaitteita ) datsunin l18 moottorin tilalle, ja kuulin eräältä todella pitkän linjan nissan mieheltä että se kävis suoraan laatikkoon.. ei uskalla mennä konetta ostamaan ennen kun saa varmuuden että käykö se edes melkein laatikkoon vai pitääkö ostaa myös laatikko.

edit: editoin Hieman paremmaksi tuota otsikkoa. Kennedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Jaa-a, mitähän tarkoitat raakakoneella? Ja mitä L-konetta, noitakin kun on useampia, eikai kaikki sentään samalla jaolla ole?

SR20-moottoreitakin muutamaa eri mallia olemassa, tosin mutulla vain kahdella eri kytkinkoppajaolla.

Jos kiire ei ole niin voin asian tsekata sitten joskus kun oman L18 koneella varustetun Bluebirdin otan työn alle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Kerran katselin naapurin 720 laatikkoa (4v. l18 muistaakseni) ja samalta se päälle päin näyttää kuin alkupään rs12 laatikko. Ja siinä taas on samalla jaolla laatikon etuosa kiinni kuin sr:ssä. Eipä tuota datsunin askia ole tullut mittailtua, joten ihan mutua. Jos joku on vaihtanut sx:n laatikon l:n perään niin silläkin saisi selvitettyä tilanteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Nissanillahan on kaksi jakoa laatikolle jotka ovat monessa koneessa käytössä, a, ca, ga, vg -koneet käyttää samaa jakoa ja ainakin L-Z-G-SR-FJ-RB -koneet yhtä.

Ja vaikka se jako on sama L-lootassa ja SR:ssä kytkinkopan kulma ei ole sama, eli ei-läpihengittävät ja läpihengittävät koneet on kallistettu vastakkaisiin suuntiin, L-laatikko menee hölmöön asentoon jos sen asentaa SR-koneen perään.

Kampuran päässä oleva kytkinakselin pusla voi olla myös erikokoinen eri tarkistaa sen aina kun naittaa kone-laatikko pakettia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Nissanillahan on kaksi jakoa laatikolle jotka ovat monessa koneessa käytössä, a, ca, ga, vg -koneet käyttää samaa jakoa ja ainakin L-Z-G-SR-FJ-RB -koneet yhtä.

Ja vaikka se jako on sama L-lootassa ja SR:ssä kytkinkopan kulma ei ole sama, eli ei-läpihengittävät ja läpihengittävät koneet on kallistettu vastakkaisiin suuntiin, L-laatikko menee hölmöön asentoon jos sen asentaa SR-koneen perään.

Kampuran päässä oleva kytkinakselin pusla voi olla myös erikokoinen eri tarkistaa sen aina kun naittaa kone-laatikko pakettia.

eikös z32 manuaali laatikko ja r33 gts-t manuaali laatikko ole samoja? eli vg ja rb menee samoilla laatikoilla.. olen kyllä kuullut että ca koneen perään käy myös vg laatikko,ainakin etuvetoisissa(jossainpäin maailmaa laittaneet ca18detin perään 3litraisen maximan laatikoita)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Nissanillahan on kaksi jakoa laatikolle jotka ovat monessa koneessa käytössä, a, ca, ga, vg -koneet käyttää samaa jakoa ja ainakin L-Z-G-SR-FJ-RB -koneet yhtä.

Ja vaikka se jako on sama L-lootassa ja SR:ssä kytkinkopan kulma ei ole sama, eli ei-läpihengittävät ja läpihengittävät koneet on kallistettu vastakkaisiin suuntiin, L-laatikko menee hölmöön asentoon jos sen asentaa SR-koneen perään.

Kampuran päässä oleva kytkinakselin pusla voi olla myös erikokoinen eri tarkistaa sen aina kun naittaa kone-laatikko pakettia.

eikös z32 manuaali laatikko ja r33 gts-t manuaali laatikko ole samoja?

On

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Nissanillahan on kaksi jakoa laatikolle jotka ovat monessa koneessa käytössä, a, ca, ga, vg -koneet käyttää samaa jakoa ja ainakin L-Z-G-SR-FJ-RB -koneet yhtä.

Ja vaikka se jako on sama L-lootassa ja SR:ssä kytkinkopan kulma ei ole sama, eli ei-läpihengittävät ja läpihengittävät koneet on kallistettu vastakkaisiin suuntiin, L-laatikko menee hölmöön asentoon jos sen asentaa SR-koneen perään.

Kampuran päässä oleva kytkinakselin pusla voi olla myös erikokoinen eri tarkistaa sen aina kun naittaa kone-laatikko pakettia.

eikös z32 manuaali laatikko ja r33 gts-t manuaali laatikko ole samoja?

On

Pääpiirtettäin kyllä, mut esimerkiksi laatikon häntä ja vaihdevivusto erilaisia. Lieneekö kuitenkaan sama jakokaan kytkinkopassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Nissanillahan on kaksi jakoa laatikolle jotka ovat monessa koneessa käytössä, a, ca, ga, vg -koneet käyttää samaa jakoa ja ainakin L-Z-G-SR-FJ-RB -koneet yhtä.

Tähän väitteseen vielä sellainen kommentti että SR ja RB koneissa ei kyllä todellakaan ole sama jako laatikolle. Omassa autossa on RB:n perästä otettu laatikko SR:ssä kiinni ja siihen piti vaihtaa kytkinkopan laippa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Tähän väitteseen vielä sellainen kommentti että SR ja RB koneissa ei kyllä todellakaan ole sama jako laatikolle. Omassa autossa on RB:n perästä otettu laatikko SR:ssä kiinni ja siihen piti vaihtaa kytkinkopan laippa.

Joo eli RB käyttää pientä jakoa kuten VG:kin, jostain kuvittelin RB:n olevan tuolla isommalla. Eli Nissanilla on suurimmassa osassa koneita käytössä nuo kaksi eri jakoa laatikon laipassa, suurempi ja pienempi ja lähinnä blokin koko määrää kumpaa on käytetty, RB:ssähän on sangen matala lohko joten siinä sitten olikin tuo pienempi jako käytössä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Nissanillahan on kaksi jakoa laatikolle jotka ovat monessa koneessa käytössä, a, ca, ga, vg -koneet käyttää samaa jakoa ja ainakin L-Z-G-SR-FJ-RB -koneet yhtä.

Tähän väitteseen vielä sellainen kommentti että SR ja RB koneissa ei kyllä todellakaan ole sama jako laatikolle. Omassa autossa on RB:n perästä otettu laatikko SR:ssä kiinni ja siihen piti vaihtaa kytkinkopan laippa.

OT/ Eikös noi CA ja RB ole muutenkin aika samanlaisia koneita sylinterilukua lukuunottamatta? Muistan vaan joskus täältä lukeneeni että "CA on käytännössä vaan katkastu RB" tms /OT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Nissanillahan on kaksi jakoa laatikolle jotka ovat monessa koneessa käytössä, a, ca, ga, vg -koneet käyttää samaa jakoa ja ainakin L-Z-G-SR-FJ-RB -koneet yhtä.

Tähän väitteseen vielä sellainen kommentti että SR ja RB koneissa ei kyllä todellakaan ole sama jako laatikolle. Omassa autossa on RB:n perästä otettu laatikko SR:ssä kiinni ja siihen piti vaihtaa kytkinkopan laippa.

OT/ Eikös noi CA ja RB ole muutenkin aika samanlaisia koneita sylinterilukua lukuunottamatta? Muistan vaan joskus täältä lukeneeni että "CA on käytännössä vaan katkastu RB" tms /OToot ihan vääräs, rb on jatkettu ca :) mut joo, olis kyllä ihan mielenkiintoista nähdä ihan oikea ja todenmukainen lista mistä lohkoista sattuu jako mihinkin laatikoihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: onko tietoo?? SR20 lohko L-koneen laatikkoon

Mites ku mä ainakin kattelin kun itselle laitoin ton RB:n laatikon, että siinä ois ollu paljon isompi tuo kytkinkoppa kuin mitä L-sarjalaisessa tai sr-sarjalaisessa. :P

L-sarjan laatikon saa yhdistettyä Sr-lohkoon kunhan vaan on se kytkinkopan puoleinen puolisko Sr:n laatikosta.

Suoraan ei kyllä käy.

Itse oon laittanut Ca/Sr-koneen laatikoita L-koneen jatkoksi vaihtamalla sen kytkinkopan puoleisen puoliskon L:n laatikosta. Ei vaadi hitsauksia eikä mitn.

Vähän sekavasti taas kirjoitettu mutta toivotaan että sais edes jotain selvää. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×