Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
-Litti-

PTU

Recommended Posts

Eli oisko kellään myydä tai lainata uudemman mallista PTU:ta (mitsubishi) liitimiä ei tarviis vaan pelkän sytytys yksikön.

ilmeisesti sanoi sopimuksensa irti tuo n.4kk vanha ptu kun ei enää lähde käyntiin. bensa haisee rajusti ja kipinä on hukassa. Ja leimalle pitäis päästä reilun viikon päästä. aika hyvään saumaan päätti taas hajota tuo zeta. :)

Vai voisiko tuo vika olla puolissa kun on taas niin mystinen vika kun ihan normaalista ajosta sammutin auton ja seuraavan kerran kun yritin n. tunnin päästä startata ni ei edes lupaa.

mittailin noita puoliakin ja niistä sain aika tarkkaan 1,2 ohmia kaikista ja lämpötila oli ehkä vähän alle nollan. tuolla manuaalissa sanotaan että pitäisi olla 0,9ohmia +20 asteessa. voiko tuo lämpötila vaikuttaa noihin ohmeihin noin paljon? vai onko ne kaikki puolat siis rikki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Ei ne kaikki puolat voi noin vaan ottaa ja hajota. Vastusarvotkin on ihan alueella. Mulla varmaan on yksi PTU jossain...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

no miten ois jos möisit sen mulle? ;) vai joutuuko tilaamaa jenkeistä czp:tä. tuolla se on n. 140€ postikuluineen.. mut ku nykyää noilla tuntuu olevan nii pirun pitkät toimitus ajat... tilasin tos kaks viikkoo sit pelkät tulpat ja ykkös luokan kirjeessä pitäis tulla mut ei oo vieläkää tullu.. normaalisti tuolta on tullu n. viikossa tavarat eikä väliä miten on tilannu... vai oisko sit tää suomen lakkoilu tässä syynä.. czp:tä sanoivat että olivat lähettäneet ne sillo ku pitiki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Jotenkin epäilyttää tuo että ois melkein uusi PTU kärähtäny. mikähän tuon oikeasti vois hajotttaa? vikakoodit katoin eculta ja sieltä tuli 34 ja 21 eli sytytys järjestelmä ja nakutus anturi. naku anturissa ilmeisesti kosketus häiriö ku ei saa minkäänlaisia arvoja ohmisella mittauksella. ja tuohon löysinkin vinkin että kun laittaa 1M ohmin vastuksen sen naku anturin tilalle ni johan toimii. ja niin teinkin... eikä vieläkään edes yritä käyntiin.. Voiskohan joku ihan suomen kielellä kertoa missä tuo OBD sensori sijaitsee? tuolla on kyllä lontoon kielisenä jotain tuosta mut ku en kyllä ainakaan tunnusta että oisin omasssa autossani moisen anturin nähnyt. vaikka melkeen koko auton oon jo laittanu palasiks ja kasaan. omani on siis vm.-91 TT ja tuo manuaali on ilmeisesti vm-96 ni onko tuota kyseistä anturia ees tuossa -91 mallissa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Kokeilisin ku ois ehjä millä kokeilla!

Nii ja noista äskösistä unohtu se et tulpat vaihdoin sillon samalla ku sen PTU:n eli n:4kk sitten (orkkis). ja vaihdan tulpat taas kuhan vaan saan ne! (astetta kylmemmät)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

No niin. sain tuossa ehjän PTU:n lainaan ja sieltähän se vika löytyi. saman tien hörähti käyniit kun vaihto tuon.

Onko mitään ideoita mikä sen ois voinu hajottaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Onko mitään ideoita mikä sen ois voinu hajottaa?

Huono valmistus.. Noita on paukkunut vähän jokaiselta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Ilmeisesti tuo vanhan mallin PTU ei kestä kunnolla tärinää jonka johdosta tinaukset pettävät. Jossain topic:ssa taisi joskus olla juttuakin noiden korjaamisesta. Mun zetaan vaihdettiin aikoinaan tuo uudemman mallinen PTU, mutta ei se vika siinä sitten loppuen lopuksi ollutkaan. Pari puolaa, suuttimet ja moottorin johtosarjan kun vaihtoi niin loppui käynti ongelmat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Joo no tuntuu sit nuo uudemman mallisetki olevan aika huonoa tekoa kun n.4kk ja alle 5tkm kesti :) täytyy varmaan tilata repullinen noita jemmaan jos noita noin usein alkaa paukkumaa. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Joo no tuntuu sit nuo uudemman mallisetki olevan aika huonoa tekoa kun n.4kk ja alle 5tkm kesti :) täytyy varmaan tilata repullinen noita jemmaan jos noita noin usein alkaa paukkumaa. ;D

Uudet on markkinoitu parempina, joten saattaa olla kyseessä jokin p.ska yksilö...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Itselläni kämähti PTU mutta avasin retaleen ja korjasin :) Aikoinaan siitä kirjoittelinkin tänne.. Eli pikku pikku jumpperi johdin oli ironnut tärinästä piirilevyltä. Tinasin rinnalle "järeän" johdon ja se siitä. Mietin, että jos vielä hajoaa teen uuden koko laatikon kourallisella tehotrankkuja 2N3055..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Itselläni kämähti PTU mutta avasin retaleen ja korjasin :) Aikoinaan siitä kirjoittelinkin tänne.. Eli pikku pikku jumpperi johdin oli ironnut tärinästä piirilevyltä. Tinasin rinnalle "järeän" johdon ja se siitä. Mietin, että jos vielä hajoaa teen uuden koko laatikon kourallisella tehotrankkuja 2N3055..

hienoa toimintaa, ei muutakuin pari fotoa niin voi muuta kattoa mallia! =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: PTU

Eikun uusit vaan koko konehuoneen johtosarjat niin pääset kaikkein helpoimmalla.Ite taistelin 10 vuotta kaikenlaisten sähkövikojen kanssa ja viimeisen vuodenkinn aikana pamahti 4 PTU:ta ja kun saatiin johtosarjat vaihdettua niin auto ei ole ikinä ennen toiminut niin tasaisenti ja tehojakin tuntuis olevan,jo ilman säätöjä,niin reippaasti enemmän.

Kuukauden sisällä asennetaan NIStune ja käytetään AMW.llä säädöissä.

SUOSITTELEN KAIKILLE UUSILLE JA VANHOILLE Z32:N OMISTAJILLE UUTTA JOHTOSARJAA KONEHUONEESEEN!!!!

SORRY,caps lock ei ollut tahallisesti päällä!!!

Säästäkää rahojanne ja uusikaa johtosarja!!! Tiedän kokemuksesta ja haluaisin tällä ohjeella lopettaa teidänkin kärsimykset!!!

Olen puhunut,UGH.. ;)

T:Miso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×