Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
rally

Olisko tässä järkee??

Recommended Posts

Vs: Olisko tässä järkee??

En tiedä olisko tossa järkee, mut mahtava laite varmasti.......... ;D Vielä kun sais täällä kilpiin......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Olisko tässä järkee??

Jos sais aken hyväksynnän että vois käyttää scarab z:taa vertailuajokkina, niin sitten voisi saada ihan kilpiinkin. Varmasti mahtava laite, mut itse kyl olen kutosen ahtamisen kannalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Olisko tässä järkee??

Onko tää halpa vai kallis? Kesää taitaa tehdä..

Toihan tekee 36t taalaa, mut suomiauto niin sanotusti

http://www.nettiauto.com/datsun/240

Riippuu varmaan ostajasta (ja lompasta) mut mulle toi on ihan tolkuttoman hintanen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Olisko tässä järkee??

Onko tää halpa vai kallis? Kesää taitaa tehdä..

Toihan tekee 36t taalaa, mut suomiauto niin sanotusti

http://www.nettiauto.com/datsun/240

Heh, Zetan omistajana on tietysti hauska ajatella, että vekottimien arvostus olis nousussa, mutta nousun mittakaava on tossa tapauksessa kyl lipsahtanut vähän utopistiselle tasolle. :)

Vanteet ja peilit saa vaihdettua, mutta kyllähän ne tolla hinnalla saisi jo olla valmiiksi period correct-kamaa, varsinkin kun museokatsastetuksi mainitaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Olisko tässä järkee??

Aa tämä on eksynyt tännekin. Jos hintalapussa lukisi vaikkapa 10.000, vois tilanne olla vähä realistisempi. Ja jos nyt oikeen oltais pussihousuja niin tossahan on useampi ei-originelli lisuke mitä ei museokärryissä yleensä (??) ole, niinkuin Markus jo sanokin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Olisko tässä järkee??

Tämmöset autot kyllä pilataan tuolla museoinnilla,omasta mielestä museoinnin pitäisi laskea hintaa! >:(

1/3 olisi kohtuullinen hintapyynti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Olisko tässä järkee??

Tämmöset autot kyllä pilataan tuolla museoinnilla,omasta mielestä museoinnin pitäisi laskea hintaa! >:(

1/3 olisi kohtuullinen hintapyynti!

Olisihan tossa kyl komea aihio. Tekniikka vaihtoon tai muuten pirteämmäksi ja "Pelastettu museoinnilta" -tarrat kylkiin ;D

https://www.facebook.com/PelastettuMuseoinnilta

45804_212389055571588_1201628257_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Olisko tässä järkee??

hahahhah mahtava tarra

tollaseen saattaisin itsekin sortua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Olisko tässä järkee??

Onko tää halpa vai kallis? Kesää taitaa tehdä..Toihan tekee 36t taalaa, mut suomiauto niin sanotusti http://www.nettiauto.com/datsun/240
Heh, Zetan omistajana on tietysti hauska ajatella, että vekottimien arvostus olis nousussa, mutta nousun mittakaava on tossa tapauksessa kyl lipsahtanut vähän utopistiselle tasolle. :)Vanteet ja peilit saa vaihdettua, mutta kyllähän ne tolla hinnalla saisi jo olla valmiiksi period correct-kamaa, varsinkin kun museokatsastetuksi mainitaan. Puhut Markus asiaa. Vaikka kuinka kaipaankin omaa "menettämääni" Zetaa niin on tämä tapaus ylipyynteineen, kunnostuksineen - ja siitä sitten vielä museoon - on haasteellista käsittää... Mun Ex-Zeta taisi tulla tuossa samassa kuormassa Suomeen ja kaikki Z 240:t olivat tietääkseni väriltään metallinvihreitä vaaleanruskealla (tan) sisustuksella. Eli niinkuin munkin Ex-Zeta niin tämäkin on maalattu uudelleen. Ohessa pari kuvaa ZOC-10:stä - tuttuja jo teille monille.Sitäpaitsi väittäisin että 100tkm pitäisi lisätä ilmoitettuun mittarilukemaan.

Zetan konehuone2.JPG

MuseokuvaZOC.jpg

Zetan konehuone4.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

En menisi tuomitsemaan museoidun ajoneuvon hintaa heti liian korkeaksi. Useimmiten

auton palauttaminen ja sen pitäminen alkuperäisenä on paljon kalliinpaa, kuin ns. tuunaamalla

ylläpidetty ajokki (alkuperäiset osat vaan ovat hankala hankkia ja saattavat olla kalliinpia ).

Esimerkiksi Saksassa ja Sveitsissä tuollaisen orkkis Z:tan hinta on 15-25 tonnia ja huolellisesti läpikäydyt

25-30 tonnia.

Muistaakseni jokin aika sitten myyttin ebayssa alkuperäistä 240z 1970 "scarab" no.1, joka

oli kuin uusi, se oli ollut vain yhdellä omistajalla, hintaa kertyi 236 tuhatta dollaria ( mikäli joku muistaa tarkan summan, saa oikaista ).

Itse en tuomitse kumpaakaan tyylisuuntaa, koska on ajatus hankkia

seuraava Z:ta ja rakentaa siitä katukilpuri, mutta siihen menee vielä

hieman aikaa, sillä oma z on vimeistelemättä ja chevy c-10 1961 odottaa

käyttöentisöintiä (runko ja kori alkuperäisenä, tekniikka uusitaa melkein 2000 luvulle ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×