Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Z33TIH008

350z alustasarja ?

Recommended Posts

Mielessä lähinnä korkeussäädettävät coilouverssit. KW tai Eibachit.

Muita merkkejä? Ajokokemuksia? Vaikuttaako perän pomppimiseen?

Kesää odotellessa. 8)

Vs: 350z alustasarja ?

Itsellä D2. Riittävän jäykkä. Joku voisi kutsua kivireeksikin, mutta kesällä ja hyvällä tiellä toimii. Pintakova ja pientä kolahtelua terävissä töyssyissä. Apujouset voisivat auttaa. Joka tapauksessa hinta/laatusuhde hyvä. Ongelmaksi voi muodostua katsastus.

Itse en yhtään KW tuotetta voi suositella kenellekkään. On kyllä niin pilipali tuote. Voisi kutsua jopa tuningtuotteeksi(pahassa mielessä). Ei tarvitse laittaa kuin Tein ja KW vierekkäin niin tajuaa miksi. Lisäksi KW:n alalautasen kiinnitysmekanismi on komposiittimuoviruuveineen jotain ihan käsittämätöntä. Laatuvikojakin on ollut ihan riittävästi ja tolppien käyttöikä saattaa päättyä hyvinkin aikaisin. Parasta tässä tuotteessa on TUV.

Eibach. Hyvä jousivalmistaja, mutta ainakin pari vuotta sitten eibachin tolpat valmisti KW. Jos näin edelleen on en voi suositella sitäkään. Eibachin jouset ovat kyllä sporttiseen katuajoon erittäin hyviä.

Tein on aina varma valinta. Leimalle voi olla turha yrittää. EDFC loistotuote.

No mitä itse ostaisin nyt jos ostaisin: Bilstein PSS9. Löytyy TUV, tietääkseni laatua (en ole omistanut) sekä hyvät säädöt. Siihen lisävarusteeksi sport potikka jolla sport/komfort säätö kabiinista.

Ainakin osan KW:n iskareista valmistaa KONI ja jouset tosiaan tulee eibachilta.

Tuollainen yhdistelmä kuulostaa minusta todella hyvältä. Itse olen aina pitänyt KW:n tolppia laadukkaina, vaikka harvoissa on "oikeaa" korkeussäätöä.

D2 tolpista en voi samaa sanoa. Kivikovat ja kahdesta tolpasta nesteet pihalle 30tkm. Kolisee ja muutenkin ikävät :)

Mulla on s14:ssa D2 tosin ovat jo ~4 vuotta vanhat, joten niissäkin on saattanut jotain kehitystä tapahtua.

s13:ssa mulla on K-sportit. Vaikka kaikki sanovat että samaa paskaa kaikki taiwani tolpat, mutta nämä k-sportit ovat oikeasti tosi hyvät. Aivan eri planeetalta kuin D2

Tosin nämä ovat vasta vuoden vanhat, joten kestävyydestä en uskalla sanoa, mutta jämäkät ja silti mukavat tolpat kyseessä.

Teinin alustat ovatkin sitten omaa luokkaansa. Uskallan suositella, vaikka kokemusta itselläni on aika vähän.

Kaverin impussa oli nämä nyt hehkutetut teinin EDFC systeemillä varustetut tolpat. Alusta oli löysimmässä asennossa jäykempi, kun zetan vakio alusta, mutta ei mielestäni mikään järkyttävän kova. Jäykin asento oli taas ihan järkyttävän kova.

Kiihtyvyys meidän autoissa oli käytännössä sama, mutta radalla mentiin kyllä aika eri vauhtia. Eli ei ollut mitään saumaa pysyä perässä mutkissa. Yksi Teinin iskari hajosi jossain vaiheessa ja uuden saaminen takuuseen olikin sellanen juttu, että siinä meni useita kuukausia. Iskarit jouduttiin lähettää jonnekkin hevonkuuseen. Eli ihan varauksetta en noita voi kuitenkaan suositella.

Kaikki hajoo aikanaan ja mikä vain alusta saattaa hajota heti ensimmäiseen routamonttuun ajettaessa.

Se että Teinissä on EDFC ei kerro vielä oikeastaan mitään, sillä senhän saa kiinni melkein mihin vain malliin lukuunottamatta paria halvinta. Malleja on lisäksi sen verta monta (soralle, driftingiin, comfort, radalle) ja jousen jäykkyyksiä ja esijännityksiä useita, että suoraan brändiin viittaamalla ei oikein voi sanoa minkälainen alusta on ajaa.

Tiedän myöskin tapauksia missä teinin tolppa on hajonnut ennen aikojaan (2:ssa vuodessa). Brändi ei välttämättä takaa sitäkään, mutta huolto näissä yleinsä pelaa. Tuo hevonkuusi oli varmaan muuten Englanti, mihin pexi viittasit.

Joka tapauksessa Tein sopi mun mielestä todella hyvin sekalaiseen rata/katuajoon.

Japanilaisia laatualustojahan on Teinin lisäksi tietenkin monia muitakin. Esim Cusco + e-con yhdistelmä olisi bueno. Kaikkia yhtä lailla vaivaa hyväksyntöjen puute. En usko että kukaan oikeasti muita ostaisikaan jos niissä tarvittavat hyväksynnät olisivat.

Tämän takia edelleenkin rummuttaisin Bilsteinin puoleen. PSS9:stä on tullut jo parannettu mallikin PSS10. Bilstein on lisäksi tajunnut 350:ssä laittaa takana sen iskareiden säätönupikan tavan yläpäästä, alapuolelle. 350:ssähän on se ongelma että yläpää on konttiin nähden umpinainen, sillä se yläpäiden rautapalkki on siinä päällä. Kaikissa muissa alustoissa joutuu siis poraamaan reijät siihen palkkiin jotta tolppia pääsee säätämään (jouduin myös itse). Lisäksi täytyy valmistaa custom säätötyökalu, sillä tolpan päät ovat melko syvällä. Joillakin valmistajilla löytyy upside down tolpat (esim. buddy club), jossa myös näin.

Bilsteinista sen verran että se on luokiteltu pehmeäksi. Jousivakiot alhaiset muihin coilovereihin nähden, sekä takana progressiiviset, joten jos radalla ajelee enimmäkseen, niin silloin kannattaa hommata jotain jäykempää tai tilata bilstein eri jousilla. Lisäksi miinukseksi voi laskea että 1500 € hintaan ei tule mukaan edes yläpäitä, vaan ne on otettava vakiosta.

Totuus on kuitenkin se, että täysin joka maastoon sopivaa alustaa ei ole olemassa. Valinnassa kannattaa miettiä jo sitä minkälaiseen ajoon auto on tulossa. Coiloverit noin yleinsä ovat väistämättä jo selkeästi kovempia ihan jo jäykempien lineaaristen jousten takia. Eli pelkän madalluksen takia en suosittele niitä ostamaan.

Kaikki hajoo aikanaan ja mikä vain alusta saattaa hajota heti ensimmäiseen routamonttuun ajettaessa.

Se että Teinissä on EDFC ei kerro vielä oikeastaan mitään, sillä senhän saa kiinni melkein mihin vain malliin lukuunottamatta paria halvinta. Malleja on lisäksi sen verta monta (soralle, driftingiin, comfort, radalle) ja jousen jäykkyyksiä ja esijännityksiä useita, että suoraan brändiin viittaamalla ei oikein voi sanoa minkälainen alusta on ajaa.

Tiedän myöskin tapauksia missä teinin tolppa on hajonnut ennen aikojaan (2:ssa vuodessa). Brändi ei välttämättä takaa sitäkään, mutta huolto näissä yleinsä pelaa. Tuo hevonkuusi oli varmaan muuten Englanti, mihin pexi viittasit.

Joka tapauksessa Tein sopi mun mielestä todella hyvin sekalaiseen rata/katuajoon.

Japanilaisia laatualustojahan on Teinin lisäksi tietenkin monia muitakin. Esim Cusco + e-con yhdistelmä olisi bueno. Kaikkia yhtä lailla vaivaa hyväksyntöjen puute. En usko että kukaan oikeasti muita ostaisikaan jos niissä tarvittavat hyväksynnät olisivat.

Tämän takia edelleenkin rummuttaisin Bilsteinin puoleen. PSS9:stä on tullut jo parannettu mallikin PSS10. Bilstein on lisäksi tajunnut 350:ssä laittaa takana sen iskareiden säätönupikan tavan yläpäästä, alapuolelle. 350:ssähän on se ongelma että yläpää on konttiin nähden umpinainen, sillä se yläpäiden rautapalkki on siinä päällä. Kaikissa muissa alustoissa joutuu siis poraamaan reijät siihen palkkiin jotta tolppia pääsee säätämään (jouduin myös itse). Lisäksi täytyy valmistaa custom säätötyökalu, sillä tolpan päät ovat melko syvällä. Joillakin valmistajilla löytyy upside down tolpat (esim. buddy club), jossa myös näin.

Bilsteinista sen verran että se on luokiteltu pehmeäksi. Jousivakiot alhaiset muihin coilovereihin nähden, sekä takana progressiiviset, joten jos radalla ajelee enimmäkseen, niin silloin kannattaa hommata jotain jäykempää tai tilata bilstein eri jousilla. Lisäksi miinukseksi voi laskea että 1500 € hintaan ei tule mukaan edes yläpäitä, vaan ne on otettava vakiosta.

Totuus on kuitenkin se, että täysin joka maastoon sopivaa alustaa ei ole olemassa. Valinnassa kannattaa miettiä jo sitä minkälaiseen ajoon auto on tulossa. Coiloverit noin yleinsä ovat väistämättä jo selkeästi kovempia ihan jo jäykempien lineaaristen jousten takia. Eli pelkän madalluksen takia en suosittele niitä ostamaan.

Englantiin ne tosiaan taidettiin lähettää. Eipä se tosiaan niin kaukana ole. :D Kaverin tuntien kyse ei ollut mistään hinnat alkaen mallista tosiaan ja alusta oli rata-ajoon tarkoitettu. Voin tolppien mallitkin kysästä, mutta kun on tosiaan eri autostakin kyse, niin... Tekstissäni ei tosiaan ollut tuoda esiin ajettavuutta merkkiin viittamalla vaan mahdollisia puutteita tuotteiden kestävyydessä ja takuussa. Samat tolpatkin voi olla surkeissa säädöissä ja tästä voi vetää vääriä johtopäätöksiä.

Hyvää asiaa JV-Z:lta kuitenkin.

Itse lähtisin bilsteinin suuntaan..

Zetassa ei kokemusta mutta edelliseen autoon hommasin bilsteinit ja ei voi kuin kehua.. KW:ta en kyllä suosittele kellekkään, kuullut paljon huonoja kokemuksia.

Itsellä on tuo KW Variant3 kiinni. Pitihän se heti säätää jäykimmälle mahdolliselle ja vieläkin pitäisi saada jäykemmäksi.

Radalla vaan huomannu, että vähän raapii noissa nopeissa mutkissa kun on sopivasti madallettu, mutta nyt on kallistuksen vakaajat tilattu, niin saas nähdä jos niiden kanssa toimisi jo hieman paremmin.

PSS9:stä kuullut myös vain positiivista palautetta, mutta ei ole päässyt eroja testailemaan valitettavasti.

CF_Alastaro_090420-12.jpg?g2_GALLERYSID=6c051179d7d6042c99db5b68143ee04c.

Itellä ollut nyt viikon verran kiinni BC racingin säädettävä alusta ja ei voi muuta kuin kehua.. Pari päivää ajelin sillein et auto oli ihan tontissa mut oli pakko nostaa pari senttiä ylöspäin kuin raapi niin pahasti kiinni..

Ensi kokemukset alustasta on erittäin hyvät, on jämäkkä ja juuri sellainen mitä alustalta odotinkin eikä ole todellakaan hinnalla pilattu setti..

Seuraavaksi vaan järeemmät vakaajat ja säädettävät tukivarret kiinni niin alkaa alusta puoli olemaan kondiksessa :)

Kannattaa varmaan samalla hommata uudet koiranluut. Alkaa ne orkkikset nitisemään aika nopeesti. Itellä on powergridin koiranluut, mutta näin jälkikäteen mietittynä ottaisin ehkä vaan Nissanin orkkikset. Sen verran tyyriit olivat ja asennus verrattuna kiinteisiin on sanalla sanoen perseestä.

Kun tilailet säädettäviä tukivarsia, niin ilmottele. Mulla ois kans kohta käyttöä setille.

Kannattaa varmaan samalla hommata uudet koiranluut. Alkaa ne orkkikset nitisemään aika nopeesti. Itellä on powergridin koiranluut, mutta näin jälkikäteen mietittynä ottaisin ehkä vaan Nissanin orkkikset. Sen verran tyyriit olivat ja asennus verrattuna kiinteisiin on sanalla sanoen perseestä.

Kun tilailet säädettäviä tukivarsia, niin ilmottele. Mulla ois kans kohta käyttöä setille.

Mikä noissa oli asennuksessa perseestä. Se säädettävyys vai. Täytyisi kohta tilata itselle juurikin noi powergridit, kun orkkiksia ei oikein viitsisi laittaa. Tällä alustalla ja jäykemmillä vakaajilla orkkikset eivät tule varmaan kestämään kuin hetken. Paljon sulla tuli maksamaan noi? Käsittääkseni ne ovat kuitenkin ihan hiljaiset kun eivät ole uniball nivelellä kuten monet vastaavat.

Se säädettävyys nimenomaan. Autonhan pitäis olla painonsa varassa, kun säätö tehdään. Tunnin noita räpelsin nosturilla säätöihin ja tuntu, että mulla sääty lähinnä verenpaine. Takana varsinkin ovat todella vittumaisessa paikassa. Edessä pääsee käsiksi ihan ok. Pituuslukituksen tekevien muttereiden kiristys ei ollu myöskään kovin kivaa. Säätäisin koiranluut orkkisten mittaisiksi, kiristelisin tiukaks ja löisin alle. Voihan toi tietysti sulla käydä vähän kätevämmi kuin mulla. ;D

Itse asennuksen tein tunkilla, kun laitoin vaihdoin samalla jarruletkut. Kannattais varmaan kuitenkin tehä nosturilla tai pukeilla, niin ei oo jännitystä vakaajissa ja saat vanhat helpommin irti. Kannattaa hommata myös nyloc muttereiden kiristykseen räikkälenkit 19mm ja 17mm, jos ei sellaisia jo omista. Ainakin omalla kohdalla noi ois helpottanu asennusta kummasti.

Tilasin ne suoraan Powergridiltä Ebayn kautta. Hintoihin tuli sitten vielä päälle postit joku 40€ ja tullit 50€+, joten kyllä niille hintaa tuli varmaan 300€. :-\ Ovathan nuo hiljaiset, mutta eivät ne sen järeemmiltä näytä kuin alkuperäisetkään. Tyytyväinen olen kuitenkin, kun ne todella ärsyttävät nitinät ja natinat katosivat.

Kiitos vastauksesta.

Mun järki kyllä sanoisi että noi pitäisi säätää alkuperäisiä lyhyemmiksi, jos autoa on madallettu. Eikö se ongelma madalletussa autossa ja orkkis luilla tule juuri siinä, että luu/nivelet joutuu huonoon kulmaa ja sitäkautta ne hajoaa.

Tunkillakin pärjää kun nostaa perästä koko akseli ylös ja vastaavasti edestä, sekä ohjaa toisella tunkilla alatukivarresta pyörän asentoa vakaajalle sopivaan kulmaan.

Mun autoa ei ole vielä madallettu, mutta munkin logiikan mukaan lyhyemmiks pitäis säätää. Ohjeessa kehotetaan aloittamaan minimi pituudesta ja sitten pidentämään, kunnes ei ole enää jännitystä.

Perän saa tosiaan helposti tunkattua kerralla ylös, mutta mistä sä sen edestä tunkkaat? En oo ainakaan itse keksiny, että miten koko keulan saa ylös yhdellä tunkilla.

Tein landella ton homman ja mulla ei ollu siellä kun yks tunkki. Laskin auton tukivartta puupölkylle, joka ajoi vähän samaa asiaa.

Otan "koekäyttöön" kinetixin säädettävät takatukivarret kun ei ole hinnalla pilattu n.200e/pari vs d2 n.500e.. Saanen osat tämän/ens viikon kuluessa, laittelen sitten kokemusta niistä tänne..

Jos noi tuntuu yhtään laadukkailta niin sitten tilaan eteenkin saman setin..

Mun järki kyllä sanoisi että noi pitäisi säätää alkuperäisiä lyhyemmiksi, jos autoa on madallettu. Eikö se ongelma madalletussa autossa ja orkkis luilla tule juuri siinä, että luu/nivelet joutuu huonoon kulmaa ja sitäkautta ne hajoaa.
Tossa vielä kuva vanhasta ja uudesta koiranluusta. Ei sitä noita juurikaan lyhyemmäksi saa säädettyä, mutta himan pidemmäksi kyllä.

IMG_1711.JPG

Edessä löytyy myöskin virallinen nostokohta

Nostokohdat.bmp

Welzba: Oliko toi kinetixin 200 €, camber vai toe varret vaiko jopa molemmat.

Luulisin että camber :-\

En oo vielä kysynyt, kun tilasin kinetixin plenumin niin tuli sit vaan ilmoitus: tilasin samalla tukivarret taakse kokeiltavaksi..

eli en niitä tilannu ite mut katotaan mitä sielt tulee ja kokeillaan ;D

Edessä löytyy myöskin virallinen nostokohta

Nostokohdat.bmp

Löytyy toki, mutta ei sinne tunkkia kyllä saa kirveelläkään tai sitten sulla on joku allroad alusta tai todella matala tunkki.

Jos autoa on madallettu about yli 3,5 cm takaa ja haluat camberit ohjearvoihin, niin toen säätövara loppuu kesken. Olisi ollut todella halpa jos molemmat olisi saanut 200 €:oon. Olisin ottanut välittömästi.

Jos autoa on madallettu about yli 3,5 cm takaa ja haluat camberit ohjearvoihin, niin toen säätövara loppuu kesken. Olisi ollut todella halpa jos molemmat olisi saanut 200 €:oon. Olisin ottanut välittömästi.

Totta puhut. Itse ajattelin vasta talvella käydä auton läpi ja uusia kaikki tarvittavat, nyt alkaa armoton säästöprojekti ;D

Madallusta mulla on nyt varmaan jotain 3 cm takana ehkä, en muista enää mitä se vakio zetan korkeus on..

Ei tuo kyllä nyt niin järkyttävän halpa ollutkaan kun toe+camber n.400 ja d2:kin n.500 setti ja on varmaan parempi tuo d2 luulisin..

noikin kyllä ovh. hintoja ja niitähän ei ikinä makseta,ei edes melkein ;D

Nyt nopea galluppi. Haluaako joku Eibach:in camber/toe setin. Eli siis sisältää säädettävän camber tukivarren kuten tuossa welzballa jo onkin, mutta takuuvarmaa laatua sekä lisäksi toe pultit taakse, jolla saadaan sitä kuuluisaa lisäsäätövaraa toehen vaikka autoa oliskin madallettu.

Tässä kuvat jotka pöllin jostakin netin syövereistä.

armandbolt.jpg

IMG_2108Medium.jpg

Hintaa tulee jotain about 220 €. Yritän säästää vain omissa rahtikuluissa ja siksi kysyn. Menin kokeilemaan eilen miten z:ta hypää poikittain kanttarista >:( ja sen seurauksena juuri sädetyt kulmat ovat sekaisin. Tämän takia tilaan nämä nopeasti, eli viimeistään to mennessä, kun joudun säätöön joka tapauksessa. Jenkeistä saa tosiaan tällä hetkellä noita halvimmalla verojen ja tullienkin jälkeen, mutta rahti maksaa turhan paljon. Mulle infoa jos kiinnostaa. Odota vastausta juuri siitä monta noita on varastossa, jonka jälkeen tiedän monta noita voi edes tilata, jotta kama lähtee heti.

Säätövara Camber +-4 astetta ja toe +-3 astetta, mikä on paljon.

Edit: Sainkin jo vastauksen, eli 3 settiä löytyy.

Menin kokeilemaan eilen miten z:ta hypää poikittain kanttarista >:(

;D