Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Mika

Mison ongelmat =)

Recommended Posts

Niin meinaatko Miso, että PTU olis rikki? Power Transistor Unit. Se mikä on auton konetilassa pelkääjänpuolen pakonokan kohdalla neljällä ruuvilla kiinni ja materiaaliltaan mustaa muovia / jäähdytysrivoitettua alumiinia? Mulla on kaksi sellaista ja molemmat toimii. Laitahan viestiä tai soita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

hieman mennään ohi aiheen ;D

hel_racingki on vissiin jo postittamassa sille ptu ja transistor ignition unittia.

ptu:ta minäkin epäilin.

TIU:

$370 courtesy partsilla.. ups postitus vain

$340 californian nissanilla. usps onnistuu myös

aika karu toi suomen 1000e pyynti tuosta osasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

PTU:han mulla on jo muutama vuosi sitten vaihdettu ja kun nyt en ole päässyt näkemään kyseistä osaa,jonka pitäs olla rikki,niin en osaa sanoa että kumpi osa on kyseessä.

Hel_racing tosiaan lupas postitella molemmat osat tänään.

Saa sitten paikallinen Nissan Stealership kokeilla molempia ja todennäköisesti todeta ettei kummassakaan ole vikaa...,tai todeta tuttuun tyyliinsä,että vika oli siinäkin osassa ja jatkaa arvailua siitä että mikä osa tiluutettais seuraavaksi.... :-\

T:Miso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Nyt se Hel_Racinginkin PTU "kärähti"!!!!

Kerkesin ajaa noin 30 kilsaa,niin auto jyytyi kesken ajon.

Onjneksi sain liuuttua lähimmälle linikkapysäkille ja niin sitä taas Zetaa vietiin hinausautolla,jo kolmannene kerran kolmen kuukauden sisällä...

Eli mikä lie vois aiheuttaa PTU:n hakoomisen?Oikosulku jossain muualla?

T:Miso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Eli mikä lie vois aiheuttaa PTU:n hakoomisen?Oikosulku jossain muualla?

Tuon oikosulun lisäks tuli pari juttuu mieleen.

Paljonko on lataus jännite? -jos olisi liian korkea niin saattaisi rikkoa paikkoja, tosin jos vika olisi siinä niin voisi olettaa rikkovan jotain muutakin.

Onko puolat vakiot vai jotkut viriviri mallit? -En keksi selitystä et miksi puolat sen rikkois, mut tuli vaan mieleen ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

DTA:lla PTU 219e.

Tulipa mieleeni että joskus ratapäivillä karkasi savut pihalle yhdestä puolasta. Lainasin Helkkarilta puolan mutta pytty ei syttynyt. Vaihdoin PTU:n ja taas mylly pelitti. En tiedä rikkoiko puola PTU:n vai PTU puolan ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

DTA:lla PTU 219e.

Tulipa mieleeni että joskus ratapäivillä karkasi savut pihalle yhdestä puolasta. Lainasin Helkkarilta puolan mutta pytty ei syttynyt. Vaihdoin PTU:n ja taas mylly pelitti. En tiedä rikkoiko puola PTU:n vai PTU puolan ???

Kumpikin on mahdollista.. Oikosulku PTU:ssa voi rikkoa puolan, ja oikosulku (tai läpilyönti) puolassa voi rikkoa PTU:n.

Menisköhän tuohon joku VAG puola, onko kukaan perehtynyt? Niissä on usein PTU integroitu, saisi senkin pois sieltä hajoilemasta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Kaikkien puolien pitäisi olla ehjiä.Yksi oli aikanaaan hajalla,mutta sekin on uusittu.

Mutta pitää tarkastaa moinen mahdollisuus.

Mikäs tämän DTA:n nettiosoite olikaan.Olikohan se tämä saksalainen firma,joka oli aikanaan eri niminen

ja jolla silloin vielä myynti ja toimitukset pelas,kunnes omistaja vaihtui ja tuli jotain pikku viivästyksiä toimituksissa?Vai miten toimitukset tuolta on toimineet?

Halpahan tuo osa tuolla ois ja tilaus lähtiskin hetinmiten jos tuo syy nyt vaan selviäis.

Uusi/vanha PTU tulee nyt Mikalta,kiitos siitä jo etukäteen.

Katotaan nyt saadaanko auto pelaamaan vai palamaan... ::)

T:Miso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

mul on puolia muutama sarja....

Jotenkin ei yllättänyt. Misolle olis kohta varmaan helpointa viedä zeta maailman laidalle tai kustantaa helkkari maailman laidalta savoon. Luulenpa että on ainut ketä ymmärtää tosta zetan sielunelämästä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Mikäs tämän DTA:n nettiosoite olikaan.Olikohan se tämä saksalainen firma,joka oli aikanaan eri niminen

ja jolla silloin vielä myynti ja toimitukset pelas,kunnes omistaja vaihtui ja tuli jotain pikku viivästyksiä toimituksissa?Vai miten toimitukset tuolta on toimineet?

http://dta-motorsport.com/

Sijaitsee Hollannissa ja toimitukset ym. ovat sujuneet ainakin omalla kohdalla moitteetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Olikohan se tämä saksalainen firma,joka oli aikanaan eri niminen ja jolla silloin vielä myynti ja toimitukset pelas

kunnes omistaja vaihtui ja tuli jotain pikku viivästyksiä toimituksissa?Vai miten toimitukset tuolta on toimineet?

Tainnut Misolla mennä dta-motorsport ja underground-racing sekaisin? :)

Kyllä tuolla dta:lla on toimitukset toiminut täysin moitteettomasti, pari kertaa on sieltä tullu tavaraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Joo,tota underground-racing:a mie muistelin.Lempan ehdottama maailman laidalta tönäseminen ei paljoo auttas,takasin savoonhan se tumpsahtas.. :)

Ikävä kyllä kaikki jotka tietää vähänkin enemmän zetan päälleasuvat turhan kaukana.

Lemppa ota toi Helkkari kyytiis joku viikonloppu ja tulkaa tänne,vietetään pienimuotoinen saunaviikonloppu taas.

T:Miso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Mä veikkaan vahvasti, että ongelma on jossakin muualla kuin PTU:ssa.

-Puolan liittimet varmasti pohjassa ja kunnossa. Jos ne on kovettuneet ja hajonneet ne lähtee nousemaan sieltä itsestään.

-Maadoitus ok.

-PTU:n liittimet pitää olla puhtaat siitä vihreestä scheissesta jota sinne kerääntyy. Pelkkä uuden ptu:n vaihto ei vaikuta, jos ne liittimet on ihan hapettuneet.

-Lämpötila-anturit/liittimet kannattaa katsoa siitä vesiputken edestä. Varsinkin se isompi liitin joka menee ECU:lle.

-Kampiakselin "asento" tunnistimen liitin hapettunut -> voi aiheuttaa täsmälleen samaa ongelmaa ja yleinen probleema.

Itse luulin, että ongelma oli aikanaan omassa PTU:ssa mutta se oli monen yllä mainitun ongelman summa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Mä veikkaan vahvasti, että ongelma on jossakin muualla kuin PTU:ssa.

-Puolan liittimet varmasti pohjassa ja kunnossa. Jos ne on kovettuneet ja hajonneet ne lähtee nousemaan sieltä itsestään.

-Maadoitus ok.

-PTU:n liittimet pitää olla puhtaat siitä vihreestä scheissesta jota sinne kerääntyy. Pelkkä uuden ptu:n vaihto ei vaikuta, jos ne liittimet on ihan hapettuneet.

-Lämpötila-anturit/liittimet kannattaa katsoa siitä vesiputken edestä. Varsinkin se isompi liitin joka menee ECU:lle.

-Kampiakselin "asento" tunnistimen liitin hapettunut -> voi aiheuttaa täsmälleen samaa ongelmaa ja yleinen probleema.

Itse luulin, että ongelma oli aikanaan omassa PTU:ssa mutta se oli monen yllä mainitun ongelman summa.

Tosta vihreästä kököstä littimissä,nuo ongelmat tuntuu johtuvan.Huollon kaveri yrittää parasta aikaa saada niitä liittimiä puhtaiksi,yritettyään etsiä niitä piittimien pinnejä ensin,jotta oisi saanut vaihdettua kaikki uusiin.Kyseisiä pinnejä ei tuntunut löytyvän mistään.

Tulikin mieleen että jos niitä pinnejä ei saa tarpeeksi puhtaiksi,niin eikös se ole sama tilata vaikka tuolta DTA:lta uusi PTU,jonka mukanahan tulee toi johtosarja/muunnossarja,niin eikös ne johdot voi pistää poikki ja tinata piuhat kiinni,jolloin vanhat pinnit poistuisi tuosta välistä.

Tuolla DTA:lla ei näyttänyt olevan sellaista on-line netti tilaussysteemiä,minkä kautta oisi voinut maksaa tilauksen,mites tuo tilaus oikein onnistuu?

E-mailia sinne ja tilauslistaa mukaan,mutta mites se maksu hoidetaan?Paypal,luottokortti faksi yhdistelmällä vai pitääkö ne osat maksaa etukäteen swift-koodilla pankissa?

T:Miso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mison ongelmat =)

Mä veikkaan vahvasti, että ongelma on jossakin muualla kuin PTU:ssa.

-Puolan liittimet varmasti pohjassa ja kunnossa. Jos ne on kovettuneet ja hajonneet ne lähtee nousemaan sieltä itsestään.

-Maadoitus ok.

-PTU:n liittimet pitää olla puhtaat siitä vihreestä scheissesta jota sinne kerääntyy. Pelkkä uuden ptu:n vaihto ei vaikuta, jos ne liittimet on ihan hapettuneet.

-Lämpötila-anturit/liittimet kannattaa katsoa siitä vesiputken edestä. Varsinkin se isompi liitin joka menee ECU:lle.

-Kampiakselin "asento" tunnistimen liitin hapettunut -> voi aiheuttaa täsmälleen samaa ongelmaa ja yleinen probleema.

Itse luulin, että ongelma oli aikanaan omassa PTU:ssa mutta se oli monen yllä mainitun ongelman summa.

Missäs toi kampiakselin asentotunnistin sijaitsee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×