Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Snusmumriken

Stressilevy SR20DET

Recommended Posts

Muistelin joskus nähneeni täällä jonkun vuokraavan stressilevyä SR20DET koneeseen.

Yritin haulla ettiä mutta en löytännyt... anyone?

Pitäis kohta saada kone koneistamolle ja haluaisin mielellään porautta noi sylinterit sillä levyllä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Jos en väärin muista, niin tais olla "isopasi" joka tuosta silloin ilmoitteli.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest koippa

Vs: Stressilevy SR20DET

Seinäjoelta löytyy kans jos et muualta saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Täh?! ???

Selittäkää rookie-datsunistille mikä tämä "stressilevy" oikeen on?

Pitäs nimittäin oman autonkin lohko viedä kohtapuoliin poran alle, niin ois hyvä tietää mikä tämä juttu on... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Täh?! ???Selittäkää rookie-datsunistille mikä tämä "stressilevy" oikeen on?Pitäs nimittäin oman autonkin lohko viedä kohtapuoliin poran alle, niin ois hyvä tietää mikä tämä juttu on... ::)
sillä saadaan "simuloitua" kannen kiristyksestä ehkä aiheutuvia muodonmuutoksia jolloin poratessa lohko on "samassa" tilassa, kuin sitten joskus kun kansi on pultattuna paikoilleen. Elikä se on levy, joka pultataan lohkoon kiinni ja jonka läpi poraus tehdään, putkien kohdalla luonnollisesti levy on auki.

stressplates.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Kännisen huomautus että stressilevyjä laitetaan ja on vakionakin autoissa tukemassa runkolaakeripukkeja kiinni lohkoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Kännisen huomautus että stressilevyjä laitetaan ja on vakionakin autoissa tukemassa runkolaakeripukkeja kiinni lohkoon

Selvinpäin sanon,että se ei silloin ole stressilevy-nimellä. Taitaa olla vahvikelevynä tai korsettina yleisemmin tunnettu tuo runkopukkien/lohkon alaosan levy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Kännisen huomautus että stressilevyjä laitetaan ja on vakionakin autoissa tukemassa runkolaakeripukkeja kiinni lohkoon

Selvinpäin sanon,että se ei silloin ole stressilevy-nimellä. Taitaa olla vahvikelevynä tai korsettina yleisemmin tunnettu tuo runkopukkien/lohkon alaosan levy.

Elikäs main girdle lontooksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Heh, toi oli siis mun kirjottama toi edellinen 'villes13' kommentti. Itse vaan olen oppinut tuntemaan sen nimenomaan nimellä stressilevy mutta main girdle ja girdle on myös tuttuja nimityksiä. Sitä miksi olen halunnut jakaa tämän asian täällä ei ole tiedossa kun tuota ei kukaan kysynytkään, promilleilla lienee ollut vaikutusta ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Huomautetaan myös viellä että pidetään stressilevy myös kiinni lohkossa kun mittailaan/viilailaan männänrenkaita.

Tämä myös useimilla takomäntä valmistajalla vaatimus/suositus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Kuinka välttämätön tuommoinen levy on CA18DETtiä koneistettaessa? Vai tarviiko tuollaista vain alukoneiden kanssa??

Jos tuollaista stressilevyä nyt tarvitsee CA18DETin kanssa niin minulle saa ilmoitella jos kellään olisi tuollaista vuokrattavana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Stressilevy SR20DET

Kuinka välttämätön tuommoinen levy on CA18DETtiä koneistettaessa? Vai tarviiko tuollaista vain alukoneiden kanssa??

Jos tuollaista stressilevyä nyt tarvitsee CA18DETin kanssa niin minulle saa ilmoitella jos kellään olisi tuollaista vuokrattavana!

Eipä taida olla lohkosta riippuvainen, tällä saadaan sylinteri putkista tehtyä pyöreät tai ainakin lähemmäksi pääsee, ku ilman stressilevyä.

Sit kovat jätkät käyttää vielä stressilevyn lisäks laatikonpuolelle vastaavaa kapistusta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko täälä kukaan mitannut paljonko 4 pytty muuttaa muotoa kun iskee laatikon kii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kai laatikon pultteja pidä vetää niin raivolla kiinni? Ite laittelin pulttipyssyllä ykkösellä.. Mitähän on, jtn 70-90nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei kai laatikon pultteja pidä vetää niin raivolla kiinni? Ite laittelin pulttipyssyllä ykkösellä.. Mitähän on, jtn 70-90nm.

Eli mittasit pytyn ja epämuotoa ei löytyny? Eihän mitään vedetä "raivolla" kiinni vaan just niinku kuuluu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaveri kiristi aikoinaan fiat uno fire 999cc moottorin kaavelin pultit raivolla kiinni, lakkas moottori pyörimästä.. tämä ei aiheeseen liity muutakun että kummassakin moottorissa alumiinilohko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×