Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
1,8T

Sattu vahinko

Recommended Posts

Eli nyt kävi näin :( mutta ei onneks tullu henkilövahinkoja eikä muille autoille käynyt mitään olisko jätkillä korjausvinkkejä mitenkä tosta pääsis helpoimmalla? auto on muuten kondiksessa tota pusua lukuunottamatta.

Vs: Sattu vahinko

sisä puolelta naputtelee kumivasaralla ja vasteella, niin suoraksi kuin saa, sitte pakkelia.

mites kävi? otitko kaiteesta tukee driftatessa? ;D

sisä puolelta naputtelee kumivasaralla ja vasteella, niin suoraksi kuin saa, sitte pakkelia.

Eipäs tuon pahemmin käyny onneks, on siin jätkälle vähäks aikaa hommaa kummiskin.

Ps. mä otsikon lukies etusivulla valmistauduin jo henkisest onnittelee teikäläistä tulevasta isän pestistä. ;D

Ps. mä otsikon lukies etusivulla valmistauduin jo henkisest onnittelee teikäläistä tulevasta isän pestistä. ;D

Juuri samaa mietin itse ja meinasin onnitella ;D

Joo ihan hyviä ideoita tulee, kaiteesta otettiin tukea ja toi otsikko on aika hyvä nyt kun miettii jälkeenpäin ;D olisko toi kumivasara hyvä juttu ei kai tuohon sitten hirveesti pakkelia mene jos eka vähän oikasee. Minkäs hintasia noi levitykset olis? ja mitenkä ne olis järkevä asentaa/kiinnittää? ja mitenkäs jos noi levitykset laittas niin eikö tuota kannata vähän ainakin oikoo ennen levityksien kiinnittämistä? Bensatankki ei ottanu hittiä.

Paras vinkki tuolta tulikin, eli kumivasaralla sisäpuolelta. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta vanhemmat peltileipurit ovat joskus vihjailleet että kannattaa mahdollisimma nopeasti koittaa naputella takaisin koska pellissä on vielä jännitystä. (päivissä siis lasketaan, ei minuuteissa)

Nuo edempänä olevat lommot ovat vaan hieman kinkkisessä paikassa joten voi olla että pieni kekseliäisyys on ihan hyvästä muutaman puisen kiilan kanssa.

Toinen tapa oikaista vaikeassa paikassa oleva lommo olisi sulattaa puikko koritinaa kiinni lommoon ja vetäistä. Se taas kuinka helposti tuon tekee onkin jo ihan toinen juttu.

Omiin kokemuksiin pohjautuva vinkki on että jos harkitset kaarien pokkausta niin tee se ennekun maalailet niin ei lohkeile sitten kitti pois reunoilta ;)

Kyllä kannattaa rueta vaan naputtelemaan sitä kumivasaralla. Kyllä se siitä oikiaa ja sit pakkeli hoitaa loput

Joo no jos huomenna lähtis naputtelee tuota ja kahtelis tuleeko siitä mitään kuhan saa naputeltua ennen pellin "jännityksen" häviämistä.

Mulla tuli s14a:han aikanaan paljon kevyempi kaiteen jälki ja vakuutusyhtiö tuomitsi koko takakylkipalan vaihtoon. Ei kuulemma saa kunnollista oikomalla.

Mulla tuli s14a:han aikanaan paljon kevyempi kaiteen jälki ja vakuutusyhtiö tuomitsi koko takakylkipalan vaihtoon. Ei kuulemma saa kunnollista oikomalla.

Olin juuri kirjoittamas samaa että tuskin kumivasara auttaa toho..aika pahasti on puskurin ja lokasuojan välinen reuna rutus.

ja kyllähän kitillä siitä rakentaa kuin uuden..mut se on eriasia kuinka kauan kestää ettei halje.

Joo sulla oli varmaan kasko mulla ei.

Oli, mutta kertoo kyllä onko toivoa saada hyväksi. Vakuutusyhtiö kun tekee korjaukset niin että pääsevät halvimmalla.

Eikä tuo alaosa tuosta perästä ainakaan kumivasaralla tule ulos kun se rakenne on sellainen kotelo tyyppinen, elikkäs se on luultavasti koko kotelo tullut sisälle päi. Ei tota mahdotonta ole oikaista, mutta kyllä tuo alaosa taitaa vaatia muutakin kun kumivasaraa... Mutta yrittänyttä ei laiteta 8)

Ja aivan varmasti saa hyvän kun on asiansa osaava pläkkäri, se on sitten asia erikseen että käykö nopeammin kun vaihtaa kylkipalan.

Mutta jos käyttöauto kyseessä niin vasaraa vaan, minkä pelti heittää sen pakkeli peittää...

Guest Uldiz

Vakuutusyhtiö kun tekee korjaukset niin että pääsevät halvimmalla.

Ainakin yrittävät korjata B-osilla, vaikka ei aina olisikaan perustetta niiden käyttöön. Kannattaa olla tarkkana ;)

Auton ikä, syyllisyys kysymys ym. ym. vaikuttaa edellä mainittuun.

Vs: Sattu vahinkoTässä yks esimerkki kurtun oikomisesta, ihan yllätyin et noinkin hyvin oikes...

tatsunirojekti_2.jpg

tatsunirojekti 009.jpg

Jos ostat uuden puskurin, niin älä heitä tota pois. Lahjoita se minun projektiin, kun mä kuitenkin verhoilen omia puskureita. Mua ei haittaa noi pienet osumat puskureissa, eikä oikeastaan halkeamatkaan.

Jostain kolari- tai varaosa-autosta uus takanurkka. Sen verran luulis pellin venyneen sieltä sun täältä, että vaikea on oikoakaan hyväksi. On aika mukavasti ruostettakin tuolla pyörän takana, niin hommaa on siinäkin joka tapauksessa. Se sisempi pelti on todennäköisesti siellä takana jo murea jonkun matkaa ylöspäinkin.

Se vaan on melkein ammattilaisen hommaa alkaa sitä kylkipalaa vaihtamaan. Tai ainakin multa jäis tekemättä.

Mut jos nyt oikomaan lähtee, niin noihin paikkoihin mitä ei pääse takaa paukuttamaan, voi lommon kohdalle täräyttää hitsillä pultin kiinni ja siitä vetää tai naputella liukuvasaralla.

Melko oikominen tosiaan vaan kyllä noin niinkuin tottumattomalle. Vaikka kyllähän pakkeli peittää minkä pelti heittää vielä oikomisen jälkeen. Tai voihan sen olla oikomatta ja lätkiä vaan ämpärillisen pakkelia päälle. Tai voi antaa olla tekemättä mitään. Se on ihan siitä kiinni kuinka hyvän haluaa.

Puskuri kannattaa ehkä etsiä jostain ehjä. Tuskin niin paljoa maksaa, että kannattaa alkaa liimailla (tuota kun ei voi hitsata) ja oikoa niitä kiinnitysrautoja.

noh kyllä noita lipsahduksia sattuu...kunhan ei tuu henkilö vahinkoja

siinä tuli kanssa joskus leikittyy...730ia ei oo maailman paras poikittain menoon kun on automaatti...

tosin tuli siinä tehtyy ajovirheenkin....olis pitäny oikasta aiemmin eikä miettii et no jos viel vähän enemmän kulmaa sais....

saihan siinä...ainoo et atomaatil kun ei pysty painaa kytkintä ;D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3477832.jpg

Eiköhän kaikille oo tollasia pieniä sattunu, aina välillä pikkasen lähtee lapasesta ja kolahtaa kevyesti......

http://grind.daug.net/romutus/PC310099.JPG

noh kyllä noita lipsahduksia sattuu...kunhan ei tuu henkilö vahinkoja

siinä tuli kanssa joskus leikittyy...730ia ei oo maailman paras poikittain menoon kun on automaatti...

tosin tuli siinä tehtyy ajovirheenkin....olis pitäny oikasta aiemmin eikä miettii et no jos viel vähän enemmän kulmaa sais....

saihan siinä...ainoo et atomaatil kun ei pysty painaa kytkintä ;D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3477832.jpg

Guest Rs Power

Olin juuri kirjoittamas samaa että tuskin kumivasara auttaa toho..aika pahasti on puskurin ja lokasuojan välinen reuna rutus.

ja kyllähän kitillä siitä rakentaa kuin uuden..mut se on eriasia kuinka kauan kestää ettei halje.

Minä en lähtisi myöskään pakkelivirityksillä tuota oikomaan.

Työkaveri vetäisi viime viikolla oman Evo vitosensa pakettiauton kylkeen.Samanlaiset vauriot,kuin tuossa autossa.Uutta peltiä kehiin,eivät ruvenneet oikomaan.Sanoivat työkaverille ihan suoraan,että ei tule hyvä,jos oikomaan lähtee.

Ja eikös tuo pelti ole jo lähtenyt vähän mätimään tuolta takakulmasta,alhaalta (vai näenkö minä väärin ??? )?Eikö se jo kannattaisi uutta peltiä suosiolla laittaa tilalle?

Perskule,silmä pitäs ottaa käteen.Ruoste jo mainittiinkin muutama viesti ylempänä :P