Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   24.05.2018

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
teeze

Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Recommended Posts

Elikkä ajatelin kysellä porukalta jos jollain olis kokemusta t25g ahtimesta ja noin suurin piirtein tehoista?

-T25G AHDIN

-GIK STAGE 2 LASTU

-BOSCH ISOMPI PA-PUMPPU

-2.5 PUTKI KATIN KORVAUSPUTKELLA

-ISO COOLERI

-VAPAAVIRTAUS SUODATIN

-DUMP

-KONE REMONTOITU NOIN 10 000KM SITTEN

Paineet on tällä hetkellä 1.0-1.2bar

Olisin kiitollinen vinkeistä jos tuntuu että tuolla kokoonpanolla ei pysy kasassa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

No ei ainakaan pyöriltä. Lisäksi toi Gikin lastu on enemmänkin sinnepäin, enkä luottaisi hetkeäkään että saa soppaa tarpeeksi. Suosittelen kunnon softausta Zuikilta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Lastu kannattaa ainakin käydä vaihtamassa Zuikkisella ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Jep siitä luinkin ja muutenkin arveluttaa kun tuntuu että sieltä ohjausboxilta oli vedetty jotain johtoja (huonosti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Sellaista vielä riittääkö että hankin pelkän lastun ja asennan itse..(sähköasentaja)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Sellaista vielä riittääkö että hankin pelkän lastun ja asennan itse..(sähköasentaja)

jos sitä nykyisät lastua ei oo tinattu kiinni vaan on jalalla niin pystyt vaihtamaan itse... mikäli seon tinattu kiinni pitänee olla hyvä kolvi, tina imuri ja jonkin verran taitoa, sillä se piirilevu on kakspuolinen josta kärtsää ne johtimet kohtuu helposti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Sellaista vielä riittääkö että hankin pelkän lastun ja asennan itse..(sähköasentaja)

jos sitä nykyisät lastua ei oo tinattu kiinni vaan on jalalla niin pystyt vaihtamaan itse... mikäli seon tinattu kiinni pitänee olla hyvä kolvi, tina imuri ja jonkin verran taitoa, sillä se piirilevu on kakspuolinen josta kärtsää ne johtimet kohtuu helposti

Kyllä se kuitenkin kannattaa säädättää osaavissa käsissä. Eli ei mitään yleismallin lastua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Sellaista vielä riittääkö että hankin pelkän lastun ja asennan itse..(sähköasentaja)

jos sitä nykyisät lastua ei oo tinattu kiinni vaan on jalalla niin pystyt vaihtamaan itse... mikäli seon tinattu kiinni pitänee olla hyvä kolvi, tina imuri ja jonkin verran taitoa, sillä se piirilevu on kakspuolinen josta kärtsää ne johtimet kohtuu helposti

Kyllä se kuitenkin kannattaa säädättää osaavissa käsissä. Eli ei mitään yleismallin lastua.

Tässä nyt oli kyse varmaan kannan asentamisesta orkkisecuun. Sähköasentajalla ei vielä ole mitään tekemistä näiden asioiden kanssa, suosittelen lämpimästi antaa Zuikkiksen asentaa se kanta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Siis omistan tinaimurin ja laadukkaan kolvin ja taitoa löytyy..lähinnä vain että onko asennuksessa jotain erikois jippoja joita pitäisi huomioida..ja ajaako yleismallin lastu asiansa elikkä jos tähän gigin lastuun ei voi luottaa niin voiko yleismallin lastuun että ei ainakaan laihalla käy..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Sellaista vielä riittääkö että hankin pelkän lastun ja asennan itse..(sähköasentaja)

jos sitä nykyisät lastua ei oo tinattu kiinni vaan on jalalla niin pystyt vaihtamaan itse... mikäli seon tinattu kiinni pitänee olla hyvä kolvi, tina imuri ja jonkin verran taitoa, sillä se piirilevu on kakspuolinen josta kärtsää ne johtimet kohtuu helposti

Kyllä se kuitenkin kannattaa säädättää osaavissa käsissä. Eli ei mitään yleismallin lastua.

Tässä nyt oli kyse varmaan kannan asentamisesta orkkisecuun. Sähköasentajalla ei vielä ole mitään tekemistä näiden asioiden kanssa, suosittelen lämpimästi antaa Zuikkiksen asentaa se kanta..

Lastun asennus ei vaikeaa, eikä kallistakaan ole näihin peleihin. Mutta jos sitä on itse asentamassa, niin kyllä mä silloin ymmärtäisin, ettei sitä olla Zuikin luona tekemässä, eikä näin ollen säätämässäkään. Tuossa kun ei ole mitään tarvetta hankkia "siirtymälastua". Yksi asia johtaa toiseen ja ennakkoon jo kerroin että käy suoraan osaavissa käsissä tekemässä homman.

ja ajaako yleismallin lastu asiansa elikkä jos tähän gigin lastuun ei voi luottaa niin voiko yleismallin lastuun että ei ainakaan laihalla käy..?

Ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

;D Sillä yritän tingata näitä asioita kun on hollolaan jossa ilmeisesti zuikkis toimii on 1000km matka edes takaisin.. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

;D Sillä yritän tingata näitä asioita kun on hollolaan jossa ilmeisesti zuikkis toimii on 1000km matka edes takaisin.. ::)

Lainattu Zuikkiksen teksteistä:

Nyt saatavilla NIStune säädettävät lastut. Näillä voit muuttaa Nissanin moottorinohjauksen täysin säädettäväksi, piuha kiinni vaan ja menoksi! Eli enää ei välttämättä tarvitse körötellä säätöön tänne Hollolaan, vaan voit säätää itsekin tai käydä jossain dynossa säätämässä. Saatavilla useimpiin DNSF-kerhokalustoon..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Ok kiitoksia paljon parhainta neuvon antoa/tietoa mitä olen millään foorumilla saanut... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Tuo sun setuppi on kyllä niin yleinen että Zuikkis 99% varmuudella saa siihen tehtyä sopivan lastun ilman erillistä säätöäkin. Tietysti autokohtainen säätö aina paras, mutta itse en sitä tarpeelliseksi näkisi. Kuitenkin tehoa ei ole edes 2x vakioon nähden ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

220-230hp voin hatusta heittää mututuntumalla.

Toi t25g on sitten aika lähelle sama kuin t28. Yllämainittuun setuppiin kun vaihtaa vielä kuulerin niin tolla 1,2bar:n paineilla ollaan siellä 200kw.

-Edit- Olihan siellä isompi kuulerikin. Eli kyllä siellä jo lähennellään tota 200kw. Kunnon säätö ei olisi tosiaan pahitteeksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Joo kyllä tuossa pitäisi joku 270hp irrota jos ja kun säädöt on kohdallaan. Ilmamäärämittarin vaihtoa suosittelisin, vakiosta loppuu mittausalue 190hp kohdalla..

Yleismallin lastullakin säädöt on varmaan kohtuulliset, ainakin jos itsellä olisi laajakaista että voi vielä varmistaa.. Välillä ollut isojakin autokohtaisia eroja vaikka "samanlaiset" autot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Onhan tuossa tuo jonkunlainen seosmittari ja kyllä se vihreällä on kokoajan kun kaasunlyö pohjaan..mutta liekkö noihin luottamista..tasakaasulla ajaessa mittari ikään kuin humppaa keltasen ja vihreän väliä..ja sit kun kaasua lisää loppuu vilkkuminen ja näyttää ikään kuin että saisi ainetta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

"Humppaaminen" meinaa että se toimii, ostettu ominaisuus Nissaneissa. Muuhun noista ei sitten olekaan. Kerrankin nähty miten kenttiläisestä rallikoneesta oli tulpista elektrodit sulaneet kokonaan pois, vaikka mittari tarjosi vihreää koko ajan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

"Humppaaminen" meinaa että se toimii, ostettu ominaisuus Nissaneissa. Muuhun noista ei sitten olekaan. Kerrankin nähty miten kenttiläisestä rallikoneesta oli tulpista elektrodit sulaneet kokonaan pois, vaikka mittari tarjosi vihreää koko ajan.

Ei sitä nyt varmasti ihan noin voi yleistää. Tuskin noita kaikki autoihinsa ostelisi jos niillä ei olisi mitään virkaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Jes elikkäs mitä nyt kuunnellu porukkaa niin lasken ahdot takasin 0.6bar ja kesällä sitten uudestaan skyllen maffilla ja zuikkiksen lastulla säädettynä.

Tosin mitä kuivalla pääsi tuossa kokeileen niin vetää hienosti mutta turhaako tuota pannua sulattaa. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

"Humppaaminen" meinaa että se toimii, ostettu ominaisuus Nissaneissa. Muuhun noista ei sitten olekaan. Kerrankin nähty miten kenttiläisestä rallikoneesta oli tulpista elektrodit sulaneet kokonaan pois, vaikka mittari tarjosi vihreää koko ajan.

Ei sitä nyt varmasti ihan noin voi yleistää. Tuskin noita kaikki autoihinsa ostelisi jos niillä ei olisi mitään virkaa

Puhutaan varmaan kapeakaistaisesta seosmittarista, vai? Turhahan niitä on autoihinsa ostaa. ;D

Laajakaista erikseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Kerros nyt mistä erotan laajakaista ja kapeakaistaisen mittarin??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)

Kerros nyt mistä erotan laajakaista ja kapeakaistaisen mittarin??

Laajakaista näyttää seoksen AFR lukemina, mut joissain on ne ledivilkuttimetkin lisänä.

Eli numeroita näytöllä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×