Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
kifumatti

Mikä kytkin ca18detin kaveriksi?!

Recommended Posts

Juu elikkä olis aika päivittää kytkin ens kesäks omaan s13:seen.. Oon miettiny et mikä olis hyvä ja edullinen kytkin ca18detin kaveriks ja oon päätyny seuraaviin vaihtoehtoihin: Spec Stage 2+ Clutch Kit, RPS organic clutch kit, ACT heavy duty organic clutch kit

Näitä siis saatavilla ainakin driftworksilta ja apexperformancelta, ja briteistä ajattelin tilata sillä nythän niitä saa aika edullisesti kun punnan arvo on aika alhainen.. :D

Kysymys kuuluukin, että onko jengillä minkäänlaisia käyttökokemuksia näistä ja mitä mahdollisesti voisitte suositella yms. tärkeää informaatiota joka auttaa ostopäätöksessä ja kytkimen valinnassa?! :)

Eniten mua kiinnostaa tällähetkellä toi Spec-kytkin, mut ei oo mitää hajuu onko ketään ees laittanu tuollaista täällä omaan s13:seensa, saabeihin noita on taidettu laittaa aika paljonkin ja hyvin ovat kuulemma toimineet.. :)

Nyt siis kaikki käyttökokemukset ja mielipiteet ovat tervetulleita! :)

Vs: Mikä kytkin ca18detin kaveriksi?!

Paljonko autossa on tehoa/vääntöä? Siittä voi jo päätellä minkälaista kytkintä suositella. Toki sitten on massaa/sintteriä. Ensimmäinen niistä on parempi ajaa. Haulla varmaan löytyy melko paljon noista kytkimistä. Itse kyllä ensimmäisenä kysyisin Speedimportsilta/jampalta ennen, kuin tilaisin summassa maailmalta.

Juu unohdin kokonaan, eli autosta on mitattu 309hp tehot mut väännöistä ei tietoo enkä oo jaksanu/osannu niitä laskea.. ::)

Niin ja massalevy on ainut mikä mulle kelpaa, en halua sintteriä just ton ajettavuuden takia kun kuitenki katu auto pääasiassa.. :)

Niin ja sit tuo hinta suomesta ja briteistä tilattuna... briteistä PALJON halvempaa toimitukset huomioon ottaen.. ::)

Juu unohdin kokonaan, eli autosta on mitattu 309hp tehot mut väännöistä ei tietoo enkä oo jaksanu/osannu niitä laskea.. ::)

Niin ja massalevy on ainut mikä mulle kelpaa, en halua sintteriä just ton ajettavuuden takia kun kuitenki katu auto pääasiassa.. :)

RPS:llä on ihan päteviä massalevyjä. Jotkut sanoo etteivät kestä ja tämä varmaan totta jos tuota vauhtipyörää ja levyä ei ole shimmattu (Sovitettu). Itsellä 205Kw ja melkein 400Nm vääntöä CA18ET:ssä. Hyvin on pelannut ja lainaten työkaveria, joka harrastaa noita kiihdytysautoja sekä muita nopeita autoja ajanut: "Sulla on tosissaan hyvä kytkin, kun ei ole minkäälaisia merkkejä, että luistaisi. Toisin oli RS4:ssa audissa" ;).

Itsellä tuo Spec3+ malli ja hyvin pelittäny. vajaa puoli vuotta kerkesi nyt ajella sillä ja tyytyväinen ollut.

Itsellä tuo Spec3+ malli ja hyvin pelittäny. vajaa puoli vuotta kerkesi nyt ajella sillä ja tyytyväinen ollut.

Eli onko toi nyt sit sintteri vai massalevy? mitä ero tolla on tohon stage 2+:aan?

Niin ja riittäkö toi stage 2+ plus jos tehotavoite on n.340-360hp? Vai tartteeko kytkimen kestää sit jo yli 450nm?

Eli onko toi nyt sit sintteri vai massalevy? mitä ero tolla on tohon stage 2+:aan?

Niin ja riittäkö toi stage 2+ plus jos tehotavoite on n.340-360hp? Vai tartteeko kytkimen kestää sit jo yli 450nm?

Massalevy. tuo mun stage3+ mallinen pitäs vääntöjä kestää 500-550nm. stage2+ tais olla jotain 400nm vai vähän vajaa?

Massalevy. tuo mun stage3+ mallinen pitäs vääntöjä kestää 500-550nm. stage2+ tais olla jotain 400nm vai vähän vajaa?

Stage2+ kestää 330lb/ft eli n.450Nm

Stage3+ kestää 440lb/ft eli n.600Nm

Tiiä sitte et paljo noi oikeesti kestää.. Noi tiedot otettu driftworksin sivuilta.. ::)

miks just massalevy? ::) mun sintteri ainakin pelaa hienost ja on ihan mukavan tuntunen normaalissa jokapäiväisessä ajossa. 8)

miks just massalevy? ::) mun sintteri ainakin pelaa hienost ja on ihan mukavan tuntunen normaalissa jokapäiväisessä ajossa. 8)

Koska en halua sintteriä.. Kerran oon ajanu autoa jossa sintteri ja ei nappaa kyl yhtää! Kuitenki kadulla tarkoitus ajaa ja haluan että kytkintuntuma säilyy mahdollisimman vakiontuntuisena.. :)

Niin ja mikähän sintteri sulla mahtaa sit olla?

Spec kytkimiä ei taida nyt ollenkaan saada driftworksiltä tilattua. Sellaisen kuvan olen DW:n foorumilta saanut.

http://www.driftworks.com/forum/driftworks-shop/72802-3-clutch-coilovers.html

Hmm ainakin s13 saa valittua sen ja pääsee ihan maksu sivuille asti.. alennuksessakin vielä jopa.. (-48.93£).. tiiä sitte, kokeilemallaha se kait selviää ;D

helixin, tarkempaa tietoa ei ole, koska edellinen omistaja kytkinrempan tehnyt. ja osaava kaveri tuon shimmannut, joka on tärkeä operaatio. minäkin epäilin että sintteri olisi huono, ja että ajomukavuus kärsisi. mutta päivääkään en vaihtaisi pois ;D eikä tosta kytkimestä ole keneltäkään mitään jyrkkää kommenttia tullut. sanoneet vain, "menee hetki että oppii". aika moni kaveri kuitenkin tolla ajanut.

ja auto on mulla käyttöautona, tulee semmonen 800km / kuukausi jo pelkistä työmatkoista. muutenkin kuukaudessa tulee pillurallia ajeltua kaupungilla (tampere). mä en ainakaan näe ajomukavuuden kannalta mitään negatiivista tuossa kytkimessä. :P

helixin, tarkempaa tietoa ei ole, koska edellinen omistaja kytkinrempan tehnyt. ja osaava kaveri tuon shimmannut, joka on tärkeä operaatio. minäkin epäilin että sintteri olisi huono, ja että ajomukavuus kärsisi. mutta päivääkään en vaihtaisi pois ;D eikä tosta kytkimestä ole keneltäkään mitään jyrkkää kommenttia tullut. sanoneet vain, "menee hetki että oppii". aika moni kaveri kuitenkin tolla ajanut.

ja auto on mulla käyttöautona, tulee semmonen 800km / kuukausi jo pelkistä työmatkoista. muutenkin kuukaudessa tulee pillurallia ajeltua kaupungilla (tampere). mä en ainakaan näe ajomukavuuden kannalta mitään negatiivista tuossa kytkimessä. :P

Hmm okei.. :) Kuitenkin hieman arastan tuota sintteriä kerran sellaista ajaneena.. En väitä etteikö siihen totu ei siitä oo kysymys, vaan siitä et mun pää sanoo että haluan että ajettavuus säilyy suht samanlaisena kuin se nyt on.. ::) joo mä oon vähä kummallinen, kai ;D

Juu itsellänikin oli tuo Helixin sintteri viime kesänä.. Ihan jees ajaa ym, mut loppuvaiheessa loppu mielenkiinto siihe nykimiseen ja paukkumiseen ku tosiaan kemppi kaverina jne.. Noh valoista yleensä sellane kevyt kevennys ettei paljoa nykisi, niin kas kummaa levy ja asetelma käyttökelvottomat.. :)

niin. toinen homma mikä tulikin mieleeni on "kestävyys" onko kellään mitään tietoa, että kuinka pitkiä siivuja on ajettu et alkas luistamaan? ja sitten radalla tämä massa vs sintteri. kumpi alkaa väsymään ensin kun kytkin on kovassa rasituksessa, esim driftingissä joutuu usein "potkimaan".

Juu itsellänikin oli tuo Helixin sintteri viime kesänä.. Ihan jees ajaa ym, mut loppuvaiheessa loppu mielenkiinto siihe nykimiseen ja paukkumiseen ku tosiaan kemppi kaverina jne.. Noh valoista yleensä sellane kevyt kevennys ettei paljoa nykisi, niin kas kummaa levy ja asetelma käyttökelvottomat.. :)

ei mulla ainakaan nyi eikä pauku ::)

ei mulla ainakaan nyi eikä pauku ::)

Niin ja pointtina myös tuo et sit jos/kun sitä sintterii joutuu luistattaan nii kai se nyt väsyy.. senkin takia mielluummin massalevy! Eikö kellään oo kokemuksia tuosta Spec stage2+:sta? ::)

Tiiä sitte et paljo noi oikeesti kestää.. Noi tiedot otettu driftworksin sivuilta.. ::)

Noi väännönkestot voi unohtaa samantien jos ei vauhtipyörää ja kytkinpakettia shimmata, tästä jo karppa kirjoitti aikaisemmin. Tuo 450Nm paketti riittää kyllä 99% tämän kerhon ca koneisiin.

Noi väännönkestot voi unohtaa samantien jos ei vauhtipyörää ja kytkinpakettia shimmata, tästä jo karppa kirjoitti aikaisemmin. Tuo 450Nm paketti riittää kyllä 99% tämän kerhon ca koneisiin.

Juu ilmanmuuta täytyy shimmata sehän nyt on selvä :) Tuo oli jo rohkaiseva kommentti! Taitaa lähtee tollanen stage2+ tilaukseen.. :D

Juu ilmanmuuta täytyy shimmata sehän nyt on selvä :) Tuo oli jo rohkaiseva kommentti! Taitaa lähtee tollanen stage2+ tilaukseen.. :D

Kannattaa sähköpostin kautta kysästä, onko koko kytkintä ylipäätänsä edes varastossa...

Mä miettisin kimppatilausta Speedimports:n kautta. Taisi tänäkin vuonna lähteä -15% hinnasta ja tuonkin rps:n massan hinta oli alle 500 euroa.

http://www.speedimports.fi/index.php?tuotteet&k=7&a=3

Nii... mutta toi Spec tulis maksamaan n.320e! ::)

No joo. Mä en aina ajattele sillä periaatteella, että ostan sieltä missä on halvin, koska monesti siinäkin on riskinsä, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Maksa luottokortilla niin sulla ei silloin periaatteessa ole riskiä vaan luottokunta takaa sen jos briteistä tilaat. Itsellä tosin moottoripyörän kypärän kanssa kävi niin, että niillä oli vain mankeli eikä kortti kelvannut ;D. Jäi kypärä ostamatta ku olis pitänyt siirtää rahat ensin tilille.

Kaikilla kellä on jousittamaton sintteri ca:n perässä olisi mukava kuulla ajatuksia... Onko siinä paljon esim. eroa jousitettuun?

Muutaman hassun kilometrin olen exedyn jousitetulla ajanut ja se tuntui ainakin vallan ajettavalta kylä pyörittelyssä.