Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Kennedy

Vapaamuotoista keskustelua

Recommended Posts

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Miellyttää kyllä mun silmää! Autokin on mukavan puhdas.

Yks juttu noissa kuvissa kyl häiritsee, meinaan toi takalasinpyyhkijä. Se täystyis askarrella se irti omastakin autosta.

Mun on tarkoitus ottaa toi järkyttävä sateelliitti pois ihan tässä lähiaikoina. On niin turha kapistus coupessa.

No nyt se sateelliitti on poistettu. Samalla poistin moottorin yhteydessä sen 2 kg lisäpainon luukusta.

Miellyttää kyllä mun silmää! Autokin on mukavan puhdas.

Yks juttu noissa kuvissa kyl häiritsee, meinaan toi takalasinpyyhkijä. Se täystyis askarrella se irti omastakin autosta.

Mun on tarkoitus ottaa toi järkyttävä sateelliitti pois ihan tässä lähiaikoina. On niin turha kapistus coupessa.

No nyt se sateelliitti on poistettu. Samalla poistin moottorin yhteydessä sen 2 kg lisäpainon luukusta.

Millä paikkasit sen satelliitista jääneen reijän konttiin, löysitkö jostain sopivan "korkin" , täytyis itekin tuo ottaa pois kun oon niin hemmetin kaunis zetassa ;D

Millä paikkasit sen satelliitista jääneen reijän konttiin, löysitkö jostain sopivan "korkin" , täytyis itekin tuo ottaa pois kun oon niin hemmetin kaunis zetassa ;D

Tuollaisia "korkkeja" saa parilla eurolla esim. Motonetista.

Joo, motonetin mustalla korkilla sen paikkasinkin.

Sorry kun matkin suo useammassakin modissa ;) Nyt on nimittäin mullekin upgreidattu ledvalot... Ja satelliitti poistettu.Samalla tosin hävis koko takalasi.... ;D ja katto. 8)

upgrades.jpg

Sorry kun matkin suo useammassakin modissa ;) Nyt on nimittäin mullekin upgreidattu ledvalot... Ja satelliitti poistettu.

Samalla tosin hävis koko takalasi.... ;D ja katto. 8)

;D

Täytyy hakea rälläkkä tuolta varastosta.

Mut toi sun onkin Nissan. Ja tämä on. öö... Z. Nice or rice. Don't know but i like it.

Z-Badge.JPG

Enpä oo muuten ennennähny hiilari huulta ;D

Muutenkin auto melko tontissa, itellä oli kakspäivää about yhtä korkea mut sai runkopalkitki niin pahasti turpaan et oli pakko nostaa autoo :'(

Tänään oltiin Ahvenistolla purkamassa vähän menohaluja. Mulla kävi siinä pääsuoran nopeessa mutkassa muutamaan otteseen sillä tavalla, että kone pätki. Oma arvaus on, että siinä on sen verran G-voimia, että kone ei saanu bensaa. Mulla oli bensaa joku vajaa puol tankillista. Onkos muilla ilmennyt vastaavaa?

Ketäs on tulossa torstaina Ahvenistolle? Itse ajattelin mennä.

Vs: Vapaamuotoista keskusteluaPlop( olikin näköjään G sarjalainen toi toinen )

user77164_pic2178_1244746409.jpg

user77164_pic2179_1244746447.jpg

Taitaa tuo ylempi olla kyllä Hyundai Coupe. Nättejä ne ovat kyllä molemmat. Mietin aikanaan noita kultaisia/pronssin värisiä vanteita. Vaimo ylipuhu mut niistä veke, mutta näteiltä noi näyttää mun silmään. Offsetit ja korkeuskin on kohallaan.

Taitaa tuo ylempi olla kyllä Hyundai Coupe.

Hui.. no jos sen tän kerran antaisi kuvan olla täällä.

No en mä nyt sitä meinannukkaan. Niin kuin sanoin nättejä fotoja.

Tänään oltiin Ahvenistolla purkamassa vähän menohaluja. Mulla kävi siinä pääsuoran nopeessa mutkassa muutamaan otteseen sillä tavalla, että kone pätki. Oma arvaus on, että siinä on sen verran G-voimia, että kone ei saanu bensaa. Mulla oli bensaa joku vajaa puol tankillista. Onkos muilla ilmennyt vastaavaa?

Ketäs on tulossa torstaina Ahvenistolle? Itse ajattelin mennä.

Voishan sitä tulla testailee zetaa, kun en oo perhana vielä käyttäny ees zetaa radalla :(

sunnuntainakin olis ratapäivät@ahvenisto..

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa tuon bensan saannin suhteen. Just viikko sitten kemoralla ja bensaa oli alle puol tankkia. Riippuuhan se tietenkin kuinka paljon alle puol tankkia on ja kuinka kovaa vetää. Ehkä mä oon vaan niin hidas.

En hahmottanut ensin että mitä on torstaina, mutta sehän on tuo DNSF:än oma rataharjoittelu. Voisin kyllä tuonne tulla, kun lomakin alkaa sopivasti. Ahvenistoa itsessään on sen verta tullu rullattua vuosien varrella että se ei oikein innosta jo ihan pienten turva-alueiden takia, mutta kun en ole siellä nyt yli vuoteen käynyt niin nyt olisi taas motivaatiota, eikä tapahtumakaan ole mikään rävellys.com:in järjestämä.

350z invaasio?

Itse liittynyt zetojen omistajiin muutama viikko sitten ja kiinnostusta olisi tottakai Zeta-invaasioon.

Tapahtuma on ilmeisesti vain siis kerholaisille? En löytänyt äkkivilaisulla mistään lisätietoa.. Paikkakunnalla kun tulee asusteltua niin olisin voinut kyllä osallistua paikan päälläkin.

Pitänee koittaa liittyä kerhoon asap. :)

Itse liittynyt zetojen omistajiin muutama viikko sitten ja kiinnostusta olisi tottakai Zeta-invaasioon.

Tapahtuma on ilmeisesti vain siis kerholaisille? En löytänyt äkkivilaisulla mistään lisätietoa.. Paikkakunnalla kun tulee asusteltua niin olisin voinut kyllä osallistua paikan päälläkin.

Pitänee koittaa liittyä kerhoon asap. :)

Kyllä Zetalla kehtaa sekaan mennä vaikka ei vielä jäsenkorttia takataskussa oliskaan. Radalle ei ole asiaa muulla kuin kerhokalustolla, mutta se puolihan sulla on hallussa...

Itellä taitaa jäädä väliin kyllä tän kerran tuo... Paitti jos ny oikeen invaasion saatte aikaseks ni kai se on yritettävä livistää duunista sen verran ajois, että ehtii käydä edes kääntymässä. ;D

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa tuon bensan saannin suhteen. Just viikko sitten kemoralla ja bensaa oli alle puol tankkia. Riippuuhan se tietenkin kuinka paljon alle puol tankkia on ja kuinka kovaa vetää. Ehkä mä oon vaan niin hidas.

En hahmottanut ensin että mitä on torstaina, mutta sehän on tuo DNSF:än oma rataharjoittelu. Voisin kyllä tuonne tulla, kun lomakin alkaa sopivasti. Ahvenistoa itsessään on sen verta tullu rullattua vuosien varrella että se ei oikein innosta jo ihan pienten turva-alueiden takia, mutta kun en ole siellä nyt yli vuoteen käynyt niin nyt olisi taas motivaatiota, eikä tapahtumakaan ole mikään rävellys.com:in järjestämä.

350z invaasio?

Tuskin se kuitenkaan on siitä kiinni, että oisit hidas. Jos Nixs ei oo huomannu semislicksejen kanssa tollasta ongelmaa, niin vika on varmaan sitten jossain muualla.

Kaverin Impreza teki tota kadulla jatkuvasti, jos oli alle puol tankkia bensaa ja anto mutkissa kenkää. Se tuntu samanlaiselta ja siitä arvuuttelin, että voisko johtua tästä. No täytyy kokeilla torstaina täydellä tankilla, jotta suljetaan pois se vaihtoehto.

Meikä ei perhana pääsekään :( täytyy lähtee kaverin mökille juhannuksen viettoon..

Ilmesty tuossa perjantaina uus ominaisuus zetaan.. Kun kone on lämmennyt ja käynnistää niin tukehtuu samantien mut jos vähän näpäyttää kaasua niin pysyy normisti tyhjä käynnillä. Kylmänä ei tätä ongelmaa ainoastaan kun kone lämmennyt, onko kellään ideoita mistä vois lähtee kaivelee syytä?

Meikä ei perhana pääsekään :( täytyy lähtee kaverin mökille juhannuksen viettoon..

Ilmesty tuossa perjantaina uus ominaisuus zetaan.. Kun kone on lämmennyt ja käynnistää niin tukehtuu samantien mut jos vähän näpäyttää kaasua niin pysyy normisti tyhjä käynnillä. Kylmänä ei tätä ongelmaa ainoastaan kun kone lämmennyt, onko kellään ideoita mistä vois lähtee kaivelee syytä?

Itellä sama, tosin mulla johtuu tosta moottorinohjausjärjestelmästä. Pikkasen ku nostais tyhjäkäyntiä ni uskoisin tuon poistuvan itellä.

Mihis aikaan toi to ratasetti olis? Tekis mieli tulla ahvenistoa testaamaan pitkästä aikaan. Nyt kun on vielä uudet osat juuri asennuksessa niin olis niitäkin kiva testata ennen ma lähtöä ringille.

Ei ole kyllä tollaista pätkimistä tullut itsellä, vaikka olis bensavalo palanut :-\

Nyt kun on vielä uudet osat juuri asennuksessa niin olis niitäkin kiva testata ennen ma lähtöä ringille.

Mitäs osaa autoon tulossa? mitä modeja on jo zetaan tehty? ;D

Aika kevyttä.

Kw v3, Apex moottorinohjausjärjestelmä, Intake, Pakosarjat, Custom putkisto, Porschen tuulettuvat etulevyt, Pagidin keltaset ympäri ja Pientä koriosaa on nyt kiinni.

Asennuksessa kallistuksen vakaajat ja 4pistevyöt. Saksassa laitetaan vielä teräspunosletkut.

Tekis mieli pistää kyllä aika läjä muutakin osaa, mutta myyn varmaan pois ku tuun takas eurokiertueeltani, ni ei oikein raaski ja ehdi enää.

Ratapäivä on klo 15-18.

Eiköhän noille sun kamoille ostajia löydy, jos haluut palauttaa autoa stock kuosiin. Mikäs kärry tulee tilalle?

Vaihoitko ite pakosarjat ;D pakosarjat itellekin menee talvella vaihtoon kun ahdinta kiinni.. Sen verran vaan katoin et ei kyl varmaan vaiheta pakosarjoja ihan helpolla käden käänteessä.. ::)

Jos meinaat auton myydä niin myy sitä ennen mulle osia siitä :D

Tuliko moottorinohjauksella mitään vaikutusta?

Luulen et myyn tos kuosis, vaikeeta se on varmaan, mutta jaksa kiinnostaa purkaa.

Muutan Viroon ni tulee jotain vähän tehokkaampaa tilalle, ei ny viitti viel spekkaa ku ei oo mitään varmaa :)

En tod vaihtanu pakosarjoja, mutta auto Eurostainlessilla 3päivää aika pitkälti niistä johtuen :)

Moottoriohjauksessa tuli suurempi kulutus ;D

Pitää katsoa jos ehtis tulla tonne ratailee, mulla menee aamulla auto Autokeskukseen öljyjen vaihtoon. Vaihdetaan moottori,perä ja vaihteistosta kerranki. Sit pitäis ehtii viel sen jälkeen vaihtamaan semit alle. Voi vähän kiirus tulla, mutta katotaan. Voiko tonne siis tulla iha maksua vastaan rataileen?