Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Kennedy

Vapaamuotoista keskustelua

Recommended Posts

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

OT, näköjään ajettiin Vaet:n kanssa tänään muutama kymmenen kilsaa peräkkäin..

No emmäny tiijä onks toi OoTeetä topikissa: "vapaamuotoista keskustelua". ;)

Niinpä taidettiin ajella. Piti pysähtyä pukaro paroniin tauolle, muuten olisin ajellut pitempääkin perässä. Helsinkiin olin matkalla.

Jeps, hyvä pointti Flash Gordon, en tainnu väsyneenä edes lukea ketjun otsikkoa.. ;)

Niinpä taidettiin ajella. Piti pysähtyä pukaro paroniin tauolle, muuten olisin ajellut pitempääkin perässä. Helsinkiin olin matkalla.

Helsinkiin itsekin olin menossa, ei vaan ollut aikaa pysähdellä. :)

Zeta tuli tuli vihdoin kolarikorjaamolta mutta hiukan on sanomista työn jäljestä(noin 10 kohdan lista). En tiedä nyt miten tarkasti autoa pitäisi katsoa kun se ei kuitenkaan ole uusi mutta jos esimerkiksi konepellistä näkee peilaamalla kittaukset, niin ei varmaan ole ihan pohjat kunnossa? Omasta mielestä ainakin vaikuttaa aika paljon jälleenmyyntiin ja näin ollen pitäis olla virheetön. En muutenkaan oikein ymmärrä miksi ei ole vaihdettu koko konepeltiä?

Valittamaan vaan. Mulla kanssa Evossa kun lumiauto oli tehnyt spoileriin pienen reiän, halusivat korjata spoilerin eikä vaihtaa uuteen (uusi 3500€, mutta en mä nyt usko että toi olisi lunastusrajan lähelle mennyt uudellakaan siivellä), ja maalin alle alkoikin puolen vuoden päästä ilmestymään ilmakuplaa. Reklamoin hommasta ja tekivät sitten uusiksi, toki mieto vitutushan tuosta nousi kun taas joutui olemaan pari päivää ilman autoa.

Onks kukaan menossa Ahvenistolle lauantaina? Meinasin itse ainakin käydä pyörähtämässä, katsoo sitten tuleeko radalle mentyä...

8 viikon odottelun jälkeen Bilstein PSS10 saapui vihdoin. Quality näyttää olevan pikaisesti katsottuna ihan toiselta planeetalta kuin monissa aikaisemmissa.

Nyt pitäisi hommata vielä uudet yläpäät ja kevääksi kiinni.

Nonni - sait sen vihdoinkin. :)

Eilen luovuin Zetasta itse :-\. Täytyy kyllä sanoa että viimeisen kahden vuoden aikana en ole ollut kuin pelkkää hymyä kun tuolla on ajellut. Tulevaisuudenkin varalle voisi sanoa, että luotto tekniikkaan on kova.

Vs: Vapaamuotoista keskusteluaTuli tehtyä uusi poikkituki kone huoneeseen kun ei vakio enää mahtunut paikoilleen. Se vaatii vielä pientä laittoa mutta tässä on pari kuvaa.

IMG_3166.JPG

IMG_3167.JPG

Asiaa. Mä ratkaisin asian vaihtamalla Cuscon litteään tukeen ja rälläköimällä konepeltiä. ;D

En kehdannut käydä rälläköimään tuota hiilaripeltiä ;D . Joten ajattelin tehdä tuollaisen kun oli mahdollisuus. Suunnitelmissa oli hiukan erillainen mutta kun ei olisi pelti menny kiinni niin tein tuollaisen. Moottorin peite muovinkin saisi vielä paikoilleen jos sitä vähän leikkelisi mutta en kehtaa tehdä sitä.

Minkä takia konepelti ei mahdu kiinni? ???

Tuon kuvassa näkyvän plenum spacerin takia.

Tuli tehtyä uusi poikkituki kone huoneeseen kun ei vakio enää mahtunut paikoilleen. Se vaatii vielä pientä laittoa mutta tässä on pari kuvaa.

Paljonko muuten auton käytös muuttui kun tuon spacerin laitoit paikoilleen?

Tuskin ollenkaan veikkaisin, näin ainakin omassa tapauksessa. :-\ Itselle oli ainakin melkoinen pettymys spacerin tuoma tehonlisäys. About 10 hp tosta pitäis tulla lisää, mutta eipä se 10hp tossa tankissa juuri tunnu. Mulla on 5/16" spaceri. Toi on ilmeisesti 1/2", mutta eipä niissä montaa heppaa eroa oo. Kattien poiston tuoman eron jopa huomasi tätä ei mielestäni juurikaan.

Joo. En ainakaan persdynossa mitään mullistavaa kyllä huomannut. Tuo spaceri on 15mm paksu.

Unohda hiilari. Hommaat orkkismerkit valmiiksi tummina ja maalaat ovenkahvat mustiksi.

Auto menossa jälleen maalaukseen jossa olisi tarkoitus tehdä pieniä muutoksia ulkonäköön esim. eturekisterikilven siirto puskurin alalaitaan, merkkien maalaus mustaksi, peilit ja b-pilarit hiilikuitu, oven kahvat mustaksi johon tarvitsisin mielipiteitä tehdäkö vai ei? Pahoittelen muokkauksen laatua ;D

http://juci.kuvat.fi/kuvat/Picture+074.jpg

http://juci.kuvat.fi/kuvat/kahva_musta.jpg

Mä en ole mustien ovenkahvojen kannattaja. Ne on osa tuota auton designia ja kuuluvat erottua.

Nää alumiiniset sopii mun mielestä makeesti kromi/kiiltävien vanteiden kanssa mutta vähän ollut mielessä tummien vanteiden hankinta ensi kesäks... Tietty jos vanteissa sitten kromihuuli niin saattais toimia niiden kanssa myös :P

Auto menossa jälleen maalaukseen jossa olisi tarkoitus tehdä pieniä muutoksia ulkonäköön esim. eturekisterikilven siirto puskurin alalaitaan, merkkien maalaus mustaksi, peilit ja b-pilarit hiilikuitu, oven kahvat mustaksi johon tarvitsisin mielipiteitä tehdäkö vai ei? Pahoittelen muokkauksen laatua ;D

http://juci.kuvat.fi/kuvat/Picture+074.jpg

http://juci.kuvat.fi/kuvat/kahva_musta.jpg

Mä en ole mustien ovenkahvojen kannattaja. Ne on osa tuota auton designia ja kuuluvat erottua.

Mä oon samoilla linjoilla. Oon miettiny kans, että vetäiskö ne mustiks, mutta sit ku on nähny kuvia, niin ne ei oo oikein vakuuttanu. Toisaalta en laittais myöskään mustia vanteita tai ainakin ne pitäis valita aika tarkkaan. Just jotkut huulivanteet tai sit racehenkiset vähän niinku tässä kuvassa. Toi Xanavin Zeta on helvetin hyvän näkönen tästä kulmasta. Tossa autossa vetäisin kyllä ne kahvat mustiks, mutta tää on niin tapauskohtaista.

width=1026 height=683http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2007/02/nismo_gt500_1280.jpg[/img]

Saako ton kilven siirtää vai tuleeko siitäkin kitinää katsastuksessa. Merkit vois poistaa kokonaan (miksiköhän en sitä itse tehnyt, kun kontti maalattiin sabotaation jäljiltä ???) ehkä ne mustat ois siistimmät. Laita kuvia, kun teet muutkoset! Nää on meinaan kaikki ollu itelläkin jossain vaiheessa mielessä. Hiilarin kanssa mä oon aina ollu sillä linjalla, että mitään layovereita en laita. Eli jos tulee jotain hiilaria, niin orkkis osa mäkeen ja hiilariosa tilalle. Hiilareita on myös erilaisella kuvioinnilla, että ne kannattaa sitten ottaa samalta valmistajalta.

On kyllä tosi tontissa toi Zeta. Tässä on ihan mielenkiintonen juttu kaikille, joilla on Zetaa madallettu. Eli toi pusla sanoo ittensä irti kaikissa madalletuissa zetoissa ennen pitkää. Ite laitoin noi puslat tilaukseen just.

http://my350z.com/forum/brakes-and-suspension-diy/499554-diy-spl-compression-rod-bushing-install.html

Meinasin huomenna käydä jollain katsastuskonttorilla tiedustelemassa siitä kilvestä ettei tee turhaa työtä siinä puskurin tasoittelussa (mulla ainakin isot reiät kilven takana). B-pilareihin laitan hiilikuitulätkät koska mulla on naarmut ilkivallan jäljiltä ja ne orkkikset maksais 109€/kpl. Peilinkuoret nyt sopis samaan teemaan sitten kun toisessa peilissäkin naarmu vielä saman tapauksen jäljiltä :-\

Mitenhän noi puslat oikein oireelee jos ne on revennyt? Mulla ilmeisesti pitää vaihtaa noi takakallistuksenvakaajan koiranluut kun vähän kolahtelee kuoppaisella tiellä ja hyvin muutenkin huomaa nyt kylmemmillä keleillä että ihmeellisiä nitinöitä ja natinoita ilmaantuu ;D

Samalla vois kyllä heittää ne camberinsäätöraudat sinne perään kun kerta alkaa remppaamaan...

juci: mul on vielki takacamber varret talles ;) tuu hakee kuudelkympil pois...