Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Kennedy

Vapaamuotoista keskustelua

Recommended Posts

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Onko missään tullut vertailua vastaan Zetan jarrulevyistä? Ns. normi ihmisen hintaisista levyistä.

Brembo

OEM (Brembo, mutta täysin sileä)

EBC

Rotora (Pätevä?)

StopTech - Näköjään löytyy edullisia kun ei katso Aero mallia

Onko noissa loppupeleissä miten paljon eroja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

width=1026 height=697http://www.z1auto.com/images/041.jpg[/img]

Rotora Front & Rear Kit

- 15" (380mm) 12-Piston Front

- 15" (380mm) 4-Piston Rear

- Front & Rear Red Calipers

- CrossDrilled/Slotted 2-Piece Rotors w/ Black Hubs

IMG_0678.jpg

IMG_0638_edited.jpg

BBQ19-1.jpg

472101508_d635f1cba3_b.jpg

:o

Ja noita kuvia löytyy muutama kymmenen sarjaa lisää

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Asiallista. :)

Voin jatkaa monologejani tänne.

Zetan jarrulevyistä on ollut vertailuja ainakin tämän nimisessä lehdessä:

Ei hajuakaan mistä ton sitten saa käsiinsä.

Sport Compact Car, March 2004

Best stopping distance for a 350z

Itse tuli juuri tilattua conceptzperformancesta CZP jarrulevyt. Ne tehdään Stoptechin aihioihin. Alunperin oli ajatuksena ostaa noi aerorotorit, mutta budjetti tuli vastaan. Kokemusta ei oo kyllä vielä hirveesti ehtiny kertyä, mutta tuntuis vakio levyjä paremmin purevan. Tosin vaihdoin samalla palat ja nesteet, joten en sitten tiedä onko levyillä ton kanssa mitään tekemistä.

Noi kuvat näyttäis olevan kaikki big brake kittejä, jotka onkin sitten perkeleen kalliita. Noita on jenkeissä laitettu paljon zetoihin, joissa ei ole bremboja alunperin. Muuten on ehkä vähän rahan haaskausta ellei nyt jatkuvasti radalla polje, mutta kyllä ne tietysti helvetin näteiltä näyttää myös.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Morjendooras! Aika meikäläisenkin liittyä remmiin mukaan. Tuolla jo taidettiin muutaman Datsunikerholaisen kanssa tutuiksi tullakin GT-R:n julkkaritilaisuudessa Porvoossa viime torstaina. Joka meikäläisen sieltä muistaa, niin kättä ylös. :)

T. Kimmo Angervaniva.

(Se letkan musta Zeta. :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Micco kerkesi jo halkaisemaan yhden niistä StopTechin levyistä..
Tommoinen siitä tuli vaikkei se ehtinyt edes lämpiämään vielä. Siinä taisi olla jotain vikaa...

halki2.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Micco kerkesi jo halkaisemaan yhden niistä StopTechin levyistä..

Tommoinen siitä tuli vaikkei se ehtinyt edes lämpiämään vielä. Siinä taisi olla jotain vikaa...

Ajoit sisään nuo levyt kuitenkin ennen kun halkasit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Micco kerkesi jo halkaisemaan yhden niistä StopTechin levyistä..

Tommoinen siitä tuli vaikkei se ehtinyt edes lämpiämään vielä. Siinä taisi olla jotain vikaa...

Vaikka sanoit, että iso halkeama niin en nyt ihan tuollaista odottanut :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Ai niin sellanen hommeli vielä, että oon keräillyt 350 Zetan omistajia kasaan jo tovin aikaa tuolla Facebookin puolella. Saapi käydä liittymässä, jotka eivät siellä vielä ole.

--> www.facebook.com

ja sieltä haun kautta grouppi

--> Nissan 350Z Owners of Finland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Joo sielä ollaan. :)

Ei sulla Micco ihan putkeen noitten levyjen kanssa oo menny. Voin kyllä laittaa postia sinne CZP:hen, jos postittais uudet. Eihän ne nyt kerrasta saa paskaks mennä.

edit: Laitoin postia. Katotaan, että mitä ne vastailee.

edit2: Vastasivat, että kyseessä on valmistusvika ja lähettävät uuden tilalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Alkoi ohjaustehostimen lauhdutin vuotamaan. Nissanilta kyselin, että mitä maksais, niin hinta tosta nyrkin kokosesta mötikästä oli sitten miehekkäät 260€. :o No theZstoresta Nismon lauhdutin lähtee 140$ hintaan, joten ei tarvi kauaa miettiä, että mistä tilais. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Ai niin sellanen hommeli vielä, että oon keräillyt 350 Zetan omistajia kasaan jo tovin aikaa tuolla Facebookin puolella. Saapi käydä liittymässä, jotka eivät siellä vielä ole.

--> www.facebook.com

ja sieltä haun kautta grouppi

--> Nissan 350Z Owners of Finland

Terve Kimmo. Minä sulle tulin propagandaa levittämään Porvoossa. ;) Olen siis sen hopeisen Zetan omistaja.

Letkan kolmas lenkki ei taidakaan olla vielä rekkautunut tänne.

Hyvä, että pistit ton facebook systeemin tähän, mä sitä yritin jo ettiä, mutku en muistanu sun nimees ni löyty hiukan paljon 350Z juttua sieltä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskusteluaTässä ehdottomasti paras hankinta kärryyn tähän mennessä. Eipähän aliohjaa enää ja keinuminenkin väheni. Suosittelen kaikille zetan omistajille. ;D

Swaybar.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Tässä ehdottomasti paras hankinta kärryyn tähän mennessä. Eipähän aliohjaa enää ja keinuminenkin väheni. Suosittelen kaikille zetan omistajille. ;D

Kumpi pää? Koko ja hinta? Vanhan koko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Tää on etupään, mutta siis tarkoitin molempia. Nää kyseiset on Stillenin valmistamat. Hotchkis tekee kans hyviä ja pari muuta valmistajaa. Näistä löytyy paljon juttua muilta foorumeilta.

Jäykkyys on säädettävä (5-way) mulla on toistaseks säädetty noi keskijäykiks.Täytyy vielä testaa jäykempää asetusta, kun jaksaa. Ei hajuu, että kuinka paljon jäykemmät nää on näissä asetuksissa, mutta jäykkyyttä voi säätää 7-70% jäykemmäksi. Hintaa oli 300$+postit ja tulli. Koko on melkein sama kuin vakiossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Putkisto sano itsensä irti. Toinen putki oli saanu vähän hittiä jo ennen, kun auto oli oma ja nyt sitten takapönttö repes irti Ahvenistolla kaasutellessa. Melko miehekkäät äänet tällä hetkellä. :) Toistaseks ajattelin vaan hitsauttaa ton nippuun, mutta ois kuitenkin kiva tietää, jos porukka on vaihdellu putkistoja, että mitä on tullu hankittua, mistä ja mihin hintaan? Entä mites noi E-hyväksynnät? Löytyykö niitä oikein mistään?

Haaveena ois joku true dual putkisto ens kesänä, jos lompakko antaa myöden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Vittu huh huh :o

Joku sais nenäänsä, jos mulle palautettais ton näkönen pulkka. Kaveria varmaan vitutti aika isosti. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Nii mutku sehän on just niinhyvin asennettu ku kilpuri lookkiin vaan voi asentaa. ;D Niihän ne puhuu isot pojat tuolla skyline puolella Bee-ärrän tekeleistäki.. ;D Itellä ainaki menis hermot ku joku tollain oman auton teurastas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Nii mutku sehän on just niinhyvin asennettu ku kilpuri lookkiin vaan voi asentaa. ;D Niihän ne puhuu isot pojat tuolla skyline puolella Bee-ärrän tekeleistäki..

*Reps* ;D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

No nyt on fiksattu orkkis putkisto high tech virityksellä. Rälläköitiin vähän mätää putkea pois ja hitsaattiin hieman vähemmän mätää tilalle. Ehkä toi ens kesään jaksaa.

Hiljasta täällä on kyllä. Mieli tekis laittaa joku putkisto thread käyntiin, mutta kävis varmaan yhtä surkeasti, kun tolle edelliselle threadille, joka on tänne perustettu. (zeta jenkeistä) Täytyy varmaan lueskella jenkkifoorumeita mikä ois hyvä ja unohtaa noi E-hyväksynnät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

No nyt on fiksattu orkkis putkisto high tech virityksellä. Rälläköitiin vähän mätää putkea pois ja hitsaattiin hieman vähemmän mätää tilalle. Ehkä toi ens kesään jaksaa.

Hiljasta täällä on kyllä. Mieli tekis laittaa joku putkisto thread käyntiin, mutta kävis varmaan yhtä surkeasti, kun tolle edelliselle threadille, joka on tänne perustettu. (zeta jenkeistä) Täytyy varmaan lueskella jenkkifoorumeita mikä ois hyvä ja unohtaa noi E-hyväksynnät.

Pystytä tuosta putkistoasiasta vaan oma threadi. Ilmoittaudun keskustelamaan siihen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Onkos täällä kaikilla toimivat NAVI:t autoissa?

Mulla olis nimittäin toinen versio jäämässä ylimääräiseksi. Joko Garmin GVN-53 ja näyttö tai sitten Nissanin plug&play DVD-versio kaikilla vermeillä ja kosketusnäytöllä.

Jos jotain kiinnostaa niin yhteyttä yksityisviestillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

No nyt on fiksattu orkkis putkisto high tech virityksellä. Rälläköitiin vähän mätää putkea pois ja hitsaattiin hieman vähemmän mätää tilalle. Ehkä toi ens kesään jaksaa.

Kävitkö Tiittasen pajalla? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×