Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Hilti

EPK 2008, Kylmäkoski

Recommended Posts

Kai me pidetään perinnettä yllä ja tänäkin vuonna järjestetään tämä? :D

Päivämäärä ehdotuksia;

31.8.

7.9

14.9

21.9

Vs: EPK 2008, Kylmäkoski

Eikös perinne ole ollut EPK:lla olla keskiviikkona? :P

No, itellekkin sopisi kyllä nykytilanteella sunnuntai paremmin. :)

Mun puolesta vaikka syyskuun puolelle ja 21.9.

Kai suurimmalla osalla vielä autot on ajossa, kun talven tulokin viivästyy. Jos edes tulee talvea, kun ei paljoa kesääkään näkynyt...

Ja odotetaas mitä itse tapahtuman maestro on mieltä :)

Eikös perinne ole ollut EPK:lla olla keskiviikkona? :P

Viime vuonna kokeiltiin muistaakseni tuota sunnuntaita ja uskoisin sen sopivan porukalle paremmin.

Mut odotellaan tosiaan mitä itse tapahtuman pääjärjestäjä kommentoi ;)

Näin kirjoitin kerholle:

"Omalta osaltani ilmoitan myyneeni kerhokalustoon kuuluvan autoni, ja koska

on erittäin epätodennäköistä että näkyvissä olevan ajan sisällä sellaisen

hankkisin, niin aikani kerhon jäsenenä on loppumaisillaan.

Haluan kiittää kerhon puuhaihmisiä ( hallitus, ylläpito ym) siitä että

olette kestäneet minua, eteenkin vuosikokouksissa, ja toivotan teille

intoa ja jaksamista kerhon viemisessä eteenpäin. Olen iloinen että olen

saanut olla mukana auttamassa toiminnassa ( 2 x vuosikokous ja 5 x EPK),

koska vain näin pääsee näkemään mitä tällaisen kerhon pyörittämiseen

vaaditaan. En haluaisi jäädä ulkopuolelle foorumin klubilaispuolelta,

mutta kai se on niin, että aikaansa kutakin. Toivottavasti addiktio ja

luopumisen tuska jossakin vaiheessa hellittää.

Hyvää loppukesää toivottaen

Bjarne "Billman" Illman"

Tähän haluaisin lisätä kiitokseni kerholaisille jotka ovat ymmärtämyksellä jaksaneet kuunnella ja myötäelää kun vanha on innoissaan puhunut strobovaloista ym ym. Kerholaiset tekevät kerhon ja kyllä tämä kerho on huippuluokkaa.

EPK siirtyy minun puolestani rakkaiden muistojen joukkoon toistaiseksi. Mielestäni se on ollut mukava tapahtuma ja toivonkin jonkun käyttävän konseptia hyväkseen. Tampereen porukat, ja miksei muutkin, tietävät että kahvia tarjoillaan jatkossakin jos matka suuntautuu Kylmäkoskelle päin.

Meillä tosiaan vaihtui koko autokalusto ja minun pitäisi nyt mennä ostamaan Biimeri-lippis ja ruveta seuraamaan Volvolandiaa, mutta jokin ottaa kovasti vastaan, eikä aikaa tahdo jäädä kun kokoajan pitää seurata Nissanifoorumia. Saas nähdä miten vanhan tässä vielä käy...

""meillä piha täyttyy dieseleiden savusta kun lähdetään, mutta mustia raitoja ei kuitenkaan jää muistoksi"

Näin kirjoitin kerholle:

"Omalta osaltani ilmoitan myyneeni kerhokalustoon kuuluvan autoni, ja koska

on erittäin epätodennäköistä että näkyvissä olevan ajan sisällä sellaisen

hankkisin, niin aikani kerhon jäsenenä on loppumaisillaan.

Haluan kiittää kerhon puuhaihmisiä ( hallitus, ylläpito ym) siitä että

olette kestäneet minua, eteenkin vuosikokouksissa, ja toivotan teille

intoa ja jaksamista kerhon viemisessä eteenpäin. Olen iloinen että olen

saanut olla mukana auttamassa toiminnassa ( 2 x vuosikokous ja 5 x EPK),

koska vain näin pääsee näkemään mitä tällaisen kerhon pyörittämiseen

vaaditaan. En haluaisi jäädä ulkopuolelle foorumin klubilaispuolelta,

mutta kai se on niin, että aikaansa kutakin. Toivottavasti addiktio ja

luopumisen tuska jossakin vaiheessa hellittää.

Hyvää loppukesää toivottaen

Bjarne "Billman" Illman"

Tähän haluaisin lisätä kiitokseni kerholaisille jotka ovat ymmärtämyksellä jaksaneet kuunnella ja myötäelää kun vanha on innoissaan puhunut strobovaloista ym ym. Kerholaiset tekevät kerhon ja kyllä tämä kerho on huippuluokkaa.

EPK siirtyy minun puolestani rakkaiden muistojen joukkoon toistaiseksi. Mielestäni se on ollut mukava tapahtuma ja toivonkin jonkun käyttävän konseptia hyväkseen. Tampereen porukat, ja miksei muutkin, tietävät että kahvia tarjoillaan jatkossakin jos matka suuntautuu Kylmäkoskelle päin.

Meillä tosiaan vaihtui koko autokalusto ja minun pitäisi nyt mennä ostamaan Biimeri-lippis ja ruveta seuraamaan Volvolandiaa, mutta jokin ottaa kovasti vastaan, eikä aikaa tahdo jäädä kun kokoajan pitää seurata Nissanifoorumia. Saas nähdä miten vanhan tässä vielä käy...

""meillä piha täyttyy dieseleiden savusta kun lähdetään, mutta mustia raitoja ei kuitenkaan jää muistoksi"

Älä yritä luistaa...kuulut kerhoon loppuvuoden 2008....joten EPK on kyl pidettävä vielä...vaikka sitten viimestä kertaa=)

Meinaakko Billman, että pääset noin vaan meistä eroon? Ei se nyt ihan niin helpolla onnstu ;)

Perinteitä noudatettakoon edelleen...

No voe sun PRKL!

Kyllä tää tieto järkyttää muitakin kuin sinua itseäs...

Tohelo kiteytti asian erittäin hyvin. Koska tullaan? ;D

Ja mitä klubipuolen lukemisesta luopumiseen tulee, niin eikös vakkarit pääse klubilaispulelle? Eiköhän Billmanin toiminnalla tässä klubissa ole ansainnut jäsenpuolen oikat vai mitä mieltä muut ovat??

On se kumma juttu kun ei jää mustia raitoja muistoksi teidän hiekkapihalle. ::) No ehkä Bemmi ei jaksa ees kuoputtaa. :P

Vakkari ei ole klubilainen enkä näi syytä muuttaa käytäntöä vaikka kyseessä onkin hyvin ansioitunut jäsen. Ei se olisi reilua muita kohtaan.

Ehdottaisin kans, että vietämme vielä kerran EPK:n tutuissa maisemissa muistojen kunniaksi. Voimme samalla nostaa maljan (alkoholittoman) äijälle joka on sopivan aktiivisesti ehdotellut toimivia juttuja ja potkinut meitä kurjia perseelle muutaman vuoden ajan. Tämä siis positiivisessa mielessä.

Ja tietenkin jos isäntä näin toivoo niin eiköhän me saada ne raidatkin järjestymään siitä kotiovelta vaikka milleriin asti.

Komppaan App:ta.

Joten miten on Billman? Minä päivänä sopii tulla käymään? :)

Jaa, että olette sitä mieltä ::). Näytänpä tämän aiheen tuolle perheen kauniimmalle osapuolelle ja katsotaan minkälainen reaktio on. Ja vaikka minä aina muuta väitän, niin viimeinen sana meidän firmassa ei nyt kuitenkaan välttämättä ole minun. 8)

Jaa, että olette sitä mieltä ::). Näytänpä tämän aiheen tuolle perheen kauniimmalle osapuolelle ja katsotaan minkälainen reaktio on. Ja vaikka minä aina muuta väitän, niin viimeinen sana meidän firmassa ei nyt kuitenkaan välttämättä ole minun. 8)

pliis bili vielä kerran 8) mullaki vähemmälle tää harrastaminen saattaa jäädä koska iso vastuu pitäisi syntyä pian ja jos se nyt sattuisi syntymään täs lähi päivinä niin lupaan että tulemme myös nostamaan maljaa (alkoholitonta) :P vielä kerran koska muutenkin viime vuosi jäi väliin :-\ talon emännälle terkkuja :)

Ei, pojat ja tytöt, jos ei tällä iällä ymmärrä vetäytyä kun sen aika on, niin koska sitten. Kyllä EPK:t nyt on osaltani pidetty ja yksi selkeä syy löytyy omasta allakastani. Tämä syksy tuo mukanansa esim kunnallisvaalit ja siihen liittyvät kiemurat ja muutkin luottamustehtävät vaativat omansa. Edelleen haluan toistaa että jatkossakin kahvipannu lämpiää jos teillä sattuu olemaan asiaa tälle kulmakunnalle, tai jos vain kaipaatte määränpäätä minne kruisailla, niin luuri käteen ja tarkistus että ollaan kotosalla.

Haluan vielä lisätä, väärinkäsitysten välttämiseksi, että tämän päätöksen sain tehdä ihan itse ;D.

Ja tätä me kunnioitamme.

Eli mihinkäs me sitten mennään?

Ja tätä me kunnioitamme.

Ehdotan Xenonin kämppää.....

Ja tätä me kunnioitamme.

Ehdotan Xenonin kämppää.....

Ihan paska paikka, ei kannata. ;D