Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Kini

Mitä ihmettä?

Recommended Posts

Tiedän, että Silviat on katoava luonnonvara, mutta eikö niitä ole muka kellään? Vai eikö ne kiinnosta. Kerhossakin on vaan pari Silviaa.

Onko joku Silvian omistaja muuten saanut jostain sopivan takasiiven. Itse yritin tilata Monaco-siipeä Silvia Engineeringiltä, mutta ne ei vastannu sähköpostiin ja juuri tänään huomasin, että niiden nettisivua ei ole enää.

Joten se siitä sitten. Olis ollu ihan kiva toi Monaco. Sitä paitsi myös suht halpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Sanos muuta, en tiedä montako S12:aa Suomesta löytyy rekisterissä, mutta hiljaista on.

EI muuta kuin bongaamaan rekkareita ja lähettäen kerhon osoitteeseen niin laitellaan sitten omistajille postia... tällä tyylillä on viime viikkoina saatu kerhoon lähes 10 uutta jäsentä  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Paikallisessa autolliikkeessä olis 2.0 v6 Silvia vuodelta 85. Pitäis huomenna käydä testaamassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

V6 silvia on erikois malli jota on nissan motorsport tehnyt kilpa-autoiksi aikoinaan ja tämän takia sitä on valmistettu v6 moottorilla että sille saadaan tarvittavat luokitukset ne ovat alkuperäisinä todella harvinaisia..

Uutena myös sai silviaan erikois penkit lisävarusteena erittäin kalliita joissa oli sen aikaiset säädöt niin sanotut ortobedi penkit jossa oli myös selälle että istuin osalle ilmapumput penkit olivat myös erityisen urheilulliset verrattuna normaaleihin.

harmittaa että silviat ovat katoamassa ehkä juuri senkin takia että niihin on vaikea saada osia ja osat ovat kalliita.

Ystävällisin terveisin. Huba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Kaikki hyvä tuntuu katoavan :( tai sitten siitä saa maksaa sairaasti.

Tuollainen Silvia V6:n pannulla oliskin aika kiva peli.

Mutta eihän Suomeen eksy muutenkaan mitään erikoisia automalleja...pienet kun ovat nuo markkinat :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Joo, se Silvia olikin 3 litran koneella. Ihmeen tehottoman tuntunen, tais se silti märällä sutasta tyhjää, muttei mikään tykki ollut. Eikä siinä ollu kun yks pakoputki, vois tuplaputket auttaa... Aika kivat äänet oli kuiteski. En oo ollu autoo ostamassakaan, kuhan mielenkiinnosta kävin testaamassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Uskois että Silvia liikuis aika mukavasti kolme litran koneella? Mikä oli pyyntihintana tuollaisella vehkeellä ja missä kunnossa oli muuten? Löytyykö netistä kuvia tosta autosta?

Kimi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

3500€ siitä pyydettiin. Ruostetta ei näkyny päällepäin, mutta maalipinta oli aika haalistunu. Sisusta kohtuullisessa kunnossa. Rekisteriotteen mukaan autossa on 2 litran kone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

2 litraisesta V6:sta en tiedä, mutta Silviaa on viety jenkkeihin 3l V6 (VG30E) - eli 300zx turboton - koneella nimellä Nissan 200sx V6. Jenkeillä on myös 2litrainen nelonen (CA20E) ja meillä tunnettu 1.8 turbo CA18ET.

Japseilla olisi kiinnostavampi herkku, 2 litrainen 16v turbo FJ20ET, jossan on 192hp vakiona...sellaisen kun saisi oman Syltyn keulalle niin nam  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Jos S12 on jossain päin maailmaa varustettu 3.0 koneella niin sehän tarkoittaa että sen kokoinen olis mahdollista vaihtaa ja muutoskatsastaa, vai? Löysin vasta tän mestan ja hyvältä näyttää tähän mennessä, jatkossa varmaan joutuu kyseleen enemmänkin jippoja kun ei Silvia-tietous näemmä kasva puissa ainakaan Suomessa.

Btw. aiheen alkuun palatakseni... Sivulla www.silviashrine.com on aika onnistunut takasiipimalli. Käsittääkseni suoraan Rover 220 Gti:stä, toinen juttu sitten on mistä sellaisen löytää ja vielä jotenkuten järkevään hintaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Jeesh, tietääkseni ainakin yksi V6 swappi on tehty suomessa. Taisi olla Toholammilla päin tuo kyseinen yksilö. Eli siis mahdollista on, hyvinkin. Ja kun tuo VG30E on vielä kohtalaisen kompakti niin ei todellakaan uskoisi olevan kauheita ongelmia sen kanssa. Hmmh..saisikohan Silviaan tehtyä VG30DE:n..olisi 24v ja aikalailla tehokkaampi. Samalla nousee mieleen mahdollisuus tehdä VG30(D)ET(T), eli 3litrainen V6 12, tai 24v ja 1 tai 2 turboa...voisi tuo jälkimmäinen olla aika tiukka =) Voi vaan mennä jo hieman hankalaksi lakien puolesta.

EDIT: ihmettelin vanhoja viestejä ja muokkailin vähän tietoja.

VG30E tosiaan mahtuisi hienosti ja on lähes bolt on juttu, mutta muita malleja ei saa mahtumaan ilman todella järeitä muutoksia. VG30ET:n pakosarjat ei mahdu turbosta puhumattakaan, VG30DE kannet ei mahdu iskaritolppien väliin (twinturbosta puhumattakaan).

Kaikenlisäksi tuo VG30 on kyllä pirun painava Silviaan..taidetaan pysyä näissä pikkumoottoreissa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Btw. vuoden 2001 alussa oli rekisterissä 83 Silviaa, ikähaarukan puolesta (85-89) kaikki S12:a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Meikä mandoliinolla ;) sattuu olemaan se nimenomainen V6 silvia, joka on toholammilta kotoisin. Tiedustelisinkin samalla ::) onko VG30E ja VG30DE koneissa sama lohko, eli onnistuisko vaihtaa pelkät kannet ja imusarja+ruisku. Vääntöjä on ihan mukavasti, mutta ei se mikään hirveä tykki ole (nälkä kasvaa syödessä).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

tosta silviasta josta ale oli pistänyt osoitteen niin siitä löytyy uusia kuvia bizarretuning.net ,linkki sivuilta, juicen tuning sivuilta ja sielt vois kysellä sitä mailiosoitetta jos kiinnostaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ville

Re: Mitä ihmettä?

Millasia speksejä tuossa silvian V6 myllyssä on ? Onko se VG30E sama kuin esim mitä Maximoissa ja z31:ssä on käytetty ? Eli teho about 173 ja vääntö 249 ?

Luulisi että ko pannu Silvian kokosta autoo kuljettaa mukavasi kun Maximakin liikahtaa 8.2 sataseen ja huippuja 230.

Ville

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest peto2

Re: Mitä ihmettä?

Btw. vuoden 2001 alussa oli rekisterissä 83 Silviaa, ikähaarukan puolesta (85-89) kaikki S12:a.

Ikähaarukka oli varmaan 84-89, koska toi mun toinen kosla on rekisteröity 84.

ps:onneksi omistan noista 83:stä silviasta 2kpl 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä ihmettä?

Lucky you... ;) Okei, kun muistikapasiteetti (pään sisäinen) on rajallinen niin ei voi muistaa kaikkee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×