Jump to content
Sign in to follow this  
TMJ

Seinäjoella Porukkaa?

Recommended Posts

Tehdään nyt tällekkin oma aihe, eli, kuinka porukkaa on liikkeellä Seinäjoella? Monella on varmasti Datsuni talviunilla, kuten itsellänikin, mutta muutamia Datsuneita saattaa silloin tällöin bongata. 8) Jonnan ja uuden Skyllen oonki jo muutamaan otteeseen nähny.

Kukas liikuskelee punaisella S14:lla. Käveleskelin juuri Kelan alaparkis ku pörisit ohitte. Oliskaa ollu joskus 1000-1100 mais. Klubilaisia?

Vs: Seinäjoella Porukkaa?

Mulla on 200:en talviunilla vuosimalli on 1989 erittäin vähän ajettu yksilö. Väri on gun metalli. Heräilee tossa huhtikuussa. Muitakin Datsuneita on tallissa 4 kappaletta ja käyttiksenä Almera ja primera.

Eipä tässä kylässä nykyään muita näykkään kun tuota Jonnan Skylineä. Työpaikan kahvikämpän ikkunasta aina näköö ku murina kuuluu ja vilahtaa ohi.. ::)

Ei kai ne kaikki muut talviunta voi nukkua.. ???

Eipä tässä kylässä nykyään muita näykkään kun tuota Jonnan Skylineä. Työpaikan kahvikämpän ikkunasta aina näköö ku murina kuuluu ja vilahtaa ohi.. ::)

Penarilla mennään, joten ei paljo nismoa näy liikenteessä.

Penarilla mennään, joten ei paljo nismoa näy liikenteessä.

No toivotaan etta saat myytyä.. ;)

Talvella kerhokalusto nukkuu talviuntaan, kesällä minut saattaa bongata sini-mustalla S14a:lla liikenteessä Seinäjoella ;D

Talvi/käyttiksenä toistaiseksi sinivihreä N14 sunny. Vaihtunee Almeraksi jahka kerkiän kasata yhden kolmesta Almerasta baanakuntoon :-\

Rakentaminen 'hieman' haittaa harrastuksia....

Talvella kerhokalusto nukkuu talviuntaan, kesällä minut saattaa bongata sini-mustalla S14a:lla liikenteessä Seinäjoella ;D

Talvi/käyttiksenä toistaiseksi sinivihreä N14 sunny. Vaihtunee Almeraksi jahka kerkiän kasata yhden kolmesta Almerasta baanakuntoon :-\

Sinimustalla? Ainaki putkisto taitaa olla vaihdettu? Ku joskus viime kesänä tulin Itikan risteykseen jonku sinimustan S14:n perään johona oli muhevat pörinät, yritin houkutella Mondeolle, mutta epäonnistuin. ::);D Jonku aikaa ainaki ajoin mustalla / harmaalla Säksällä peräs. Olikko sinä?

Sinimustalla? Ainaki putkisto taitaa olla vaihdettu? Ku joskus viime kesänä tulin Itikan risteykseen jonku sinimustan S14:n perään johona oli muhevat pörinät, yritin houkutella Mondeolle, mutta epäonnistuin. ::);D Jonku aikaa ainaki ajoin mustalla / harmaalla Säksällä peräs. Olikko sinä?

Joo, toi väri on sellanen että mitä vähemmän on valoa, sen mustemmalta näyttää. Taas mitä enemmän on on valoa, sen enemmän taittaa valoa sini-violetin suuntaan. Alla täysin musta väri, päällä sininen efektinä + monta kerrosta lakkaa. Siitä pitäisi ainakin tunnistaa, että mulla on krominväriset peilit. Putki (ja muutakin palikkaa) on vaihdettu, 3" alusta loppuun by Lakesteel ;D

Olen saattanut hyvinkin olla minä...

Joo, toi väri on sellanen että mitä vähemmän on valoa, sen mustemmalta näyttää. Taas mitä enemmän on on valoa, sen enemmän taittaa valoa sini-violetin suuntaan. Alla täysin musta väri, päällä sininen efektinä + monta kerrosta lakkaa. Siitä pitäisi ainakin tunnistaa, että mulla on krominväriset peilit. Putki (ja muutakin palikkaa) on vaihdettu, 3" alusta loppuun by Lakesteel ;D

Olen saattanut hyvinkin olla minä...

Joo, olit se sinä. ;D Paljonkos muuten Lakesteeli velootti työstä? Olis täs projektis tehdä uus putkisto Säksään ja ajattelin kääntyä Laken puoleen. Eli tarkootus olis teettää kunnon pakosarja ja outletistä asti änkiä 3" putkisto alle.

Määki oon ääsjoelta, tai no Nurmosta ;D Kesäisin tulee pörrättyä kyllä tuolla Sunnyllä, mutta talvisin on sitte alla yleensä jotain muuta. Tällähetkellä super-nopea sininen Fiesta!!! ::)

Kukas liikuskelee punaisella S14:lla. Käveleskelin juuri Kelan alaparkis ku pörisit ohitte. Oliskaa ollu joskus 1000-1100 mais. Klubilaisia?

Saattanu olla minä. En kyllä oo yhtään varma mihin aikaan mä oon kylällä ajellu.

Lähti kylläkin toi S14 just vaihtoon...

Saattanu olla minä. En kyllä oo yhtään varma mihin aikaan mä oon kylällä ajellu.

Mikäs tuli tilalle ?

Mikäs tuli tilalle ?

528 bemari, eli vähän toisenlaista tyyliä...

Kukas oli tänään liikkeellä mustalla tai tummalla 350Z:lla? Areenan parkis bongasin joskus 1200 mais ku sielä päin pyörittiin.

Eilen tuli siinä puolen päivän aikoihin piipahdettua Pikku-Jarilla tsekkaamassa siellä ollutta S13:a, punainen väriltään. No sitähän oltiin juuri siinä muidenkin toimesta katsomassa. Rekkarin perusteella ilmeisesti orkkis suomi auto.Puolen tunnin päästä sama auto tuli Puskantiellä vastaan. Olikohan koeajolla, vai tuliko kaupat? Mikäli tuli kaupat niin tervetuloa uuden säksän omistajalle tänne Seinäjoen alueen sportti harrastajiin-

:)

Eilen tuli siinä puolen päivän aikoihin piipahdettua Pikku-Jarilla tsekkaamassa siellä ollutta S13:a, punainen väriltään. No sitähän oltiin juuri siinä muidenkin toimesta katsomassa. Rekkarin perusteella ilmeisesti orkkis suomi auto.Puolen tunnin päästä sama auto tuli Puskantiellä vastaan. Olikohan koeajolla, vai tuliko kaupat? Mikäli tuli kaupat niin tervetuloa uuden säksän omistajalle tänne Seinäjoen alueen sportti harrastajiin-

:)

Ite kävin siinä joskus yhden maissa eilen kans katsomassa tuota ja oli lappu tuulilasissa et myyty, eli tais kaupat tulla...

Ajattelinki, jotta koskahan se mene kaupaksi. Monta kertaa kans koukannu aivan vaan mielenkiinnosta kattomas sitä, ku Pikku-Jarin ohi ollaan kurvaaltu.

Tuohan taisi olla jo kolmas säksä Pikku-jarilla myynnissä ihan muutaman kuukauden sisään-

Syksyllä 2007 oli 2 kappaletta, toinen punainen ja toinen halpa aihio (joku varastettu tms.), hintaa sillä ei ollut muistaakseni, kuin 2000 euroa.

Pitäisiköhän Pikku-Jari nimetä Äääsjoen s13 spesialistiksi?

By the Way kukahan sen Rinta-Joupin autoliikkeen auton on ostanut? Oli kanssa syksyllä siellä myynnissä.

By the Way kukahan sen Rinta-Joupin autoliikkeen auton on ostanut? Oli kanssa syksyllä siellä myynnissä.

Joo, käytiin sitäki joskus kattomas. Toveri kehuskeli nähneensä sen tumman sinisen Säksän Jalasjärven suunnas, jotta olisko sielä päin tämä onnellinen omistaja? En aiva takuuseen mee, jotta olisko ollu sama auto.

Kekkähän tuli tänään Seinäjoen suunnalta vastaan mustalla R32:lla? Ette kai vaan menny jäärata-ajoja kattomaan? ;D

Musta skyline tänään noin klo 18.40 seinäjoen keskustassa.

Tänään illasta näkyi punainen S13 tulevan Virroilta päin ja pyyhälsi Peräseinäjoen kylän läpi. Kuka tunnustaa? :D

Koskas porukka alkaa ottamaan kerhokalustoa takas tien päälle?

Koskas porukka alkaa ottamaan kerhokalustoa takas tien päälle?

Omani otan ainakin heti huhtikuun alussa tulille, kunhan vain saa katiskan kasaan :)

Guest Jaibara

Kekkähän tuli tänään Seinäjoen suunnalta vastaan mustalla R32:lla? Ette kai vaan menny jäärata-ajoja kattomaan? ;D

Minä mahdoin tulla vastaan.. Kalajärvelle oltiin tosiaan menossa ;)

Musta skyline tänään noin klo 18.40 seinäjoen keskustassa.

Ja taasen jälleen pitää kunnia poimia :)

Huhtikuun puolivälin jälkeen olis varmaan aika ottaa säxä esiin. Pitää katsastaakin siinä huhtikuun loppupuolella.