Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Z-Car Meeting 2007
#1
Moro!

Jälleen on tullut aika alkaa pähkäilemään jokavuotiseksi perinteeksi  Wink muodostunutta Z-autojen kokoontumisajoa.

Viime vuonna oli sen verran hyvä reissu ja mukavia ihmisiä, että pitäähän se nyt tänäkin vuonna tavata samoissa merkeissä..

Minne tänä vuonna mentäisiin? Ja milloin? Viskailkaahan hyviä ja huonoja ideoita eetteriin, niin kerätään kaikille sopiva paketti.

Mika

P.S. Onko DNSF tänä vuonna virallisena isäntänä vai mennäänkö vielä "harrastepohjalta"?
Z32 Vapari
Reply
#2
Mika Wrote:Minne tänä vuonna mentäisiin? Ja milloin? Viskailkaahan hyviä ja huonoja ideoita eetteriin, niin kerätään kaikille sopiva paketti.

Keskisuomeen?
Heinäkuu / Elokuu tienoolla? Kesäkuu voi olla taas liian aikaista  ;D
Tosin syyskuussakin voi olla ihan hyviä ilmoja vielä..

Mika Wrote:P.S. Onko DNSF tänä vuonna virallisena isäntänä vai mennäänkö vielä "harrastepohjalta"?

Mä voisin tiedustella asiaa..
Reply
#3
pidetään se samantien jossain pohjosessa niin saadaan aiheutettua enemmän pahennusta. Letkassa rovaniemelle.. 8)
Reply
#4
Kinke Wrote:pidetään se samantien jossain pohjosessa niin saadaan aiheutettua enemmän pahennusta. Letkassa rovaniemelle.. 8)

Seinäjoen Autokeskuksella 4 Zetaa remontissa.. menomatkalla. ;D
Z32 Vapari
Reply
#5
Mika Wrote:
Kinke Wrote:pidetään se samantien jossain pohjosessa niin saadaan aiheutettua enemmän pahennusta. Letkassa rovaniemelle.. 8)

Seinäjoen Autokeskuksella 4 Zetaa remontissa.. menomatkalla. ;D

luuleks sä että mä seinäjoelle asti pääsisin.. :Smile

ei vaan voishan sitä ajatella just jotain tamperetta pohjosempaa että tulis pohjosen pojjaatkin mukaan.. Oulussa ainakin zeta miehiä on..
Reply
#6
Lompakko ei taida kestää Zetalla ajoa Rovaniemelle asti :Smile, mut jos vähäki lähempänä on niin mukana ollaan.
At Daytona, we changed a brake caliper. At Sebring, we didn't change at thing. At Le Mans, we changed history.<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply
#7
Ihan sama missä Wink mukavaahan se on ajaa vähän pidemmällekkin 8)

Juu...kesäkuu on liian aikainen, mulla on vahva epäilys ettei auto oo nipussa vielä silloin ( ei vieläkään ??? Tongue )
Nissan 300ZX Z31-90<br />Mercedes-Benz 300TDT-92<br />Nissan Micra 1.3-96
Reply
#8
tuli mieleen tossa, että joku Kalajoki vois olla ihan jees.. siellä sitte telttapystyy ja sunnuntaina takasi. Siel ei varmaan oo muita himinöitä kyllä, mutta kuhan vaan tuumailin.. Jyväskylän kautta ouluun, ni sais hyvän letkan etelästä ja idästäki ois kai tuloillaa. etm kuha kattoo että ehtiskö ittekkää mukaa.
Reply
#9
Frosty Wrote:Lompakko ei taida kestää Zetalla ajoa Rovaniemelle asti :Smile, mut jos vähäki lähempänä on niin mukana ollaan.
aikas tarkkaan 10 ltr/100 km kuluttaa Smile Niin no.... Kuka jaksaa ajaa 90km/h 700 km Wink
En ainakaan mää ! nim. letkassa kun Alastarolle ajettiin,välillä karkas toi vauhti pikkasen 8)
Sekin papparainen jonka ohitte ampas n.10 nipponia +200 vauhdissa pasko varmaan housuihinsa ;D
Täysvetoinen Audi V6 Smile
Reply
#10
injen Wrote:Juu...kesäkuu on liian aikainen, mulla on vahva epäilys ettei auto oo nipussa vielä silloin ( ei vieläkään ??? Tongue )
Joutuu ehkä tarkistamaan kantaansa tosta valmistumisesta, kun saan auton lähemmäs niin pääsee russaa kunnolla Smile
Nissan 300ZX Z31-90<br />Mercedes-Benz 300TDT-92<br />Nissan Micra 1.3-96
Reply
#11
Moro moro.

Itselleni käy näillä näkymin kesäkuun alusta alkaen mikä paikka tahansa tällä pallolla ja olen valmis ottamaan osaa järjestelyihin kun saadaan kokoon pieni tiimi.
Viime vuoden juttu oli sitä ZETAA mitä minun mielestä Z-autojen omistajat kaipaavatkin vaikka itse en ollutkaan koko aikaa mukana silloin.
Reply
#12
Minulle käy myös melkein kaikki viikonloput, kesäkuun viimeinen 30.6.-1.7. tosin jo varattu....
Reply
#13
Ei pysty ei kykene lupaamaan tässä vaiheessa vielä mitään...
sen verran pukkaa rakennusprojektia näillä näkymin keväästä alkaen. Big Grin
Alkukesä siis huonompi ajankohta kuin loppukesä.
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#14
Kamrad500 Wrote:tuli mieleen tossa, että joku Kalajoki vois olla ihan jees.. siellä sitte telttapystyy ja sunnuntaina takasi. Siel ei varmaan oo muita himinöitä kyllä, mutta kuhan vaan tuumailin.. Jyväskylän kautta ouluun, ni sais hyvän letkan etelästä ja idästäki ois kai tuloillaa. etm kuha kattoo että ehtiskö ittekkää mukaa.

Kalajoki kävis itsellekkin. Jokakesä perheen kanssa käydään mökkeilemässä. Kahdella autolla lomareissuun...Heinä-elokuu kävis ehkä, mutta kun tuonne on vielä aikaa, niin vaikea sanoa pääseekö...
Reply
#15
Kalajokihan on aivan loistava loistava paikka varsinkin juuri heinä- elokuun vaihteessa. Smile
Tai voishan sen miitin järjestää jonkin muun täällä järjestettävän autotapahtuman yhteydes. Esim kiihdytyskisojen aikaan... Wink
Reply
#16
injen Wrote:Ihan sama missä Wink mukavaahan se on ajaa vähän pidemmällekkin 8)

Samaa mieltä Smile
Tai "ajaa" laivalla vaikka ahvenanmaalle Z- Car miittiin?
Reply
#17
Uldiz Wrote:
injen Wrote:Ihan sama missä Wink mukavaahan se on ajaa vähän pidemmällekkin 8)

Samaa mieltä Smile
Tai "ajaa" laivalla vaikka ahvenanmaalle Z- Car miittiin?
Kjeh Kjeh... Syntymäpaikka on Maarianhamina mulla Smile Kotipaikkaoikeus rulez Wink
Hieno paikka kesällä.
Täysvetoinen Audi V6 Smile
Reply
#18
Uldiz Wrote:
injen Wrote:Ihan sama missä Wink mukavaahan se on ajaa vähän pidemmällekkin 8)

Samaa mieltä Smile
Tai "ajaa" laivalla vaikka ahvenanmaalle Z- Car miittiin?

Toi kuulostaa sen verran erikoiselle, että voisi miettiäkkin ;D

Kalajoen telttaretki ei taas hirveästi iske.
Reply
#19
Kennedy Wrote:
Uldiz Wrote:
injen Wrote:Ihan sama missä Wink mukavaahan se on ajaa vähän pidemmällekkin 8)

Samaa mieltä Smile
Tai "ajaa" laivalla vaikka ahvenanmaalle Z- Car miittiin?

Toi kuulostaa sen verran erikoiselle, että voisi miettiäkkin ;D

Kalajoen telttaretki ei taas hirveästi iske.

Miksi telttaan kun täällä on pilvin pimein vuokramökkejä ja Hotellikin on rakenteilla Wink
Moni autokerho on pitänyt kokoontumisia särkillä.
http://www.hiekkasarkat.com/
http://www.kalajokimatkailu.fi/
Toyota Avensis D4D Wagon -04
Lexus LS400 -93
Reply
#20
Kennedy Wrote:Kalajoen telttaretki ei taas hirveästi iske.

Joo, ei tosiaan nappaa.
Maksimi ajomatka on varmaankin n.300km minkä jaksaa ilman poppikoneita työntää putkeen Smile
Kun ei toi laulu ääni ole mikään korvia hivelevä :-X
Reply
#21
Täällähän suunnitelmat etenee hyvää vauhtia...

jorezx Wrote:Moro moro.

Itselleni käy näillä näkymin kesäkuun alusta alkaen mikä paikka tahansa tällä pallolla ja olen valmis ottamaan osaa järjestelyihin kun saadaan kokoon pieni tiimi.

Ja tolla asenteella kaikki mukaan. Loistavaa!

Täältä tullaan varmasti myös, kummalla Zetalla, se jäänee nähtäväksi Wink
Itse olen kyllä jonkinlaisen pitemmän reissun kannalla myöskin, Ahvenanmaa ei kuulosta lainkaan huonolta
(paitsi, että siellä on pirusti itikoita Tongue ) vaihtoehdolta.
I'm living my dream: Im in a Z.... and those guys with other Z's are trying to catch me, but they just can't...<br />'Cause i'ts taking too god damn long for the twin troubles to kick in...&nbsp; Tongue
Reply
#22
Uldiz Wrote:
Kennedy Wrote:Kalajoen telttaretki ei taas hirveästi iske.

Joo, ei tosiaan nappaa.
Maksimi ajomatka on varmaankin n.300km minkä jaksaa ilman poppikoneita työntää putkeen Smile
Kun ei toi laulu ääni ole mikään korvia hivelevä :-X

Mikset pistä stereoita autoon ;D

Joku vajaa 550km / suunta olisi kalajoelle täältä Tongue
Reply
#23
joo,kalajoelle vaan ;D ;D matkaa huimat 58km :o :o
taetoo olla useempi zetor harrastaja 06-08 alueelta ??? ???
datsun 280zx-79<br />datsun 280zx-82<br />datsun 280zx 2 seater<br />datsun 280zx targa (varaosa)<br />datsun280c -81 <br />280c muutama<br />cedric y30<br />120y (b210 3kpl)<br />120y coupe -75<br />datsun 240k-gl -74<br />jne...<br /><br />OSTETAANBig GrinATSUN 240K-GL (C110) OSIA.
Reply
#24
Dodii..ahvenanmaa kuulostaa kyl mielenkiintoselta mut siinä on pari pientä miinusta. Ensinnäkään mä en ymmärrä paskan vertaa ruotsia (eikös ne sitä siellä mieluiten mongerra?) ja toinen asia on että siellä on aika paljon suolavettä liian lähellä zetan koria.. Smile

Olisko paha idea jos vähän kartottais ton area coden mukaan että missä päin suomen maata zetoja pöristelee? Olis näin helpoin varmaan sopia sellainen paikka johon saisi mahdollisimman monta zetaa paikalle..

Kenny, eiks meiän pitäny sinne ringille mennä niin pistetään tää sinne pystyyn?? ;D Eihän sinne tuu edes varmaan montaa tuhatta kilsaa suunta.. 8)
Reply
#25
Kennedy Wrote:Mikset pistä stereoita autoon ;D

Justhan mä ne siitä irti sain Wink
Reply
#26
Kuulostaa mielenkiintoiselta... mikäli "early-Z" eli Fairlady sopii mukaan vaikka taka-alalle niin mukana ollaan jos on kisavapaa viikonloppu ja muuta osaset natsaa, periaatteessahan Z ja ZX mallit ovat "late-Fairladyjä" ;D :Smile
Toinen vaihtoehto olisi ottaa Zeta-projekti trailerille... Tongue

Ahvenanmaalla on hienot tiet ja kyllä siellä hyvin suomenkielellä pärjäsi kun lomareissulla oltiin.
Fairlady 1500 Roadster -64 (vaimon), B310 Sunny Coupe, PMC Skyline 2kpl
Reply
#27
ILVES-Joe Wrote:Kuulostaa mielenkiintoiselta... mikäli "early-Z" eli Fairlady sopii mukaan vaikka taka-alalle niin mukana ollaan jos on kisavapaa viikonloppu ja muuta osaset natsaa, periaatteessahan Z ja ZX mallit ovat "late-Fairladyjä" ;D :Smile
Toinen vaihtoehto olisi ottaa Zeta-projekti trailerille... Tongue

Laitat zetan ajoon ja otat fairladystä kilvet ;D
Reply
#28
Miltä kuulostaisi tälläinen:

Kokoontuminen: Uusikaupunki
Automuseo + yksityiseen käyttöön rata meille.
Sitten ajelu Poriin + mahdollista lisäaktiviteettiä

Järjestelyt hoidetaan meidän puolesta. Mitään ei tartte itse miettiä..

Mutta ehtona on Z/ZX omistaminen ja sillä paikalle tuleminen.
Reply
#29
Kennedy Wrote:Miltä kuulostaisi tälläinen:

Erittäin hyvältä
Reply
#30
Vaikuttaa hyvältä Smile
Mites toi homma jatkuis Poriin ajelun jälkeen?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)