Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vapaamuotoista keskustelua S13:sta
#31
karhua Wrote:Pilkoin tuossa äsken tuon 200nissanin moottorin ja se sisälsi sellaset männät joissa luki numero 3 ja sen alla 44F0 ja sen alla numero 12. Mites on onko nämä alkuperäiset?

1. 3 UE1 44F0 12
2. 3 UB1 44F0 12
3. 3 UE1 44F0 12
4. 3 TSI 44F0 I1



Mulla luki tuollaiset numerot ja kirjaimet männissä, ja kaikki oli STD kokoisia... Eli kyllä nuo sunkin ovat.
Reply
#32
JaneZki Wrote:
karhua Wrote:Pilkoin tuossa äsken tuon 200nissanin moottorin ja se sisälsi sellaset männät joissa luki numero 3 ja sen alla 44F0 ja sen alla numero 12. Mites on onko nämä alkuperäiset?

1. 3 UE1 44F0 12
2. 3 UB1 44F0 12
3. 3 UE1 44F0 12
4. 3 TSI 44F0 I1



Mulla luki tuollaiset numerot ja kirjaimet männissä, ja kaikki oli STD kokoisia... Eli kyllä nuo sunkin ovat.
Selvä. Nyt ei muutakun lohko poraukseen!
Reply
#33
Onko joku löytänyt korvaavia (kuvassa olevan vastaavia) muovikiinnikkeitä?
Muistaakseni täällä oli jossain juttua että noita alkuperäisiä ei oikein uutena saisi?



Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#34
TeKu Wrote:Onko joku löytänyt korvaavia (kuvassa olevan vastaavia) muovikiinnikkeitä?
Muistaakseni täällä oli jossain juttua että noita alkuperäisiä ei oikein uutena saisi?

Kyllä noita muistaakseni AK:lta sai, mukavaan hintaan tietysti...
Ja muistaakseni myös motonetissä oli noita pusseittain. Tai ainakin vastaavia.
Reply
#35
noita tai vataavia on motonetin hylyssä
S13: Twin-charged CA20DET<br />Modit. RST Peltisarja, 3"putki, TDO5-16G, 1,8 bar, Eaton m45 remmiahdin, Stroker Kit, takokampiakseli, Kuivasumppuvoitelu, 300x600x100 cooleri, walbro, 444cc suuttimet, Skyline Maf, 100mm paksu syyläri, vapaavirtaus suodin, Z-power lastu, 18x7,5-225/40, S14 Nahkasisusta, Megan racing poikkituki takana, kirkkaat etuvilkut, Kouki takavalot, Vaihdevälin lyhentäjä, Hornet 564T kaukokäynnistys, Nismo sintterikytkin, AEM Twinfire 4ch + Cranecams fireball puolat 2009: ---> muutoksia tulossa reilusti
Reply
#36
Tähänkin ketjuun näistä joskus kirjoittelin, mutta on sen jälkeen jo tyhjätty.

Alkuperäisiä saa, hintaa päälle euron kappale.

Motonetistä saa 25 kpl pussin karvan alle 20 €.


Alkuperäiset parempia, mutta hintavia. Motonetin versioissa se tappi on tasapaksu pötkylä, joka putoaa vastapuolelta ulos, kun noita irrottaa. Noissa orggiksissahan se jää kätevästi siihen hollille, niin on helppo laittaa uusiksi kiinni.
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#37
Niitä pelkkiä nastojakin (ei mitään tappeja keskellä) varmaan saa Motonetistä??
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
#38
Millainenkohan operaatio olisi vaihtaa S14 motti S13 keulalle? Laillisesti sen kilpiin saisi, eikä taitaisi prosenttejekaan tulla kauheasti, mutta miten työt? Kiinnikkeet, voimansiirto, jarrut jne jne? Suomessa moista ei ilmeisesti ole kokeiltu. Vai?

Tosin kyseisen operaation kannattavuudesta voidaan olla montaa mieltä, koska moottorin tilavuus kasvaan "vain" 200cc. Siinä vaiheessa alkaa kuitenkin näkymään, kun tehoja aletaan ottamaan irti mm. luotettavuuden kanssa. Vai olenko nyt miten pahasti hakoteillä ???

Kertokaa asioista tietämättömälle.
Ahdin takaa tahdin
Reply
#39
MBT Wrote:Millainenkohan operaatio olisi vaihtaa S14 motti S13 keulalle? Laillisesti sen kilpiin saisi, eikä taitaisi prosenttejekaan tulla kauheasti, mutta miten työt? Kiinnikkeet, voimansiirto, jarrut jne jne? Suomessa moista ei ilmeisesti ole kokeiltu. Vai?

Tosin kyseisen operaation kannattavuudesta voidaan olla montaa mieltä, koska moottorin tilavuus kasvaan "vain" 200cc. Siinä vaiheessa alkaa kuitenkin näkymään, kun tehoja aletaan ottamaan irti mm. luotettavuuden kanssa. Vai olenko nyt miten pahasti hakoteillä ???

Kertokaa asioista tietämättömälle.

Löyty ensimmäiseltä sivulta :Smile http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=12662.0
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
#40
Kuis ootte saanu laatikon helposti kiinni tohon koneeseen? akselin mentyä paikoilleen niin pulteilla vetää kiinni vaan?

Reply
#41
Pultit vain kiinni ja sitten se poikittaistukilaatikolla ja kardaani ja muut sälät.
Purettu / purussa 12x s13, 3x s14, 1x s14a mikäli niiden osille tarvetta niin kysy YV:llä, puh 044-2523647 tai maililla [email protected]
Reply
#42
Kuuluuks työsylinterille menevän rautapalan liikkua siinä suhkoht vapaasti? Voiko olla että se o vaa sil rautalangalla kii siin nipassa?
Ohjeet katottu manuaalista mut hyvä varmistaa tässä vaiheessa ;D
Reply
#43
Driftaaja Wrote:Kuuluuks työsylinterille menevän rautapalan liikkua siinä suhkoht vapaasti? Voiko olla että se o vaa sil rautalangalla kii siin nipassa?
Ohjeet katottu manuaalista mut hyvä varmistaa tässä vaiheessa ;D

Juu, haarukka (se rautapala) on sillä jousilankajutulla kiinni kuulassa niinkuin pitääkin. Kunhan vaan painelaakeri on kehyksineen kiinni haarukassa ja haarukka on oikeassa asennossa niin se kyllä pysyy hyvin paikallaan.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#44
onko tietoa, kärsiikö imusarjan kiillottaa päältä tasaiseksi? Siinähän on se ECCS lätkä päällä ja se on siitä vähän korkeampi, niin mahtaakohan tulla turhan ohkanen siitä jos sen sliippaa täysin tasaiseksi.
200sx s13 -89
Reply
#45
dirtyharry Wrote:onko tietoa, kärsiikö imusarjan kiillottaa päältä tasaiseksi? Siinähän on se ECCS lätkä päällä ja se on siitä vähän korkeampi, niin mahtaakohan tulla turhan ohkanen siitä jos sen sliippaa täysin tasaiseksi.

Voi tasottaa ja kiillottaa.
Reply
#46
Ostin tuossa viimeviikolla ensimmäisen 200sx:n. Kone rakennettu uusista osista, eli sillä on ajettu 0 km ;D
Reply
#47
sotamursu Wrote:Ostin tuossa viimeviikolla ensimmäisen 200sx:n. Kone rakennettu uusista osista, eli sillä on ajettu 0 km ;D
Me omistajat ei puhuta enää näistä 200sx:inä vaan ihan korimalleina, eli s13, s14 jne. ;D ;D
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
#48
Pasi_ Wrote:
sotamursu Wrote:Ostin tuossa viimeviikolla ensimmäisen 200sx:n. Kone rakennettu uusista osista, eli sillä on ajettu 0 km ;D
Me omistajat ei puhuta enää näistä 200sx:inä vaan ihan korimalleina, eli s13, s14 jne. ;D ;D

No eipä ollu turhan leso kommentti. "Me omistajat" ;D ;D ;D
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#49
Xenon Wrote:
Pasi_ Wrote:
sotamursu Wrote:Ostin tuossa viimeviikolla ensimmäisen 200sx:n. Kone rakennettu uusista osista, eli sillä on ajettu 0 km ;D
Me omistajat ei puhuta enää näistä 200sx:inä vaan ihan korimalleina, eli s13, s14 jne. ;D ;D
No eipä ollu turhan leso kommentti. "Me omistajat" ;D ;D ;D
No eipä näissä ennenkään mitään varsinaista hurraamista ole ollut,oli mikä tahansa malli Nissanilta Tongue
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#50
Noh noh, vitsillähän minä. Meinasin ekaksi laittaa asiantuntijat, mutta miltä se olisi sitten kuulostanut ;D
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
#51
Hrmh. Onko se nyt niin, että s13 saa laittaa vaikka mimmoset coilit alle, kunhan ne vain on tarkotettu s13Confusedta? D2Confusedia oon alkanut miettimään..
R32 GT-R -94
S14a Racing Edition -99

--
ex. S13 -90
ex. S14a -98
Reply
#52
Jortunar Wrote:Hrmh. Onko se nyt niin, että s13 saa laittaa vaikka mimmoset coilit alle, kunhan ne vain on tarkotettu s13Confusedta? D2Confusedia oon alkanut miettimään..

Ei näin vanhoihin hyväksyntöjä tarvita.
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#53
Te jotka olette ahtimelle teettänyt teräspunosletkut (t28, t25) niin onko teillä vielä mittoja tallessa?

EDITTIÄ

Käykö tuossa olevat?
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topi...#msg333520
Reply
#54
Ville.T Wrote:Te jotka olette ahtimelle teettänyt teräspunosletkut (t28, t25) niin onko teillä vielä mittoja tallessa?

EDITTIÄ

Käykö tuossa olevat?
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topi...#msg333520

Varmaankin, ja myös nimimerkki Pasi:lta saa näitä....
Reply
#55
Ville.T Wrote:Te jotka olette ahtimelle teettänyt teräspunosletkut (t28, t25) niin onko teillä vielä mittoja tallessa?

EDITTIÄ

Käykö tuossa olevat?
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topi...#msg333520

Käy.
http://www.dnsf.org/forum/index.php?acti...2052;image
Tossa kuvassa on mun rojut jotka käy suoraan.
E46 320i Touring `00&nbsp; &nbsp; -&nbsp; &nbsp; FZ6-S`05
Reply
#56
Signal Wrote:
Ville.T Wrote:Te jotka olette ahtimelle teettänyt teräspunosletkut (t28, t25) niin onko teillä vielä mittoja tallessa?

EDITTIÄ

Käykö tuossa olevat?
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topi...#msg333520

Käy.
http://www.dnsf.org/forum/index.php?acti...2052;image
Tossa kuvassa on mun rojut jotka käy suoraan.
Kiitoksia selvityksestä Smile
Reply
#57
Moro!
Voisikohan joku ystävällinen ihminen käydä mittaamassa S13:en etuvalojen luukun ja kertoa tuloksen? Smile Sekä selittää minkä muotoinen se nyt oli kun ei tule mieleen.

Siksi näitä kyselen koska olisin laittamassa näitä http://itpower.fi/shop/product_info.php?...ts_id=2740 MKIII Supraan kun ei suoraan siihen tunnu löytyvän. Tai jos joku tietää missä olisi niin aina parempi. Mutta kertokaa mittoja ja onko toivoton tapaus. Ja kaikkeahan voi modata mutta kuinka paljon, että pysyy järjen rajoissa, ja että teenko heti alusta asti esim. Hellan moduuleista. Kiitos! Smile
Reply
#58
Asentaja Wrote:
-Ama- Wrote:Moro!
Voisikohan joku ystävällinen ihminen käydä mittaamassa S13:en etuvalojen luukun ja kertoa tuloksen? Smile Sekä selittää minkä muotoinen se nyt oli kun ei tule mieleen.

Siksi näitä kyselen koska olisin laittamassa näitä http://itpower.fi/shop/product_info.php?...ts_id=2740 MKIII Supraan kun ei suoraan siihen tunnu löytyvän. Tai jos joku tietää missä olisi niin aina parempi. Mutta kertokaa mittoja ja onko toivoton tapaus. Ja kaikkeahan voi modata mutta kuinka paljon, että pysyy järjen rajoissa, ja että teenko heti alusta asti esim. Hellan moduuleista. Kiitos! Smile

mittoja ei nyt ole tässä, mutta on hyvinkin pitkälti samaa kokoa, eli noista saa helposti modattua. normaalin läpän alle käy jokatapauksessa sama umpio, joten luukussakaan ei isoa eroa mahtane olla

Ok, kiitos tästä Smile
Reply
#59
http://www.supermarket.fi/id/0040023 hmm....
Täysvetoinen Audi V6 Smile
Reply
#60
Puuhis Wrote:http://www.supermarket.fi/id/0040023 hmm....

Ei kallis ;D
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)