karhua Wrote:Pilkoin tuossa äsken tuon 200nissanin moottorin ja se sisälsi sellaset männät joissa luki numero 3 ja sen alla 44F0 ja sen alla numero 12. Mites on onko nämä alkuperäiset?
karhua Wrote:Pilkoin tuossa äsken tuon 200nissanin moottorin ja se sisälsi sellaset männät joissa luki numero 3 ja sen alla 44F0 ja sen alla numero 12. Mites on onko nämä alkuperäiset?
Onko joku löytänyt korvaavia (kuvassa olevan vastaavia) muovikiinnikkeitä?
Muistaakseni täällä oli jossain juttua että noita alkuperäisiä ei oikein uutena saisi?
TeKu Wrote:Onko joku löytänyt korvaavia (kuvassa olevan vastaavia) muovikiinnikkeitä?
Muistaakseni täällä oli jossain juttua että noita alkuperäisiä ei oikein uutena saisi?
Kyllä noita muistaakseni AK:lta sai, mukavaan hintaan tietysti...
Ja muistaakseni myös motonetissä oli noita pusseittain. Tai ainakin vastaavia.
Tähänkin ketjuun näistä joskus kirjoittelin, mutta on sen jälkeen jo tyhjätty.
Alkuperäisiä saa, hintaa päälle euron kappale.
Motonetistä saa 25 kpl pussin karvan alle 20 €.
Alkuperäiset parempia, mutta hintavia. Motonetin versioissa se tappi on tasapaksu pötkylä, joka putoaa vastapuolelta ulos, kun noita irrottaa. Noissa orggiksissahan se jää kätevästi siihen hollille, niin on helppo laittaa uusiksi kiinni.
Millainenkohan operaatio olisi vaihtaa S14 motti S13 keulalle? Laillisesti sen kilpiin saisi, eikä taitaisi prosenttejekaan tulla kauheasti, mutta miten työt? Kiinnikkeet, voimansiirto, jarrut jne jne? Suomessa moista ei ilmeisesti ole kokeiltu. Vai?
Tosin kyseisen operaation kannattavuudesta voidaan olla montaa mieltä, koska moottorin tilavuus kasvaan "vain" 200cc. Siinä vaiheessa alkaa kuitenkin näkymään, kun tehoja aletaan ottamaan irti mm. luotettavuuden kanssa. Vai olenko nyt miten pahasti hakoteillä ???
MBT Wrote:Millainenkohan operaatio olisi vaihtaa S14 motti S13 keulalle? Laillisesti sen kilpiin saisi, eikä taitaisi prosenttejekaan tulla kauheasti, mutta miten työt? Kiinnikkeet, voimansiirto, jarrut jne jne? Suomessa moista ei ilmeisesti ole kokeiltu. Vai?
Tosin kyseisen operaation kannattavuudesta voidaan olla montaa mieltä, koska moottorin tilavuus kasvaan "vain" 200cc. Siinä vaiheessa alkaa kuitenkin näkymään, kun tehoja aletaan ottamaan irti mm. luotettavuuden kanssa. Vai olenko nyt miten pahasti hakoteillä ???
Kuuluuks työsylinterille menevän rautapalan liikkua siinä suhkoht vapaasti? Voiko olla että se o vaa sil rautalangalla kii siin nipassa?
Ohjeet katottu manuaalista mut hyvä varmistaa tässä vaiheessa ;D
Driftaaja Wrote:Kuuluuks työsylinterille menevän rautapalan liikkua siinä suhkoht vapaasti? Voiko olla että se o vaa sil rautalangalla kii siin nipassa?
Ohjeet katottu manuaalista mut hyvä varmistaa tässä vaiheessa ;D
Juu, haarukka (se rautapala) on sillä jousilankajutulla kiinni kuulassa niinkuin pitääkin. Kunhan vaan painelaakeri on kehyksineen kiinni haarukassa ja haarukka on oikeassa asennossa niin se kyllä pysyy hyvin paikallaan.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
onko tietoa, kärsiikö imusarjan kiillottaa päältä tasaiseksi? Siinähän on se ECCS lätkä päällä ja se on siitä vähän korkeampi, niin mahtaakohan tulla turhan ohkanen siitä jos sen sliippaa täysin tasaiseksi.
dirtyharry Wrote:onko tietoa, kärsiikö imusarjan kiillottaa päältä tasaiseksi? Siinähän on se ECCS lätkä päällä ja se on siitä vähän korkeampi, niin mahtaakohan tulla turhan ohkanen siitä jos sen sliippaa täysin tasaiseksi.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Jortunar Wrote:Hrmh. Onko se nyt niin, että s13 saa laittaa vaikka mimmoset coilit alle, kunhan ne vain on tarkotettu s13ta? D2ia oon alkanut miettimään..
Moro!
Voisikohan joku ystävällinen ihminen käydä mittaamassa S13:en etuvalojen luukun ja kertoa tuloksen? Sekä selittää minkä muotoinen se nyt oli kun ei tule mieleen.
Siksi näitä kyselen koska olisin laittamassa näitä http://itpower.fi/shop/product_info.php?...ts_id=2740 MKIII Supraan kun ei suoraan siihen tunnu löytyvän. Tai jos joku tietää missä olisi niin aina parempi. Mutta kertokaa mittoja ja onko toivoton tapaus. Ja kaikkeahan voi modata mutta kuinka paljon, että pysyy järjen rajoissa, ja että teenko heti alusta asti esim. Hellan moduuleista. Kiitos!
-Ama- Wrote:Moro!
Voisikohan joku ystävällinen ihminen käydä mittaamassa S13:en etuvalojen luukun ja kertoa tuloksen? Sekä selittää minkä muotoinen se nyt oli kun ei tule mieleen.
Siksi näitä kyselen koska olisin laittamassa näitä http://itpower.fi/shop/product_info.php?...ts_id=2740 MKIII Supraan kun ei suoraan siihen tunnu löytyvän. Tai jos joku tietää missä olisi niin aina parempi. Mutta kertokaa mittoja ja onko toivoton tapaus. Ja kaikkeahan voi modata mutta kuinka paljon, että pysyy järjen rajoissa, ja että teenko heti alusta asti esim. Hellan moduuleista. Kiitos!
mittoja ei nyt ole tässä, mutta on hyvinkin pitkälti samaa kokoa, eli noista saa helposti modattua. normaalin läpän alle käy jokatapauksessa sama umpio, joten luukussakaan ei isoa eroa mahtane olla