Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drift Collective Finland
#1
..
Reply
#2
Mitä muuten kuuluu DCF:lle? Koskas sivut aukeaa? :Smile
Reply
#3
j-u-h-a Wrote:Mitä muuten kuuluu DCF:lle? Koskas sivut aukeaa? :Smile

Ootellaan ootellaan.. Nyt on ollu vähän parempaakin tekemistä muuton kanssa. Sit
pitää pystyttää vielä palvelin johon sivut tulee.

Mitä itse ajamiseen tulee ni oma auto odottelee vielä viikon verran konetta ja sen jälkeen
sitä että ehtis sen asentaa. Ajattelin sen puitteissa järjestää jotain talkoosysteemiä
jonka jälkeen vois grillailla ja sellasta. Jospa löytyis porukkaa jotka oli halukkaita auttamaan
että sais auton ajoon. Osallistujille lupaan kyllä ajoaikaa kys. autolla.
Reply
#4
Ale Wrote:
j-u-h-a Wrote:Mitä muuten kuuluu DCF:lle? Koskas sivut aukeaa? :Smile

Ootellaan ootellaan.. Nyt on ollu vähän parempaakin tekemistä muuton kanssa. Sit
pitää pystyttää vielä palvelin johon sivut tulee.

Mitä itse ajamiseen tulee ni oma auto odottelee vielä viikon verran konetta ja sen jälkeen
sitä että ehtis sen asentaa. Ajattelin sen puitteissa järjestää jotain talkoosysteemiä
jonka jälkeen vois grillailla ja sellasta. Jospa löytyis porukkaa jotka oli halukkaita auttamaan
että sais auton ajoon. Osallistujille lupaan kyllä ajoaikaa kys. autolla.
Onko aina pakko sotkea autolla ajaminen näihin juttuihin? Eli sellanen parinpäivän asennustalkoot missä seitsemän juo ja yksi asentaa.
Nissan z, ymmärrän vapariomistajien tuskan<br />www.500whp.net<br />www.slowtoys.fi
Reply
#5
Lemppa Wrote:Onko aina pakko sotkea autolla ajaminen näihin juttuihin? Eli sellanen parinpäivän asennustalkoot missä seitsemän juo ja yksi asentaa.

Ei kun nyt oli vähän eri tyyliset talkoot mielessä, alan oleen pikkasen epätoivoinen et pääseekö sitä ajaan koskaan.
Jos joku siis haluaa silloin juoda niin sekin onnistuu mut vasta sitten kun auto käy ja sillä on ajettu. Sen jälkeen toki juomat tarjoon.
Reply
#6
Ale Wrote:
Lemppa Wrote:Onko aina pakko sotkea autolla ajaminen näihin juttuihin? Eli sellanen parinpäivän asennustalkoot missä seitsemän juo ja yksi asentaa.

Ei kun nyt oli vähän eri tyyliset talkoot mielessä, alan oleen pikkasen epätoivoinen et pääseekö sitä ajaan koskaan.
Jos joku siis haluaa silloin juoda niin sekin onnistuu mut vasta sitten kun auto käy ja sillä on ajettu. Sen jälkeen toki juomat tarjoon.

kuulostaa ihan työn teolle ;D
Reply
#7
Ale Wrote:
Lemppa Wrote:Onko aina pakko sotkea autolla ajaminen näihin juttuihin? Eli sellanen parinpäivän asennustalkoot missä seitsemän juo ja yksi asentaa.

Ei kun nyt oli vähän eri tyyliset talkoot mielessä, alan oleen pikkasen epätoivoinen et pääseekö sitä ajaan koskaan.
Jos joku siis haluaa silloin juoda niin sekin onnistuu mut vasta sitten kun auto käy ja sillä on ajettu. Sen jälkeen toki juomat tarjoon.


no voishan tuota tulla auttaa riippuu tietenkin milloin??
R33 -97 superi silver<br /><br /><br />Mamasan.fi<br />ex kulkinet:2xS13,2xZ31 Tbo/na ja yks mopo tiisseli mese,bmw 316 2,5tbo+jotain etuvetosia
Reply
#8
Mitäs tänne nykyään? :Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#9
Tenavatähti Wrote:
Ale Wrote:
Lemppa Wrote:Onko aina pakko sotkea autolla ajaminen näihin juttuihin? Eli sellanen parinpäivän asennustalkoot missä seitsemän juo ja yksi asentaa.

Ei kun nyt oli vähän eri tyyliset talkoot mielessä, alan oleen pikkasen epätoivoinen et pääseekö sitä ajaan koskaan.
Jos joku siis haluaa silloin juoda niin sekin onnistuu mut vasta sitten kun auto käy ja sillä on ajettu. Sen jälkeen toki juomat tarjoon.


no voishan tuota tulla auttaa riippuu tietenkin milloin??

On vähän varat vähissä, mut jos Ale maksat bensat sinne ja takas missä meinasit vaihdella konetta nii tuun kyllä jeesaamaan. Haluat varmaan Alastarolle..? :Smile
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#10
Zage Wrote:
Tenavatähti Wrote:
Ale Wrote:
Lemppa Wrote:Onko aina pakko sotkea autolla ajaminen näihin juttuihin? Eli sellanen parinpäivän asennustalkoot missä seitsemän juo ja yksi asentaa.

Ei kun nyt oli vähän eri tyyliset talkoot mielessä, alan oleen pikkasen epätoivoinen et pääseekö sitä ajaan koskaan.
Jos joku siis haluaa silloin juoda niin sekin onnistuu mut vasta sitten kun auto käy ja sillä on ajettu. Sen jälkeen toki juomat tarjoon.


no voishan tuota tulla auttaa riippuu tietenkin milloin??

On vähän varat vähissä, mut jos Ale maksat bensat sinne ja takas missä meinasit vaihdella konetta nii tuun kyllä jeesaamaan. Haluat varmaan Alastarolle..? :Smile

Täällä ollaan kanssa valmiudessa, muutama ilta/päivä ennen ratapäiviä liikenee..
RS13 SR20DET -91 Red * Honda Accord K24 AT -04 Tourer Black
Reply
#11
Lehtonen Wrote:
Zage Wrote:
Tenavatähti Wrote:
Ale Wrote:
Lemppa Wrote:Onko aina pakko sotkea autolla ajaminen näihin juttuihin? Eli sellanen parinpäivän asennustalkoot missä seitsemän juo ja yksi asentaa.

Ei kun nyt oli vähän eri tyyliset talkoot mielessä, alan oleen pikkasen epätoivoinen et pääseekö sitä ajaan koskaan.
Jos joku siis haluaa silloin juoda niin sekin onnistuu mut vasta sitten kun auto käy ja sillä on ajettu. Sen jälkeen toki juomat tarjoon.


no voishan tuota tulla auttaa riippuu tietenkin milloin??

On vähän varat vähissä, mut jos Ale maksat bensat sinne ja takas missä meinasit vaihdella konetta nii tuun kyllä jeesaamaan. Haluat varmaan Alastarolle..? :Smile

Täällä ollaan kanssa valmiudessa, muutama ilta/päivä ennen ratapäiviä liikenee..

Ei ehi ennen ratapäiviä, sääli. Kone tulee vasta loppuviikosta tai ens viikon alussa. Vaihetaan Zage siellä sun tallilla.
Reply
#12
joko on auto kasassa? oisin kiinnostunu tosta drift collective finlandista vieläkö mukaan mahtuu??
Reply
#13
+300hp Wrote:joko on auto kasassa? oisin kiinnostunu tosta drift collective finlandista vieläkö mukaan mahtuu??

Eipä oo auto vielä kasassa. Just on moottori matkalla Englannista. Toivottavasti sais pikapuoliin kiinni..
Enkä muutenkaan oo asiaan ehtinyt näin ollen juuri keskittyä.
Reply
#14
mikäs mylly sulle on tulos?
Reply
#15
+300hp Wrote:mikäs mylly sulle on tulos?

CA kone. Tossa vähän speksejä:

Ported & Flowed Head
JE oversized Pistons
Trust Steel H Shape Rods
Lightened & Balanced Crank
Lightened & Balanced Bottom End
Trust 2mm Head Gasket
HKS 264 Inlet & Outlet Cams
Tomei Vernier Adjustable Pulleys
Nismo 555 Injectors
Chrome Cam Covers
Helix Paddle Clutch
Nismo Pressure Plate
new oil/water pump
new valves/lifters
Reply
#16
juu u onhan siinä ;D mul on se20detti s13 ja maanantaina pitäs tulla teinin super drift alusta..
Reply
#17
kysytään vaikka tässä langassa

minkä tasoista Drifting touhu on suomessa?
päässy itse huonosti seuraamaan :-\

mielenkiintoa olisi, mutta itsellä varmaa enempi katsojana, oma projekti kun tähtää vartille (alle kymppi tavote)

miten olisiko täällä joku joka harrastaa/kilpailee driftinkiä tosissaan??

Rota Wheels The Art And Science Of Wheels<br /><br />Subaru Legacy GTB MY98<br />Kia Ceed Sport Wagon
Reply
#18
tehis Wrote:kysytään vaikka tässä langassa

minkä tasoista Drifting touhu on suomessa?
päässy itse huonosti seuraamaan :-\

mielenkiintoa olisi, mutta itsellä varmaa enempi katsojana, oma projekti kun tähtää vartille (alle kymppi tavote)

miten olisiko täällä joku joka harrastaa/kilpailee driftinkiä tosissaan??

http://www.drifting.fi

taso on ainakin tällä kaudella noussut hurjasti samoin osallistuja määrät alkukauteen nähden... Suurin kiitos tästä kuuluu varmasti Tokyo Driftille ;D
Reply
#19
Oli pakko nostaa aihe taas esille kun oli toi tarra tossa Alen autossa x-treme car showssa ja just niitä kuvia selailin läpi. Miten on DCF laita nykyään?
Nissan vaihtui omakotitaloon
Reply
#20
C-mon Wrote:Oli pakko nostaa aihe taas esille kun oli toi tarra tossa Alen autossa x-treme car showssa ja just niitä kuvia selailin läpi. Miten on DCF laita nykyään?

Buaha.. Mä luovutin nimenkäyttöoikeuden eteenpäin Siuntion hurjille jotka ajelee sen nimen alla ens kesänä. Itse tuskin vaikka eihän sitä koskaan tiedä.

Poistin vähän niitä alun viestejä. Mainittu auto on kyl paria pikkujuttua vaille iskussa, ehkä se liikkuu jo ens kesänä. Tosin vähän himottais vaihtaa kone vielä kerran ja siinähän multa menee pari vuotta vähintään.
Reply
#21
se domaini taitaa olla vielä mun hallussa ja menee vanhaksi muutaman kuukauden päästä.
Reply
#22
Ale Wrote:
C-mon Wrote:Oli pakko nostaa aihe taas esille kun oli toi tarra tossa Alen autossa x-treme car showssa ja just niitä kuvia selailin läpi. Miten on DCF laita nykyään?

Buaha.. Mä luovutin nimenkäyttöoikeuden eteenpäin Siuntion hurjille jotka ajelee sen nimen alla ens kesänä. Itse tuskin vaikka eihän sitä koskaan tiedä.

Poistin vähän niitä alun viestejä. Mainittu auto on kyl paria pikkujuttua vaille iskussa, ehkä se liikkuu jo ens kesänä. Tosin vähän himottais vaihtaa kone vielä kerran ja siinähän multa menee pari vuotta vähintään.

Ai siuntion pojat tulee sillä nimellä ajelemaan... \o_ mä voin tulla auttaa jos kone menee vaihtoon niin toivotaan että ei kestä ihan pari vuotta ja saa itekin sitten kans nähä paljonko siinä on hommia jos itellekkin vaihtais.
Nissan vaihtui omakotitaloon
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)