Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
z32 EGR -venttiilin & putkien puhdistus
#1
Onko kukaan intoutunut puhdistamaan tuota pakokaasujen takaisinkierratyssysteemiä z32Confusedta? Mulla on autosta nyt pakosarjat ja imusarjan ylempi osa irti (muiden rensseleiden ohella) ja EGR:n putket (imusarjalle tulevat) ovat todella pahassa karstatukkeessa. EGR:hän sijaitsee ko automallissa moottorin takaosassa, ylhäällä keskellä, mutta tilaa ei ole nimeksikään irroittaa noita imusarjalle meneviä putkia tuolta venttiilin päästä.. Olisiko jollakin kikka kakkosta, miten puhdistus kannattaisi hoitaa? Joko putket paikoillaan tai sitten niiden irroittamisvinkkejä. Loppuu käsistä nivelet ja sitämyöden kärsivällisyys..

Kitosh.
Z32 Vapari
Reply
#2
Aihetta sivuten.

Eikös tuo systeemi olisi poistettavien listalla?
Tuon minun vanhan kulkineen viritys hommissa puhuttiin aina tuon systeemin tukkimisesta tai sitten kokonaa pakosarjoista poistamisesta?
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#3
andyman Wrote:Aihetta sivuten.

Eikös tuo systeemi olisi poistettavien listalla?
Tuon minun vanhan kulkineen viritys hommissa puhuttiin aina tuon systeemin tukkimisesta tai sitten kokonaa pakosarjoista poistamisesta?

Kyllä sen voi poistaa, mutta tuon poiston jälkeen palotilojen lämpötila nousee / saattaa nousta vaarallisen korkeaksi. (Netistä luettu tieto)
Z32 Vapari
Reply
#4
Mika Wrote:
andyman Wrote:Aihetta sivuten.

Eikös tuo systeemi olisi poistettavien listalla?
Tuon minun vanhan kulkineen viritys hommissa puhuttiin aina tuon systeemin tukkimisesta tai sitten kokonaa pakosarjoista poistamisesta?

Kyllä sen voi poistaa, mutta tuon poiston jälkeen palotilojen lämpötila nousee / saattaa nousta vaarallisen korkeaksi. (Netistä luettu tieto)
Arvelinkin että olet varmasti ottanut selvää tuosta.
Mitenkäs ne nyt sitten niin merkittävästi nousee,luulisi että olisi toisinpäin jos jotain tuollaista tapahtuu..(Jos olen ymmärtäny oikein miten tuo systeemi toimii)
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#5
Mika Wrote:
andyman Wrote:Aihetta sivuten.

Eikös tuo systeemi olisi poistettavien listalla?
Tuon minun vanhan kulkineen viritys hommissa puhuttiin aina tuon systeemin tukkimisesta tai sitten kokonaa pakosarjoista poistamisesta?

Kyllä sen voi poistaa, mutta tuon poiston jälkeen palotilojen lämpötila nousee / saattaa nousta vaarallisen korkeaksi. (Netistä luettu tieto)

tämä onkin uusi asia..
itselle ei ole tullut vastaan kuin tekstiä, että imusarjat yms. menee vaan paskaisemmaksi jos sitä pitää kiinni.
Reply
#6
http://www.ttzd.com/tech/egrtech.html
Z32 Vapari
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)