Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saamanne huono palvelu autoliikkeissä & varaosa & tuning-puljuissa.
Onko kellään viime aikaisia kokemuksia RHD Japanista? Olen tilannut heiltä osia noin 10 kertaa viimeisten about 5 vuoden aikana ja kokemukset ennen kahta viimeistä tilausta ovat olleet todella hyviä.

Nyt kuitenkin kaksi viimeistä tilausta ovat alkaneet tökkimään. Ensimmäinen tilaus noin 2 kuukauden takaa jossa tilasin tehdas uuden R33 vaihdelaatikon ja OS-Giken 1-5 ratassarjan. Ymmärsin että tuo 1-5 ratassarja sisältää myös input shaftin, koska mainostetaan 1-5 vaihteen sarjana, tuo input shaft on siis periaatteessa vaihde 4. Myös nettisivuilla olevissa kuvissa on tai ainakin oli tilausta tehdessäni mukana tuo input shaft. Yleensä jos input shaft ei sisälly, mainostetaan tyyliin 1-3+5 gear set. Eli sisältää 1-3 rattaat sekä 5 vaihteen rattaat, mutta ei input shaftia eli 4 vaihdetta. Ilmoitin myös tilauksen yhteydessä, että input shaft tulisi olla tehty Nissanin vakio kytkin boorilla ei Hollinger-tyyppisellä, joka on toinen vaihtoehto. Nooh kysyin paketin saavuttua missä tuo input shaft on, koska oletin sen kuuluvan toimitukseen ja vastaus oli tyyliin -> kiitoksia yhteydenotostanne , ilmoitimme kuvausyksiköllemme, että poistavat tuon input shaftin kyseisen tuotteen kuvista, Kiitoksia yhteydenotostanne jne. No otin tuon kämmin omaan piikkiin, koska heidän (omasta mielestä kohtuu sekavilta) sivuilta löytyikin sarja joka oli nimeltään 1-5 gearset + input shaft, enkä kysellyt minkään kompensaation perään esim. rahtikulujen suhteen.

Tilasin sitten erillisellä tilauksella tuon puuttumaan jääneen input shaftin, Nismo vaihdelaatikon ja moottorin tukikumisarjan sekä kytkimen painelaakerin +pitimen (sleeve), eli tälläisen:
http://www.rhdjapan.com/nissan-release-b...e-set.html
Ilmoitin selkeästi, että laakeri tulee R32 GT-R:ään ja painelaakerin osanumero on 30502-21000, omaksi mokaksi täytyy sanoa, että en ilmoittanut tuon laakerin pitimen / ohjaimen osanumeroa heille.

Noh paketin saavuttua, huomasin, että minulle oli toimitettu painelaakeri osanumerolla 30502-69F10 joka sopii ilmeisesti Z33Confusedeen eikä ollenkaan laakerin pidintä/ohjainta. Painelaakerin pussiin oli kirjoitettu, että painelaakeri 30502-69F10 korvaa nykyään osanumeron 30502-21000. Juu kyllä tuokin laakeri sopii paikalleen, mutta sen paineasetelmaan painava osa on halkaisijaltaan suurempi ja omasta mielestäni se vaikuttaa väkisinkin esim. vaadittavaan poljin voimaan.

kysyin että onko tosissaan näin, että Nissan on ilmoittanut, että tämä laakeri korvaa r32 version ja missähän mahtaa olla minun tilaamani laakerin pidin (sleeve) ja sain jälleen ympäripyöreän vastauksen, jossa luki, että "osanumero tarkistettu, älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä jos teillä on jotain muita osatarpeita jne. jne."

Noh tämän jälkeen vastasin, että OK ehkä painelaakeri käy ja varmasti toimiikin jotenkin (vaikka en siihen mitään vaihvistusta saanutkaan ja halkaisija on eri) ja kysyin edelleen, että missä se painelaakerin pidin(sleeve) on tai miksi en sitä saanut. Tähän vastattiin, että "ilmoititte vain painelaakerin numeron ja saitte sen, meillä ei ole mitään tietoa mihin ajoneuvoon se sopii. Mikä tässä nyt on ongelmana"

ja taas vastasin, että tilasin laakerin+pitimen ja ilmoitin mihin autoon osat on tulossa, jos teillä ei ole mitään tietoa osanumeroista olisitte voineet ilmoittaa minulle ja olisin voinut numeron selvittää. Kerroin, että ongelmana on se, että maksoin noin 90€, eli osat 65€ + verot 25€ ja en ole saanut rahojen vastineeksi sopivia tai sopiviksi todistettuja osia.

Tähän taas vastattin: "Tehdäänkö nyt heti ainakin selväksi, että ette todellakaan ole ainakaan maksaneet osista yhtään veroa, koska olemme pakkauslistassa ilmoittaneet osien arvoksi vain 30% niiden todellisesta arvosta"

Tähän vastasin, että suomessa sillä ei ole mitään väliä mitä he kirjoittavat lähetyslistaan, meidän täytyy tehdä tullaus netissä ja toimittaa todellinen kuitti / kauppakirja liitteenä. Tämän jälkeen en ole saanut minkäänlaista vastausta 2-3 päivään, viimeinen viesti siis keskiviikko aamulta. kysyin vielä Perjantai aamuna noin 08:00 suomen aikaa, että kuinka asian kanssa jatketaan ja, että minulta puuttuu edelleen ainakin se laakerin pidin.

Onkohan RHD:llä henkilöt vaihtuneet vai missä hiertää, kun ei aiemmin ole ollut mitään ongelmaa, kaksi viimeistä tilausta arvoltaan kuitenkin noin 4k€, ja jos eivät vastaa mitään järkevää hyvinkin pian niin ei auta muu kuin tehdä Claim Pay Palin kautta.

Eli kokemuksia kaivataan.
Reply
Tämä alkaa menemään jo naurettavan puolelle. Eli vastaus tuli heti pienen herjailun jälkeen. Edelleenkään eivät myönnä, että ovat tehneet minkäänlaista virhettä, ja kommentoivat, että siinähän teet pay pal claimin, mutta se tarkoittaa, että sinun täytyy lähettää kaikki toimitetut osat tehtaan paketissa takaisin. Vastasin vain, että selvä hommaa asia tulee julki ainakin Suomessa ja en todellakaan ole tilaamassa teiltä enään mitään koskaan .
Reply
Viikon odotellut vastausta kytkimestä Futurezilta. Rupeen kyselee muualta kun ei kerran saa palvelua. Ei ole aikaa viikkoja odotella vastausta koska auto on menossa pajalle pian.
Reply
Mulla ei oo ku hyvää sanomista futurezista kyllä,kytkimen vasta tilasin tässä niin yhessä päivässä tuli,aikoinaan kanssa jotain tullu sieltä tilailtuu niin aina on kyllä hienosti homma toiminut,jos toimitus viivästyy yms. niin ottavat kyllä heti yhteyttä Smile
Reply
Ite Futurezilta ostanu tavaraa aika paljon, sieltä kyllä saa hyvää ja asiallista palvelua. Kertaakaan ei oo tullut "ei tiedetä" vastausta, jossei ole jotain asiaa tiedetty niin on ne sen tiedon sitten jostain minulle kaivanu. Joskus vastauksessa kestää pidempää, mutta kiireensä on heilläkin.
Itse en sitä huonoksi palveluksi välttämättä sanoisi, jos ei vaan päivässä tunnit riitä.
If NISMO stands for NISsan MOtorsport,what do they call HOnda MOtorsport
Reply
Multa kans pisteet futurezille, hienosti ja nopeasti kauppa käynyt. Ettei olis unohtunut sun sähköposti tms? Soittoa vaan Smile
"Live fast, die young"

180sx "Rata lutka"
E36 325 "Talvi pulkka"
Reply
Hauska homma kun laitoin tänne viestin ni parinkymmenen minuutin päästä sähköpostiin tuli hintatiedot kyselemistäni tuotteista. Täytyy zoomailla maanantaihin et mikä kytkinpaketti lähtee tilaukseen kun on nyt referenssiä mistä punnita. Mulla on kumminki silleen hoppu asian kanssa ku auto on menossa parin viikon päästä pajalle isompaan remonttiin ni maananantaina mun on päätettävä mistä tilaan että tiedän myös pajalle ilmoittaa mitä kaikkea rempataan.


Turbodatsuni Wrote:Ite Futurezilta ostanu tavaraa aika paljon, sieltä kyllä saa hyvää ja asiallista palvelua. Kertaakaan ei oo tullut "ei tiedetä" vastausta, jossei ole jotain asiaa tiedetty niin on ne sen tiedon sitten jostain minulle kaivanu. Joskus vastauksessa kestää pidempää, mutta kiireensä on heilläkin.
Itse en sitä huonoksi palveluksi välttämättä sanoisi, jos ei vaan päivässä tunnit riitä.

Noh.. itse asiakaspalvelu työssä kun olen niin viikko on aika pitkä aika odotella vastausta on sitten kiire tai ei.. tänä päivänä sähköposti on vähintäänki sen virka-ajan auki yrityksillä niin mä sanoisin ennemminki et sähköposti on jäänyt noteeraamatta.
En siis mitenkään halua haukkua ketään mutta itse käsittäisin jokaisen mahdollisen asiakkaan potentiaalisena kauppana. Tänä päivänä kilpailu on kuitenkin melko kovaa.
Reply
Sampza Wrote:Noh.. itse asiakaspalvelu työssä kun olen niin viikko on aika pitkä aika odotella vastausta on sitten kiire tai ei.. tänä päivänä sähköposti on vähintäänki sen virka-ajan auki yrityksillä niin mä sanoisin ennemminki et sähköposti on jäänyt noteeraamatta.
En siis mitenkään halua haukkua ketään mutta itse käsittäisin jokaisen mahdollisen asiakkaan potentiaalisena kauppana. Tänä päivänä kilpailu on kuitenkin melko kovaa.

Eli syytät nyt futurezia siitä, jos he joutuvat hintaa selvittämään ja jos siinä kestää se viikko niin se on heti futurezin vika? Eikä se viikko luulisi paha olevan, jos on vaan harraste vehe kyseessä. Asia olisi omastakin mielestä ihan eri jos olisi täysverinen kilpa peli kyseessä keskellä kisa kautta.
If NISMO stands for NISsan MOtorsport,what do they call HOnda MOtorsport
Reply
Turbodatsuni Wrote:Eli syytät nyt futurezia siitä, jos he joutuvat hintaa selvittämään ja jos siinä kestää se viikko niin syytät heti futurezia? Eikä se viikko luulisi paha olevan, jos on vaan harraste vehe kyseessä. Asia olisi omastakin mielestä ihan eri jos olisi täysverinen kilpa peli kyseessä keskellä kisa kautta.

Tällä näkemyksellä odottaisin edes tietoa siitä että asian eteen tehdään jotain.. vastausviesti että asia on otettu selvitykseen vaikuttais lopputulokseen aika oleellisesti.
Tällainen systeemi usealla autojen viripalikoita myyvällä yrityksellä on.
Reply
Itselläkin ei oikein hyvää sanottavaa futurezConfusedtä. Tilasin kiireessä heiltä tuotteen ja lupaili, että ehtii ajoissa varmisti vielä toimittajalta. Myös kun kysyi, että saako tuotetta nopeasti niin ilmoitti hinnan nouseen tuli vaan sellainen mieleen, että halus nostaa hintaa mun kohdalla, koska mulla oli kiire tuotteen kanssa.

No joka tapauksessa tuotetta ei kuulunut eikä näkynyt ja tapahtuma meni mönkään. Ilmoitti tässä kohtaa sitten selitykseksi, että toimittaja huono toimittamaan tilauksia ja todellinen hinnan nousu ollut oikeasti kovempi ja he myyvät tuotteen minulle tappiolla.

Kuulemma heillä ei ollut merkintää, että tuote oli tulossa messuautoon, vaikka nimen omaan erikseen varmistin useaan otteeseen, että se sinne ehtii ja näin he ja tuotteen valmistaja varmisti.

Tässä kohtaa ilmoitti sitten, että tuote tulee n.10päivän päästä. (kuulemma rahti lähtenyt jo)

No kyselen tuotteen perään n.20 päivän päästä, kun ei vieläkään näykynyt. Taas luvattiin noin viikko lisäaikaa. Lopulta tuote tuli mutta sieltä puuttui yksi osa. Joka tosin sitten tuli ilmaiseksi postissa.

Mutta tilaus jonka piti tulla n.1-2viikossa kesti nyt lähes 2kk tulla ja vielä silloin puuttu yksi osa.

Tämän takia tilaan jatkossa osani kilpailijoilta. Ymmärrän, jos toimittaja ei toimita kyseisiä osia, mutta kannattaako tälläisiä osia sitten jälleenmyydä ja luvata asiakkaalle jotain aikoja?
silvia -95, s14 -96, s14a -98, ps13 convertible -91, s13 -89, r33 gts-t
ex: s13 -90, s13 -91, s13 -92, s13 -93, s14, silvia 14.5, gt-r -90
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)