Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nurmijärvi meeting!
#1
Eli tarkotus Kokoontua Myllykukon parkkiksella joka kuun ensimmäinen sunnuntai kello 20:00.Kaikki muutkin kun nurmijärveläiset tervetuloa. Paikka sijaitsee hämeenlinnan motarin varrella noin 30km helsingistä
&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply
#2
selvä homma Wink ja siinä Sparrin pihalla on enemmän sitä tyhjää tilaa yleensä joten sinne puolelle tulkaa......
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Reply
#3
Hyvä et saadaa nurmijärvellekki säpinää Smile
Reply
#4
Kuva 17.7 säpinöistä

Z32 Vapari
Reply
#5
Sinne vaan kaik.. parkkistaki riittää missä vetää burnista jos siltä tuntuu Smile
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#6
morjeess. onks tänää ketään tulos meettiin?? Smile
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Reply
#7
jos vaikka raahautuis noin ajankuluks Smile kyytiinki tulee vissiin porukkaa..

niin tosiaan oksinne tulos muita ku mä,sampza & jannu.. eihä tämmösel kokoonpanol mitn miittiä pidetä perkele Big Grin
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#8
;D tulossa ollaan.. allulla tai lagunalla..
Köyhät kyykyyn!! Joko saan nousta?!
Reply
#9
mä kaasuttelen sinne vasta puol 9 maissa jos joku sielä vielä sattuu...treenit loppuu vähän myöhäs=(
&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply
#10
Mika Wrote:On niin hehkeä krapula, että ei varmaankaan pysty tänään kykenemään.

ei toi oo mikään tekosyy perkele Big Grin
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#11
no jos nyt tän kerran sit annetaan anteeks.. ja huomenna tietenki töihin?
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#12
Saa ny nähä kerkeeks sitä paikalle ku pitäs töihi mennä klo 22 mennessä ja en haluis loppu iltaa siel viettää jos ei paikalle ketään saavukkaan ;D Mut tosiaa, saatan mä valua paikalle mut ei se mitenkää varmaa ole :Smile
Reply
#13
Flameball Wrote:jos vaikka raahautuis noin ajankuluks Smile kyytiinki tulee vissiin porukkaa..

niin tosiaan oksinne tulos muita ku mä,sampza & jannu.. eihä tämmösel kokoonpanol mitn miittiä pidetä perkele Big Grin

nii onko noitte edellämainittujen + punkyn lisäks muita menossa, jos ei niin varmaan jää väliin omalta kohdaltanikin
Reply
#14
Joo, oli aika vaisu osanotto, tais olla jopa hmm, 2 almeraa, 1 kisakiree sunny, mun S14 ja yks S13 paikalla, niin ja jannu jonka kyydissä tuli 2/3 tapahtuman naishenkilöistä teki aikamoisen pikavisiitin(ei tainnu seuralaiset viihtyä :Smile ), ainaki 7 minuuttia oli paikanpäällä, ;D mut oot sä silti iha hyvä jätkä :-*
Reply
#15
aika _köyhä_ oli osanotto nurmijärvi miitissä :o :o

alkaa kyrsiä tää autottomana/kortittomana olo joten seuraavalla kerralla tulen itse paikalle omalla kulkineella (hyvät on merkit tulevan auton kohdalla...)
Reply
#16
joo oli vähän kavereit ketkä oli vähä pitemmält ni viittiny kauaa olla. mut ens kerral sit taas oon pitempään ja naisväelle tuli kylmä ku en sanonu et mihin ollaaa menos Big Grin
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Reply
#17
Varmaan verotti tuo Alastaron viikonloppu osallistujia :Smile
Luulen että moni poti tänään kohtalaista kankkusta ;D
Some people just don't know how to drive... I call these people "Everyone but me".
Reply
#18
jooo hiljasta oli...mut alastaro varmaankin kaikkine leirintäalueineen vaikutti=)
&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply
#19
Mika Wrote:
Mika Wrote:Seuraavalla kerralla EN ole hankkinut itselleni megalomaanista rapulaa, lupaan olla paikalla vaikka yksin.. Wink

Jahas, työnantaja vaatii olemaan tuolloin 4.9 töissä 15:00 - 02:00, eli en sittenkään pääse paikalle.

Ite joudun menemään töihin klo 22:00 joten jää nähtäväks jaksanko vääntäytyä paikalle, mut eipä sitä varmaa paljo tulis missattuu jos on yhtään samanlainen "miitti" kuin viimeks ;D
Reply
#20
no mä ainakin yritän vääntäytyy paikalle ja viipyy vähä pitempää ku viimeks Tongue
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Reply
#21
Miten musta tuntuu et saattaa olla aika vaisu miitti ainakin nyt tulevana sunnuntaina. :Smile
Reply
#22
ptskö siirtää suosiolla?...meinaan oon itekkin pelissä sillon?
&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply
#23
nii. no ehkäpä pitäs siirtää kun jos vaan on joku kaks tulos... Big Grin vai mitä muut mielt?
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Reply
#24
jannu- Wrote:nii. no ehkäpä pitäs siirtää kun jos vaan on joku kaks tulos... Big Grin vai mitä muut mielt?

Mitä mieltä ootte jos siirretään vaikka ensi viikon sunnuntaiksi? pääsis itekki sit paikalle 8)
Reply
#25
11.9 on joo passeli
&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply
#26
joo. passaa tuo 11.9 Smile
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Reply
#27
Mika Wrote:Joo, tuo 11.9 on huomattavasti parempi ajankohta. Otetaanko kerääntyminen tuolloin?

joo kyllä tuo 11.9 käy tännekki.. täytyy vaan puhuu joku kuskiks primeralle Big Grin
Reply
#28
Sampza Wrote:
Mika Wrote:Joo, tuo 11.9 on huomattavasti parempi ajankohta. Otetaanko kerääntyminen tuolloin?

joo kyllä tuo 11.9 käy tännekki.. täytyy vaan puhuu joku kuskiks primeralle Big Grin

Ekkönää ite osaa ajaa ;D
Reply
#29
j-u-h-a Wrote:
Sampza Wrote:
Mika Wrote:Joo, tuo 11.9 on huomattavasti parempi ajankohta. Otetaanko kerääntyminen tuolloin?

joo kyllä tuo 11.9 käy tännekki.. täytyy vaan puhuu joku kuskiks primeralle Big Grin

Ekkönää ite osaa ajaa ;D

osaan toki muttaq eivät noi viranomaiset antanu tuota ajolisenssiä takasin vaan lätkäsivät kiitokseksi vielä 1kk lisää ajokieltoa Tongue
Reply
#30
soppii paremmin tuo 11. päivä mulle kans.. tänää pidin muutenki autottoman päivän ku ei oo varaa.. oon köyhä joo tiedetään.
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)