Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tuontiautojen veropäätöksiä?
#31
Bisse Wrote:
Tonsa Wrote:Tänään rapsahti kuori luukusta. Kesti päätöksen tekeminen tullissa vain 2 viikkoa (tampere), vaikka sanottiin, että kestää ainakin kaksi kuukautta... Smile

Auto s14a, -98, 150tkm. Kaikenkaikkiaan aika priimakuntoinen peli.

Verot 5908e. ;D ;D ;D

Ei ole todellista!!  :'( :'( Kai se tarvii pikku hiljaa veistellä se oma valitus tulliin... Olikos täällä nyt kenelläkään minkäänlaista pohjaa tolle valitukselle??

Mulla löytyy valmis pohja tuohon, laitan pv:llä kunhan löydän sen jostain...
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#32
Tuli sitten verot kotiin maksettavaks..
autona: Nissan 200sx vm-92 aj. 154tkm Ja Laskivat auton arvon 9850€
Ja Tuli jotai Kunto vähenyksii ku oli vähän ruostetta..
Mutta vero oli Huikeat 2800€
Kyl on iha hatusta vedetty tää verotus Stna!!
-autonmaalaukset ym..<br /><br />Harraste: s14a -99<br />Harraste: bmw e30 325ix<br />Käyttis: e30 325i touring<br />Varaosa: s14.5 -99
Reply
#33
Edo Wrote:Tuli sitten verot kotiin maksettavaks..
autona: Nissan 200sx vm-92 aj. 154tkm Ja Laskivat auton arvon 9850€
Ja Tuli jotai Kunto vähenyksii ku oli vähän ruostetta..
Mutta vero oli Huikeat 2800€
Kyl on iha hatusta vedetty tää verotus Stna!!

Koska tuo päätös tuli? aika kovalta kuulostaa kyllä, mutta osaksi voinee johtua vuosimallista ja suht. vähäisestä ajomäärästä :Smile Valitusta vaan, kyllä tuosta joku 500e vähintäin pitäis takasi tulla, korkoineen sitten parin vuoden päästä. Oliko muuten ilmastointia/kattoluukkua yms. varusteita?
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#34
Edo Wrote:Ja Tuli jotai Kunto vähenyksii ku oli vähän ruostetta..

Ihan mielenkiinnosta... minkäs verran sait vähennyksiä? Joko rahasummana (veropäätöspaperissa) tai suoraan prosentteina (löytynee siitä yksilöintilomakkeesta). Smile
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#35
NaXu Wrote:
Edo Wrote:Ja Tuli jotai Kunto vähenyksii ku oli vähän ruostetta..

Ihan mielenkiinnosta... minkäs verran sait vähennyksiä? Joko rahasummana (veropäätöspaperissa) tai suoraan prosentteina (löytynee siitä yksilöintilomakkeesta). Smile

Mä sain neljä prosenttia.

Eli Tullausarvo - 4% = Verotusarvo
Reply
#36
Ale Wrote:
NaXu Wrote:
Edo Wrote:Ja Tuli jotai Kunto vähenyksii ku oli vähän ruostetta..

Ihan mielenkiinnosta... minkäs verran sait vähennyksiä? Joko rahasummana (veropäätöspaperissa) tai suoraan prosentteina (löytynee siitä yksilöintilomakkeesta). Smile

Mä sain neljä prosenttia.

Eli Tullausarvo - 4% = Verotusarvo

Tuliko paljon veroja? eikös sun auto ollut -90?
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#37
joko Wrote:Tuliko paljon veroja? eikös sun auto ollut -90?

1700e ja rapiat.
Reply
#38
Mun z-editioniin tuli veroja 8509€, kun toin sen viime heinäkuussa.
ajettu 60 tkm ja vuosimalli -99..


Mullekkin vois pistää pv:nä tota valituspohjaa... vois koittaa jos sais vähän takaisin tosta summasta....
Reply
#39
Ale Wrote:
joko Wrote:Tuliko paljon veroja? eikös sun auto ollut -90?

1700e ja rapiat.

Ja peruskuntoinen ja ajettu? Vai menikö sen 18tkm/vuosi mukaan? Vai kuinka se kaava nyt menikään... Oma pitäis kans verottaa, mut ei taida olla hätää kun olis sota leikkeihin lähtö pian edessä Tongue
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#40
joko Wrote:
Ale Wrote:
joko Wrote:Tuliko paljon veroja? eikös sun auto ollut -90?

1700e ja rapiat.

Ja peruskuntoinen ja ajettu? Vai menikö sen 18tkm/vuosi mukaan? Vai kuinka se kaava nyt menikään... Oma pitäis kans verottaa, mut ei taida olla hätää kun olis sota leikkeihin lähtö pian edessä Tongue

Huonokuntoinen (ei enää Tongue), ajettu yli 200tkm.
Reply
#41
Olikos tuo valitusaika kolme vuotta? Taisi sitten just mennä umpeen.... Elämä on..... ;D
Mut jos oli pitmpi aika niin saa laittaa valituspohjaa tännekin.
240Z -72 200SX -91 Maxima QX -04
Reply
#42
joko Wrote:
Edo Wrote:Tuli sitten verot kotiin maksettavaks..
autona: Nissan 200sx vm-92 aj. 154tkm Ja Laskivat auton arvon 9850€
Ja Tuli jotai Kunto vähenyksii ku oli vähän ruostetta..
Mutta vero oli Huikeat 2800€
Kyl on iha hatusta vedetty tää verotus Stna!!

Koska tuo päätös tuli? aika kovalta kuulostaa kyllä, mutta osaksi voinee johtua vuosimallista ja suht. vähäisestä ajomäärästä :Smile Valitusta vaan, kyllä tuosta joku 500e vähintäin pitäis takasi tulla, korkoineen sitten parin vuoden päästä. Oliko muuten ilmastointia/kattoluukkua yms. varusteita?
ei ollu ja kilometreistä ei ollu mitää hajua..
-autonmaalaukset ym..<br /><br />Harraste: s14a -99<br />Harraste: bmw e30 325ix<br />Käyttis: e30 325i touring<br />Varaosa: s14.5 -99
Reply
#43
NaXu Wrote:
Edo Wrote:Ja Tuli jotai Kunto vähenyksii ku oli vähän ruostetta..

Ihan mielenkiinnosta... minkäs verran sait vähennyksiä? Joko rahasummana (veropäätöspaperissa) tai suoraan prosentteina (löytynee siitä yksilöintilomakkeesta). Smile

vähenyksii tuli melkee 500€ mut liikaa laskivat auton arvon..
tämmönen auto on suomessa 7000-8000€ ja ne laski mulle liki 10.000€
-autonmaalaukset ym..<br /><br />Harraste: s14a -99<br />Harraste: bmw e30 325ix<br />Käyttis: e30 325i touring<br />Varaosa: s14.5 -99
Reply
#44
eikös s13 ole suomessa 2000€+2000€+haku eli 5000€ arvoinen Wink peruskunnossa 8)
nissan vai mikä se nyt oli ?
Reply
#45
nizzan Wrote:eikös s13 ole suomessa 2000€+2000€+haku eli 5000€ arvoinen Wink peruskunnossa 8)

Ei.
Reply
#46
nizzan Wrote:eikös s13 ole suomessa 2000€+2000€+haku eli 5000€ arvoinen Wink peruskunnossa 8)

Juurikin tätä tyypillistä ajattelu tapaa. Lisää tuohon talvirenkaat vanteineen, tuolla 2000e saat kone vikaisen/kolaroidun>korjauksiin rahaa, katsastus ja rekisteröinti jne. niin olla aika nopeasti jo tuolla 7000e nurkilla.... Mutta nyt kun suomen tarjontaa katsoo niin eipä juuri kannata halvemman auton perässä saksaan lähteä, nettiauton halvin 200sx 5000e
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#47
joko Wrote:nettiauton halvin 200sx 5000e

Niinno.. Siellä on yksi kilvissä 5000e, eikä kyllä näytä järin hyvältä. Muut halvat on sit Tax-Free pelejä tai konevikaisia.
Kyllä ne kunnon autot näyttäis alkavan siitä noin 6500 eurosta.


Mut Edohan ei tässä puhunutkaan autojen myyntihinnoista vaan tullin päättämistä verotusarvoista.
Reply
#48
Ale Wrote:
nizzan Wrote:eikös s13 ole suomessa 2000€+2000€+haku eli 5000€ arvoinen Wink peruskunnossa 8)

Ei.

Jos maksaa yli 2000€ saksassa perus s13 niin se on jokaisen oma asia.Verot jopa elle 2te eikä matkoihin mene edes tuota 1000 euroa.Kai siinä nissanissa jotkut pyörät on alla että leimasta läpi menee.Laitoin tuohon että peruskunto.Tiedän kyllä kun tuunataan ja viritetään niin sitten voi pyytää mitä huvittaa.Itse ostin täydellisen huoltokirjan omaavan suomi-auton 140tkm ja auto paremmassa kunnossa kuin mikään näkemäni hintaan 5800€.Siinä oli cd,kahdet renkaat,aluvanteet,juuri katsastettu huippukunto siis 5800€.Arvatkaa paljollako myin ;D
nissan vai mikä se nyt oli ?
Reply
#49
nizzan Wrote:
Ale Wrote:
nizzan Wrote:eikös s13 ole suomessa 2000€+2000€+haku eli 5000€ arvoinen Wink peruskunnossa 8)

Ei.

Jos maksaa yli 2000€ saksassa perus s13 niin se on jokaisen oma asia.Verot jopa elle 2te eikä matkoihin mene edes tuota 1000 euroa.Kai siinä nissanissa jotkut pyörät on alla että leimasta läpi menee.Laitoin tuohon että peruskunto.Tiedän kyllä kun tuunataan ja viritetään niin sitten voi pyytää mitä huvittaa.Itse ostin täydellisen huoltokirjan omaavan suomi-auton 140tkm ja auto paremmassa kunnossa kuin mikään näkemäni hintaan 5800€.Siinä oli cd,kahdet renkaat,aluvanteet,juuri katsastettu huippukunto siis 5800€.Arvatkaa paljollako myin ;D
kyllä saksasta varmasti saa 2000 hyviä 2satkuja. mutta kannattaako ihmisen joka ei tunne yhtään saksaa lähteä hakemaan sinne autoa.? asut saksassa viikon esim. hotellissa, ei halpaa. saksassa liikkumiseen kuluvat bensat,matkat, ruuat+ kaikki muut kulut, mitä siihen nyt voi vielä päälle laskeakkaan. niin epäilempä että ei taida ihan tonni riittää.. korjatkaa jos olen väärässä. tietysti sitten jos saksassa auu joitain tuttuja joiden luona voi asua ja he järjestelevät asioita valmiikisi ja valkkaavat autotkin sinne valmiiksi, niin ei se reissu silloin varmasti kovin kalliiksi tule.
SYLINTERIKANSIEN PORTTAUKSET/VIRITYSTYÖT SUPERFLOW 120 VIRTAUSPENKISSÄ!<br />KYSY YV:LLÄ!!!<br /><br />ACL Race Series ja Supertech moottorin osat! Pyydä tarjous!
Reply
#50
james Wrote:
nizzan Wrote:
Ale Wrote:
nizzan Wrote:eikös s13 ole suomessa 2000€+2000€+haku eli 5000€ arvoinen Wink peruskunnossa 8)

Ei.

Jos maksaa yli 2000€ saksassa perus s13 niin se on jokaisen oma asia.Verot jopa elle 2te eikä matkoihin mene edes tuota 1000 euroa.Kai siinä nissanissa jotkut pyörät on alla että leimasta läpi menee.Laitoin tuohon että peruskunto.Tiedän kyllä kun tuunataan ja viritetään niin sitten voi pyytää mitä huvittaa.Itse ostin täydellisen huoltokirjan omaavan suomi-auton 140tkm ja auto paremmassa kunnossa kuin mikään näkemäni hintaan 5800€.Siinä oli cd,kahdet renkaat,aluvanteet,juuri katsastettu huippukunto siis 5800€.Arvatkaa paljollako myin ;D
kyllä saksasta varmasti saa 2000 hyviä 2satkuja. mutta kannattaako ihmisen joka ei tunne yhtään saksaa lähteä hakemaan sinne autoa.? asut saksassa viikon esim. hotellissa, ei halpaa. saksassa liikkumiseen kuluvat bensat,matkat, ruuat+ kaikki muut kulut, mitä siihen nyt voi vielä päälle laskeakkaan. niin epäilempä että ei taida ihan tonni riittää.. korjatkaa jos olen väärässä. tietysti sitten jos saksassa auu joitain tuttuja joiden luona voi asua ja he järjestelevät asioita valmiikisi ja valkkaavat autotkin sinne valmiiksi, niin ei se reissu silloin varmasti kovin kalliiksi tule.

Voit myös tilata auton saksasta lähtemättä kotoasi mihinkään Smile Niin ja voin sanoa että ei sieltä kannata autoa hakea näitä on suomessa nyt niin paljon että hinnat sen kun tippuu koska tarjontaa riittää yli kysynnän.
nissan vai mikä se nyt oli ?
Reply
#51
Kyllä ne hyvät maksaa edelleen Saksassa ja Ruotsissa enemmän kuin 2000E.

Jos jotain ratapeliä rakentaa tai muuten vain tekniikanvaihtoa niin eri juttu.
Halviten hakee sitten vaikka Virosta..

Kyllä ne hyvät SX:ät maksavat Suomessa kilvitettynä edelleen yli 6000E.
Ruostetta yms. laittoa usein löytyy, toki halvemmallakin.. usein sitten enemmän.

Tuotuna voi saada tuohon kilvissä 5000E:hen jo hyvän, totta. Mutta puhutaan perusmallista..

Jos tahtoo varustellun faceliftin, kilsojen pitää olla korkeat että vero painuu alas.
Lisäksi vuosimalli ja valmistus kuukausi määrää auton arvoa, 94 on halvempi tuoda kuin 93. Yms.

Todellisuudessa 1/5 löytää siihen hintaan hyvän. Lisäksi ovat usein yksin renkain, yms.
Ja tähän etsimiseen menee tietty oma aikansa, olet pois töistä yms.

Halusin omani tossa syksyllä myydä, siinä oli sälää kiinni n. 3000E:llä. Perushinta jäi siis alle tuon "6k".
Ja yksilö oli ruosteeton ja ilmastoitu. Hyvä pohja harrastepeliksi myös pidemmän päälle.
No se sitten torpattiin ja ei varmasti enää samanlaiseksi tule, mutta eiköhän joku sen vielä oio.
Ainakin toivottavasti... mutta iteppä sen halusin myydä, ja syksyllä vielä.

Summasummarum.. jos hakee budjetti SXConfusedää pitää kilsojen ja auton rekisteröinti ajankohdan natsata.
Sitten sen pitäs olla vielä hyvässä kunnossa ettei heti tarvitse ruveta purkamaan..

Usein se harrastettu auto on halvempi, juuri osien takia.
Mutta sitten se on voinut saada enempi happea.. Toisaalta sitä on usein myös huolettu hyvin.

Kun tilaat Saksasta auton hakukustannukset ovat vähintään 700E. Ellei hakija tuota kerralla rekallisen niitä autoja.
RS13 SR20DET -91 Red * Honda Accord K24 AT -04 Tourer Black
Reply
#52
Lehtonen Wrote:Kyllä ne hyvät maksaa edelleen Saksassa ja Ruotsissa enemmän kuin 2000E.

Jos jotain ratapeliä rakentaa tai muuten vain tekniikanvaihtoa niin eri juttu.
Halviten hakee sitten vaikka Virosta..

Kyllä ne hyvät SX:ät maksavat Suomessa kilvitettynä edelleen yli 6000E.
Ruostetta yms. laittoa usein löytyy, toki halvemmallakin.. usein sitten enemmän.

Tuotuna voi saada tuohon kilvissä 5000E:hen jo hyvän, totta. Mutta puhutaan perusmallista..

Jos tahtoo varustellun faceliftin, kilsojen pitää olla korkeat että vero painuu alas.
Lisäksi vuosimalli ja valmistus kuukausi määrää auton arvoa, 94 on halvempi tuoda kuin 93. Yms.

Todellisuudessa 1/5 löytää siihen hintaan hyvän. Lisäksi ovat usein yksin renkain, yms.
Ja tähän etsimiseen menee tietty oma aikansa, olet pois töistä yms.

Halusin omani tossa syksyllä myydä, siinä oli sälää kiinni n. 3000E:llä. Perushinta jäi siis alle tuon "6k".
Ja yksilö oli ruosteeton ja ilmastoitu. Hyvä pohja harrastepeliksi myös pidemmän päälle.
No se sitten torpattiin ja ei varmasti enää samanlaiseksi tule, mutta eiköhän joku sen vielä oio.
Ainakin toivottavasti... mutta iteppä sen halusin myydä, ja syksyllä vielä.

Summasummarum..  jos hakee budjetti SXConfusedää pitää kilsojen ja auton rekisteröinti ajankohdan natsata.
Sitten sen pitäs olla vielä hyvässä kunnossa ettei heti tarvitse ruveta purkamaan..

Usein se harrastettu auto on halvempi, juuri osien takia.
Mutta sitten se on voinut saada enempi happea.. Toisaalta sitä on usein myös huolettu hyvin.

Kun tilaat Saksasta auton hakukustannukset ovat vähintään 700E. Ellei hakija tuota kerralla rekallisen niitä autoja.

Nyt on esim nettiautossa myynnissä 170tkm ajettu s13 250hv/300nm hp.6800€ eli ei varmasti paljon yli 6000€ tarvitse maksaa.On aluvannetta jne Wink
nissan vai mikä se nyt oli ?
Reply
#53
Nyt on esim nettiautossa myynnissä 170tkm ajettu s13 250hv/300nm hp.6800€ eli ei varmasti paljon yli 6000€ tarvitse maksaa.On aluvannetta jne Wink
[/quote]

No mut se onki 89vm.
-autonmaalaukset ym..<br /><br />Harraste: s14a -99<br />Harraste: bmw e30 325ix<br />Käyttis: e30 325i touring<br />Varaosa: s14.5 -99
Reply
#54
mun s13 89 makso saksassa 1500e ja verot 1990e aivan loistokuntonen peli 200tkm oli mittarissa Smile
Nyt: R33 GTS-T -95 & Primera P11 -00 cvt M6 wagon
Suzuki pv -99 ;D

joskus vielä skyline... Tongue (vanhentunutta tietoa)

Jeremy Clarkson: Your not a true petrol head until you have owned an Alfa Romeo
Reply
#55
Ape Wrote:mun s13 89 makso saksassa 1500e ja verot 1990e aivan loistokuntonen peli 200tkm oli mittarissa Smile

Jaa onkos sulla näitä useampikin? täällä itkettiin ku oli lambdan johdot katkottu ja ei pelannu ja nykii ja hyyty ja kansipahvi meni yms. porua :Smile
300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#56
joko Wrote:
Ape Wrote:mun s13 89 makso saksassa 1500e ja verot 1990e aivan loistokuntonen peli 200tkm oli mittarissa Smile

Jaa onkos sulla näitä useampikin? täällä itkettiin ku oli lambdan johdot katkottu ja ei pelannu ja nykii ja hyyty ja kansipahvi meni yms. porua :Smile

;D ;D

Huippukuntoisiahan nää kaikki tuontiautot on (tuojien/omistajien mielestä).
Eikä mittareita omasta yksilöstä oo ruuvattu, muiden vain.
Ja edellinen omistaja on oikeesti ollu vanhempi rouva. Vain muiden
autoissa on toimittu näin vakuutusmaksujen takia.


Lehtosella oli sit kallista palikkaa kiinni. 3000 euron lukkoperä? :Smile
Reply
#57
joko Wrote:
Ape Wrote:mun s13 89 makso saksassa 1500e ja verot 1990e aivan loistokuntonen peli 200tkm oli mittarissa  Smile

Jaa onkos sulla näitä useampikin? täällä itkettiin ku oli lambdan johdot katkottu ja ei pelannu ja nykii ja hyyty ja kansipahvi meni yms. porua :Smile

Paras kuitti pitkään aikaan ;D

Edit: Ainiin vähän aihettakin. s13, -91, 136tkm ajettu, verotettu -03 syyskuussa, veroja pätkähti 3300e
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#58
Oli vain aivan pakko, ei herneitä ;D

Oma ruosteeton helmi on kans paljastunut ns. monivamma potilaaksi, eli vaikuttaa kaikin puolin hyväkuntoiselta mutta tarkemmassa syynäyksessä joka penkissä on tupakalla poltettuja reikiä jossain kohdin ja konehuone/keula on ihan mätä, puskuria irrotettaessa kaikki pultit meni katki... Iskarin yläpäät kukkii edestä, toinen helma on pystysaumasta puhki, takapyörän takapuolella olevasta helmakotelosta olleesta kukasta tuli iso reikä kun sitä vähän avusti ruuvarilla jne. Kone on myös ollut irti/vaihdettu/tehty "myynti"korjaus, mut onneksi se kuitenkin pelaa hyvin. No voi sen vielä ehjätä, onneksi ei ole pahemmin kolaroitu(koputtaa puuta)

300ZX TT<br />200sx s13(3xex)<br />BMW 530d M-sport
Reply
#59
Ale Wrote:Lehtosella oli sit kallista palikkaa kiinni. 3000 euron lukkoperä? :Smile

- 2.5" Martelius/Tiittanen putkisto. /400e
- NGK BCP7EVX astetta kylmemmät platina tulpat. /50e
- Saab 9000 Välijäähdytin. /120e
- 200sx S14 Ilmämäärämittari. /60e
- Apex´i vapaavirtausuodatin. /70e
- Pate Racing Dump-valve. /60e
- Walbro polttoainepumppu /130e
- Z-Power autokohtaisesti säädetty lastu. /100e
- Megan Racing etu ja takapoikkituet. /150e
- VASMO, Extreme Dimension N1 Style helmat. /350e
- Suomi-mallin kuraläpät. Korin värissä /70e
--------- 1560E
- S14 lukkoperä 600E
- S14 T28 350E (Ei ollut autossa kiinni. Annoin kaupantekijäisiksi.. kun orkkis pölläytteli välillä 1.1b ahdoilla..)

--------- 2510E

- Aluett 17x7.5+17x8" +215/45 Fulda + 245/35 Eagle F1
- S13 Facelift vanteet+hyvät kitkat.
- H&R Mad. Jouset.
-------- 500-1000E Yhteensä.

= 3000-3500E

Okei, arvo ja arvo..
Kunhan lonkalta heitin. Siinä erittely... riittääkö?
Ehkä jotkut osat yläkanttiin, pointti tuli kuitenki varmaan selväksi?

Tulppia sun muita putsareita turha laskea, silti nuo olisin voinut myydä 80% noista hinnoista milloin vain.

Ja edelleen auto oli RUOSTEETON.. ja missään ei todellakaan ollut väljää. Takakelkan puslatkin olivat ehjät... yms.
+ilmastointi, jota jotkut.. esim. minä arvostan aika paljon kesä-autossa.

Eli se joka ton osti sai hyvän vehkeen, vituttaa nyt kirjoittessa sen myyminen. Mutta parempi näin, pidemmän päälle.
Ja se vituttaa myös, että en näe sitä autoa enää liikenteessä, tai ainakaan siinä kunnossa.. sattuneesta syystä.

(EDIT: Unohtu noi huntin-parin jouset...)
RS13 SR20DET -91 Red * Honda Accord K24 AT -04 Tourer Black
Reply
#60
ExPReS Wrote:
joko Wrote:
Ape Wrote:mun s13 89 makso saksassa 1500e ja verot 1990e aivan loistokuntonen peli 200tkm oli mittarissa  Smile

Jaa onkos sulla näitä useampikin? täällä itkettiin ku oli lambdan johdot katkottu ja ei pelannu ja nykii ja hyyty ja kansipahvi meni yms. porua :Smile

Paras kuitti pitkään aikaan ;D

Edit: Ainiin vähän aihettakin. s13, -91, 136tkm ajettu, verotettu -03 syyskuussa, veroja pätkähti 3300e

Jos saa s13 verotettuna 3500€ niin voihan siihen 50€ pahvin ja 80€ labatan vaihtaa :Smile
nissan vai mikä se nyt oli ?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)