Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Värinvalintaa s13
#1
Muutkin väriehdotukset on tervetulleita.. ;D
Reply
#2
Enoo nähny vielä metallihohto sinistä S13. Joten se vois olla hieno, tai sitten tuo musta. Jos se olis tosi matta..
EDIT: miehä valehtelen ku vanha pukki. Oonhan mie nähäny sähkön sinisen S13. Kiitos mikolle muistutuksesta. Joo tosin, joku tollanen gun-metali.
Tai sitte Yamahan 517 väri, käyppä vasiten kattomassa värikartasta. On hieno väri..
The Skyline, and I am not joking is one of THE BEST CARS I have ever driven. -Jeremy Clarkson
Reply
#3
Leon Wrote:Enoo nähny vielä metallihohto sinistä S13. Joten se vois olla hieno, tai sitten tuo musta. Jos se olis tosi matta..

Nii.. Ainoo tossa sinisessä on että toi mun kiulu on jo nyt sininen ja vaihtelu virkistäs.. Tossa mustassa oli kyl asennetta.. ;D
Reply
#4
Kuparin varinen tommonen kun 350z tossa ylhaalla mut ehka vaaleempi... 8)
Reply
#5
ei kannata ainakaa matta mustaa kun mulle tulee semmonen Tongue
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#6
Kaikilla on nykyään mattamusta! Vanha juttu jo!
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#7
jh Wrote:ei kannata ainakaa matta mustaa kun mulle tulee semmonen Tongue

Pärkkele.. Tongue
Reply
#8
appracing Wrote:Kaikilla on nykyään mattamusta! Vanha juttu jo!

Ei mun silmiin oo kyl viel yhtää mattamustaa s13 osunu..
Reply
#9
Kirkkaan keltanen olis hieno jos auto jonkinverran muuten rakennettu, esim. Seatin tms. Toi mattamusta ei pakosti oo muodissa kovin kauaa, ja normaalimusta on ainakin HELVETILLINEN puhtaana pidettävä. Oman auton joutuu peseen käytännössä aina kun lähtee liikkeelle ja silti se on jo perillä paskainen. Forcella on sähkönsininen, ei saa matkia...

Onko kellään koneella kuvia siitä keltaisesta missä valkoiset vanteet alla? ...samanlaiset ilmanotot etuloksuissa kuin mulla, levitetyt kyljet yms. AIVAN SAATANAN MAKEE
Reply
#10
Jos punainen ei kelpaa, niin sitten antrasiitti. 8)
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#11
niin tai joku gun-metal??
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#12
gun-metal ehdottomasti!
www.pepantuonti.fi<br />www.rc-cars.fi<br />R32 GT-R 100% harraste ja silmäterä<br />Silverado 6.6 duramax käyttis.<br />17M 2.0 v6 -71 -VARJELTU PERHEENJÄSEN isoisältä pojanpojalle- (entisöinti käynnissä, ikuisuusprojekti)
Reply
#13
Mikko Wrote:Onko kellään koneella kuvia siitä keltaisesta missä valkoiset vanteet alla? ...samanlaiset ilmanotot etuloksuissa kuin mulla, levitetyt kyljet yms. AIVAN SAATANAN MAKEE

Tätä meinasit. hienot Nismo -vanteet.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply
#14
onhan se 8) Tongue

mutta noi vanteet ja kaari levitykset tekee tosta autosta jo sen, ei väri :Smile
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#15
Miten olis metallinhohto-oranssi?
Tai joku puna-oranssi ja valkoisella/mustalla kuvioinnilla?
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#16
Toi keltanen on kyllä aivan helvetin hieno... :o Gun metal ja antrasiitti on kyllä aikas upeita.. Joskus näin kuvan jostain r34 skylinesta gun metal värissä ja kusin kyllä hunajaa... ;D
Reply
#17
jh Wrote:onhan se  8) Tongue

mutta noi vanteet ja kaari levitykset tekee tosta autosta jo sen, ei väri :Smile

Mä olen kanssa sitä mieltä että tuo kyseinen auto näyttäisi upealta vaikka olisi punamullalla ja ripulituotoksilla sohrittu. Mutta eittämättä keltaisena se on erityisen komia. Mä olen vielä puolueellinen koska keltainen on aina ollut mun lempiväri ja mun autosta tulee sen värinen, jos mahdollista. Tai siis jos saan sitä ylipäätään maalattua.
Orkkiskyskään vastatakseni, esim. E46 M3 Bemun metallihohtoinen keltainen olisi näyttävä.
Ja sitten se Impuista tuttu sähkönsininen, se on upea väri joka sopii Nismokkeen muotoihin oivasti.
Reply
#18
Itseasiassa vaikka vastasinkin sinisen niin mun mielestä paras valinta olisi neonvihreä..
Reply
#19
Kyllä se värin pitää olla joku, että erottuu joukosta ja näkyy kauas.
Neon värit maybe tai sitten joku ihan kirkas oranssi? 8)
Mattamusta olis muuten ok mut semmonenkin kun jo löytyy vaikka onkin s14.
Reply
#20
Tässä väitteeni pohjaksi:

[Image: photo1_1.jpg]
Reply
#21
Kiitti Ale kuvasta:

;D


Attached Files Thumbnail(s)
   
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#22
Valkoinen auto, musta katto Wink
Reply
#23
Mattamusta ja liekit kylkeen. ;D ;D

No ei, mutta annan ääneni kyllä tolle Alen ehdotukselle tai sit keltainen.
Kannattaa valita se mikä omaa silmää miellyttää eikä kysellä muitten mielipidettä. Nää tälläset topicit on IMO aika turhia.
:Smile ;D  :-*
Reply
#24
no tottakai valitaan se mikä eniten miellyttää omaa silmää, mutta täältä saa paljon uusia näkemyksiä eri värivariaatioista että musta ei ollenkaan tyhmä topic.

toi alen kuva oli kyllä tautisen hieno Tongue
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#25
Jooh mäkin tykkään tosta alen kuvasta. Tosin ehkä noissa Doni666Confuseden oranseissa väreissä. Ton näkönen auto uhkuu suorastaan tehoo, ja kilpailu meininkiä ;D Tosta taka siivestä kyl voidaan olla montaa mieltä. Muuten hyvä, mutta sais olla melkein kontissa kiinni jos multa kysytään.
RS13 ---&gt; VQ35DE
Reply
#26
Hmm.. turkoosi ei taida olla kovinkaan yleinen. Ei toikaan kyllä luonnossa ole saman näkönen.


Attached Files
.jpg   turkoosi.jpg (Size: 31.94 KB / Downloads: 737)
260Z -74, 350Z -04
Reply
#27
kromattuna SX olis aika jees  Tongue
en ole ainakaa nähny viel  ;D
Perseennuoleminen voep aattoo hetkeks,<br />mutta taitava savolaenen paskanpuhuja selevii tilanteesta kun tilanteesta!<br />Jesus Slaves!<br />Rocco 3
Reply
#28
mattana toi violetti väri
Reply
#29
Tonto Wrote:mattana toi violetti väri

Itelle tuli sama mieleen.. Jos joku saa photoshopattua sellasen niin hieno homma.. Smile
Reply
#30
Mikko Wrote:Kirkkaan keltanen olis hieno jos auto jonkinverran muuten rakennettu, esim. Seatin tms. Toi mattamusta ei pakosti oo muodissa kovin kauaa, ja normaalimusta on ainakin HELVETILLINEN puhtaana pidettävä. Oman auton joutuu peseen käytännössä aina kun lähtee liikkeelle ja silti se on jo perillä paskainen. Forcella on sähkönsininen, ei saa matkia...

Onko kellään koneella kuvia siitä keltaisesta missä valkoiset vanteet alla? ...samanlaiset ilmanotot etuloksuissa kuin mulla, levitetyt kyljet yms. AIVAN SAATANAN MAKEE

Mäkin olen ihan samaa mieltä tosta mustasta väristä. Onhan se kivannäkönen varsinkin pimeässä.

Mut prkl sitä että ku peset auton, kuivaat sen ja imuroit.. Auto näyttää ihan pölyiseltä sen jälkeen Big Grin

Seuraavaks ostan kyllä taas hopean..
Volvo V70 2.4 D5 Momentum '06
Volvo V70 2.5 TDI Classic '00
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)