Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yleistopic - Mitä uutta autoosi
#61
heh..
nyt vasta tarkemmin aloin itsemään noita levyjä.
Koivusella on varaosanumerot ATE ja Zimmermann levyille. Kummassakaan ei ole 300Zx mallia ;D

Eli EBC ja Tarox levyjä seuraavana miettimään. Kumpaakin saa.. Tosin oliskan tossa Brembokin..
EBC ja Ferodo palat löytyy kanssa..
Reply
#62
Taroxin levyissä olisi mennyt ainakin kuukausi ennen kuin saanut..

Otin sitten EBC:tä

[Image: ebc_levyt.jpg]
[Image: ebc_redstuff_tarra.jpg]
[Image: ebc_etupalat.jpg]

Luulis pysähtyvän..
noi levyt painaa ihan halvetisti..
Reply
#63
bRuCe Wrote:
injen Wrote:No höh...peltisarja ois tulossa ja 6 osaset goodridge jarruletkut+sitte jotain mitähän se mahto ollakkaan ???
Tarkemmin millaiset noi jarruletkut on, jotain erikoista vakioihin verrattuna?
Mäkin pistin kaikki jarruletkut uusiks, mutta toistaiseksi vielä orggiskamaa. Joskus jos ehtis/viitsis etsiä ne teräspunotut.
Ei noita vanhoja olis kehdannu laittaa kiinni muun laittamisen jälkeen, näin se homma vaan paisuu  :-\ ;D
Täällä suomessa on eräs firma joka valmistaa goodridge letkuja räätälintyönä ja motorsport autolta saa myös koko sarjan(6kpl).
Nissan 300ZX Z31-90<br />Mercedes-Benz 300TDT-92<br />Nissan Micra 1.3-96
Reply
#64
satulan pää nyt varmaan on erilainen Z32 ja Z31, mutta mitenköhän toinen pää letkusta?
Reply
#65
Kennedy Wrote:satulan pää nyt varmaan on erilainen Z32 ja Z31, mutta mitenköhän toinen pää letkusta?
Eiköhän toi selvinne,goodridgellä on jos vaikka minkämoisia liittimiä.
Nissan 300ZX Z31-90<br />Mercedes-Benz 300TDT-92<br />Nissan Micra 1.3-96
Reply
#66
ei nyt ihan autoon, mutta siihen liittyvää =)

an edition of "Car" magazine June 1984

SUPERB CONDITION FOR YEAR

Features:

Nissan 300ZX Turbo
Ford Sierra XR4i Turbo
Alfetta Gold Cloverleaf
Saab 16s
Audi Quattro Sport
4wd Peugeot 205 Turbo 16
4wd Drive Rallycross Ford
Honda CRX v Volkswagen Sirocco v Toyota Corolla GT
Datsun 240Z


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#67
Onks sulla toi lehti vai netistäkö kuvan bongasit?
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#68
bRuCe Wrote:Onks sulla toi lehti vai netistäkö kuvan bongasit?

iipeistä huusin eilen iltapäivällä.. kuva oli ilmossa
varmaan ensviikolla lehti mulla käsissä
Reply
#69
Kennedy Wrote:
bRuCe Wrote:Onks sulla toi lehti vai netistäkö kuvan bongasit?

iipeistä huusin eilen iltapäivällä.. kuva oli ilmossa
varmaan ensviikolla lehti mulla käsissä
Ja tuot sen sitten heti Tebarille ;D
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#70
bRuCe Wrote:
Kennedy Wrote:
bRuCe Wrote:Onks sulla toi lehti vai netistäkö kuvan bongasit?

iipeistä huusin eilen iltapäivällä.. kuva oli ilmossa
varmaan ensviikolla lehti mulla käsissä
Ja tuot sen sitten heti Tebarille  ;D

sen näkee ;D
Reply
#71
Kannen perusteella joudutte pojjaat kyl eroomaan kerhosta ;D
Reply
#72
migel Wrote:Kannen perusteella joudutte pojjaat kyl eroomaan kerhosta  ;D
Samaa mietin minäkin... poistatko Kenny ton kuvan ;D
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#73
bRuCe Wrote:
migel Wrote:Kannen perusteella joudutte pojjaat kyl eroomaan kerhosta  ;D
Samaa mietin minäkin... poistatko Kenny ton kuvan  ;D

noihan puhuu tossa vanhakoppasesta.. facelifti onkin sitten jo se urheuluauto ;D
Reply
#74
Kennedy Wrote:
bRuCe Wrote:
migel Wrote:Kannen perusteella joudutte pojjaat kyl eroomaan kerhosta ;D
Samaa mietin minäkin... poistatko Kenny ton kuvan ;D

noihan puhuu tossa vanhakoppasesta.. facelifti onkin sitten jo se urheuluauto ;D
Empä mä oo ton lehden kommenteista ennenkään välittäny enkä nytkään.
Nissan 300ZX Z31-90<br />Mercedes-Benz 300TDT-92<br />Nissan Micra 1.3-96
Reply
#75
Ai niin mulle tulee varmaan kohta uus PTU.
I'm living my dream: Im in a Z.... and those guys with other Z's are trying to catch me, but they just can't...<br />'Cause i'ts taking too god damn long for the twin troubles to kick in...&nbsp; Tongue
Reply
#76
'88 W-lohkon turbokone ilman suuttimia ja apulaitteita.
uudet kannen ja pakosarjan tiivisteet sekä kiertokangen laakerit

nyt pitäisi alkaa katselemaan hintoja venttiileille/jousille/männille yms. ;D

Reply
#77
Kennedy Wrote:'88 W-lohkon turbokone ilman suuttimia ja apulaitteita.
uudet kannen ja pakosarjan tiivisteet sekä kiertokangen laakerit

nyt pitäisi alkaa katselemaan hintoja venttiileille/jousille/männille yms. ;D

Voot? Kevääksikö tulee uutta ja ehoa, paljon tehoa?


Khröhhöhöm.. Mitäs sun vanhalle motille tapahtuu.?.. Jos vaikka... juu.
Reply
#78
NoSe Wrote:
Kennedy Wrote:'88 W-lohkon turbokone ilman suuttimia ja apulaitteita.
uudet kannen ja pakosarjan tiivisteet sekä kiertokangen laakerit

nyt pitäisi alkaa katselemaan hintoja venttiileille/jousille/männille yms. ;D

Voot? Kevääksikö tulee uutta ja ehoa, paljon tehoa?


Khröhhöhöm.. Mitäs sun vanhalle motille tapahtuu.?.. Jos vaikka... juu.

Eihän sille mitään oo tapahtunu mut eikös toi oo jollain tavalla parempi lohko.
Kiinnostais tietää ihan muuten vaan et mitä eroa niissä on.

Taitaa olla NismoZetan peruja toi toinen motti. Mukavaahan se on tollain rakentaa
kun saa rauhassa kasailla toista konetta ja kun tulee valmiiks ni eiku heittää kiinni.
Reply
#79
Kas, kysyin mitä tapahtuu, en mitä on tapahtunut Wink

W-lohko on tosiaan parempi, en vaan muista enää ollenkaan millä tapaa. Kennyn nykyinenkin lohko on kyllä W-lohko. Se taisi tulla tuotantoon 87-88.
Reply
#80
NoSe Wrote:Kas, kysyin mitä tapahtuu, en mitä on tapahtunut Wink

W-lohko on tosiaan parempi, en vaan muista enää ollenkaan millä tapaa. Kennyn nykyinenkin lohko on kyllä W-lohko. Se taisi tulla tuotantoon 87-88.

Noni.. Mietin jo kirjottaessa et tähän ei kyl kannattais puuttua.. :-\

Sitä se pari kaljaa teettää.
Reply
#81
Ale Wrote:Eihän sille mitään oo tapahtunu mut eikös toi oo jollain tavalla parempi lohko.
Kiinnostais tietää ihan muuten vaan et mitä eroa niissä on.

Taitaa olla NismoZetan peruja toi toinen motti. Mukavaahan se on tollain rakentaa
kun saa rauhassa kasailla toista konetta ja kun tulee valmiiks ni eiku heittää kiinni.

sama kone kuin nyt keulilla.. eli W lohko. sen takia ostin tämän koneen. vanhakoppaisen AB vai mikä nyt olikaan ei iske..
WConfusedsä oli lisävesikanavat -> jos oikeasti kiinnostaa http://www.engr.colostate.edu/~radare/ws...anges.html
W lohkossa pystyy käyttämään Z32 mäntiä ilman muita vaihtoja, mutta AB:n kanssa pitää vahtaa kangetkin.

juuh. helpoittaa rakentamista kun ei tartte stressata aikataulun kanssa. nyt vaan tarvittaisiin vielä joku 2-3ke, että saisi kaikki kunnon osat kiinni. (arviot: 1500e männät, kanget jne. / 750e suuttimet / muutama satanen erinäköisistä koneistuksista jne.)


NoSe Wrote:
Kennedy Wrote:'88 W-lohkon turbokone ilman suuttimia ja apulaitteita.
uudet kannen ja pakosarjan tiivisteet sekä kiertokangen laakerit

nyt pitäisi alkaa katselemaan hintoja venttiileille/jousille/männille yms.  ;D

Voot? Kevääksikö tulee uutta ja ehoa, paljon tehoa?    


Khröhhöhöm.. Mitäs sun vanhalle motille tapahtuu.?.. Jos vaikka... juu.


jos nyt kaikki menee putkeen (eniten coolerista kiinni kun ilmastointi pitää säilyttää) niin lukeman olisi tarkoitus alkaa minimissään 4Confusedella.
talven aikana koko kone rakentaa uusiksi uusilla osilla ja riittävällä bensansyötömahdollisuuksilla.


vanha.. no se nostetaan keulilta ulos kun tämä on valmis ja jää ehkä ylimääräiseksi  Wink
Reply
#82
Kennedy Wrote:jos nyt kaikki menee putkeen (eniten coolerista kiinni kun ilmastointi pitää säilyttää) niin lukeman olisi tarkoitus alkaa minimissään 4Confusedella.
talven aikana koko kone rakentaa uusiksi uusilla osilla ja riittävällä bensansyötömahdollisuuksilla.

Kaverihan meinaa laittaa ensikesäksi Zetan kulkemaan..... Hienoa. 8)
Voi tulla vähän ahdasta tarpeeksi ison coolerin ja ilmastoinnin kanssa, mutta eiköhän ne sinne jotenkin sovi.
ex300zx
Reply
#83
finlandzx Wrote:
Kennedy Wrote:jos nyt kaikki menee putkeen (eniten coolerista kiinni kun ilmastointi pitää säilyttää) niin lukeman olisi tarkoitus alkaa minimissään 4Confusedella.
talven aikana koko kone rakentaa uusiksi uusilla osilla ja riittävällä bensansyötömahdollisuuksilla.

Kaverihan meinaa laittaa ensikesäksi Zetan kulkemaan..... Hienoa. 8)
Voi tulla vähän ahdasta tarpeeksi ison coolerin ja ilmastoinnin kanssa, mutta eiköhän ne sinne jotenkin sovi.

tuossa pitääkin painottaa JOS sanaa Wink ;D

mutta jos kerran ulkomailla saadaan tuosta autosta pienillä hommilla 400-600hp niin miksei suomessakin..
Reply
#84
Kennedy Wrote:
finlandzx Wrote:
Kennedy Wrote:jos nyt kaikki menee putkeen (eniten coolerista kiinni kun ilmastointi pitää säilyttää) niin lukeman olisi tarkoitus alkaa minimissään 4Confusedella.
talven aikana koko kone rakentaa uusiksi uusilla osilla ja riittävällä bensansyötömahdollisuuksilla.

Kaverihan meinaa laittaa ensikesäksi Zetan kulkemaan..... Hienoa. 8)
Voi tulla vähän ahdasta tarpeeksi ison coolerin ja ilmastoinnin kanssa, mutta eiköhän ne sinne jotenkin sovi.

tuossa pitääkin painottaa JOS sanaa  Wink ;D

mutta jos kerran ulkomailla saadaan tuosta autosta pienillä hommilla 400-600hp niin miksei suomessakin..

No.... ei siinä kauaa kestä kun JOS sana putoaa pois ja lause alkaa.....nyt kaikki menee putkeen.....
Kyllä noihin lukemiin pääsee. Tossa koneessa on potentiaalia varmasti.
Ens vuonna joudut ottamaan alatekstistä tuon vakio sanan pois Wink
ex300zx
Reply
#85
Niin, mikä riittää kenellekin. Mulle ainakin uskoisin riittävän tollaset 400-450 hv tosta. Sillä pitäis zeta liikahtaa
jo 11-alkavia lukuja...riippuu tietysti lähettäjästä ja jonkin verran muustakin, mutta periaatteessa näin.  Wink
Ja jos vielä ajatellaan jotain kestävyyttä ja yleensä päivittäistä mukavuutta, voin sanoa, ettei toi tosta ihan
mahdottomaks muutu... tai ehkä mä oon vaan niin vanha ja diggaan tosta vaan niin paljon.  :-*
Tongue Iso kori ja motti alla, aika lepposa peli päästellä  8) Drifti sun muut pelit on tietty erikseen  Wink
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#86
Kun ei löytynyt suomesta niin ostettiin ulkomailta..

1984-1989 Nissan 300ZX NGK (NE77A) - uuden tulpanjohdot. vajaa 38e.. (kotiin toimitettuna)
Reply
#87
Kennedy Wrote:Kun ei löytynyt suomesta niin ostettiin ulkomailta..

1984-1989 Nissan 300ZX NGK (NE77A) - uuden tulpanjohdot. vajaa 38e.. (kotiin toimitettuna)

Kesällä noita kyselin sieltä sun täältä ja olihan noita suomessakin saatavilla. Hinta vaan on jotain aivan käsittämätöntä, eli 100€ ylöspäin. Mut kerro nyt toki mistä noin halvalla saa?
Reply
#88
Tatsca Wrote:
Kennedy Wrote:Kun ei löytynyt suomesta niin ostettiin ulkomailta..

1984-1989 Nissan 300ZX NGK (NE77A) - uuden tulpanjohdot. vajaa 38e.. (kotiin toimitettuna)

Kesällä noita kyselin sieltä sun täältä ja olihan noita suomessakin saatavilla. Hinta vaan on jotain aivan käsittämätöntä, eli 100€ ylöspäin. Mut kerro nyt toki mistä noin halvalla saa?

heh..
eBay ja jenkeistä..
27$ johdot ja 17$ suomeen postitus.. 44$ jonka convertteri kertoo olevan joku 37,5e tms.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vie...RK:MEWN:IT

laita pikaviestiä jos haluat, että tilaan toisen setin..
Reply
#89
raha polttaa taskuja.. tai niin toivoisin.

tilasin juuri Cleviten hydrauliset nostajat 12kpl


niin joo.. http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=H72010 tämän tilasin myös
Reply
#90
Kennedy Wrote:tilasin juuri Cleviten hydrauliset nostajat 12kpl

aikas ripeetä..
maksoin 16pv. paketti lähti liikenteeseen 17pv ja tänään haettu tullista..

nyt kun vielä miettisi ostanko clevite valve springs paketit.. 20$ / 8kpl. Inner / Outer paketit.. tietysti sitä voisi ostaa 3x hinnalla ns. performance jouset  ;D

edit: jahas.. NGK:n johdotkin tuli..
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)