Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spesiaali rakennettu micra -93 aihiota vaikka moneksi
#1
Voi olla että itselläni loppuu aika kohta rakentaa niin kokeillaan hetkeksi myyntiin jos vaikka joku sopiva huimapää löytyy.

Perus autona ulkoolta hyvin siisti micra, vain muutama pieni klommo sekä yksi hyvin pieni ulkokuoren ruosteen alku. Itsellänikin jokunen näitä ollut ja tämä on ehdottomasti paras näistä ollut..

Alustana korkeussäädettävä FK lyhyillä iskareilla. (edessä ja takana korkeudensäätö) (ei vielä otteessa mutta pystyy muutoskatsastamaan.) Mukaan jos kokee tarpeelliseksi vaikka kaksi vakio alustaa.
Edessä aivan uudet almeran isot jarrut (levyt 252x20mm vrt micran omiin 234x12mm)
rengastuksesta huolehtii 7" leveät alumiinivanteet hieman venyillä 155/65r14 conteilla,
etutukivarret uudet, kaikki kiinnityspultit edessä tukivarret+iskarit yms vaihdettu uusiin koviin. Ohjauskulmat säädetty.
Sitten ne herkut:
mega1 extra koodilla, ohjaamassa sytkää ja bensaa, säädöt e85:lle (mukaan adapteri usb väylään)
Iso ilmanputsarikotelo (oem henkinen)
Auto siis täysin ajokuntoinen, leimaa tosin vaan pari päivää yli vuoden jäljellä (13.6.2016 loppuu) melkein tankillisen viinaa

Mukaan kaupoissa saa
200cc topfeedi suuttimet, topfeedi suutintukki, 11.7 puristuksilla olevat männät, niille uudet renkaat, täydellinen tiivistesarja, käytetty walbro, talveksi 1000km ajetut nastat erittäin siisteillä peltivanteilla, uudemmat vakiosuuttimet, varalohkon, tiheemmän laatikon, vetarit, vakiojarrut, recarot eteen

Omat suunnitelmat oli hankkia jyrkempi imunokka, tilata bolt on pakosarja briteistä, vaihtaa männät ja isommat suuttimet, tehdä kansi ja uusi 2" putkisto hyvillä vaimentimilla.
Näillä muutoksilla maailmalla päästy 130hv tuntumaan millä pitäisi kippanan kiitää alle 8 sekunttiin 0-100 jos brittien mittauksiin on uskominen.

toinen hyvä vaihtoehto on käyttää kone auki mutta pitää vakio männät ja laittaa t25g ja ottaa tehoa niin paljon kuin persekestää, ja ilman trafin muutosta joutuu jumppaamaan joka vuosi leimalle, tällä hetkellä muutoksia tuskin katsuri tajuaa kun muutama hassu johto on vedetty ylimääräistä konehuoneeseen.
Tällä hetkellä auton massa pyörii siellä 800 hujakoilla, ja kaikki vakiot osat on kiinni mukaanlukien peräkoukku..

Auto järvenpäässä, jokapäiväisessä ajossa.
Hintaa tohtisin pyytää 1600e. Jokainen voi laskea paljon euroja on ladottu jo tässä kohtaa..
Käteinen tai isompi 100-200l säiliöllä oleva kompressori+käteinen käy vaihdossa. Tinkiä ei tarvitse edes älyttömästi koittaa ja kaikki alle nelinumeroiset voi jättää tarjoamatta.
O4O964320O tai yv..


Attached Files Thumbnail(s)
       
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)