Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gatebil 2015
#1
Onko Mantorpin tapahtumaan 12-14.6 menijöitä?

Tarkoitus olisi taas lähteä katsoon menoa parin vuoden paussin jälkeen. Mennään Turusta To iltalaivalla(silja) ja Su illassa takaisin.

Tuttuun tyyliin EI sateessa teltassa vaan hyvillä hotelliunilla ja paremmilla tarjoiluilla Linkopingissä..

Jotain letkassa etenemistä voisi taas harkita jos samalle laivalle osuu.
Silvia s13 614hv/708nm@1,6bar , M50, HX40S, E85
BMW Z4 3.0
Reply
#2
Bingo!

Torstaina auto laivaan Helsingistä. Viking linella tällä hetkellä liput, voi vielä muuttua siljaksi..
Sunnuntaina sitten tarkotus lähteä tiputtelemaan pienempiä teitä Mantorpista kohti Uumajaa, muutama päivä varattuna tälle siirtymälle.
As car legends go, few have had their flames as passionately fanned as the Nissan Skyline.
Reply
#3
Meillä taas iso poppoo lähdössä ja itse meen samoilla laivoilla, kun saki, eli to ilta siljalla turusta ja su iltana takas.

Varmaan pidetään jokavuotuiset miitingit samaisella statoililla missä jo monta vuotta. Muistaako saki paikan?
Reply
#4
DrDj Wrote:Meillä taas iso poppoo lähdössä ja itse meen samoilla laivoilla, kun saki, eli to ilta siljalla turusta ja su iltana takas.

Varmaan pidetään jokavuotuiset miitingit samaisella statoililla missä jo monta vuotta. Muistaako saki paikan?

Jees nähdään siellä!

Nissaniin tarveisi vielä puuhaa pikaiseen moottori.. Kk poikki taas..
Katsoo nyt ehtiikö tekee.
Silvia s13 614hv/708nm@1,6bar , M50, HX40S, E85
BMW Z4 3.0
Reply
#5
Onko Rudskogeniin lähtijöitä heinäkuussa?
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#6
Xenon Wrote:Onko Rudskogeniin lähtijöitä heinäkuussa?

minä ainaski!
www.romuarska.com Tän hetkinen kerhokalusto: 5xRNN14, 2xS14a, 1xN13. Exsät: 2xS12
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)