Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kymi- meeting
#1
Olisikos mitään ideaa yrittää järkätä Luumäen pitkälle Shellille jotain viikkonmiittingiä? Olisi Kouvolasta, Lappeenrannasta, Haminasta ja Kotkasta ihan inhimilliset matkat tuonne. Kokeillaanko keskiviikkoisin klo. 20 eteenpäin? Vastailkaapa jos on kiinnostusta tai ehdotuksia paikasta?
Reply
#2
Tulossa ollaan Smile
Eli 5.5.2004 klo. 20.00
260Z -74, 350Z -04
Reply
#3
Joo, mäkin olen tulossa.
Volvo V70 2.4 D5 Momentum '06
Volvo V70 2.5 TDI Classic '00
Reply
#4
Hyvin paljon mahdollista et mäkin ilmaannun paikalle, pitää yks Cherry käydä viemässä Luumäelle..
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#5
Harmi oon just töissä illalla ei pääse Sad
Siellä missä riski, se otetaan...
Reply
#6
Juu, "vessan" pävitystä tiedossa illalla... Eli väliin jää ainakin tää eka kahvittelu.
Reply
#7
täällä huomattiin liian myöhään, olis päräytetty hollille.. saatiinko toimintaa aikaiseksi?
en ole köyhä, vain ja ainoastaan rahaton
Reply
#8
Lateksi, Wilmo, Inssane, Doni666(+vaimoke?) ja minä oltiin paikalla. Kahvit tuli juotua ja lommoja ihmeteltyä.

Kotkalaisille tulee aika reilusti matkaa tuonne kun vertaa vaikka Lappeenrantalaisiin. Olisiko mitään muita järkeviä paikkoja johon tulisi suunnilleen saman verran matkaa kaikille? Utin ABC? Minullehan Pitkä Shell kyllä sopii, mutta n.200km ajoa viikkomiittinkiin ja takaisin on aika reilusti ainakin minun mielestä. Jatketaanko tuolla vai mietitäänkö parempaa paikkaa?
Reply
#9

Ootte te kyl aika sällejä. 200km ja takaisin kerran viikossa viikkomiitin takia olis kyllä niin tekemätön paikka ettei mitään rajaa. ;D
Live slow, die old.
Reply
#10
Kellä tuli muka 200km tonne? ;D

Kotkasta on n. 80km, kouvolasta 50km ja haminasta jotain samaa luokkaa..
Jatkossa Utti olis kyl jees  Smile
260Z -74, 350Z -04
Reply
#11

Heh, mulla on alle 5km ja seki tuntuu välillä liian pitkältä. ;D Missään tapauksessa en lähtis 50km päähän viikoittain. Mutta iso peukalo teille! Wink
Live slow, die old.
Reply
#12
toi Utti kuullosti hyvälle. Vois tulla jopa joskus piipahtamaan, kun on sattunut Kouvolaan vaihteeksi pyörimään. Onko tuolla muuten kouvolalaisia paljonkin, kun ei siellä ole tullut nähtyä kuin muistaakseni 3kpl s13 nismoja, joista yhdestä kaveri luopu jo jonkun aikaa sitten.
The one who dies with most toys wins
Reply
#13
utti saa lisää ääniä, hyvä että ihmiset liikkuu ja tapaa toisiaan. jotain voisi vielä järjestellä? minun kuitenkin pitäisi saada yhteyksiä myös tuonne kalakukkokaupunkiinkin..
en ole köyhä, vain ja ainoastaan rahaton
Reply
#14
Joo, kyllä miekin tonne Uttiin voin ajella. Tuleehan sinne yli 70km suuntaansa, mutta eikös tässä _auto_harrastajia olla Big Grin Autot on tehty ajamista varten ja sillein... Keräännytäänkös ensi keskiviikkona sinne vai miten?
Reply
#15
Hienoa että kaakkoinenkin territorio on saatu heräteltyä, jatkakaa ihmeessä samaan malliin! Wink Ja kuviakin olis kiva nähdä sieltäpäin...
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#16
[Image: kymi1.jpg]

[Image: kymi2.jpg]
260Z -74, 350Z -04
Reply
#17
Utin ABC kuulostaa ihan hyvältä, toivottavast sinne vaan pääsis ens keskiviikkona...
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#18
Täytyypi tulla ku on tossa aika lähellä..  8)
Nopeemmilla autoillahan ehtii tietysti vähän kauempaakin Wink
260Z -74, 350Z -04
Reply
#19
onko utin abc: treffit ensi viikolle lukkoonlyöty? ettei huvikseen ajele..
en ole köyhä, vain ja ainoastaan rahaton
Reply
#20
Joo, eiköhän tuonne ilmestytä jos mitään kummallista ei tapahdu. Lukkoonlyöty miittinki, vai mitä? Big Grin
Reply
#21
lukkoon vaan, tulossa ollaan! keskiviikkona klo 20.00 utin ABC..
en ole köyhä, vain ja ainoastaan rahaton
Reply
#22
En taida tällä kertaa päästä on nuo työvuorot ja bensanhinnat taas niin mukavat.. :-\
S13 + B310 + E38 + E46 = paljon hukkaan heitettyä rahaa
Reply
#23
Noniin..täytyy nyt vielä muistuttaa tuosta, jos vaikka saatais uutta porukkaa mukaan. Eli meikä ainakin paikalla. Ilmeisesti myös Wilmo ja Migu. Lateksi arpoo vielä Smile

260Z -74, 350Z -04
Reply
#24
Hei! Nyt SX ja Z(X)- kuskit hereille kanssa, ettei mene ihan perheautomiittingeiksi! Wink Piplis? Samu_pk? OttoS14? Eikös Sezone ole jostain Kouvola/Kuusankoski- alueelta?
Reply
#25
ei pääse tulemaan ku virallisesti tulee kuuluttua helsingin kruisailupiiriin. Viikonloppuna sit vasta tulee varmaan lähettyä sinnepäin pyöritteleen. Mut jos innostun lähteä hakemaan kattia kouvolasta niin sit tuun pyörähtämään Utin kautta
The one who dies with most toys wins
Reply
#26
tulossa..ehkä pesueineen..(perheauto), auto jo pestynä.. muita mukaan..
en ole köyhä, vain ja ainoastaan rahaton
Reply
#27
Kipeenä... Ei pääse tänään. :-\
Reply
#28
En ole tällästä huomannukaan! :o Täähän on PIRUN hyvä,ku itekin olen Kouvolasta. Just äsken tulin himaa ja joskus 20:30 lähettii menee Abcilta. Kattelin kaverin kaa,et vois ollakin DNSF:n miittijuttuja, mut en kuitenkaan tohtinu tulla hörisemään. Oltii kuiteskii e30:lla Bemulla ;D . Auto on muutenin maalauksessa ja jos sen sais ens viikolle, niin I'm in! Big Grin
Reply
#29
Oisit tullu vaan, oli siellä rivissä yksi asconakin :o

Primera Sri -96<br />Kawa Zxr 750 -92
Reply
#30
Hörr... 170km tuli matkamittariin tän miittinkireissun aikana Big Grin Oli siinä kyllä vähän paikallaan ajoakin :Smile Ihan kivaa oli ja lisää jengiä vaan paikalle. Rookie tulee ainakin seuraavaan miittinkiin. Inssane vois laittaa vähän kuvia tänne!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)