Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S30:n vahvemmat takaolkatuet / navat
#1
Ajattelin tilata itselle uudet takaolkatuet joihin menee Moparin irtonapa, vähän kuten S14, yms uudemmat datsunit. Hintaa on 450 taalaa / pari ja postikulut päälle. Otan laivarahtina, eli on aika halpaa, mutta kestää pari kuukautta. Noilla navoilla / vetareilla mennään amerikassa aika isoilla tehoilla kovaa, eli uskoisin että kestää aika hyvin. Onko kellään kiinnostusta kimppatilaukseen? Kiire mulla ei ole, mutta tuntuu menevän sitä mukaa kuin valmistuu ja nyt on jotain osia valmiina.

Tossa lisätietoa:
http://forums.hybridz.org/topic/117668-t...-for-s30s/

Ja itselle otan vaan noi uprightsit. TTT myy kai jotain vastaavaa, mutta ainakin itse laskeskelin, että niillä osilla tulee paljon kalliimmaksi.
Reply
#2
aika hyvin kestää alkuperäisetki, tai en tiiä miten te driftailette menemään
Reply
#3
Eniten mua pelottaa se että se alkuperäinen stubi katkeaa. Muuten sekään ei haittaisi, mutta kun se yleensä kai katkeaa just väärältä puolelta, eli se laippa, mihin pyörä tulee kiinni, irtoaa.
Reply
#4
Jos pelkää niin ei kannata kyl zetalla ajaa. jos alkaa miettimään ajo-ominaisuuksia ja kolariturvallisuutta.

Samalla periaatteella siis mennään ku polkupyörissä että mahdollisimman kevyttä palaa kiinni
Reply
#5
Fillareista ei juuri ole kokemusta ja datsuninkin paino on noussut viime aikoina niin paljon, että kevyestä ei kyllä voi puhua. En saanut selville miten paljon noi osat tuo lisäpainoa, mutta mun tapauksessa sillä ei juuri ole merkitystä.

Nyt vaan kun kaikki muut voimansiirron osat on vaihdettu, niin ajattelin vaihtaa vielä ton viimeisenkin ns. heikon lenkin. Toi on mun mielestä järkevin ratkaisu, eli pitää kokeilla sitä. Ja mä tykkään rakentaa näitä, ihan senkin takia kiinnostaa.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)