Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yläkautta pakosarja
#1
Miten on katsastuksen kanssa yläkautta turbo holset hx40super? Mitä kaikki tarvii tuohon katsastukseen dyno paperi??Big GrinBig Grin8)
Reply
#2
Viinapullon ku viet katsurille ni voi tulla leima hyväl tuuril. Smile

Tosiaa kannattas varmaa kertoo myös mihi vehkeesee ja minkä ikäsee tommone ropelli asennettu.
Käyttis: Toyota Yaris Verso "JDM" '01
Projekti/kesäauto: Nissan Skyline HCR324 '91
Pyörä: Yamaha YZF-R6 '05

Muovilahkeet, umpikumirenkaat ja ämpärinkokoinen pakoputken pää. Ei sovellu autoiluun.
Reply
#3
Toyota soarer
Reply
#4
Tuohonkin asiaanhan saattaa tulla muutos jos uus laki menee läpi eli nuo isommat hyrrät sais papereihin, tietty tehot ei nouse yli 20% papereissa. Onhan siinä aina oma jännityksensä mennä ison coolerin ja holsetin kanssa leimalle joka vuosi =)
Reply
#5
conny91 Wrote:Toyota soarer

Noitakin on kovin eri ikäsiä. Mut jos se on vähäpäästöstä mallia, ni onnea vaan. Smile
Reply
#6
Joo ennen kesää ei oikein mitenkään saa virallisesti leimattua tollasta.

Kaunistelluilla dynolapuilla sitten ehkä kesemmällä... Smile
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#7
Puppetmaster Wrote:Joo ennen kesää ei oikein mitenkään saa virallisesti leimattua tollasta.

Kaunistelluilla dynolapuilla sitten ehkä kesemmällä... Smile

Vtt kautta tietenkin mut se ei ole se helpoin ja halvin tie
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#8
Jampsu Wrote:Vtt kautta tietenkin mut se ei ole se helpoin ja halvin tie

No joo, mutta ei kai sellaista kukaan oikeasti ole koskaan tehnyt... ;D

Eikä se kai niin sanottua ole, että siitä testistä ihan noin vaan läpi menee edes...


Mutta tosiaan, esitys on tehty, että päästötasoon Euro 3 asti ei tarvittaisi muuta kuin aivan normaalisti mitata pakokaasut ja sillä hyvä. Katotaan nyt, missä muodossa tulee voimaan, ja milloin.
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#9
Puppetmaster Wrote:No joo, mutta ei kai sellaista kukaan oikeasti ole koskaan tehnyt... ;D

Eikä se kai niin sanottua ole, että siitä testistä ihan noin vaan läpi menee edes...


Mutta tosiaan, esitys on tehty, että päästötasoon Euro 3 asti ei tarvittaisi muuta kuin aivan normaalisti mitata pakokaasut ja sillä hyvä. Katotaan nyt, missä muodossa tulee voimaan, ja milloin.
olishan se hienoa saada jälkiasennusahdin ihan "laillisesti" katsastettua autoon, ja tohon vtt hommaan niin se on vissiin todella todella tarkka mittaus, auto jää yöksi kylmään huoneeseen ja mittaus alkaa ensi startista, ei siis saa kylmänään olla pientäkään heittoa päästöissä, ja kun miettii miten meidän kisakatit lämpenee avarissa putkistoissa niin hankalaa varmaan on.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#10
tuokki Wrote:olishan se hienoa saada jälkiasennusahdin ihan "laillisesti" katsastettua autoon, ja tohon vtt hommaan niin se on vissiin todella todella tarkka mittaus, auto jää yöksi kylmään huoneeseen ja mittaus alkaa ensi startista, ei siis saa kylmänään olla pientäkään heittoa päästöissä, ja kun miettii miten meidän kisakatit lämpenee avarissa putkistoissa niin hankalaa varmaan on.

Vie sinne ahtaalla/pienellä putkella? Ü
Skyline GTS-R
Reply
#11
Henry Wrote:Vie sinne ahtaalla/pienellä putkella? Ü

Ei se nyt ihan niin mene... onhan tässäkin maassa noita VTT:llä kävijöitä. Eikös Viitalan Mikko leimannu suomen ekan getarin sitä kautta?
Reply
#12
Onhan noita tehty useita. Jos oikeasti haluaa hommaan ryhtyä, ni tietoa on kyllä saatavilla ja testaajatkin mielellään auttaa asiassa. Kannattaa myös selvitellä just sitä omaa autoaan vähän etukäteen, moni kun ei mee edes tehtaan vakiona testistä läpi. Smile

Mut eiköhän kaikki tässä kohdin jännäile tota kesän muutosta, jos oma auto siihen helpotuksen piiriin osuu.
Reply
#13
Tätäkin kysymystä vuodesta toiseen käydään läpi tälläkin foorumilla.

Autolla vaan sinne konttorille ja sormet ristiin, menee hyvin tai hyvin huonosti. Big Grin
Ex Nissan Almera Gti
Ex Nissan silvia 1996
Ex Nissan Primera p10 Sr20Det
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)