Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Virranjakaja
#1
Vaihdoin kärjettömän sarjan/puolan12v.Muuten auto toimii mutta kieppimittari pimeni.Tarvitaanko joku lisälaite.Olisiko kelään tietoo jätin pois sen valeen onko se vastus vai jänniteenalennin.Puolaan + tulee 2 johtoo - 1 johto
Reply
#2
Olisko tosta apua? http://forums.hybridz.org/topic/37376-ge...-ignition/ Multa löytyisi tuo MSD 8920 joka purettu paketista mutta ei käytetty.
Reply
#3
Tämä ei liity nyt mitenkään Zetoriin, mutta ongelma sama. Vuosia sitten vaihdoin "ei kerhon tukemaan Datsuniin" uudemman koneen suorasytytyksellä ja Hestecillä. Hesteciltä tulee yksi piuha joka ohjaa kierroslukumittaria, eikä ongelmaa ole ollenkaan jos käyttää tarvikekierroslukumittaria, sen saa pelaamaan. Mutta kun haluaisin saada auton oman kierroslukumittarin toimimaan. Sähkökaaviosta olen sen verran tutkinut että johdotus tulee puolalta ja kiertää kierroslukumittarin kautta. Tuo kytkentä menee yli hilseen, mutta olisiko mahdollista saada tuolla MSD:n 8920:lla saada kierroslukumittari toimimaan myös nelipyttyisessä tötterössä? Onko kellään kokemuksia, vaikka nyt esim. Zetorin mittarin kytkennästä?
Reply
#4
Mä ymmärsin tän niin, että toi MSD muuttaa signaalin sellaiseksi, että toi zetan current trigger(?) kierroslukumittari ymmärtää sen. Jos sieltä tulee pulssi / kierros niin mun mielestä ei pitäisi olla väliä monta sylinteriä on.
Reply
#5
Vika löytyi olin poistanut vastuksen.Ammattimiesten neuvosta se oli virhe laitoin vastuksen takaisin piuhat laitoin samalla tavalla kuin kärjellisessä nyt toimii normisti oma kieppimittari.
Reply
#6
Ei millään pahalla mut, jos jaksat ja osaat, käytä vähän enemmän välimerkkejä ja isoja kirjaimia kuten muutkin DNSF-palstan fiksut käyttäjät. Suomi 24fi on eri asia...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)