Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
turbo
#1
Mikä on r33 vakio turbon laippa t28? Mikä turbo (isompi) olisi hyvä laittaa ja menis kätevästi ilman paljon muutoksia ja herää nopeasti ?

Walbro 255
Isompi cooleri
Downpipe3" elbow
Z power viritysboxi
Suuttimet 555cc
Z32 maf
Reply
#2
t3 laippahan tossa vakiona on ja varmaan orggis ahtimesta modattu tai sitten hx35 tms
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
#3
Eiks Kinugawalla ollu jotai hyviä "korvausahtimia"?
Skyline GTS-R
Reply
#4
Henry Wrote:Eiks Kinugawalla ollu jotai hyviä "korvausahtimia"?


Mulla on Turbobandit tb58 ja ei varmaan isompaa vakiopaikalle mahtuiskaan. herää n. 3500 ilman kuulajousta. Riittää reiluun 400hv
Nyt: R33 GTS-T -95 & Primera P11 -00 cvt M6 wagon
Suzuki pv -99 ;D

joskus vielä skyline... Tongue (vanhentunutta tietoa)

Jeremy Clarkson: Your not a true petrol head until you have owned an Alfa Romeo
Reply
#5
Multa löytys uus hx35fr Wink riittää johonkin 500hv kieppeille. Ja tosiaan pitäs hyvin heräillä Smile

http://www.futurez.fi/fi/shop/turboahtim...turboahdin
"Live fast, die young"

180sx "Rata lutka"
E36 325 "Talvi pulkka"
Reply
#6
Aj t3 laippa kiitos tiedostaSmile jo olen vähän vilkaisu holsetti mutta eiks pitäis aika paljon muokata pako puoli? Kinugawa olen kans kattonnu mut kui hyvii ne on?Smile turbobandit olen kuullu et olisi jees mut eiks oo v band ?
Reply
#7
Saa niitä muillakin laipoilla kuin v-bändinä. Jos kerran viriturboa haluat sinne laittaa niin valitettavasti se vaatii vähän aikaa ja vaivaa ja hieman rahaa. Tässä ei ole oikotietä onneen ellet sitten osta jotain kiina bolt-on turboa sinne
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#8
http://shopping.kinugawaturbo.com/upgrad...50bhp.aspx


Itsellä tuommonen ahdin ja 700cc suuttimet plus muut pikku hilkkeet niin 400hp/500Nm ja sopii suoraan alkuperäisen paikalle
Reply
#9
Kato perhana jo mä luulin aina et oli v bandBig Grin kyl se vähän niin on joSmile onks kellään kokemuksia tämmöisestä turbosta Rs4376 j-spec.se ? Kiitos tähän asti kaikki ketä on vastannuSmile
Reply
#10
Kuin kauan kestää et tulee postiin?Smile
Reply
#11
Toi kinugawa?Smile
Reply
#12
Tilasin ebayn kautta ni oiskoha pari viikkoa menny
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)