Tehdäänpä topicki, että tietoa leviäisi muillekin.
Olisi yksi sarja Tein Flexejä, jotka kaipaa huoltoa. Printsportti näitä huoltaa, mutta hinta oli mielestäni kova (100-170e/kpl) perushuollolle, ei tiedä ennenkuin avaavat. Voi maksaa extraakin. Noilla rahoilla alkaa saada jo uuttakin vastaavaa sarjaa. Onko porukalla tiedossa muita ammattimaisia paikkoja näiden huollolle? Lähinnä pääkaupunkiseutu hakusessa, mutta voidaan kauemmaksikin toki lähettää. Tähän voisi listata firmoja ja mitä merkkejä huoltavat.
Kysyin M-PRO RACING / AST Suomi (Klaukkala), mutta he huoltavat vain edustamiaan merkkejä: AST, Moton ja MCS.
käsiä levittivät:
rallyrace kerava
rallysystems kellokoski
firma mikä oli koeistanut mamasanin bc:t heiän raportissaan, ei kerkeä nyt kaivaa firman nimeä, voi lukee sieltä topicista
m-pro/ast
öö, muutama muu pk seudulta ja pari maa kunnista, kaikki levittivät käsiään, printsport on ainoa joka huoltaa.
Itellä tein super street, uusi setti +1100e, jos siihen laskee 4 iskarille huollon á 150e niin jää se aika kauas tosta alkuperäisestä, plus jos edfc on jo hankittu se ei käy muihin..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Kirjoitinkin vastaavasta setistä, en samasta. Muilta merkeiltä siis saa huokeammalta aikalailla samaa. Mitä EDFC:hen tulee siihenkin ollaan puuhaamassa adapteria, joten kävisi muihinkin merkkeihin. Mainio vekotin muuten.
Nokottelin hintaa, koska arviohaarukka oli noin suuri ja voi vielä nousta jos onkin jotain muuta vakavampaa pulmaa. Ymmärrän, että näkemättä on paha arvioida, mutta myös asiakkaan näkökulmasta on huimaa ettei oikeasti tiedä mihin hinta voi nousta.
Tämmönen voisi olla oma ehdotukseni, purkaa ja putsaa ne iskarit irralleen. Lähetä sinne ja laita lappu messiin missä lukee että purkamisen jälkeen hinta-arvio, tai jotain vastaavaa, ei kai ne siitä pelkästä purusta montaa kymppiä ota..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Tuosta AST-suspensionista, eli ilmeisesti nykyisellään M-PROta vihje: Jos omistat jonkin Aragostan aikoinaan valmistaman alustasarjan (esim. st.Boeso), niin huollattaminen tuolla pitäisi onnistua.
Jartsa Wrote:Kysyitkö Teiskoselta? On virallinen Teinin jakelija, ettei tarvi kilpailijoiden puolelta kysyä.
Johtuuko kaasun täyttämisen ongelma venttiilin puutteesta? Sellaisen saa hitsattua runkoon. Voi olla että silti on ongelma twintuben kanssa?
+1
Tarkennetaan sen verran että hän on nimenomaan Tein:n Motorsport diileri. Siellä olen käyttänyt omia vaimentajia pariin otteeseen ja perushuolto on ollut asiallisen hintainen, vaikka olisi tarvinnut jotain tiivisteitä tms. vähän uusiakkin. Kyseessä tosin Monotubet.
Mulla on KBEE:n halppis coilit. Niissä ruvennut yläpään stefa vuotamaan. Purin ne atomeiksi, eikä ole mitää rakettitiedettä. Alapäässä ilmamäntä ja ylhäällä öljyt. Lähinnä mietityttää, että paljonko öljyä pitää laittaa? Onko kellää hajua, että tuleeko piripintaan..
Jami_Kristian Wrote:Mulla on KBEE:n halppis coilit. Niissä ruvennut yläpään stefa vuotamaan. Purin ne atomeiksi, eikä ole mitää rakettitiedettä. Alapäässä ilmamäntä ja ylhäällä öljyt. Lähinnä mietityttää, että paljonko öljyä pitää laittaa? Onko kellää hajua, että tuleeko piripintaan..
oliko minkälainen stefa? mistä hommasit uuden? mulla vaikeuksia löytää toyosporttien takatolppiin stefa
Your Datsun will never get mad if you enjoy driving another car even if younger than she is.
Your Datsun doesn't mind if you want to drive her at 3 AM.
Your Datsun won't get upset if you let a friend drive her.
Your Datsun can be driven and enjoyed all month long.
Your Datsun doesn't mind if you want to drive her in public.
Your Datsun doesn't need flowers before letting you put the key in the ignition
30.03.15, 13:17 (This post was last modified: 30.03.15, 13:23 by Kremilin.)
Stefa on vain nimitys akselitiivisteelle, oli se sitten metallijousitettu, rungollinen tai ihan mitä vaan. Stefa nimi tulee suuresta akselitiiviste tuotemerkiltä nimeltään Stefa.
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010